ik heb ook liever dat LR wat over geschiedenis vertelt dan dat hij begint over voetbalquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:50 schreef Insomnia_ het volgende:
als je denkt dat vitesse wint in rotterdam kan ik je niet serieus nemen
Ik gun Feyenoord die overwinning hoor, maar consequenties aan deze wedstrijd verbinden is wel heel debiel.quote:
jamesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:50 schreef Crack_ het volgende:
Vanavond komt 'hij was een zij' ofzoiets op tv. Over jongeren die in transitie zitten. Is interessant
Ik vind dat altijd beetje viesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik ben dan nog steeds lief en aardig.
Alleen dan met moobs en een bierbuik.
Ja, dat ik toch brood ga bakken maar dat ik eerst mn afbakbroodjes op moet eten want anders heb ik geen plek in de vriezer. En allemaal zaden voor in dat brood snapjequote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
begrijp er ook geen reet van
behalve dan dat je brood wil maken en zaadjes in potten hebt
dit weekend nog gezien.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:50 schreef Crack_ het volgende:
Vanavond komt 'hij was een zij' ofzoiets op tv. Over jongeren die in transitie zitten. Is interessant
Ik wist dat je zoiets ging zeggenquote:
kanjer bestuur kanjer bestuur kanjer kanjer kanjer bestuurquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik gun Feyenoord die overwinning hoor, maar consequenties aan deze wedstrijd verbinden is wel heel debiel.
Zelfs voor de "Bestuur tegen de muur" groep
ik heb er niks op tegenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:50 schreef Crack_ het volgende:
Hahaha jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
dit weekend nog gezien.
Leuk programma ja![]()
Die 2 vrienden zijn grappig
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb er niks op tegen
maar ik krijg altijd een ontzettend raar gevoel in mijn maag van zulke docu's, niet dat je moet overgeven maar het zit er dan niet ver vandaan qua gevoel
wat een tollerant persoon ben je toch.quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd beetje vies. Nouja, vanaf bepaald punt heu
Haha, echt? Waarom dan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb er niks op tegen
maar ik krijg altijd een ontzettend raar gevoel in mijn maag van zulke docu's, niet dat je moet overgeven maar het zit er dan niet ver vandaan qua gevoel
Ja, anders ga je eerder doodquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet ik maar verder met afvallen.
heb jij er wel wat op tegen dan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat een tollerant persoon ben je toch.
net zoals doublepain
Ik heb de zelfgemaakte Chocolate Chip Cookies van m`n broertje al vriendelijk afgewezenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet ik maar verder met afvallen.
Jawel want straks krijg je diabetes en mag je niks lekkers eten en meot je prikken en bloed overal en alles blind dit dat jaaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik niet zo boeiend.
Awww.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:53 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben ook aangekomen hoor. Wel 5 kg en iedereen zegt het te zien zonder dat ik er überhaupt naar vraag. Godverdomme.
laat gaan joh moeten ze zelf wetenquote:
Ach ligt aan de inzet van de spelers, als het zo kut gaat als zaterdag, en de spelers even kut doen, kan de pleuris wel eens uitbrekenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik gun Feyenoord die overwinning hoor, maar consequenties aan deze wedstrijd verbinden is wel heel debiel.
Zelfs voor de "Bestuur tegen de muur" groep
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kanjer bestuur kanjer bestuur kanjer kanjer kanjer bestuur
feyenoord is van ons feyenoord is van ons feyenoord feyenoord feyenoord is van ons
Neequote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Awww.
Beetje spieren aangekomen?
Heel goed.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb de zelfgemaakte Chocolate Chip Cookies van m`n broertje al vriendelijk afgewezen
Ow god jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel want straks krijg je diabetes en mag je niks lekkers eten en meot je prikken en bloed overal en alles blind dit dat jaa
geen flauw idee, krijg er gewoon een naar gevoel vanquote:
niet zo gek als je eerst 10 kilo woog, jij kan het wel hebbenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:53 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben ook aangekomen hoor. Wel 5 kg en iedereen zegt het te zien zonder dat ik er überhaupt naar vraag. Godverdomme.
Dus je kont, tieten en buik zijn voorzien van een extra laagje vet?quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus je kont, tieten en buik zijn voorzien van een extra laagje vet?
Ik heb dat precies andersom. Maar dan 4 kg afgevallenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:53 schreef Crack_ het volgende:
Dusjaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heel goed.
[..]
Ow god ja
Dat was ik vergeten.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
geen flauw idee, krijg er gewoon een naar gevoel van
[..]
niet zo gek als je eerst 10 kilo woog, jij kan het wel hebben
Overal wel een beetje maar mn buik vooralquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus je kont, tieten en buik zijn voorzien van een extra laagje vet?
hulk buster is zo baasquote:
Waarom zou je ze ook niet accepterenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dusja
[..]. Misschien wel ja.. maar ik voel me er zelf niet prettig bij en shit. Ineens mn broeken strak gadverdamme
. Dat is wel shittie wakker worden
. Maargoed, we weten wat te doen heu
Oh, nouja.. als het je alleen anar gevoel geeft maar als je die mensen verder gewoon accepteert dan lijkt me dat prima.
ESSJEquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:56 schreef essnhills het volgende:
Even m'n dagelijkse dosis fruit naar binnen slurpen
Haha, als je bent afgevallen en iedereen ziet dat zo snel is dat wel heel tofquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb dat precies andersom. Maar dan 4 kg afgevallenKnap als je dat kan zien.
Nope, maar zijn er zat die dat niet zullen accepteren oidquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je ze ook niet accepterenJe hebt er toch geen last van verder
Ja dat wel. Is een compliment. Maar deed er niks voorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, als je bent afgevallen en iedereen ziet dat zo snel is dat wel heel tof
Kedvesemquote:
Ja die mensen kan ik niet serieus nemenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nope, maar zijn er zat die dat niet zullen accepteren oid
Zou je nog steeds knuffelen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Overal wel een beetje maar mn buik vooral. Of daar valt het meer op, geen idee
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |