Ach ligt aan de inzet van de spelers, als het zo kut gaat als zaterdag, en de spelers even kut doen, kan de pleuris wel eens uitbrekenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik gun Feyenoord die overwinning hoor, maar consequenties aan deze wedstrijd verbinden is wel heel debiel.
Zelfs voor de "Bestuur tegen de muur" groep
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kanjer bestuur kanjer bestuur kanjer kanjer kanjer bestuur
feyenoord is van ons feyenoord is van ons feyenoord feyenoord feyenoord is van ons
Neequote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Awww.
Beetje spieren aangekomen?
Heel goed.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb de zelfgemaakte Chocolate Chip Cookies van m`n broertje al vriendelijk afgewezen
Ow god jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel want straks krijg je diabetes en mag je niks lekkers eten en meot je prikken en bloed overal en alles blind dit dat jaa
geen flauw idee, krijg er gewoon een naar gevoel vanquote:
niet zo gek als je eerst 10 kilo woog, jij kan het wel hebbenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:53 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben ook aangekomen hoor. Wel 5 kg en iedereen zegt het te zien zonder dat ik er überhaupt naar vraag. Godverdomme.
Dus je kont, tieten en buik zijn voorzien van een extra laagje vet?quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus je kont, tieten en buik zijn voorzien van een extra laagje vet?
Ik heb dat precies andersom. Maar dan 4 kg afgevallenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:53 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben ook aangekomen hoor. Wel 5 kg en iedereen zegt het te zien zonder dat ik er überhaupt naar vraag. Godverdomme.
Dusjaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heel goed.
[..]
Ow god ja
Dat was ik vergeten.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
geen flauw idee, krijg er gewoon een naar gevoel van
[..]
niet zo gek als je eerst 10 kilo woog, jij kan het wel hebben
Overal wel een beetje maar mn buik vooralquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus je kont, tieten en buik zijn voorzien van een extra laagje vet?
hulk buster is zo baasquote:
Waarom zou je ze ook niet accepterenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dusja
[..]. Misschien wel ja.. maar ik voel me er zelf niet prettig bij en shit. Ineens mn broeken strak gadverdamme
. Dat is wel shittie wakker worden
. Maargoed, we weten wat te doen heu
Oh, nouja.. als het je alleen anar gevoel geeft maar als je die mensen verder gewoon accepteert dan lijkt me dat prima.
ESSJEquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:56 schreef essnhills het volgende:
Even m'n dagelijkse dosis fruit naar binnen slurpen
Haha, als je bent afgevallen en iedereen ziet dat zo snel is dat wel heel tofquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb dat precies andersom. Maar dan 4 kg afgevallenKnap als je dat kan zien.
Nope, maar zijn er zat die dat niet zullen accepteren oidquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je ze ook niet accepterenJe hebt er toch geen last van verder
Ja dat wel. Is een compliment. Maar deed er niks voorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, als je bent afgevallen en iedereen ziet dat zo snel is dat wel heel tof
Kedvesemquote:
Ja die mensen kan ik niet serieus nemenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nope, maar zijn er zat die dat niet zullen accepteren oid
Zou je nog steeds knuffelen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Overal wel een beetje maar mn buik vooral. Of daar valt het meer op, geen idee
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |