Ik had dat ookquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat wel. Is een compliment. Maar deed er niks voor
Niks misschien wel ja, zo lang het niet door zet is er weinig aan de hand.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dusja
[..]. Misschien wel ja.. maar ik voel me er zelf niet prettig bij en shit. Ineens mn broeken strak gadverdamme
. Dat is wel shittie wakker worden
. Maargoed, we weten wat te doen heu
Oh zeker hoor, zal niemand er op aanvallen.quote:Oh, nouja.. als het je alleen anar gevoel geeft maar als je die mensen verder gewoon accepteert dan lijkt me dat prima.
hoi hoiquote:
Hoiquote:
ik eet bijna nooit fruit eigenlijkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:59 schreef essnhills het volgende:
Nu heb ik sinds zondag een grote fruitschaal, en die puilt helemaal uit nu ik al mijn fruit erin heb gelegd
ectoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:59 schreef Typisch het volgende:
gvd
ik zit na de helft van mijn goddelijke broodje al vol
kutleven
niet groot genoeg dusquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:59 schreef essnhills het volgende:
Nu heb ik sinds zondag een grote fruitschaal, en die puilt helemaal uit nu ik al mijn fruit erin heb gelegd
quote:
Niet kunnen doorvretenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:59 schreef Typisch het volgende:
gvd
ik zit na de helft van mijn goddelijke broodje al vol
kutleven
ik elke dag een appelquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik eet bijna nooit fruit eigenlijk
smoothies zijn wel goed te doen hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:
quote:
halo de allemalquote:
Ik denk dat ik zo weer op mijn oude gewicht ben hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had dat ookM'n tante een paar weken terug dat ik binnenkwam 'Ben je afgevallen?!
'
Wat zit er allemaal in?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:59 schreef essnhills het volgende:
Ik welquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alles goed Sofje?quote:
Ze geven wel een negatief beeld hè?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wel een baas. Zijn methodes waren toentertijd ook weer niet zo radicaal, dan moesten ze maar luisteren
![]()
Wat een documentaire janCees. Er is nog geen positieve klank/keerzijde genoemd
quote:
Zolang het er niet uitrolt kan het primaquote:
ja prima, kan niet beter eigenlijk. en met jou?quote:
met spek en kaas?quote:
teveel fruit is ook slecht voor jequote:
Ja. Benoem dan het hele verhaal. Nu wordt er puur en alleen op het depressieve gefocust en zie je enkel iemand lachen als ze zuipen en lawaai makenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ze geven wel een negatief beeld hè?
Hoe komt dat?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:01 schreef supersof het volgende:
[..]
ja prima, kan niet beter eigenlijk. en met jou?
Drie stuks is prima tochquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
met spek en kaas?
[..]
teveel fruit is ook slecht voor je
deze tip is geheel vrijblijvend
graag gedaan
Hahaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo weer op mijn oude gewicht ben hoor
Mijn moeder, oma en collega zei het. Die collega is zo'n Asian die echt zo plat is als een plank, dan moet je wel écht afgevallen zijn wil ze zeggen dat je bent afgevallen
gewoonquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe komt dat?![]()
Ja wel goed hoor. Ga zo ook maar eens wat fruit halen
Als ik zometeen mijn smoothie op heb eet ik nog wat mandarijntjes denk ikquote:
ditquote:
quote:
ligt er aan wat je doet op een dag natuurlijkquote:
hier geen lekker weerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:02 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoonlekker weer enzo, leuke mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |