Ik had dat ookquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat wel. Is een compliment. Maar deed er niks voor
Niks misschien wel ja, zo lang het niet door zet is er weinig aan de hand.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dusja
[..]. Misschien wel ja.. maar ik voel me er zelf niet prettig bij en shit. Ineens mn broeken strak gadverdamme
. Dat is wel shittie wakker worden
. Maargoed, we weten wat te doen heu
Oh zeker hoor, zal niemand er op aanvallen.quote:Oh, nouja.. als het je alleen anar gevoel geeft maar als je die mensen verder gewoon accepteert dan lijkt me dat prima.
hoi hoiquote:
Hoiquote:
ik eet bijna nooit fruit eigenlijkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:59 schreef essnhills het volgende:
Nu heb ik sinds zondag een grote fruitschaal, en die puilt helemaal uit nu ik al mijn fruit erin heb gelegd
ectoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:59 schreef Typisch het volgende:
gvd
ik zit na de helft van mijn goddelijke broodje al vol
kutleven
niet groot genoeg dusquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:59 schreef essnhills het volgende:
Nu heb ik sinds zondag een grote fruitschaal, en die puilt helemaal uit nu ik al mijn fruit erin heb gelegd
quote:
Niet kunnen doorvretenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:59 schreef Typisch het volgende:
gvd
ik zit na de helft van mijn goddelijke broodje al vol
kutleven
ik elke dag een appelquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik eet bijna nooit fruit eigenlijk
smoothies zijn wel goed te doen hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik eet bijna nooit fruit eigenlijk
quote:
quote:
halo de allemalquote:
Ik denk dat ik zo weer op mijn oude gewicht ben hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had dat ookM'n tante een paar weken terug dat ik binnenkwam 'Ben je afgevallen?!
'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |