abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136001981
Hallo,
Ik (19 jaar) heb een nieuwe vriendin (21 jaar) waar ik het heel leuk mee heb. Het enige wat mij dwars zit is dat zei vroeger met veel verschillende jongens sex heeft gehad. Veel jongens in de zin dat ze niet meer weet hoe veel het er zijn, ik vroeg: hoeveel ongeveer dan? 20? waarop zij reageerde: zou best kunnen. Ik heb echter maar met 2 andere meiden sex gehad en heb het gevoel dat dit een onbalans geeft in de relatie. Dit is wel echt een meid waar ik toekomst mee zie en wil het absoluut niet dat het uit gaat! maar aan de andere kant heb ik liever gehad dat ik haar over twee jaar later tegen kwam dat ik zelf ook los was gegaan en dan een vaste relatie te krijgen. Ik wilde eigenlijk ook niet zo jong al aan een serieuze relatie beginnen, maar heb nu echt het gevoel dat ik de liefde van mijn leven heb gevonden en wil haar echt niet kwijt raken want ik denk dat ik daar altijd spijt van blijf houden. zal dit gevoel van onbalans weg gaan? en is het überhaupt een gewone gedachte of denk ik er gewoon te veel over na?
pi_136002063
Achja, wat doe je ertegen? Het zegt wel iets dat ze 'makkelijk' te regelen was. Ik mag hopen dat ze daarin wat veranderd is.

Het is ook niet zo dat ze uitgewoond is, dus in praktijk merk je daar ook niks van. Voor hetzelfde geld had ze maar 1 partner, maar talloze keren sex met hem. Het is eerder iets tussen oren wat je daar last van hebt.

En ik vind het onverstandig om op je 19e al over de ware te praten. Dat weet je pas 10 jaar later zeker.
pi_136002082
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:28 schreef CookieMafia het volgende:
zal dit gevoel van onbalans weg gaan?
Ja... ofwel je houd zelf op je daarover het leven mee zwaar te maken; of de relatie gaat gewoon uit.

Maar iig, dat problematische gevoelen dat jij ervan maakt, zal zeker weggaan op termijn.

Zou je overigens prettig gevonden hebben als je vriendin gewoon gelogen had, toen jij die vraag vroeg waarvan je het antwoord niet wil weten?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_136002101
Het is schijnbaar een gewone gedachte, helaas. Zeker bij mannen is het vaak moeilijk te verkroppen dat een vrouw veel bedpartners heeft gehad. Zelf snap ik niet waarom. Als een jongen jou zou vertellen dat hij met 20 vrouwen naar bed is geweest op jouw leeftijd, dan zou je ook niet gaan twijfelen aan hoe betrouwbaar hij in relaties is.

Het is verkapte jaloezie, waarschijnlijk had jij ook wel met 20 vrouwen willen neuken. Daarnaast, je bent bang dat ze je gaat verlaten omdat ze schijnbaar makkelijk seks kan krijgen. Ik kan uit ervaring vertellen dat haar in het verleden behaalde resultaten geen garantie geven voor jullie toekomst. Gelukkig maar.

Laat het los, en maak je er niet zo druk om.
pi_136002129
Ze is in elk geval goed ingereden.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_136002207
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:31 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Ja... ofwel je houd zelf op je daarover het leven mee zwaar te maken; of de relatie gaat gewoon uit.

Maar iig, dat problematische gevoelen dat jij ervan maakt, zal zeker weggaan op termijn.

Zou je overigens prettig gevonden hebben als je vriendin gewoon gelogen had, toen jij die vraag vroeg waarvan je het antwoord niet wil weten?
Nee ik denk dat je een relatie op eerlijkheid moet bouwen!

quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:32 schreef Mystikvm het volgende:
Het is schijnbaar een gewone gedachte, helaas. Zeker bij mannen is het vaak moeilijk te verkroppen dat een vrouw veel bedpartners heeft gehad. Zelf snap ik niet waarom. Als een jongen jou zou vertellen dat hij met 20 vrouwen naar bed is geweest op jouw leeftijd, dan zou je ook niet gaan twijfelen aan hoe betrouwbaar hij in relaties is.

Het is verkapte jaloezie, waarschijnlijk had jij ook wel met 20 vrouwen willen neuken. Daarnaast, je bent bang dat ze je gaat verlaten omdat ze schijnbaar makkelijk seks kan krijgen. Ik kan uit ervaring vertellen dat haar in het verleden behaalde resultaten geen garantie geven voor jullie toekomst. Gelukkig maar.

Je hebt gelijk, daarom wou ik nog niet zo jong een serieuze relatie! Had liever 20 vrouwen gedaan en dan pas gaan settelen.
  maandag 27 januari 2014 @ 12:38:16 #7
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136002299
Wat is dat toch dat iedereen het verheerlijkt om met 20 vrouwen het bed gedeeld te hebben? Ik zit op drie en kan ondanks dat een prima relatie met een vrouw hebben en haar alle hoeken van de kamer laten zien. Natuurlijk is het vast leuk om voor je een keer een serieuze relatie krijgt veel geklooid te hebben, maar maakt dat iemand beter of juist minder relatiemateriaal? Het gaat toch om de gevoelens die je voor elkaar hebt?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_136002352
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:38 schreef yats het volgende:
Wat is dat toch dat iedereen het verheerlijkt om met 20 vrouwen het bed gedeeld te hebben? Ik zit op drie en kan ondanks dat een prima relatie met een vrouw hebben en haar alle hoeken van de kamer laten zien. Natuurlijk is het vast leuk om voor je een keer een serieuze relatie krijgt veel geklooid te hebben, maar maakt dat iemand beter of juist minder relatiemateriaal? Het gaat toch om de gevoelens die je voor elkaar hebt?
Het is niet beter of slechter. Maar op die leeftijd heb je last van hormonen en wil je gewoon met veel vrouwen neuken. Aan het einde van de rit maakt het weinig verschil. Dat is wat anders dan dat mensen het zouden afkeuren als je niet veel bedpartners hebt gehad.
pi_136002377
Is ze nog wel lekker strak ?
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  maandag 27 januari 2014 @ 12:42:29 #10
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_136002422
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:35 schreef CookieMafia het volgende:
Je hebt gelijk, daarom wou ik nog niet zo jong een serieuze relatie! Had liever 20 vrouwen gedaan en dan pas gaan settelen.
Tenzij jij kan uitleggen wat jij denkt dat er voor jou anders is in je hoofd etc. doordat jullie dan gelijke nummers hebben wil ik je alsjeblieft vragen om niet naar nummers te kijken maar gewoon te kijken waar je nu staat en waar je heen wilt.

Je bent nu met haar, is dat leuk? Wil je dat morgen ook? Prima toch. Alsof ze opeens minder waard is. Ow wacht je zei settelen, tja. Dat moet iedereen een keer, of niet. Boeiend.
pi_136002425
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:33 schreef wolfrolf het volgende:
Ze is in elk geval goed ingereden.
En dat baseer je op het aantal sekspartners?

Iemand die maar één partner heeft (gehad) en daar drie keer per week mee neukt heeft vaker seks dan iemand die 20 personen tweemaal heeft geneukt.

Als het klikt in bed, wat is dan het probleem? Bedoel, het zegt natuurlijk wel wat hoe ze naar seks kijkt, maar 5, 10 of 20 verandert verder weinig aan dat jullie elkaar nu hebben gevonden en daar gewoon zoveel mogelijk van zouden moeten genieten.

Maak er geen wedstrijdje van, die prestatiedruk werkt je alleen maar tegen.
  maandag 27 januari 2014 @ 12:42:58 #12
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_136002445
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:41 schreef pl4kkie het volgende:
Steekje extra na de 1e bevalling en klaar ....

Zou er iig en SOA testje op los laten ;)
Dum de dum
pi_136002458
Tja.. Alleen jij kan bepalen of dit probleem groter is dan je liefde voor haar. Het gaat in iedergeval niet weg. Behalve als je opzoek bent naar een oplossing als dat zij jouw de ruimte geeft om nog even 10 andere vrouwen te neuken ofzo.
pi_136002476
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:41 schreef pl4kkie het volgende:
:').
  maandag 27 januari 2014 @ 12:43:35 #15
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_136002477
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:42 schreef Fe2O3 het volgende:
Zou er iig en SOA testje op los laten
Dat is wellicht wel weer handig ... just in case. Goeie username btw.
  maandag 27 januari 2014 @ 12:44:15 #16
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_136002502
Ik vind zo'n 20 gasten die um erin hebben gehangen best al veel voor een grietje van 21.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_136002532
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:44 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind zo'n 20 gasten die um erin hebben gehangen best al veel voor een grietje van 21.
En als ze nu voor altijd bij hem blijft dan valt het als ze bejaard wordt weer reuze mee.
pi_136002546
quote:
Uitgegaaan van beginnen op haar 15de zijn dat er 3,5 per jaar. Meer dan 1 per 4 maanden. Zaten weinig echte relaties bij dus.
pi_136002607
quote:
Ik ook.

Een aantal sexpartners vind ik geen probleem, mits ze met deze personen een vaste relatie had. Wanneer het een sletje is die een beetje rondneukt met jan en alleman dan zou ik nooit een relatie beginnen met haar.
  maandag 27 januari 2014 @ 12:47:48 #20
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136002626
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:47 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik ook.

Een aantal sexpartners vind ik geen probleem, mits ze met deze personen een vaste relatie had. Wanneer het een sletje is die een beetje rondneukt met jan en alleman dan zou ik nooit een relatie beginnen met haar.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_136002648
quote:
Tja, wat doe je eraan? Als het getalletje je zoveel waard is moet je misschien vragen naar het aantal in je openingszin. Lekker preventief.
pi_136002723
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:45 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Uitgegaaan van beginnen op haar 15de zijn dat er 3,5 per jaar. Meer dan 1 per 4 maanden. Zaten weinig echte relaties bij dus.
Misschien handig om bij te vertellen; ze had drie jaar lang een relatie die een jaar geleden is geëindigd, neem aan dat het meerendeel dus in zo'n 7-8 maanden is geweest..
pi_136002740
Ben je bang dat als je met dit meisje een relatie neemt dat je dan altijd het gevoel zal hebben dat je nooit meer met een ander in bed zult belanden?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_136002835
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:50 schreef littledrummergirl het volgende:
Ben je bang dat als je met dit meisje een relatie neemt dat je dan altijd het gevoel zal hebben dat je nooit meer met een ander in bed zult belanden?
Ja! Ik had mijn studenten tijd niet voor ogen om al een relatie te hebben. En als zij nou ook een paar bedpartners had gehad denk ik wel dat het mij minder had uitgemaakt maar het voelt zo een beetje scheef.
Edit: ik heb trouwens al 2,5 maand een relatie met haar.
  maandag 27 januari 2014 @ 12:55:58 #25
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136002947
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:40 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Het is niet beter of slechter. Maar op die leeftijd heb je last van hormonen en wil je gewoon met veel vrouwen neuken. Aan het einde van de rit maakt het weinig verschil. Dat is wat anders dan dat mensen het zouden afkeuren als je niet veel bedpartners hebt gehad.
Tja, achteraf gezien heb ik ook periodes waarin ik graag wat meer partners aan mijn lijstje toe zou hebben gevoegd. Dat waren met name de langere 'droogteperiodes'. Ik snap het wat dat betreft ook best,
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_136002973
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:50 schreef CookieMafia het volgende:

[..]

Misschien handig om bij te vertellen; ze had drie jaar lang een relatie die een jaar geleden is geëindigd, neem aan dat het meerendeel dus in zo'n 7-8 maanden is geweest..
Wauw, die is dus na een lange relatie volledig uit d'r naad ( :D ) gegaan, heet zich in korte tijd geniaal hard en vaak, misschien wel meer dan eens per avond met verschillende jongens, laten uitwonen.

Misschien wel met twee tegelijk, maar ze is de tel kwijt dus het zoudne er net zo goed 30 kunnen zijn, misschien wel een heel gangbang, of orgie tegelijk. En waren het alleen mannen, of ook vrouwen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136002984
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:53 schreef CookieMafia het volgende:

[..]

Ja! Ik had mijn studenten tijd niet voor ogen om al een relatie te hebben. En als zij nou ook een paar bedpartners had gehad denk ik wel dat het mij minder had uitgemaakt maar het voelt zo een beetje scheef.
Hoe denk je die scheefheid te merken?
pi_136003057
Gewoon niet teveel over nadenken, nu is ze bij jou en dat is het verleden :)

Ze kan het toch niet meer terugdraaien dus het enige wat je eraan kan doen is er niet bij stilstaan :P
pi_136003059
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat dat later altijd kan gaan knagen. En dan is het minder makkelijk nog te "regelen" zonder een boel emotioneel gedoe. Ik raad je aan je gevoel niet te negeren.
pi_136003088
quote:
10s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:56 schreef Prof_Hoax het volgende:
Misschien wel met twee tegelijk, maar ze is de tel kwijt dus het zoudne er net zo goed 30 kunnen zijn, misschien wel een heel gangbang, of orgie tegelijk. En waren het alleen mannen, of ook vrouwen?
Klopt.

Mannen ronden het meestal naar boven af, vrouwen naar beneden. Als ze de tel kwijt is en 20 zegt, ga dan maar uit van minimaal 30.
  maandag 27 januari 2014 @ 12:59:58 #31
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_136003118
Bovendien vergeet niet als vrouwen hun aantal bedpartners opgeven daar gemiddeld zo'n + 10 bijgeteld dienen te worden :)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 27 januari 2014 @ 13:00:02 #32
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_136003121
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:53 schreef CookieMafia het volgende:

[..]

Dan rest mij nu de vraag, zul je vreemdgaan mocht die mogelijkheid zich voordoen? Heb gaat jou er nu blijkbaar alleen maar om dat je nog niet genoeg geneukt hebt voor je gevoel.

Verder, tot hoe lang voor jullie relatie heeft dat rondgeneuk geduurd? Ik heb zelf ook wel zo'n periode gehad (al weet ik nog wel hoeveel, geen+ 20, en met wie e.d.), daarna kreeg ik een relatie van 3,5 jaar. Toen was ik bijna een jaar vrijgezel waarin ik twee keer een ONS heb gehad en daarna had ik weer een relatie waar ik nu twee jaar in zit.

Dus ja, het was waarschijnlijk gewoon een domme periode van haar. Als die periode al een hele tijd terug is, zou ik me er niet al te druk om maken.

Verder heb je het niet voor het uitkiezen wanneer je je partner tegen komt, je accepteert het, of je doet het niet en krijgt daar later wel/geen spijt van. Als het jou alleen maar om het niet meer rond kunnen neuken gaat, en je daar serieus een probleem mee hebt, zou ik het sowieso maar gewoon uitmaken want aan zo'n vriend heeft ze ook weinig.
Bay of Plenty
pi_136003133
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:56 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hoe denk je die scheefheid te merken?
volgens mij zit het m niet in het gebrek aan ervaring oid, maar meer aan het feit dat ts eerst wil weten "wat er te koop is" voordat hij zich wil binden.
pi_136003140
Ach bekijk het zo, als jij het niet erg vindt om frisdrank te drinken waar meer dan 20 piemels in hebben gezeten moet je je thuis voelen, zo niet moet je je niet zo aanstellen. Ze is nu toch immers met jou samen? Who cares wat zij in haar verleden heeft gedaan? Is toch haar leven?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_136003206
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:00 schreef HostiMeister het volgende:
Ach bekijk het zo, als jij het niet erg vindt om frisdrank te drinken waar meer dan 20 piemels in hebben gezeten moet je je thuis voelen, zo niet moet je je niet zo aanstellen. Ze is nu toch immers met jou samen? Who cares wat zij in haar verleden heeft gedaan? Is toch haar leven?
Mogen vrouwen dan ook zeuren als jouw rietje in 25 verschillende soorten frisdrank heeft gezeten?
pi_136003299
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:02 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Mogen vrouwen dan ook zeuren als jouw rietje in 25 verschillende soorten frisdrank heeft gezeten?
Precies. Ik mis dat totaal in dit topic.
pi_136003322
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:00 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

volgens mij zit het m niet in het gebrek aan ervaring oid, maar meer aan het feit dat ts eerst wil weten "wat er te koop is" voordat hij zich wil binden.
Wat bedoel je hier precies mee? Kun je "wat er te koop is" concreter uitdrukken?
pi_136003491
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:05 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat bedoel je hier precies mee? Kun je "wat er te koop is" concreter uitdrukken?
Ik wil gewoon graag het losse studenten leven hebben, zij is ouder en heeft dat al gehad en heeft daar nu geen behoefte meer aan. Ik ben echter jonger en heb dat nog niet beleeft. En het is dus deels dat ik dat niet heb gehad en dat het niet fijn voelt dat ik een van de hele reeks ben bij haar terwijl zei de derde is van mij.
  maandag 27 januari 2014 @ 13:10:30 #39
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_136003499
Lekker belangrijk joh. Ze is nou toch met jou of niet. Lekker interessant hoeveel sekspartners de ander gehad heeft.

Ik wil het niet eens weten van de ander. Dat betekent namelijk dat ik zelf ook open kaart moet spelen :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 27 januari 2014 @ 13:11:26 #40
157922 fathank
pi_136003532
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:10 schreef CookieMafia het volgende:

[..]

Ik wil gewoon graag het losse studenten leven hebben, zij is ouder en heeft dat al gehad en heeft daar nu geen behoefte meer aan. Ik ben echter jonger en heb dat nog niet beleeft. En het is dus deels dat ik dat niet heb gehad en dat het niet fijn voelt dat ik een van de hele reeks ben bij haar terwijl zei de derde is van mij.
Dan stop je er mee en ga je lekker rondneuken.

Alleen niet over een half jaar een topic komen openen dat seks regelen toch een beetje tegenvalt.
pi_136003536
quote:

[..]

Ik weet niet wat je studeert, maar ik gok dat Nederlands niet je sterkste vak is?
  maandag 27 januari 2014 @ 13:12:18 #42
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_136003564
Ik heb het idee dat TS niet zozeer niet met haar ervaringen kan omgaan, maar juist het gebrek aan zijn eigen ervaringen.

TS, met een meisje van die leeftijd die zo rondgeslet heeft, is er best een aannemelijke kans dat ze wat ruimdenkender is dan de meeste vrouwen. Overleg met haar over fantasieën, grenzen, en dat soort dingen. Met een beetje geluk kan je straks wat ervaringen in je boekje noteren zonder dat je daarvoor je relatie hoeft op te geven.
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
pi_136003571
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:05 schreef zarGon het volgende:

[..]

ik kan me zo voorstellen dat je wilt weten hoe seks met een aantal Verschillende vrouwen is. En dat je, als je dat weet, je kan settelen en tevreden kan zijn met Wat je thuis hebt. Dat je niet het idee hebt dat je op seksgebied ontzettend veel gemist hebt ofzo.

Lastig uit te leggen :{
pi_136003584
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:00 schreef oLexie het volgende:

[..]

Dan rest mij nu de vraag, zul je vreemdgaan mocht die mogelijkheid zich voordoen? Heb gaat jou er nu blijkbaar alleen maar om dat je nog niet genoeg geneukt hebt voor je gevoel.

Verder, tot hoe lang voor jullie relatie heeft dat rondgeneuk geduurd? Ik heb zelf ook wel zo'n periode gehad (al weet ik nog wel hoeveel, geen+ 20, en met wie e.d.), daarna kreeg ik een relatie van 3,5 jaar. Toen was ik bijna een jaar vrijgezel waarin ik twee keer een ONS heb gehad en daarna had ik weer een relatie waar ik nu twee jaar in zit.

Dus ja, het was waarschijnlijk gewoon een domme periode van haar. Als die periode al een hele tijd terug is, zou ik me er niet al te druk om maken.

Verder heb je het niet voor het uitkiezen wanneer je je partner tegen komt, je accepteert het, of je doet het niet en krijgt daar later wel/geen spijt van. Als het jou alleen maar om het niet meer rond kunnen neuken gaat, en je daar serieus een probleem mee hebt, zou ik het sowieso maar gewoon uitmaken want aan zo'n vriend heeft ze ook weinig.
Nee ik zal niet vreemd gaan, een ex van mij heeft dat gedaan met mijn beste vriend en heb toen gezworen tegen me zelf dat nooit iemand aan te doen! En ik wil het absoluut niet uitmaken omdat ik stapelgek op haar ben!
pi_136003724
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:43 schreef zarGon het volgende:

[..]

:').
Ik heb nu een note erbij ?
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  maandag 27 januari 2014 @ 13:16:16 #46
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_136003758
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:48 schreef zarGon het volgende:

[..]

Tja, wat doe je eraan? Als het getalletje je zoveel waard is moet je misschien vragen naar het aantal in je openingszin. Lekker preventief.
Of er overheen scheuren en door naar de volgende.
pi_136003849
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:12 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ik kan me zo voorstellen dat je wilt weten hoe seks met een aantal Verschillende vrouwen is. En dat je, als je dat weet, je kan settelen en tevreden kan zijn met Wat je thuis hebt. Dat je niet het idee hebt dat je op seksgebied ontzettend veel gemist hebt ofzo.

Lastig uit te leggen :{
Dit komt aardig dicht bij wat ik bedoel, plus het feit dat zij die ervaring wel heeft en dat voor mij als niet in balans voelt.
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:11 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je studeert, maar ik gok dat Nederlands niet je sterkste vak is?
Gewoon hbo maar heb dyslexie en ik ga op een forum niet alles lopen nakijken wat ik typ.
pi_136003927
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:12 schreef NitraatPoep het volgende:
Ik heb het idee dat TS niet zozeer niet met haar ervaringen kan omgaan, maar juist het gebrek aan zijn eigen ervaringen.
Ja, komt hierop neer, denk ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2014 13:20:21 ]
pi_136004003
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:20 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Maar dan de grote vraag, Gaat dat problemen opleveren?
pi_136004020
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:18 schreef CookieMafia het volgende:

[..]

Dit komt aardig dicht bij wat ik bedoel, plus het feit dat zij die ervaring wel heeft en dat voor mij als niet in balans voelt.
Je kunt aan jezelf twijfelen, of je ziet het als een kans om zelf ook te groeien aangezien ze je dan eventueel wel wat kan bijleren.

Je hebt het constant over een balans, maar zo'n balans bepaalt de relatie niet. Wel hoe jullie ermee omgaan.
pi_136004028
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:20 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik zie hier zo vaak topics voorbij komen van mannen en vrouwen die daarmee worstelen, en het daarom later uit willen maken.

Het zou makkelijker zijn als dit wat vaker werd gedaan:

quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:00 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Dat scheelt denk ik heel wat verbroken relaties rond het 25e levensjaar.
  maandag 27 januari 2014 @ 13:23:33 #52
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_136004062
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:12 schreef CookieMafia het volgende:

[..]

Nee ik zal niet vreemd gaan, een ex van mij heeft dat gedaan met mijn beste vriend en heb toen gezworen tegen me zelf dat nooit iemand aan te doen! En ik wil het absoluut niet uitmaken omdat ik stapelgek op haar ben!
Dan is het goed. Weet je, mijn vriend had hetzelfde probleem. Die heeft ook niet bijzonder veel chicks in bed gehad (gewoon mooie jongen verder die heel wat kan krijgen maar hij is ontzettend kritisch en heeft een beetje een probleem met sletjes en makkelijke meisjes neuken), knapte binnen een week al af op zijn dates waardoor seks er ook niet echt heel erg van kwam en kwam daarna mij tegen. We vonden het beiden ook een beetje kut dat we op deze leeftijd al iemand tegen kwamen waarmee we het wel zagen zitten (ikzelf had ook nog wel zin om van mijn vrijheid te genieten) maar wat komt dat komt. Ik woon nu gewoon samen. Je wilt haar niet kwijt, dus moet je het gewoon accepteren en gaan genieten van jullie relatie.

Je kunt het ook zo zien, nog geen 50 jaar geleden was het normaal om op je 18de te settelen en voor eeuwig samen te blijven.
Bay of Plenty
pi_136004095
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:22 schreef CookieMafia het volgende:

[..]

Waarom zou het problemen opleveren? Zolang jullie erover communiceren kunnen jullie naar elkaar toegroeien.

Bekijk het eens van haar kant. Ze heeft iemand die veel minder ervaring heeft. Vormt dat een probleem voor haar?
pi_136004167
quote:

[..]

dat kunnen wij je niet vertellen natuurlijk :) maar denk wel dat je er niet vanuit moet gaan dat je levenslang bij dit meisje zult zijn. Natuurlijk voelt dit nu wel zo en is ze de vrouw van je leven, maar ook dat slijt en gaat miss zelfs kapot. Als jij ermee kan leven dat je nu voor een tijdje aan een vaste bedpartner zit, moet je het doen, als je liever rond wilt sletten moet je dat doen ;).

Miss kun je met je huidige meisje wel een soort scharrelconsructie oid bedenken waar jullie je beiden tof bij voelen?
  maandag 27 januari 2014 @ 13:27:59 #55
420575 VAS
En daar is alles mee gezegd
pi_136004256
Gewoon erop los neuken en laat haar gevoelens kapot vallen.

ik ken wel redelijk vergelijkbare situatie.

Gewoon batse wat er te batse valt en je gaat er serieus beter van voelen!
't gaat
pi_136004451
Snap nooit dat mensen dat bespreken. Lekker boeiend. Ze is nu met jou.
pi_136004551
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:02 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Uiteraard, ik snap dat gezeur alleen niet, ongeacht de sekse. Ze is met hem, boeiend wat ze heeft uitgespookt.
  maandag 27 januari 2014 @ 13:37:28 #58
157922 fathank
pi_136004583
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:23 schreef oLexie het volgende:

[..]

Dan is het goed. Weet je, mijn vriend had hetzelfde probleem. Die heeft ook niet bijzonder veel chicks in bed gehad (gewoon mooie jongen verder die heel wat kan krijgen maar hij is ontzettend kritisch en heeft een beetje een probleem met sletjes en makkelijke meisjes neuken), knapte binnen een week al af op zijn dates waardoor seks er ook niet echt heel erg van kwam en kwam daarna mij tegen. We vonden het beiden ook een beetje kut dat we op deze leeftijd al iemand tegen kwamen waarmee we het wel zagen zitten (ikzelf had ook nog wel zin om van mijn vrijheid te genieten) maar wat komt dat komt. Ik woon nu gewoon samen. Je wilt haar niet kwijt, dus moet je het gewoon accepteren en gaan genieten van jullie relatie.

Je kunt het ook zo zien, nog geen 50 jaar geleden was het normaal om op je 18de te settelen en voor eeuwig samen te blijven.
je klinkt wel een beetje naief zo wat je vriendje betreft
pi_136004625
quote:
Hallo,
Ik (19 jaar) heb een nieuwe vriendin (21 jaar) waar ik het heel leuk mee heb. Het enige wat mij dwars zit is dat zei vroeger met veel verschillende jongens sex heeft gehad. Veel jongens in de zin dat ze niet meer weet hoe veel het er zijn, ik vroeg: hoeveel ongeveer dan? 20? waarop zij reageerde: zou best kunnen. Ik heb echter maar met 2 andere meiden sex gehad en heb het gevoel dat dit een onbalans geeft in de relatie. Dit is wel echt een meid waar ik toekomst mee zie en wil het absoluut niet dat het uit gaat! maar aan de andere kant heb ik liever gehad dat ik haar over twee jaar later tegen kwam dat ik zelf ook los was gegaan en dan een vaste relatie te krijgen. Ik wilde eigenlijk ook niet zo jong al aan een serieuze relatie beginnen, maar heb nu echt het gevoel dat ik de liefde van mijn leven heb gevonden en wil haar echt niet kwijt raken want ik denk dat ik daar altijd spijt van blijf houden. zal dit gevoel van onbalans weg gaan? en is het überhaupt een gewone gedachte of denk ik er gewoon te veel over na?
Ik denk dat het terecht is dat je daar zo je twijfels over hebt.
Iemand die zoveel rondgeneukt heeft (ook op die leeftijd en in een zo korte periode) heeft blijkbaar een nogal losse seksuele moraal en dan vraag je je af hoe loyaal diegene is, of ze niet eenvoudig vreemdgaat of je dumpt wanneer er een ander "leuk" exemplaar voorbij komt... allemaal legitieme gedachtes en reden om nog eens goed te overwegen hoe serieus je deze relatie moet nemen.
Ik zou zeggen geniet ervan, maak dikke lol, maar hou er rekening mee dat de kans groot is dat dit niet goed gaat aflopen.
  maandag 27 januari 2014 @ 13:39:12 #60
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_136004641
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:37 schreef fathank het volgende:

[..]

je klinkt wel een beetje naief zo wat je vriendje betreft
Omdat hij zijn pik niet in ieder sletje dat zich aanbiedt stopt? Heeft zo zijn redenen. ^O^
Bay of Plenty
pi_136004654
quote:
10s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:36 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Uiteraard, ik snap dat gezeur alleen niet, ongeacht de sekse. Ze is met hem, boeiend wat ze heeft uitgespookt.
Sorry, ik had het even verkeerd opgevat. Ik ben het roerend met je eens :Y
pi_136004662
Niet zo zeiken joh, ze heeft gewoon genoten van haar jeugd. Je hebt een meid gevonden met kneiter veel ervaring! Geniet er van zou ik zeggen ;)
  maandag 27 januari 2014 @ 13:40:08 #63
157922 fathank
pi_136004677
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:39 schreef oLexie het volgende:

[..]

Omdat hij zijn pik niet in ieder sletje dat zich aanbiedt stopt? Heeft zo zijn redenen in zin geval. :)
Want het is zo'n gevoelige jongen die niet graag gebruik maakt van weerloze meisjes die zich aanbieden?

right.
  maandag 27 januari 2014 @ 13:41:30 #64
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_136004723
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:40 schreef fathank het volgende:

[..]

Want het is zo'n gevoelige jongen die niet graag gebruik maakt van weerloze meisjes die zich aanbieden?

right.
Nee, dat is niet de reden. Goed geprobeerd wel.
Bay of Plenty
  maandag 27 januari 2014 @ 13:42:14 #65
157922 fathank
pi_136004739
Wat is het dan wel? Of gaan we in de "zeg ik lekker niet"-modus?
  maandag 27 januari 2014 @ 13:43:14 #66
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_136004774
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:42 schreef fathank het volgende:
Wat is het dan wel? Of gaan we in de "zeg ik lekker niet"-modus?
Nare gebeurtenissen met zijn moeder. Nuff said.
Bay of Plenty
pi_136005003
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:32 schreef Mystikvm het volgende:

Iedereen kan wel makkelijk en veel seks krijgen, het zegt dat ze in het verleden makkelijk seks had met mannen en (waarschijnlijk) genoot van de seks.
Let's do it, let's fall in love
pi_136005088
Zo ontzettend verliefd ben je dus blijkbaar niet.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136005106
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:49 schreef Lievewij het volgende:

[..]

Iedereen kan wel makkelijk en veel seks krijgen, het zegt dat ze in het verleden makkelijk seks had met mannen en (waarschijnlijk) genoot van de seks.
En ik zie niet in wat er mis mee is.
  maandag 27 januari 2014 @ 13:55:01 #70
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_136005220
Iemand van 20-21 is trouwens volwassen genoeg om die keuzes zelf te maken, ze heeft ze dan ook bewust genomen. Ik begrijp dat je na drie jaar relatie zoiets kunt hebben van Ja en nu ga ik me toch een partij rondneuken. Seks is menselijk, het is haar lichaam en het zegt niets over 'makkelijk' zijn. Het zegt meer iets over 'iets willen', makkelijk ben je als je het eigenlijk niet wilt maar je binnen no time om laat lullen. Als het een bewuste keuze is die je zelf maakt omdat je het wilt, is het een heel ander verhaal. Je kunt dan ook de keuze maken om het niet te doen en hier aan te houden, over hoe betrouwbaar iemand is, zegt het dus helemaal niets.

Mocht het straks gebeuren dat ik vrijgezel word, dan ga ik misschien wel voor een orgie. ^O^ Gewoon omdat ik dat wel eens mee zou willen maken, heeft niets te maken met wel/geen slet zijn. Ben volwassen, het is een eigen keuze dus er is geen sprake van 'gebruikt worden'.
Bay of Plenty
pi_136005589
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:55 schreef oLexie het volgende:
Iemand van 20-21 is trouwens volwassen genoeg om die keuzes zelf te maken, ze heeft ze dan ook bewust genomen. Ik begrijp dat je na drie jaar relatie zoiets kunt hebben van Ja en nu ga ik me toch een partij rondneuken. Seks is menselijk, het is haar lichaam en het zegt niets over 'makkelijk' zijn. Het zegt meer iets over 'iets willen', makkelijk ben je als je het eigenlijk niet wilt maar je binnen no time om laat lullen. Als het een bewuste keuze is die je zelf maakt omdat je het wilt, is het een heel ander verhaal. Je kunt dan ook de keuze maken om het niet te doen en hier aan te houden, over hoe betrouwbaar iemand is, zegt het dus helemaal niets.

Mocht het straks gebeuren dat ik vrijgezel word, dan ga ik misschien wel voor een orgie. ^O^ Gewoon omdat ik dat wel eens mee zou willen maken, heeft niets te maken met wel/geen slet zijn. Ben volwassen, het is een eigen keuze dus er is geen sprake van 'gebruikt worden'.
Je bent gewoon makkelijk als je veel seks hebt met verschillende mannen/vrouwen. Al is het je eigen keuze, het blijft toch gewoon makkelijk? Verder niets mis mee, maar het is niet dat je dan ineens niet makkelijk bent omdat het je eigen keuze is. Het wordt pas triest als je het doet omdat je makkelijk beïnvloedbaar bent, maar dan heb je issues.
  maandag 27 januari 2014 @ 14:07:04 #72
157922 fathank
pi_136005714
Who cares of anderen vinden dat je makkelijk bent of niet :'). Als je achter je eigen keuze staat moet je het vooral doen. Dat gehaat van frigide kutten altijd. "Oh zij is echt een slet, doet het met heel veel jongens" :')
pi_136005815
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:03 schreef Lievewij het volgende:
Al is het je eigen keuze, het blijft toch gewoon makkelijk? Verder niets mis mee
Dit,
Het lijkt me ook een verder heel prettige karaktereigenschap als iemand gewoon makkelijk is, niet altijd gecompliceerd gaat zitten doen, maar rechttoe, rechtaan is.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 27 januari 2014 @ 14:09:49 #74
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_136005826
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:03 schreef Lievewij het volgende:

[..]

Je bent gewoon makkelijk als je veel seks hebt met verschillende mannen/vrouwen. Al is het je eigen keuze, het blijft toch gewoon makkelijk? Verder niets mis mee, maar het is niet dat je dan ineens niet makkelijk bent omdat het je eigen keuze is. Het wordt pas triest als je het doet omdat je makkelijk beïnvloedbaar bent, maar dan heb je issues.
Nee, dat zegt niet perse dat je makkelijk bent. Je hebt natuurlijk ook nog een bepaalde doelgroep, als jij alleen op jongens met bruine ogen, gespierd lichaam en alles valt, en enkel en alleen hen uitkiest om seks mee te hebben en de rest weer je bij hoog en laag, ben je dan makkelijk? Nee, alleen voor een hele kleine bepaalde groep.

Dus je hebt 25 mannen, en met maar 1 daarvan zou je seks hebben. Ben je dan makkelijk? Meh.

quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:07 schreef fathank het volgende:
Dat gehaat van frigide kutten altijd. "Oh zij is echt een slet, doet het met heel veel jongens" :')
En dit.
Bay of Plenty
  maandag 27 januari 2014 @ 14:11:18 #75
157922 fathank
pi_136005890
Maar de gemiddelde vrouw heeft sletvrees.

Standaard iedere chick die ik meeneem naar huis met een avondje stappen beweert dat ze dat nog nooit eerder heeft gedaan :').

Wie hou je nou voor de gek _O-
pi_136006045
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:09 schreef oLexie het volgende:

[..]

Nee, dat zegt niet perse dat je makkelijk bent. Je hebt natuurlijk ook nog een bepaalde doelgroep, als jij alleen op jongens met bruine ogen, gespierd lichaam en alles valt, en enkel en alleen hen uitkiest om seks mee te hebben en de rest weer je bij hoog en laag, ben je dan makkelijk? Nee, alleen voor een hele kleine bepaalde groep.

Dus je hebt 25 mannen, en met maar 1 daarvan zou je seks hebben. Ben je dan makkelijk? Meh.

[..]

En dit.
Jij gaf twee voorbeelden: een vrouw die rond neukt omdat het haar eigen keuze is en een vrouw die rond neukt omdat ze wordt omgepraat. Volgens jou is alleen de tweede makkelijk, maar ben het er niet mee eens. Los van dat je 'makkelijk bent voor een bepaalde doelgroep of whatever'. Ik vind beide situaties simpelweg makkelijk, maar ik vind niet dat er veel mis is met de eerste situatie.
  maandag 27 januari 2014 @ 14:15:30 #77
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136006053
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:11 schreef fathank het volgende:

Standaard iedere chick die ik meeneem naar huis met een avondje stappen beweert dat ze dat nog nooit eerder heeft gedaan :').

Het is een geïnstitutionaliseerde leugen waarvan we allemaal weten dat het een leugen is maar het wel vol blijven houden omdat we op die manier ons minder slecht over onszelf voelen.
  maandag 27 januari 2014 @ 14:18:48 #78
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_136006171
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:11 schreef fathank het volgende:

_O-

Moa, was er wel vrij open in bij eerste ONS na mijn ex. 'Okay, ik kom die film kijken, we weten beiden wat er daarna gaat gebeuren en daarna ga ik naar huis. We kunnen ook gewoon die film overslaan.'

Dat twee keer gedaan, seks, douchen, direct het pand verlaten. Ik dacht nou okay mooi geregeld, komt verder niets bij kijken, tot 'ie me opeens begon te knuffelen. :{w

Lator. Gaweg met dat. :r
Bay of Plenty
pi_136006209
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:51 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

En ik zie niet in wat er mis mee is.
Ik ook niet, maar ik snap het wel. Ik moet over het algemeen niks hebben van makkelijke mannen die veel hebben rondgeneukt, ik wil me gewoon bijzonder voelen, of zo. Maar goed, mijn ex heeft ook veel gescharreld en alles, dus als ik verliefd ben maakt het ook niet zoveel uit :)
  maandag 27 januari 2014 @ 14:21:26 #80
157922 fathank
pi_136006275
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Het is een geïnstitutionaliseerde leugen waarvan we allemaal weten dat het een leugen is maar het wel vol blijven houden omdat we op die manier ons minder slecht over onszelf voelen.
Ik doe er zelf ook vrolijk aan mee. Na iedere keer gaat de gebruikte tandenborstel gewoon weer terug in de verpakking en kan ik em de volgende keer gewoon weer als 'nieuw' uit de verpakking halen _O-
  maandag 27 januari 2014 @ 14:24:05 #81
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_136006395
Schiet me opeens in de binnen n.a.v. het tandenborselverhaal.

Heeft ze het wel veilig gedaan? Zou toch samen gaan testen, je weet het nooit. Straks kun je niet eens meer rondneuken omdat er groene snot uit je pik komt druppelen. :r
Bay of Plenty
pi_136006420
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:59 schreef controlaltdelete het volgende:
Bovendien vergeet niet als vrouwen hun aantal bedpartners opgeven daar gemiddeld zo'n + 10 bijgeteld dienen te worden :)
:')
pi_136006443
Sletjes-verzamel-topic dit :'). "Wij van WC eend zeggen dat je moet geloven dat het heul niet erg is dat wij 50+ pikken in ons gehad hebben."

Mannen bepalen altijd nog zelf op welke gronden en hoe ze het andere geslacht beoordelen, lieve dames sletjes.
pi_136006464
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:24 schreef oLexie het volgende:
Schiet me opeens in de binnen n.a.v. het tandenborselverhaal.

Heeft ze het wel veilig gedaan? Zou toch samen gaan testen, je weet het nooit. Straks kun je niet eens meer rondneuken omdat er groene snot uit je pik komt druppelen. :r
Ja ze heeft het altijd veilig gedaan, op de jongen waar ze een lange relatie mee had na.
  maandag 27 januari 2014 @ 14:26:54 #85
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136006511
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:24 schreef Chai het volgende:

[..]

Meer, ja?
  maandag 27 januari 2014 @ 14:27:00 #86
157922 fathank
pi_136006518
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:25 schreef CookieMafia het volgende:

[..]

Ja ze heeft het altijd veilig gedaan, op de jongen waar ze een lange relatie mee had na.
Nooit een chick op dr mooie blauwe ogen geloven. Veilig doen totdat je allebei getest bent.

Of standaard zithromax in de keukenla leggen,.

Dat beweren vrouwen namelijk ook altijd. Dat ze het altijd veilig hebben gedaan.
pi_136006557
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:25 schreef LelijKnap het volgende:
Sletjes-verzamel-topic dit :'). "Wij van WC eend zeggen dat je moet geloven dat het heul niet erg is dat wij 50+ pikken in ons gehad hebben."

Mannen bepalen altijd nog zelf op welke gronden en hoe ze het andere geslacht beoordelen, lieve dames sletjes.
Natuurlijk bepaal je dat zelf. Alleen als het aantal bedpartners de grond is, dan komen de meeste mannen behoorlijk hypocriet uit de bus.
pi_136006696
quote:
6s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:28 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Natuurlijk bepaal je dat zelf. Alleen als het aantal bedpartners de grond is, dan komen de meeste mannen behoorlijk hypocriet uit de bus.
Niet als de man het verschil tussen man en vrouw erkent. Dat is anders dan de gedachten vd moderne feministische lichting die het liefst doet alsof beide geslachten volledig identiek zijn.

Overigens is dat autonome 'bepalen' niet geheel vrij. Naar mijn idee is het een soort van instinctieve afkeur - die niet perse gedekt kan worden met een duidelijke, rationele, duiding, met name door de opkomst van anticonceptiemiddelen.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2014 14:35:21 ]
pi_136006753
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:32 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Niet als de man het verschil tussen man en vrouw erkent. Dat is anders dan de gedachten vd moderne feministische lichting die het liefst doet alsof beide geslachten volledig identiek zijn.
En zoals je ziet zijn ze dat op dit vlak voor de meeste mensen die zich hier melden. Je bent een uitstervend ras, op zoek naar de laatste maagd om mee te paren.
  PR en moderator maandag 27 januari 2014 @ 14:40:37 #90
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136006954
Holy shit.
Als je er zo mee zit zou ik het gewoon uitmaken, hoor.

Als dat meisje verder gewoon oprechte intenties met jou heeft gun ik haar nou niet echt een vriend die graag nog losbandig wil zijn en jaloers is dat zij meer sekspartners heeft gehad dan hij.

Overigens experimenteer (en leer!) je op seksueel gebied meer wanneer je in een vaste relatie bent, dan wanneer je alleen one-timers hebt.

Als dit meisje de ware zou zijn dan had je het gevoel gehad dat zij genoeg voor jou is voor de rest van je leven.
Dat heb je blijkbaar niet.
Fuck the EBU.
pi_136006977
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:34 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

En zoals je ziet zijn ze dat op dit vlak voor de meeste mensen die zich hier melden. Je bent een uitstervend ras, op zoek naar de laatste maagd om mee te paren.
De westerse mens is inderdaad aan het uitsterven. Grappig hoeveel bepalend normverschuivingen zijn voor het succes van een soort.
  PR en moderator maandag 27 januari 2014 @ 14:43:44 #92
288245 crew  Moira
pi_136007053
quote:

[..]

Alleen als jij er een probleem van maakt, wat je nu aan het doen bent, terwijl het geen probleem hoeft te zijn.
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:38 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Ik denk dat het terecht is dat je daar zo je twijfels over hebt.
Iemand die zoveel rondgeneukt heeft (ook op die leeftijd en in een zo korte periode) heeft blijkbaar een nogal losse seksuele moraal en dan vraag je je af hoe loyaal diegene is, of ze niet eenvoudig vreemdgaat of je dumpt wanneer er een ander "leuk" exemplaar voorbij komt... allemaal legitieme gedachtes en reden om nog eens goed te overwegen hoe serieus je deze relatie moet nemen.
Ik zou zeggen geniet ervan, maak dikke lol, maar hou er rekening mee dat de kans groot is dat dit niet goed gaat aflopen.
Dat is echt zo'n bullshit, he? :')
Ik ben ook 21 en heb ook rond de 20 sekspartners gehad. Dat zegt dat ik mijn losbandige periode heb gehad, maar dat zegt zéker niet dat ik niet betrouwbaar ben in mijn relatie. :')

De enige reden waarom dit niet goed zou aflopen zou zijn als TS dit als een probleem blijft zien terwijl het dat niet hoeft te zijn.
Zou zonde zijn, maar als je er zo over denkt is het sowieso al zonde van je tijd.
Fuck the EBU.
pi_136007212
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:43 schreef Moira. het volgende:
Alleen als jij er een probleem van maakt, wat je nu aan het doen bent, terwijl het geen probleem hoeft te zijn.
Wacht even, zij is degene die een probleem heeft gecreëerd door van zichzelf iets te maken dat niet graag bezit wordt en hij is degene die daar nu mee moet omgaan en zijn gevoelens moet herzien. Da's toch verdomd zonde?
pi_136007250
quote:

[..]

[..]

Ik ben ook 21 en heb ook rond de 20 sekspartners gehad. Dat zegt dat ik mijn losbandige periode heb gehad, maar dat zegt zéker niet dat ik niet betrouwbaar ben in mijn relatie. :')

De enige reden waarom dit niet goed zou aflopen zou zijn als TS dit als een probleem blijft zien terwijl het dat niet hoeft te zijn.
Zou zonde zijn, maar als je er zo over denkt is het sowieso al zonde van je tijd.
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:25 schreef LelijKnap het volgende:

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2014 14:49:48 ]
pi_136007469
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:48 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Wacht even, zij is degene die een probleem heeft gecreëerd door van zichzelf iets te maken dat niet graag bezit wordt en hij is degene die daar nu mee moet omgaan en zijn gevoelens moet herzien. Da's toch verdomd zonde?
pi_136007501
Is TS bekend met "the rule of 3"?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_136007535
quote:

[..]

Dit gaat helemaal niet om haar, dit gaat om jou en je twijfels of je je wel al wil binden. Probeer het ook echt langs die kant te bekijken, dat is een stuk eerlijker.
Dit gaat niet om een andere seksuele moraal, dit gaat om jou die nog zijn wilde haren niet kwijt is en iets heeft gehoord wat je zelf ook graag wil.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_136007601
Oh god, de opperslet van FOK! gaat zich er ook mee bemoeien :D
pi_136008024
quote:

[..]

[..]

Goh wat verrassend dat je zelf zo bent en dan claimt dat het geen probleem is...
Als ik kijk naar de criteria waaraan een dame moet voldoen dan is dat voor mij wel een issue, wie ben jij om te bepalen dat dat bullshit is? (helemaal omdat je er 0,0 argumenten tegenover zet)
pi_136008046
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:58 schreef LelijKnap het volgende:
Dat jij niet samen kan met iemand met een andere seksuele moraal was al wel duidelijk hoor, maar daar gaat het hier toch helemaal niet om.. Hij heeft er alleen moeite mee dat het ongelijk is, niet dat zij dat heeft gedaan.

Probeer je eigen middeleeuwse gedachten gewoon bij je te houden, dat lijkt me slimmer.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_136008069
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 15:09 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Goh wat verrassend dat je zelf zo bent en dan claimt dat het geen probleem is...
Als ik kijk naar de criteria waaraan een dame moet voldoen dan is dat voor mij wel een issue, wie ben jij om te bepalen dat dat bullshit is? (helemaal omdat je er 0,0 argumenten tegenover zet)
Maar jij vindt alle vrouwen onbetrouwbaar, dus wat voor verschil maakt het nog?
pi_136008076
quote:
maar aan de andere kant heb ik liever gehad dat ik haar over twee jaar later tegen kwam dat ik zelf ook los was gegaan en dan een vaste relatie te krijgen
Het is geen wedstrijdje hoor...
Mokkel met stuntstok
pi_136008142
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 15:10 schreef erodome het volgende:

[..]

Maar jij vindt alle vrouwen onbetrouwbaar, dus wat voor verschil maakt het nog?
Toegegeven, ik vertrouw niet zo snel een vrouw (sletjes al helemaal niet) maar om nou te stellen dat ze allemaal onbetrouwbaar zijn gaat me (tegenwoordig) wat te ver, maar wel schattig van je om dat zo te stellen. _O-
pi_136008168
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:10 schreef fathank het volgende:
Lekker belangrijk joh. Ze is nou toch met jou of niet. Lekker interessant hoeveel sekspartners de ander gehad heeft.

Ik wil het niet eens weten van de ander. Dat betekent namelijk dat ik zelf ook open kaart moet spelen :')
Dit, als meiden me dit vragen... Altijd zo'n kutonderwerp
pi_136008435
Overigens wil ik de dames die claimen dat het geen probleem moet zijn wel eens horen als hun vriendje 50 vrouwen blijkt te hebben geneukt en meerdere malen naar de hoeren geweest is.
Telt dan het verleden ook niet of is het dan ineens wel relevant?
  maandag 27 januari 2014 @ 15:25:09 #106
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_136008644
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 15:19 schreef TerryStone het volgende:
Overigens wil ik de dames die claimen dat het geen probleem moet zijn wel eens horen als hun vriendje 50 vrouwen blijkt te hebben geneukt en meerdere malen naar de hoeren geweest is.
Waarom haal je er nu weer hoeren bij? :?
pi_136008694
quote:
7s.gif Op maandag 27 januari 2014 15:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Waarom haal je er nu weer hoeren bij? :?
Waarom niet en wat is er mis met mensen die naar de hoeren gaan?
Er wordt door een aantal mensen gesteld dat het verleden niet uit moet maken, ik probeer te laten zien waar het mis gaat in die redenering.
pi_136008757
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 15:26 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Er wordt door een aantal mensen gesteld dat het verleden niet uit moet maken, ik probeer te laten zien waar het mis gaat in die redenering.

Tot er vrouwen langskomen wie ook dat geen reet kan schelen.

Maar het gaat je erg aan het hart, begrijp ik, dat je deze rare vergelijking moet maken?
Mokkel met stuntstok
pi_136008811
quote:
Het is al eeuwenlang de norm dat mannen meer vrouwen neuken dan vrouwen mannen neuken, dus dat valt wel mee. Vrouwen zijn eraan gewend.

Het gaat er nu ook om dat mannen het niet van vrouwen accepteren, maar zichzelf wel op de schouders slaan als hun aantal wel op meer dan twee handen te tellen is.
  maandag 27 januari 2014 @ 15:32:30 #110
8369 speknek
Another day another slay
pi_136008936
In het algemeen slijt een verschil in hoeveelheid wel, al snel heb jij het in orde van groottes meer met haar gedaan dan haar scharrels.
Maar oef, 20 is wel heel veel, dan heb je eigenlijk niks meer wat 'uniek' is tussen jullie. Daarnaast zal ze altijd een mooiere pik, een beter wasbordje, etc. hebben gehad dan wat jij haar kan bieden. No pressure.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 27 januari 2014 @ 15:33:30 #111
8369 speknek
Another day another slay
pi_136008977
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 15:29 schreef Mystikvm het volgende:
Het is al eeuwenlang de norm dat mannen meer vrouwen neuken dan vrouwen mannen neuken, dus dat valt wel mee. Vrouwen zijn eraan gewend.
Dat kan niet echt heh. Of je moet oorlogen meenemen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 27 januari 2014 @ 15:34:00 #112
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_136008990
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 15:26 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Ligt aan de instelling.

Als hij het deed omdat hij er zin in had op dat moment, bijvoorbeeld omdat 'ie een lange relatie heeft gehad en om te experimenteren maar daarin wel gewoon selectief was en wat met wie, dan prima. Hoort namelijk bij het leven en zelfontplooiing.

Als hij gewoon continu alleen maar aan seks denkt, continu wijven probeert te regelen en alles steeds maar neukt wat los en vast zat, dus zonder enkele (of weinig) criteria, dan hoef ik zo'n persoon niet. Die lijkt me dan weer niet betrouwbaar.

En andersom net zo, als een meisje zich door iedereen laat neuken die het maar probeert, en dus geen grens heeft, dan vind ik dat ook niet bepaald relatiemateriaal. Als ze het bewust doet, en dus niet waar en wanneer ze maar kan scoren het bed in duikt, dan vind ik het prima. Dat soort mensen kan namelijk ook gemakkelijk nee zeggen en neukt alleen wanneer zij daar zelf voor kiezen, niet omdat de situatie zich zo voordoet en ze geen nee kunnen zeggen.
Bay of Plenty
pi_136009275
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 15:27 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Tot er vrouwen langskomen wie ook dat geen reet kan schelen.

Maar het gaat je erg aan het hart, begrijp ik, dat je deze rare vergelijking moet maken?
Raar? Heb je daar ook nog een onderbouwing voor of is dit weer zo'n achterlijke opmerking omdat je eigenlijk wel weet dat je wat dat betreft gewoon ontzettend hypocriet bent.
pi_136009320
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 15:29 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Het gaat er nu ook om dat mannen het niet van vrouwen accepteren, maar zichzelf wel op de schouders slaan als hun aantal wel op meer dan twee handen te tellen is.
Mannen moeten er dan ook daadwerkelijk moeite voor doen waar vrouwen eigenlijk alleen maar zichzelf hoeven aan te bieden en hun benen moeten spreiden... dat is het verschil.
  maandag 27 januari 2014 @ 15:43:15 #115
421128 RonnieGardocki
Only pain is real
pi_136009331
Er valt niets aan te veranderen. Ik vond het in het begin ook jammer dat ik niet mijn vriendins eerste was, maar zij was ook niet mijn eerste. Later kwam ik erachter dat ik veel ervaring uit mijn vorige relatie kon gebruiken in mijn nieuwe :)
pi_136009658
quote:
Maar dit is toch een hele andere discussie? Het gaat de ts er niet zozeer om dat zij dat aantal heeft gehad, maar dat hij dat aantal niet heeft gehad.

Ik begrijp heel prima dat iemand die er een andere seksuele moraal op nahoud en zelf zo'n aantal ook niet zou willen hier misschien problemen mee heeft. Kortom, iemand die anders tegen seks aan kijkt, als een exclusief iets dat je alleen in een relatie doet in de combi met liefde.
Maar dit gaat over iemand die zelf wil rondsletten, die zelf geen andere seksuele moraal heeft, maar herinnerd wordt aan zijn "gemis".
pi_136009704
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 15:42 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Mannen moeten er dan ook daadwerkelijk moeite voor doen waar vrouwen eigenlijk alleen maar zichzelf hoeven aan te bieden en hun benen moeten spreiden... dat is het verschil.
Ach wat een onzin. Een beetje lekkere kerel neukt ook vrij makkelijk en de meeste dames moeten ook wel wat moeite doen om de man te vangen die ze willen.
pi_136009723
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 15:41 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Raar? Heb je daar ook nog een onderbouwing voor of is dit weer zo'n achterlijke opmerking omdat je eigenlijk wel weet dat je wat dat betreft gewoon ontzettend hypocriet bent.
Dat maak jij ervan, niet ik.
Mokkel met stuntstok
pi_136009950
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 15:54 schreef erodome het volgende:

[..]

Ach wat een onzin. Een beetje lekkere kerel neukt ook vrij makkelijk en de meeste dames moeten ook wel wat moeite doen om de man te vangen die ze willen.
De meeste dames hoeven 0,0 moeite doen, de meeste kerels moeten wel degelijk moeite doen. (op de kerels met veel geld, status, roem en diegene die gezegend zijn met een van nature knap uiterlijk na)
Wat denk je dat er gebeurt als een willekeurige dame (ze hoeft niet eens knap te zijn) haar benen spreid in een overvolle kroeg, zou er 1 of meerdere mannen te vinden zijn die er wel bovenop willen?
Stel je dezelfde situatie voor met een kerel die z'n snikkel uit z'n broek haalt, denk je dat er ook maar 1 vrouw is die wat met hem wil doen?
pi_136009972
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 16:00 schreef TerryStone het volgende:

[..]

De meeste dames hoeven 0,0 moeite doen, de meeste kerels moeten wel degelijk moeite doen. (op de kerels met veel geld, status, roem en diegene die gezegend zijn met een van nature knap uiterlijk na)
Wat denk je dat er gebeurt als een willekeurige dame (ze hoeft niet eens knap te zijn) haar benen spreid in een overvolle kroeg, zou er 1 of meerdere mannen te vinden zijn die er wel bovenop willen?
Stel je dezelfde situatie voor met een kerel die z'n snikkel uit z'n broek haalt, denk je dat er ook maar 1 vrouw is die wat met hem wil doen?
Ik krijg het idee, van je felle reacties, dat iets in dit onderwerp je erg dwars zit, kan dat?
Mokkel met stuntstok
pi_136010031
Kan me wel voorstellen dat je dat lastig vindt ja, maarja, wat doe je eraan :P Je kan helaas niet terug in de tijd.
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_136010047
quote:

[..]

Dan ga je er gelijk vanuit dat een vrouw ook de eerste de beste die zich aanbied wil hebben, dat is nogal ver van de waarheid. Zo werkt het in het echte leven niet en dat weet je best.
Dat veel keuze is helemaal niet zo waar aangezien een enorm deel van die keuze geen keuze is omdat de dame in kwestie die helemaal niet wil.

Over het algemeen genomen gaat het om iemand waar je aantrekkingskracht voor voelt, je hebt een leuke avond en dat eindigt misschien in seks, dat is niet moeilijker voor de man in kwestie als voor de vrouw in kwestie.
Maar bij zowel man als vrouw geld dat er veel avonden zijn waarbij je niet diegene tegen komt waar je ook het bed mee wil delen.

Dus nogmaals, leuk dat er altijd wel mannen klaar staan. maar de gemiddelde vrouw is geen liefdadigheidsinstelling en heeft zo haar eisen.

Maar om het weer ontopic te brengen, wat heeft dat te maken met dit geval, waar hij niet zozeer zit met een andere seksuele moraal, maar puur met het feit dat hij nog wilde haren heeft die hem lastig vallen waardoor hij "ongelijkheid" voelt, vooral zelf ook zo wil doen?
pi_136010116
quote:
5s.gif Op maandag 27 januari 2014 16:01 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Ik krijg het idee, van je felle reacties, dat iets in dit onderwerp je erg dwars zit, kan dat?
Je leest er iets in wat er helemaal niet in zit lieverd. ;)
pi_136010132
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 16:05 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Je leest er iets in wat er helemaal niet in zit lieverd. ;)
Ok, dan had ik het mis, ook goed!
Mokkel met stuntstok
pi_136010172
quote:

[..]

Valt wel mee, tenminste: ik doe nooit moeite. En een man moet ook wel een beetje leuk praten, en zo.
  maandag 27 januari 2014 @ 16:11:17 #126
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136010336
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 15:43 schreef RonnieGardocki het volgende:
Er valt niets aan te veranderen. Ik vond het in het begin ook jammer dat ik niet mijn vriendins eerste was, maar zij was ook niet mijn eerste. Later kwam ik erachter dat ik veel ervaring uit mijn vorige relatie kon gebruiken in mijn nieuwe :)
Bij mijn laatste ex was ik haar eerste. Zij baalde er in het begin enorm van dat zij niet mijn eerste was. Uiteindelijk draait zoiets met verloop van tijd wel bij. En inderdaad, uit vorige relaties haal je ook ervaring die je kunt gebruiken in nieuwe relaties.
  maandag 27 januari 2014 @ 16:15:33 #127
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136010520
quote:

[..]

Toch klopt het wel degelijk. Als een vrouw op stap gaat en seks wil aan het eind van de avond zal dat in 9 van de 10 gevallen zonder meer lukken. Of het moet echt een enorm lelijke vrouw zijn met een enorm hoge standaard qua man.
Bij mannen zal dit cijfer ergens tussen de 0 van de 10 en 8 van de 10 gevallen zitten waarbij de eerste de groep mannen is die sowieso lastig vrouwen versiert en de laatste groep ofwel de extreem knappe mannen zijn, danwel de players die goed in kunnen schatten welke vrouwen makkelijk te versieren zijn.
  maandag 27 januari 2014 @ 16:20:56 #128
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_136010765
quote:
pi_136010780
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 16:15 schreef yats het volgende:

[..]

Toch klopt het wel degelijk. Als een vrouw op stap gaat en seks wil aan het eind van de avond zal dat in 9 van de 10 gevallen zonder meer lukken. Of het moet echt een enorm lelijke vrouw zijn met een enorm hoge standaard qua man.
Bij mannen zal dit cijfer ergens tussen de 0 van de 10 en 8 van de 10 gevallen zitten waarbij de eerste de groep mannen is die sowieso lastig vrouwen versiert en de laatste groep ofwel de extreem knappe mannen zijn, danwel de players die goed in kunnen schatten welke vrouwen makkelijk te versieren zijn.
Ik zie het in de praktijk gewoon niet zo werken, ja er zijn mannen die wel willen, maar of de vrouw hun ook wil is een 2de. Alhoewel ik als ik alleen uit ben eigenlijk altijd wel open sta voor seks is het toch zo dat verreweg de meeste keren het er niet van komt omdat ik niet diegene tegen kom met wie ik ook seks wil hebben, meer wil dan alleen een avondje lachen. Vind niet van mezelf dat ik belachelijk hoge eisen heb, maar een seksuele klik is toch wel het minste zeg maar ;)

Tegenwoordig zijn er zat vrouwen met een lossere seksuele moraal, dus voor mannen is het ook zo lastig niet meer. Beetje vreemd om aan de ene kant te roepen dat iedereen met een vlotte babbel en wat drankjes uitdelen wel een sletje kan scoren om aan de andere kant te piepen dat het zo moeilijk zou zijn.

Maar goed, daar gaat het hier niet om, zoals al gezegd kan ik best begrijpen dat als jij als persoon een echt andere seksuele moraal hebt dat je dan moeite hebt met iemand met een lossere moraal(als in wilde periode gehad, buiten relatie's geen moeite met een onsje hier en daar, seks zonder liefde, zonder exclusiviteit). Hier gaat het daar niet om.
pi_136010939
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 15:32 schreef speknek het volgende:
In het algemeen slijt een verschil in hoeveelheid wel, al snel heb jij het in orde van groottes meer met haar gedaan dan haar scharrels.
Maar oef, 20 is wel heel veel, dan heb je eigenlijk niks meer wat 'uniek' is tussen jullie. Daarnaast zal ze altijd een mooiere pik, een beter wasbordje, etc. hebben gehad dan wat jij haar kan bieden. No pressure.
Ben je stiekem toch ook een lul he? _O-
  maandag 27 januari 2014 @ 16:34:30 #131
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136011307
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 16:21 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik zie het in de praktijk gewoon niet zo werken, ja er zijn mannen die wel willen, maar of de vrouw hun ook wil is een 2de. Alhoewel ik als ik alleen uit ben eigenlijk altijd wel open sta voor seks is het toch zo dat verreweg de meeste keren het er niet van komt omdat ik niet diegene tegen kom met wie ik ook seks wil hebben, meer wil dan alleen een avondje lachen. Vind niet van mezelf dat ik belachelijk hoge eisen heb, maar een seksuele klik is toch wel het minste zeg maar ;)

Tegenwoordig zijn er zat vrouwen met een lossere seksuele moraal, dus voor mannen is het ook zo lastig niet meer. Beetje vreemd om aan de ene kant te roepen dat iedereen met een vlotte babbel en wat drankjes uitdelen wel een sletje kan scoren om aan de andere kant te piepen dat het zo moeilijk zou zijn.

Maar goed, daar gaat het hier niet om, zoals al gezegd kan ik best begrijpen dat als jij als persoon een echt andere seksuele moraal hebt dat je dan moeite hebt met iemand met een lossere moraal(als in wilde periode gehad, buiten relatie's geen moeite met een onsje hier en daar, seks zonder liefde, zonder exclusiviteit). Hier gaat het daar niet om.
Toch gek dat ik die vrouwen nooit tegen kom. En nee, ik zie er zeker niet slecht uit of stel enorm hoge eisen aan vrouwen die ik in mijn bed zou willen. Toch heb ik nooit een ONS gehad in mijn leven en is mijn aantal bedpartners vrij beperkt. Soms vind ik dat jammer (mannelijke hormonen zorgen daar wel voor), soms ook niet. Zolang je zelf maar tevreden bent en jezelf zonder spijt in de spiegel aan kan kijken zie ik het probleem eigenlijk niet zo.
pi_136011593
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 16:34 schreef yats het volgende:
Zolang je zelf maar tevreden bent en jezelf zonder spijt in de spiegel aan kan kijken zie ik het probleem eigenlijk niet zo.
Wist je niet dat het een wedstrijd is dan?

Hoe meer bedpartners, hoe succesvoller je leven.
  maandag 27 januari 2014 @ 16:44:15 #133
157922 fathank
pi_136011639
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 15:42 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Lol wat een onzin.
  maandag 27 januari 2014 @ 16:46:29 #134
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136011718
quote:
12s.gif Op maandag 27 januari 2014 16:42 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Wist je niet dat het een wedstrijd is dan?

Hoe meer bedpartners, hoe succesvoller je leven.
Echt? Dan mag je mij eens uitleggen hoe ik met zo weinig bedpartners toch een goede opleiding heb kunnen afronden en mijn eigen zaak een gat in de markt lijkt te hebben gevonden. ;)
  maandag 27 januari 2014 @ 16:47:53 #135
8369 speknek
Another day another slay
pi_136011768
quote:
10s.gif Op maandag 27 januari 2014 16:24 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ben je stiekem toch ook een lul he? _O-
:P

quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 16:46 schreef yats het volgende:

[..]

Echt? Dan mag je mij eens uitleggen hoe ik met zo weinig bedpartners toch een goede opleiding heb kunnen afronden en mijn eigen zaak een gat in de markt lijkt te hebben gevonden. ;)
pi_136011798
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 16:46 schreef yats het volgende:

[..]

Opleiding en werk zijn maar doelen gecreëerd door onszelf, je moet terug naar de basis van 't leven, hou de door mensen gemaakte maatschappij daar even buiten.
  maandag 27 januari 2014 @ 16:50:39 #137
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136011880
quote:
6s.gif Op maandag 27 januari 2014 16:48 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Opleiding en werk zijn maar doelen gecreëerd door onszelf, je moet terug naar de basis van 't leven, hou de door mensen gemaakte maatschappij daar even buiten.
Dus je punt is....?
pi_136011927
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 16:50 schreef yats het volgende:

[..]

Dus je punt is....?
Die maakte ik in mijn vorige post al!

Je werk en opleiding zeggen helemaal niets over hoe succesvol je leven is, het aantal bedpartners daarentegen!
  maandag 27 januari 2014 @ 16:57:52 #139
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136012193
quote:
11s.gif Op maandag 27 januari 2014 16:51 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Die maakte ik in mijn vorige post al!

Je werk en opleiding zeggen helemaal niets over hoe succesvol je leven is, het aantal bedpartners daarentegen!
Dan denken we daar anders over. Ik vraag me namelijk af of een junk met een vlotte babbel met enkele honderden bedpartners een succesvoller leven heeft dan een directeur die met zijn eerste liefde getrouwd is.
pi_136012267
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 16:57 schreef yats het volgende:

[..]

Dan denken we daar anders over. Ik vraag me namelijk af of een junk met een vlotte babbel met enkele honderden bedpartners een succesvoller leven heeft dan een directeur die met zijn eerste liefde getrouwd is.
Wat is een succesvol leven?

Geboorte ------> Dood

Alles daartussen is subjectief.
pi_136012505
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:47 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik ook.

Wanneer het een sletje mannelijke hoer is die een beetje rondneukt met jan en alleman dan zou ik nooit een relatie beginnen met haar. hem
_O_
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_136013568
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 16:03 schreef erodome het volgende:

[..]

Dan ga je er gelijk vanuit dat een vrouw ook de eerste de beste die zich aanbied wil hebben, dat is nogal ver van de waarheid. Zo werkt het in het echte leven niet en dat weet je best.
Dat veel keuze is helemaal niet zo waar aangezien een enorm deel van die keuze geen keuze is omdat de dame in kwestie die helemaal niet wil.

Over het algemeen genomen gaat het om iemand waar je aantrekkingskracht voor voelt, je hebt een leuke avond en dat eindigt misschien in seks, dat is niet moeilijker voor de man in kwestie als voor de vrouw in kwestie.
Maar bij zowel man als vrouw geld dat er veel avonden zijn waarbij je niet diegene tegen komt waar je ook het bed mee wil delen.

Dus nogmaals, leuk dat er altijd wel mannen klaar staan. maar de gemiddelde vrouw is geen liefdadigheidsinstelling en heeft zo haar eisen.

Maar om het weer ontopic te brengen, wat heeft dat te maken met dit geval, waar hij niet zozeer zit met een andere seksuele moraal, maar puur met het feit dat hij nog wilde haren heeft die hem lastig vallen waardoor hij "ongelijkheid" voelt, vooral zelf ook zo wil doen?
Ik heb van het begin ook aan aangegeven dat ik haar niks verwijt omdat ik precies het zelfde zou doen, maar die ongelijkheid zit het hem denk ik vooral in het feit dat ik veel dingen niet heb gedaan (denk aan; sex op het strand, in de auto, sex speeltjes enz) en zij dit allemaal al wel. Dat vindt ik gewoon jammer dat we dat niet samen ontdekken, dan had ik liever gehad dat ik daar al ervaring mee had met andere meiden.
pi_136013812
TS is onzeker en jaloers dat hij zelf niet ook flink heeft rondgeneukt :')

imho moet je niet zo janken. Al had je vriendin de paarsgepunte lansen van 200 verschillende kerels in haar soppend natte flamoes gehad, dat was voordat ze een relatie met jou aan ging dus heb jij er geen snars mee te maken. Denk er niet teveel over na. Wil je zelf nog los gaan, dan moet je nu niet in een relatie zitten.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_136014179
Ach maak je niet zo druk TS misschien waren het wel 20 in één feestje.
pi_136014257
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 17:47 schreef Wespensteek het volgende:
Ach maak je niet zo druk TS misschien waren het wel 20 in één feestje.
Bovendien waren het er in totaal veel meer dan 20.
  maandag 27 januari 2014 @ 17:51:53 #146
421128 RonnieGardocki
Only pain is real
pi_136014364
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 16:11 schreef yats het volgende:
Bij mijn laatste ex was ik haar eerste. Zij baalde er in het begin enorm van dat zij niet mijn eerste was. Uiteindelijk draait zoiets met verloop van tijd wel bij. En inderdaad, uit vorige relaties haal je ook ervaring die je kunt gebruiken in nieuwe relaties.
Klopt. En misschien kun je het seksueel gezien ook als uitdaging zien. Ik vind het bijvoorbeeld leuk dat ik mijn vriendin leuke/nieuwe ervaringen heb gegeven die ze met haar ex nooit gedaan had. Nog leuker is om te weten dat je het beter doet dan haar ex :Y
pi_136014488
Als seks zo weinig voorstelt, waarom dan moeilijk doen over vreemdgaan? Je kan het dan toch ook decimeren naar 'je zag het niet en mn kut is weer gewassen'?
pi_136014556
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 17:51 schreef RonnieGardocki het volgende:

[..]

Nog leuker is om te weten dat je het beter doet dan haar ex :Y
Lijkt me vermoeiend om vrouw te zijn, ex na ex moeten vertellen dat ze de beste zijn :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2014 17:58:00 ]
  maandag 27 januari 2014 @ 17:59:50 #149
421128 RonnieGardocki
Only pain is real
pi_136014677
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 17:57 schreef LelijKnap het volgende:
Lijkt me vermoeiend om vrouw te zijn, ex na ex moeten vertellen dat ze de beste zijn :')
Tja,
Voor vrouwen is het dan maar het beste om maar een paar bedpartners te hebben gehad. Minder vergelijkingsmateriaal.
  maandag 27 januari 2014 @ 18:00:33 #150
421128 RonnieGardocki
Only pain is real
pi_136014704
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 17:55 schreef LelijKnap het volgende:
Als seks zo weinig voorstelt, waarom dan moeilijk doen over vreemdgaan? Je kan het dan toch ook decimeren naar 'je zag het niet en mn kut is weer gewassen'?
Zo denken niet monogame mensen wel :P
pi_136014969
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 17:59 schreef RonnieGardocki het volgende:

[..]

Tja,
Voor vrouwen is het dan maar het beste om maar een paar bedpartners te hebben gehad. Minder vergelijkingsmateriaal.
Jup, en als TS ook maar een klein beetje kans wil hebben op 'de beste zijn' moet ie t gaan hebben van haar voorkeuren leren... Maar goed, een herinnering aan een stomende en zwoele nacht op een exotisch strand met twee welgevormde negers, is niet makkelijk te verslaan.
pi_136015047
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 18:07 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Jup, en als TS ook maar een klein beetje kans wil hebben op 'de beste zijn' moet ie t gaan hebben van haar voorkeuren leren... Maar goed, een herinnering aan een stomende en zwoele nacht op een exotisch strand met twee welgevormde negers, is niet makkelijk te verslaan.
Hahaha!!
  maandag 27 januari 2014 @ 18:11:10 #153
421128 RonnieGardocki
Only pain is real
pi_136015069
quote:
Als er een paar negers vooraf gegaan zijn kan TS inderdaad maar beter wat avondjes gaan besteden aan de nodige desk/field research. Niks persoonlijks TS !
  maandag 27 januari 2014 @ 18:11:37 #154
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136015079
Vind het altijd zo schattig, al die mensen die over elkaar heen vallen om maar zo hard mogelijk te beweren dat het allemaal niks uitmaakt wat iemand in het verleden heeft gedaan omdat dit niet met jou was.

Prima als jullie je eigen gedrag voor jullie zelf goed willen praten, maar probeer nou geen bizarre conclusies te trekken.
  maandag 27 januari 2014 @ 18:13:31 #155
421128 RonnieGardocki
Only pain is real
pi_136015131
quote:
7s.gif Op maandag 27 januari 2014 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vind het altijd zo schattig, al die mensen die over elkaar heen vallen om maar zo hard mogelijk te beweren dat het allemaal niks uitmaakt wat iemand in het verleden heeft gedaan omdat dit niet met jou was.

Prima als jullie je eigen gedrag voor jullie zelf goed willen praten, maar probeer nou geen bizarre conclusies te trekken.
Nouja, op een bepaalde leeftijd wordt het moeilijk om iemand te vinden 'zonder enige ervaring'.
Maar ervaring verschilt natuurlijk. De een had een jaar een vriend en heeft misschien tien keer seks gehad, en de ander heeft zich jaren laten uitholen en vol laten spuiten door van alles en nog wat.
  maandag 27 januari 2014 @ 18:14:54 #156
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136015175
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 18:13 schreef RonnieGardocki het volgende:

[..]

Nouja, op een bepaalde leeftijd wordt het moeilijk om iemand te vinden 'zonder enige ervaring'.
Maar ervaring verschilt natuurlijk. De een had een jaar een vriend en heeft misschien tien keer seks gehad, en de ander heeft zich jaren laten uitholen en vol laten spuiten door van alles en nog wat.
Klopt, dat verschil is er.
En als mensen zich hier niet gemakkelijk bij voelen, om wat voor reden dan ook, moeten ze er niet aan beginnen en er mee leren leven.
  maandag 27 januari 2014 @ 18:20:36 #157
421128 RonnieGardocki
Only pain is real
pi_136015334
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Klopt, dat verschil is er.
En als mensen zich hier niet gemakkelijk bij voelen, om wat voor reden dan ook, moeten ze er niet aan beginnen en er mee leren leven.
Klopt. Of mooi alleen blijven en zoeken naar een 'maagd' of ermee leren leven.
Al moet ik wel zeggen, een vriendin hebben die er al zoveel heeft gehad voor mij zou ik toch niet willen. Maar als ze gewoon een relatie van een jaar voor mij heeft gehad (zoals in mijn situatie) en een aantal keer seks heeft gehad is het geen probleem.
  maandag 27 januari 2014 @ 18:23:24 #158
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136015433
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 18:20 schreef RonnieGardocki het volgende:

[..]

Klopt. Of mooi alleen blijven en zoeken naar een 'maagd' of ermee leren leven.
Al moet ik wel zeggen, een vriendin hebben die er al zoveel heeft gehad voor mij zou ik toch niet willen. Maar als ze gewoon een relatie van een jaar voor mij heeft gehad (zoals in mijn situatie) en een aantal keer seks heeft gehad is het geen probleem.
Heb ik ook. Ik hoef niet iemand waar de halve stad al overheen is geweest.
Maar dat mensen dan gaan claimen dat dit verleden tijd is en dus niet belangrijk :') !

Heb het ook bij mensen die vreemdgaan. Daar hoef ik ook geen relatie mee. Ondanks dat ze alleen bij andere vriendjes is vreemd gegaan.
  maandag 27 januari 2014 @ 18:26:20 #159
421128 RonnieGardocki
Only pain is real
pi_136015543
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb ik ook. Ik hoef niet iemand waar de halve stad al overheen is geweest.
Maar dat mensen dan gaan claimen dat dit verleden tijd is en dus niet belangrijk :') !

Heb het ook bij mensen die vreemdgaan. Daar hoef ik ook geen relatie mee. Ondanks dat ze alleen bij andere vriendjes is vreemd gegaan.
Vreemdgaan inderdaad, alleen al vanwege het feit dat het gemakkelijker wordt om weer te doen na de eerste keer. Zo was ik ooit met een meisje bezig die na een aantal dates claimde dat ze 2x (seksueel) was vreemdgegaan en een avond een jongen had gepijpt in een steegje na het uitgaan. Ik heb toen besloten om per direct mijn tijd maar ergens anders aan te besteden. Ik waardeerde de eerlijkheid wel, beter snel erachter komen dan later. :')
  maandag 27 januari 2014 @ 18:44:23 #160
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136016228
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 17:51 schreef RonnieGardocki het volgende:

[..]

Klopt. En misschien kun je het seksueel gezien ook als uitdaging zien. Ik vind het bijvoorbeeld leuk dat ik mijn vriendin leuke/nieuwe ervaringen heb gegeven die ze met haar ex nooit gedaan had. Nog leuker is om te weten dat je het beter doet dan haar ex :Y
Nieuwe ervaringen geven is sowieso leuk. Zelf heb ik ook nog genoeg 'blinde vlekken' dus een toekomstige vriendin hoeft zich ook niet te vervelen. Overigens denk ik niet dat mijn laatste ex een betere bedpartner kan vinden dan mij. ;)
  maandag 27 januari 2014 @ 18:45:48 #161
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136016279
quote:

[..]

Zelfs dat is te verslaan, geloof me maar.
  maandag 27 januari 2014 @ 18:46:05 #162
421128 RonnieGardocki
Only pain is real
pi_136016289
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 18:44 schreef yats het volgende:
Nieuwe ervaringen geven is sowieso leuk. Zelf heb ik ook nog genoeg 'blinde vlekken' dus een toekomstige vriendin hoeft zich ook niet te vervelen. Overigens denk ik niet dat mijn laatste ex een betere bedpartner kan vinden dan mij.
Moraal van het verhaal dus: Of je nou nummer 1 of nummer 10 bent, zolang je haar de beste ervaring gaf zit het goed. Tijd zegt niet veel, maar herinneringen wel !
pi_136016347
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 17:33 schreef CookieMafia het volgende:

[..]

Ik heb van het begin ook aan aangegeven dat ik haar niks verwijt omdat ik precies het zelfde zou doen, maar die ongelijkheid zit het hem denk ik vooral in het feit dat ik veel dingen niet heb gedaan (denk aan; sex op het strand, in de auto, sex speeltjes enz) en zij dit allemaal al wel. Dat vindt ik gewoon jammer dat we dat niet samen ontdekken, dan had ik liever gehad dat ik daar al ervaring mee had met andere meiden.
Ik denk dat jij vooral moet kijken of je je al wil binden, want ik denk dat dit "verlangen" naar een wilde periode er ook zal zijn met iemand die die ervaring niet heeft(of dan niet al teveel later alsnog weer de kop opsteekt).
Hou het bij jezelf, wat wil jij van het leven, hoort daar naar jouw mening echt een wildere periode bij dan is een monogame relatie nog niet wat je zoekt.

Dus of je accepteert dat een (monogame) relatie is wat je wil, dat je genoeg om dit meisje geeft om ervoor te gaan, of je accepteert dat je nog niet toe bent aan die vaste relatie en het studentenleven in wil rollen als vrije jongen die kan doen en laten wat hij wil.
Misschien heb je geluk en is dit meisje een type die een trio ofzo wel ziet zitten, alle dingen die je schrijft over seks op het strand enzo kunnen allemaal gewoon in een relatie, dat is echt niet minder leuk/spannend omdat zij het al eens met een ander heeft gedaan. Dus het hoeft niet te betekenen dat zij vanalles heeft gedaan en dat ze daar nu klaar mee is en jij naast de pot pist.

Nogmaals, hou dit bij jezelf, want dit gaat over jou, niet over haar. Dit gaat over of jij wel toe bent aan die vaste relatie nu, met die studententijd voor de boeg en alles.
  maandag 27 januari 2014 @ 18:48:51 #164
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_136016423
Ik zou er zelf ook niet heel enthousiast van worden maar als je elkaar echt leuk vindt...why not? Ze is niet 20x vreemdgegaan ofzo.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_136016470
quote:
Vreemdgaan is andere koek, dat is liegen en bedriegen, een vertrouwensbreuk. Dat is wel wat anders dan gewoon lekker seks hebben als je vrij bent.
  maandag 27 januari 2014 @ 18:56:54 #166
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_136016856
quote:
Hallo,
Maar ik weet niet of jullie al seks hebben gehad samen, maar ik zou met zo iemand toch even het veilig doen, zeker in het begin.
Aangezien er zat al in zijn geweest, wie weet heeft ze wel een SOA ofzo....
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_136017192
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 18:56 schreef F1978 het volgende:

[..]

Maar ik weet niet of jullie al seks hebben gehad samen, maar ik zou met zo iemand toch even het veilig doen, zeker in het begin.
Sowieso in het begin veilig doe, toch?
You are the only exception
pi_136017216
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 17:06 schreef complicate het volgende:

[..]

_O_
Ja andersom geldt het ook.
  maandag 27 januari 2014 @ 19:04:35 #169
408723 F1978
pi_136017292
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:02 schreef TheOnlyException het volgende:

[..]

Sowieso in het begin veilig doe, toch?
Klopt... maar al helemaal in zijn geval, wanneer die kans nog 10 keer groter is met een overervaren meid :o
pi_136017549
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 18:56 schreef F1978 het volgende:

[..]

Snap niet waarom dat hier zo specifiek wordt gezegd, dit is namelijk iets wat altijd opgaat als iemand al seksueel contact heeft gehad.
Over het algemeen genomen gaan lossere contacten wel met bescherming, maar wat ik meer dan vaak hoor van mensen is dat ze vinden dat ze geen soa testen nodig hebben omdat ze van relatie naar relatie gaan, waarbij het in die relatie's altijd zonder bescherming tegen soa's gaat.

Leuk dat het persoon dat je voor je hebt te vertrouwen lijkt, hoop dat je dat ook kan zeggen van de exen die dat dat persoon heeft gehad.
Al met al, dus gewoon altijd tot de uitslag van de soa test veilig doen, of het nu gaat om iemand met een wildere periode, of gewoon iemand met onveilige relatieseks in het verleden.
  maandag 27 januari 2014 @ 19:12:13 #171
408723 F1978
pi_136017758
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:08 schreef erodome het volgende:

[..]

Snap niet waarom dat hier zo specifiek wordt gezegd, dit is namelijk iets wat altijd opgaat als iemand al seksueel contact heeft gehad.
Over het algemeen genomen gaan lossere contacten wel met bescherming, maar wat ik meer dan vaak hoor van mensen is dat ze vinden dat ze geen soa testen nodig hebben omdat ze van relatie naar relatie gaan, waarbij het in die relatie's altijd zonder bescherming tegen soa's gaat.

Leuk dat het persoon dat je voor je hebt te vertrouwen lijkt, hoop dat je dat ook kan zeggen van de exen die dat dat persoon heeft gehad.
Al met al, dus gewoon altijd tot de uitslag van de soa test veilig doen, of het nu gaat om iemand met een wildere periode, of gewoon iemand met onveilige relatieseks in het verleden.
Klopt, ik zei het niet op de juiste manier... maar ben het zeker wel eens met je verhaal, het gaat bij sommige mensen zo onnadenkend in een relatie, dat ze gewoon maar hupsakee eraan gaan beginnen.
En uiteraard kan iedereen een SOA oplopen, een relatie persoon of een ONS persoon zorgt bij beide voor evenveel risico.
pi_136018268
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:04 schreef F1978 het volgende:

[..]

Klopt... maar al helemaal in zijn geval, wanneer die kans nog 10 keer groter is met een overervaren meid :o
Geen idee of ze bescherming heeft gebruikt...
You are the only exception
  maandag 27 januari 2014 @ 19:23:14 #173
408723 F1978
pi_136018431
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:20 schreef TheOnlyException het volgende:

[..]

Geen idee of ze bescherming heeft gebruikt...
Nee, ik heb zelfs geen idee of ze het al gedaan hebben :D, vandaar dat ik dat ook net vroeg aan hem.
Want misschien is het al te laat en hebben ze het al zonder gedaan, dan kan het testen snel van start gaan :s)
En sowieso kan het testen gebeuren trouwens. :P
pi_136019214
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 18:49 schreef erodome het volgende:
Vreemdgaan is andere koek, dat is liegen en bedriegen, een vertrouwensbreuk. Dat is wel wat anders dan gewoon lekker seks hebben als je vrij bent.
Het gaat mij er natuurlijk om waarom we überhaupt niet dan ook gewoon monogaam zijn wanneer je seks kan relativeren tot op het niveau van handen schudden...

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2014 19:36:24 ]
  PR en moderator maandag 27 januari 2014 @ 20:21:20 #175
288245 crew  Moira
pi_136021689
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:48 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Huh? Dus 20 sekspartners gehad hebben in je verleden is iets slechts wat je de rest van je leven als last met je moet meedragen? :')
Doe normaal joh. Het enige dat de relatie 'anders' maakt dan wanneer ze bijv. 2 sekspartners gehad zou hebben, is dat ze meer ervaren is en meer van zichzelf heeft geleerd.
Daar zou ik toch echt wat positiefs uittrekken ipv huilen om iets nutteloos.
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:49 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

[..]

Meh, voel me niet aangesproken en vind het verder nou niet echt een krachtige post ofzo.
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:58 schreef LelijKnap het volgende:
Laat me raden; geen vriendin?
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 15:09 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Alsof ik de enige ben die claimt dat het geen probleem is :')
Veel mensen zijn er wel achter dat dat geen probleem hoeft te zijn, hoor ;)
Mijn vriend heeft er ook geen problemen mee, die heeft zijn slettenperiode ook gehad in het verleden en snapt prima dat dat geen negatief effect hoeft te hebben op je relatie.

Prima voor jou als een vrouw dan niet aan jouw criteria voldoet. Dan zoek je ze lekker uit op aantal sekspartners, moet jij weten :')

En hoezo moet dat nou weer argumenten hebben?
Ik zie überhaupt het probleem niet. Wat maakt dat de vriendin van TS hierdoor een slechte vriendin voor hem zou zijn?

Denken dat mensen die in hun jongere jaren een slettenperiode hebben gehad, de rest van hun leven onbetrouwbaar zullen zijn in relaties waar oprechte liefde in meespeelt, is echt best wel kortzichtig.

[ Bericht 18% gewijzigd door Moira op 27-01-2014 20:30:04 ]
Fuck the EBU.
pi_136022329
Is het Sylvana?
  PR en moderator maandag 27 januari 2014 @ 20:42:08 #177
288245 crew  Moira
pi_136022882
quote:
Jezus, wat kan mij dat schelen?
Ik heb hem toch nu? Dan gaat hij toch niet nog vrouwen neuken en naar de hoeren?
Boeiend als hij dat in het verleden heeft gedaan, good for him.

Als je eraan twijfelt of je vriendin bij je vreemdgaat of niet, dan is het toch sowieso al geen goeie match samen?

Vriendlief zegt: Ja, ik snap ook echt niet waarom dat een probleem moet zijn. Als je elkaar maar kunt vertrouwen, dat is het belangrijkste.
Fuck the EBU.
pi_136022892
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 20:21 schreef Moira. het volgende:
Denken dat mensen die in hun jongere jaren een slettenperiode hebben gehad, de rest van hun leven onbetrouwbaar zullen zijn in relaties waar oprechte liefde in meespeelt, is echt best wel kortzichtig.
Sterker nog, mensen die niet een periode rondgeslet hebben vind ik minder betrouwbaar. Die krijgen vaak juist op latere leeftijd die behoefte maar gaan het dan stiekem doen enzo :P
pi_136023001
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:36 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Het gaat mij er natuurlijk om waarom we überhaupt niet dan ook gewoon monogaam zijn wanneer je seks kan relativeren tot op het niveau van handen schudden...
Het is ook voor niet monogamen meer dan handen schudden, maar niemand verplicht je monogaam te zijn. Het enige wat zou "moeten" is er gewoon open en eerlijk over zijn. Wil je niet monogaam zijn, maar wel een relatie, zoek dan iemand die ook niet monogaam is. Het leven kan best simpel zijn.

Monogamie is gewoon een keuze, net als dat niet zijn.
  PR en moderator maandag 27 januari 2014 @ 20:45:36 #180
288245 crew  Moira
pi_136023083
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 15:32 schreef speknek het volgende:
Nou, ik neem toch aan als je verliefd bent en je hebt een goede relatie met je partner, dat je dan sowieso zíjn lichaam het mooiste vindt en seks met hém het fijnst vindt. Dan boeit dat wat je gehad hebt je heus niks meer.

Anders heb je toch geen chille relatie als dat wel zo is?
Fuck the EBU.
  PR en moderator maandag 27 januari 2014 @ 20:46:20 #181
288245 crew  Moira
pi_136023131
quote:

[..]

quote:

[..]

Volgens mij kijk je echt te veel films en snap je niet helemaal hoe het in het echte leven werkt.
Fuck the EBU.
pi_136023241
quote:

[..]

Ben jij zwakbegaafd?
pi_136023319
Ik heb meer bedpartners dan mijn vriendin gehad, ben ik nu ook hypocriet?
pi_136023455
Oh, en ik ben wel eens bij de hoeren geweest ja.
Ik ben een slechte jongen die een relatie niet in stand kan houden. Mijn vriendin is beter af met een maagd die puur en rein is.

De tering , zit de jeugdafdeling van de SGP gezamelijk te trollen ofzo :')
  PR en moderator maandag 27 januari 2014 @ 21:04:04 #185
288245 crew  Moira
pi_136024321
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 17:33 schreef CookieMafia het volgende:

[..]

Doe dat dan samen met haar :Y
Jij kan haar nog veel meer laten ontdekken, of je nou veel of weinig ervaring hebt, als je gewoon die feeling met haar hebt tussen de lakens dan heb je nog genoeg om samen te ontdekken en de eerste voor haar ergens mee te zijn :Y

quote:
Weet je überhaupt wel wat een goede relatie inhoudt?
Fuck the EBU.
  maandag 27 januari 2014 @ 21:14:39 #186
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136025026
Waarom zo defensief?
pi_136025521
quote:
11s.gif Op maandag 27 januari 2014 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom zo defensief?
Ik snap het niet meer helemaal, samenvatting :@ ?
  maandag 27 januari 2014 @ 21:35:35 #188
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136026456
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 21:21 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik snap het niet meer helemaal, samenvatting :@ ?
TS is onzeker omdat zijn vriendin meer partners heeft gehad dan hij en hij is daar ook een beetje jaloers op en wil ook veel sekspartners gehad hebben.

Enkelen vinden het vies dat hun partner veel andere sekspartners heeft gehad.
Deze mensen worden beticht van achterlijkheid en middeleeuwse denkbeelden.
Men vind het enorm belangrijk dat een partner ervaren is, seks is kennelijk erg moeilijk en tegennatuurlijk dat er zoveel geoefend moet worden.

Plus het eeuwige vrouwen hebben het gemakkelijk.
pi_136027210
Wat kunnen mannen hier toch spastisch over doen! Je hebt de liefde van je leven gevonden zeg je: wat boeit het dan dat je nog maar 2 andere meiden hebt gedaan? Als je alleen nog maar haar wil, dan is het toch goed? En gaat het uit, kun je alsnog lekker gaan rondneuken.
The Secret Society of Poobahs.
pi_136027786
quote:
Huh? Dus 20 sekspartners gehad hebben in je verleden is iets slechts wat je de rest van je leven als last met je moet meedragen?
Klopt.

quote:
Meh, voel me niet aangesproken en vind het verder nou niet echt een krachtige post ofzo.
Waarom voel jij je niet aangesproken?

quote:
Mijn vriend heeft er ook geen problemen mee, die heeft zijn slettenperiode ook gehad in het verleden en snapt prima dat dat geen negatief effect hoeft te hebben op je relatie.
En misschien ligt daarin wel de verklaring: jouw vriend heeft méér geneukt dan de gemiddelde man (als hij idd in de buurt zit van jouw astronomisch getal).
  Redactie Games maandag 27 januari 2014 @ 21:54:56 #191
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_136027859
quote:
Mwoah, 1 per jaar.. :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_136027878
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 21:04 schreef Moira. het volgende:
Weet je überhaupt wel wat een goede relatie inhoudt?
Eigenlijk niet meer, nee. Jij wel?
pi_136027961
Vrouwen die 20 mannen hebben gehad of meer zullen nooit meer een man perfect vinden en zullen nooit meer van een man intens kunnen houden. (denk ik)
pi_136028004
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 20:44 schreef erodome het volgende:
Het is ook voor niet monogamen meer dan handen schudden, maar niemand verplicht je monogaam te zijn. Het enige wat zou "moeten" is er gewoon open en eerlijk over zijn. Wil je niet monogaam zijn, maar wel een relatie, zoek dan iemand die ook niet monogaam is. Het leven kan best simpel zijn.

Monogamie is gewoon een keuze, net als dat niet zijn.
Of course, en ik bedoelde natuurlijk ook de niet monogame. Maar nu gaat het er dan nog om hoe iemand die keuze kan maken, op basis van welke ideeën en welke gevoelens (die weggedrukt moeten worden).
pi_136028344
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 21:56 schreef dopfles1 het volgende:
Vrouwen die 20 mannen hebben gehad of meer zullen nooit meer een man perfect vinden en zullen nooit meer van een man intens kunnen houden. (denk ik)
Mwa, ze nemen op een gegeven moment genoegen met degene die hen nog willen. In de beleving van de slet zullen diegene (of die ene dus) sowieso de beste keuze zijn (omdat ze niet ''uit de middeleeuwen'' komen, etc.)... En zodoende zullen ze ook nog gewoon ''kunnen houden van''.

Een andere mogelijkheid is dat ze over hun verleden gaan liegen, zoals seriemoordenaars e.d. dat ook vaak doen; gewoon verzwijgen, want immers, zo belangrijk is het helemaal toch niet? ''Daarom vertellen we het ook met zoveel gemak.''
  PR en moderator maandag 27 januari 2014 @ 22:01:38 #196
288245 crew  Moira
pi_136028347
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 21:53 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Klopt.
Ik heb meelij met je.
quote:
[..]

Waarom voel jij je niet aangesproken?
Eens even kijken..
quote:

Dat ik wat rond heb geneukt in mijn jongere jaren betekent natuurlijk niet dat ik een sletje ben, dus dat is 1 waar ik me niet over aangesproken voel.
Ik ben niet van WC eend, dus da's 2.
Ik heb geen 50+ pikken in me gehad, da's 3.
En het heeft weinig betrekking op mij op welke gronden mannen mij beoordelen, want ik heb een toffe relatie met een leuke man, dus dat zijn eigenlijk alle 4 de punten in die post waar ik mij niet tot aangesproken voel. 7.gif
quote:
[..]

En misschien ligt daarin wel de verklaring: jouw vriend heeft méér geneukt dan de gemiddelde man (als hij idd in de buurt zit van jouw astronomisch getal).
Leuke verklaring, moet ik daar nu wat mee gaan doen, ofzo?
Maakt dit mijn relatie slechter?
Neh, leuk avondje gelachen met mijn vriend. Hij heeft hier ook gepost ;)

quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 21:55 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Eigenlijk niet meer, nee. Jij wel?
Ja, gelukkig wel. Heeft ook even mogen duren voor ik doorhad wat een goede relatie precies inhoudt, hoor. Maar god, wat is dat fijn.
En dan heb je eigenlijk wel alleen maar meelij met de mensen die hier zo krampachtig over lopen te doen, omdat je zelf weet dat ze het eigenlijk gewoon helemaal niet snappen. Dat vind ik lullig voor ze, en ik hoop voor ze dat ze er ooit zelf achter zullen komen :Y
Fuck the EBU.
pi_136028486
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:01 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Mwa, ze nemen op een gegeven moment genoegen met degene die hen nog willen. In de beleving van de slet zullen diegene (of die ene dus) sowieso de beste keuze zijn (omdat ze niet ''uit de middeleeuwen'' komen, etc.)... En zodoende zullen ze ook nog gewoon ''kunnen houden van''.

Een andere mogelijkheid is dat ze over hun verleden gaan liegen, zoals seriemoordenaars e.d. dat ook vaak doen; gewoon verzwijgen, want immers, zo belangrijk is het helemaal toch niet? ''Daarom vertellen we het ook met zoveel gemak.''
hoe kan je er achter komen of iemand het verzwijgt? :)
  PR en moderator maandag 27 januari 2014 @ 22:04:58 #198
288245 crew  Moira
pi_136028581
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:03 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

hoe kan je er achter komen of iemand het verzwijgt? :)
Elkaar vertrouwen en merken dat dat vertrouwen gebroken is.
Fuck the EBU.
pi_136028719
Oprechte liefde en vertrouwen gaat boven alles.

Al was ze fout inde oorlog. Als je van iemand houdt, is geschiedenis no issue.
Je leeft in het nu en als je van iemand houdt EN vertrouwd is dat genoeg.

Ik kan echt niet snappen dat mensen afknappen op zo'n gegeven als hoeveel pik ze in het verleden hebben gehad.
Tenzij je van de zwarte kousen kerk bent, maar dan heb ik meer medelijden omdat je geïndoctrineerd bent met leugens en vroom gedrag dat men een verschrikkelijk lange tijd geleden bedacht heeft.
pi_136028817
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:01 schreef Moira. het volgende:
Ik heb meelij met je.
Ik ook. (Als man levende tussen al die heldere lichten geboren uit de feministische hoerenverlichting).

quote:
Dat ik wat rond heb geneukt in mijn jongere jaren betekent natuurlijk niet dat ik een sletje ben, dus dat is 1 waar ik me niet over aangesproken voel.
Oneens. Veel geneukt = sletje. We gaan nu niet zomaar rammelen aan die definitie omdat het jou niet bevalt natuurlijk.

quote:
Ik ben niet van WC eend, dus da's 2.
Dat ben je dus wel, want sletje die opkomt voor sletjes.

quote:
Ik heb geen 50+ pikken in me gehad, da's 3.
Dat was natuurlijk gechargeerd. Alhoewel, wat maakt het verschil tussen 20 en 50 werkelijk uit voor jou (of je vriendje)?

quote:
Leuke verklaring, moet ik daar nu wat mee gaan doen, ofzo?
Maakt dit mijn relatie slechter?
Neh, leuk avondje gelachen met mijn vriend. Hij heeft hier ook gepost
Ik heb geen idee wat een relatie goed of slecht maakt. Ik verklaar slechts waarom hij wrs überhaupt genoegen heeft kunnen nemen met jou (en je verleden) i.t.t. vele andere mannen.

quote:
Ja, gelukkig wel. Heeft ook even mogen duren voor ik doorhad wat een goede relatie precies inhoudt, hoor. Maar god, wat is dat fijn.
En dan heb je eigenlijk wel alleen maar meelij met de mensen die hier zo krampachtig over lopen te doen, omdat je zelf weet dat ze het eigenlijk gewoon helemaal niet snappen. Dat vind ik lullig voor ze, en ik hoop voor ze dat ze er ooit zelf achter zullen komen
Ik ben jaloers.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2014 22:09:20 ]
  PR en moderator maandag 27 januari 2014 @ 22:11:16 #201
288245 crew  Moira
pi_136028992
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:08 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik ook. (Als man levende tussen al die heldere lichten geboren uit de feministische hoerenverlichting).

[..]

Oneens. Veel geneukt = sletje. We gaan nu niet zomaar rammelen aan die definitie omdat het jou niet bevalt natuurlijk.

[..]

Dat ben je dus wel, want sletje die opkomt voor sletjes.

[..]

Dat was natuurlijk gechargeerd. Alhoewel, wat maakt het verschil tussen 20 en 50 werkelijk uit voor jou (of je vriendje)?

[..]

Ik heb geen idee wat een relatie goed of slecht maakt. Ik verklaar slechts waarom hij wrs überhaupt genoegen heeft kunnen nemen met jou (en je verleden) i.t.t. vele andere mannen.

[..]

Ik ben jaloers.
Fuck the EBU.
pi_136029106
Nee maar echt, alle sletjes hebben toch vaak problemen? Verwerken van een break up ofzo? Het verdriet weg proberen te neuken? Geen vader die voor ze heeft gezorgd? zulke probleempjes toch?
pi_136029187
quote:
11s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:11 schreef Moira. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  PR en moderator maandag 27 januari 2014 @ 22:14:29 #204
288245 crew  Moira
pi_136029203
_O-
Fuck the EBU.
pi_136029477
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 21:45 schreef MokeyFrag het volgende:
Wat kunnen mannen hier toch spastisch over doen! Je hebt de liefde van je leven gevonden zeg je: wat boeit het dan dat je nog maar 2 andere meiden hebt gedaan? Als je alleen nog maar haar wil, dan is het toch goed? En gaat het uit, kun je alsnog lekker gaan rondneuken.
Als je als vrouw zijnde je door tientallen mannen hebt laten neuken ben je imo. gewoon een vies en makkelijk wijf. Zeker niet relatiewaardig :)
pi_136029652
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:12 schreef dopfles1 het volgende:
Nee maar echt, alle sletjes hebben toch vaak problemen? Verwerken van een break up ofzo? Het verdriet weg proberen te neuken? Geen vader die voor ze heeft gezorgd? zulke probleempjes toch?
En dan ook nog raar opkijken als er geen man te vinden is die een relatie met ze wil :')
pi_136030182
Op je 21ste losneuken? Nasty
pi_136030352
En
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:22 schreef IMVHI het volgende:

[..]

En dan ook nog raar opkijken als er geen man te vinden is die een relatie met ze wil :')
En ook nog trots zijn dat ze niet weet hoeveel ze geneukt heeft :') vies wijf eigenlijk.

Zou niet te serieus over jullie relatie denken TS anders gebruik je haar ook gewoon net zo als al haar vorige vriendjes.
pi_136031078
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:12 schreef dopfles1 het volgende:
Hoe definieer jij slet?
pi_136031181
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:45 schreef sinecure. het volgende:

[..]

Hoe definieer jij slet?
Iemand die zaterdags op pad gaat om iemand te "scoren" zonder deze persoon die ze wil "scoren" te kennen.(echt kennen)
pi_136031490
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:46 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Iemand die zaterdags op pad gaat om iemand te "scoren" zonder deze persoon die ze wil "scoren" te kennen.(echt kennen)
begrijp ik hieruit dat jij een zeer groot gedeelte van de mannelijke bevolking een slet vindt? Het klinkt me allemaal nogal gefrustreerd en puberig in de oren.
pi_136031583
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:46 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Half uitgaanspubliek is in jouw ogen dus slet :D
Zelf moeite met 'hossels' dus?

Waarom zo zwart-wit denken? Dat is oprecht een vraag aan jou :)
pi_136031593
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:51 schreef sinecure. het volgende:

[..]

begrijp ik hieruit dat jij een zeer groot gedeelte van de mannelijke bevolking een slet vindt? Het klinkt me allemaal nogal gefrustreerd en puberig in de oren.
^O^
pi_136031640
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:51 schreef sinecure. het volgende:

[..]

Ja, maar aan de ene kant kan ik het begrijpen bij mannen, gevoel van macht etc. (zal het zelf nooit doen).
Sex is iets speciaals in mijn ogen en heeft met liefde te maken. Maar als mensen lekker rond willen neuken als kleine kinderen die net iets nieuws hebben ontdekt moeten ze dat vooral doen.
  maandag 27 januari 2014 @ 22:58:45 #215
8369 speknek
Another day another slay
pi_136031862
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:06 schreef Monopoly het volgende:
Al was ze fout inde oorlog. Als je van iemand houdt, is geschiedenis no issue.
Je leeft in het nu en als je van iemand houdt EN vertrouwd is dat genoeg.
Uh, als de oorlog een jaar geleden was en diegene had Joden uitgeleverd aan de Duitsers, dan zou ik daar geen relatie mee beginnen.
pi_136031921
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:54 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Ja, maar aan de ene kant kan ik het begrijpen bij mannen, gevoel van macht etc. (zal het zelf nooit doen).
Sex is iets speciaals in mijn ogen en heeft met liefde te maken. Maar als mensen lekker rond willen neuken als kleine kinderen die net iets nieuws hebben ontdekt moeten ze dat vooral doen.

Seks kan zoveel meer zijn.
Ik heb met mijn partner ook liefde- en passievolle seks. Heerlijk. Maar toen ik vrijgezel was heb ik ook gewoon prima kunnen genieten van nietszeggende dronken seks dat ik en dat meisje wilde op dat moment.
Wat is het probleem daarvan?

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2014 22:59:54 ]
pi_136031978
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:59 schreef Monopoly het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Seks kan zoveel meer zijn.
Ik heb met mijn partner ook liefde- en passievolle seks. Heerlijk. Maar toen ik vrijgezel was heb ik ook gewoon prima kunnen genieten van nietszeggende dronken seks dat ik en dat meisje wilde op dat moment.
Wat is het probleem daarvan?
Het voegt niets toe?
pi_136031979
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:58 schreef speknek het volgende:

[..]

Uh, als de oorlog een jaar geleden was en diegene had Joden uitgeleverd aan de Duitsers, dan zou ik daar geen relatie mee beginnen.
Het was ook wel een beetje een statement ipv een reactie. Puur om aan te geven dat ik de denkwijze belachelijk vind.
pi_136032072
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:00 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Het voegt niets toe?
Het voegt genoeg toe. Ervaring, spanning, vermindering van stress, leuke avond, vriendschap, mooie herinnering, ontdekking, positiviteit, opluchting etc etc.

Ik ben dan wel van mening dat je niet constant op vrouwenjacht moet gaan puur om de seks, maar op z'n tijd lekker van bil gaan als je vrijgezel bent, why not?

Beats fappen :D
  maandag 27 januari 2014 @ 23:04:01 #220
8369 speknek
Another day another slay
pi_136032176
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:00 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Het was ook wel een beetje een statement ipv een reactie. Puur om aan te geven dat ik de denkwijze belachelijk vind.
Maar de statement klopt mijns inziens niet; iemand's verleden zegt weldegelijk over diens kijk op het leven. Het valt aan te nemen dat ze niet in een jaar tijd een complete ommezwaai heeft gemaakt. Dus, ze vindt seks niet iets bijzonders tussen twee mensen. Nou, dat hoeft nog geen ramp te zijn, daar kun je best overheenkomen. Maar als je dat wel heel sterk voelt dan kan dat de seks best verstieren.
pi_136032294
quote:
10s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:02 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Het voegt genoeg toe. Ervaring, spanning, vermindering van stress, leuke avond, vriendschap, mooie herinnering, ontdekking, positiviteit, opluchting etc etc.

Ik ben dan wel van mening dat je niet constant op vrouwenjacht moet gaan puur om de seks, maar op z'n tijd lekker van bil gaan als je vrijgezel bent, why not?

Beats fappen :D
Ja oke, als dat 1 x in de zoveel tijd is helemaal niets mis mee. Maar tegenwoordig is het zo makkelijk om te neuken. Op ten duur is het niet meer genoeg je kan nooit meer tevreden zijn met 1 partner want het is allemaal zo makkelijk om gesatisfied te worden zonder partner of zelfs makkelijker.
pi_136032317
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:04 schreef speknek het volgende:

[..]

Maar de statement klopt mijns inziens niet; iemand's verleden zegt weldegelijk over diens kijk op het leven. Het valt aan te nemen dat ze niet in een jaar tijd een complete ommezwaai heeft gemaakt. Dus, ze vindt seks niet iets bijzonders tussen twee mensen. Nou, dat hoeft nog geen ramp te zijn, daar kun je best overheenkomen. Maar als je dat wel heel sterk voelt dan kan dat de seks best verstieren.
Je doet aan aannames. Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat ik een tijdje heb geslet ja. Dat had genoeg redenen. Ik heb een leuke tijd gehad en daar helemaal geen behoefte meer aan. Toch heb ik het gedaan een tijdje terug.
En nu heb ik een prima relatie en heb ik totaal geen spijt van vroeger, maar dat maakt mij niet tot een man die niet te vertrouwen is voor zijn partner.

Het was bij mij een fase, en het was leuk. Geldt voor mijn vriendin net zo.
pi_136032367
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:06 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Ja oke, als dat 1 x in de zoveel tijd is helemaal niets mis mee. Maar tegenwoordig is het zo makkelijk om te neuken. Op ten duur is het niet meer genoeg je kan nooit meer tevreden zijn met 1 partner want het is allemaal zo makkelijk om gesatisfied te worden zonder partner of zelfs makkelijker.
Is dit eigen ervaring of heb je het lokale kerkblad over seksverslavingen en de verzuring van de maatschappij gelezen? :D
pi_136032403
Overigens denk ik dat dat een van de redenen is dat er zoveel wordt gescheiden tegenwoordig. Het is allemaal te makkelijk.
  maandag 27 januari 2014 @ 23:07:58 #225
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_136032407
Waar mensen zich al niet druk om kunnen maken zeg.
pi_136032475
quote:
10s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:07 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Is dit eigen ervaring of heb je het lokale kerkblad over seksverslavingen en de verzuring van de maatschappij gelezen? :D
Ik ben tegen elke vorm van religie :)
  maandag 27 januari 2014 @ 23:09:36 #227
8369 speknek
Another day another slay
pi_136032519
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:06 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Je doet aan aannames. Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat ik een tijdje heb geslet ja. Dat had genoeg redenen. Ik heb een leuke tijd gehad en daar helemaal geen behoefte meer aan. Toch heb ik het gedaan een tijdje terug.
En nu heb ik een prima relatie en heb ik totaal geen spijt van vroeger, maar dat maakt mij niet tot een man die niet te vertrouwen is voor zijn partner.

Het was bij mij een fase, en het was leuk. Geldt voor mijn vriendin net zo.
Ik zeg niet dat het je onbetrouwbaar maakt, ik zeg dat het een opvatting over seks verloochent. Gezien dat je er geen spijt van zegt te hebben klopt dat dan ook.
pi_136032558
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:08 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Ik ben tegen elke vorm van religie :)
Ah oké, ik moet zeggen dat ik dan ook wel een klein beetje een aanname deed dat je religieus was. Dit zijn namelijk typisch religieuze opvattingen over seks etc.
pi_136032595
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:09 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het je onbetrouwbaar maakt, ik zeg dat het een opvatting over seks verloochent. Gezien dat je er geen spijt van zegt te hebben klopt dat dan ook.
Hoe kan jij dat van mij weten? :)
pi_136032686
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:10 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Ah oké, ik moet zeggen dat ik dan ook wel een klein beetje een aanname deed dat je religieus was. Dit zijn namelijk typisch religieuze opvattingen over seks etc.
Ik weet het. En ik denk dat die regels in de kerk niet voor niets zijn gekomen en dat het ergens wel goed is. Maar mijn opvattingen staan daar helemaal los van en ik heb totaal niets met de kerk nee.
pi_136032807
Bedankt iedereen voor de reacties, fijn om de meningen van anderen even te lezen! Ik las het net even door en dacht bij me zelf; ik zit me gwn aan te stellen, denk er veel te veel over na! Ik moet gewoon lekker bij het moment leven, dit is een top meid waar ik het heel goed mee kan vinden en die enorm sexy is dus waarom druk maken.. ik ga er gewoon lekker van genieten en kijken hoe het loopt. Als het uit gaat kan ik altijd nog los gaan, en zo niet dan heb ik een prachtige relatie met een prachtige meid!
Nogmaals bedankt! ;)
  PR en moderator maandag 27 januari 2014 @ 23:15:39 #232
288245 crew  Moira
pi_136032859
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:14 schreef CookieMafia het volgende:
Bedankt iedereen voor de reacties, fijn om de meningen van anderen even te lezen! Ik las het net even door en dacht bij me zelf; ik zit me gwn aan te stellen, denk er veel te veel over na! Ik moet gewoon lekker bij het moment leven, dit is een top meid waar ik het heel goed mee kan vinden en die enorm sexy is dus waarom druk maken.. ik ga er gewoon lekker van genieten en kijken hoe het loopt. Als het uit gaat kan ik altijd nog los gaan, en zo niet dan heb ik een prachtige relatie met een prachtige meid!
Nogmaals bedankt! ;)
Kijk, jij snapt het ^O^
Veel geluk en plezier samen!
Fuck the EBU.
  maandag 27 januari 2014 @ 23:17:30 #233
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_136032966
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:54 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Wat is er precies mis aan een tijdje wat experimenteren. Gewoon omdat het kan. Als mensen het veilig don is er toch niks mis mee?

Wat is precies de meerwaarde van dat preutse gedoe? Seks wordt er echt niet beter van ofzo.
pi_136033140
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:17 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Wat is er precies mis aan een tijdje wat experimenteren. Gewoon omdat het kan. Als mensen het veilig don is er toch niks mis mee?

Wat is precies de meerwaarde van dat preutse gedoe? Seks wordt er echt niet beter van ofzo.
Het speciale gaat er af. En ja ik denk wel dat de seks meer waarde heeft als je het alleen met je vriendin doet waar je echt van houd. Het is dan iets speciaals voor jullie samen en niet iets wat je bij elke andere vrouw ook kunt hebben.

Overigens, je hoeft het niet met mij eens te zijn dit is alleen hoe ik erover denk
pi_136033229
En wat valt er te experimenteren?
  PR en moderator maandag 27 januari 2014 @ 23:21:55 #236
288245 crew  Moira
pi_136033256
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:19 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Het speciale gaat er af.
Kun je daar over mee praten, ja?
Het speciale aan seks mis ik absoluut niet bij mijn partner. Juist omdat de relatie zo tof is is de seks alleen maar specialer.
En dat heeft niks te maken met het aantal bedpartners dat je daarvoor hebt gehad, er is nog zo veel te ontdekken aan elkaar. Ook totaal niet te vergelijken met het 'rondneuken' wat je in je tienerjaren deed, want hier speelt echte oprechte liefde in mee.
Je slaat de plank een beetje mis.

quote:
En ja ik denk wel dat de seks meer waarde heeft als je het alleen met je vriendin doet waar je echt van houd. Het is dan iets speciaals voor jullie samen en niet iets wat je bij elke andere vrouw ook kunt hebben.

Overigens, je hoeft het niet met mij eens te zijn dit is alleen hoe ik erover denk
Prima dat jij er zo over denkt, maar dat zegt natuurlijk niet dat de wereld ook daadwerkelijk zo in elkaar zit. Want dat zittie namelijk niet.
Fuck the EBU.
pi_136033425
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:15 schreef Moira. het volgende:

[..]

Kijk, jij snapt het ^O^
Veel geluk en plezier samen!
Dankje :)
pi_136033523
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:21 schreef Moira. het volgende:

[..]

Kun je daar over mee praten, ja?
Het speciale aan seks mis ik absoluut niet bij mijn partner. Juist omdat de relatie zo tof is is de seks alleen maar specialer.

[..]

Prima dat jij er zo over denkt, maar dat zegt natuurlijk niet dat de wereld ook daadwerkelijk zo in elkaar zit. Want dat zittie namelijk niet.
Vertel, met 20 verschillende mensen seks hebben gehad (zoals jij blijkbaar hebt gedaan) wat heeft dit als waarde voor jou toegevoegd? en wat heeft seks dan met liefde te maken als je het ook gewoon met 20 anderen kan hebben? Waarom is het speciaal met je vriend?

Waarom uberhaupt seks met 20 verschillende mannen, het is toch allemaal hetzelfde?
  PR en moderator maandag 27 januari 2014 @ 23:29:51 #239
288245 crew  Moira
pi_136033703
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:26 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Vertel, met 20 verschillende mensen seks hebben gehad (zoals jij blijkbaar hebt gedaan) wat heeft dit als waarde voor jou toegevoegd? en wat heeft seks dan met liefde te maken als je het ook gewoon met 20 anderen kan hebben? Waarom is het speciaal met je vriend?
Serieus, ben je nog maagd? Heb je ooit een relatie gehad?
Volgens mij heb je nog geen serieuze relatie (inclusief passievolle liefdevolle seks) meegemaakt, om te snappen dat de seks die je in een losbandige (afgesloten) periode in je leven hebt gehad totaal niet te vergelijken is met bovengenoemde.
quote:
Waarom uberhaupt seks met 20 verschillende mannen, het is toch allemaal hetzelfde?
Sja, gebeurt.
Heeft verder totaal niks met vaste (monogame) relaties te maken, die ik ook voor langere periodes heb gehad.
Je hebt een beetje moeite met nuances, krijg ik het idee.
Fuck the EBU.
  maandag 27 januari 2014 @ 23:32:43 #240
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_136033875
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:19 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Het speciale gaat er af. En ja ik denk wel dat de seks meer waarde heeft als je het alleen met je vriendin doet waar je echt van houd. Het is dan iets speciaals voor jullie samen en niet iets wat je bij elke andere vrouw ook kunt hebben.

Nouja als je dingen hier post geef ik daar repliek op natuurlijk. Want ik vind het een beetje een domme mentaliteit.

Het is echt een onzinnig iets dat men zichzelf oplegt. Wat is er precies leuker aan dat je met zo min mogelijk mensen seks hebt gehad? Je mist vooral dingen dan.

quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:21 schreef dopfles1 het volgende:
En wat valt er te experimenteren?
Nou, niet iedereen is hetzelfde. Dus je doet meerdere ervaringen op en proeft van meerdere soorte type sexpartners.
  maandag 27 januari 2014 @ 23:35:44 #241
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136034020
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:06 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Eh, ligt het aan mij en doe ik iets fout? Of woon ik in de verkeerde regio? Makkelijk om te neuken? Ja, binnen een relatie wel, maar als vrijgezel mis ik het toch behoorlijk!
  maandag 27 januari 2014 @ 23:36:19 #242
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_136034060
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:26 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Nou nee, je hebt mannen en vrouwen in alle soorten en maten. Dus dat zijn allerlei verschillende ervaringen. Met een vaste partner heb je een heel ander soort relatie dus dat is ook weer een heel ander soort ervaring.

Als de seks "speciaal" moet zijn doe ik er wel mayo, curry en uitjes bij.
pi_136034372
Nouja iedereen zijn keuzes. Ik ben alleen van mening dat iemand niet meer intens verliefd kan zijn op 1 persoon nadat deze er 30 heeft gehad. Is mijn mening. Neuken zonder gevoelens, als je dat kan (wat denk ik niet veel mensen kunnen) vooral doen. Ik kan het niet.

En dan kom ik weer terug op mijn mening dat vrouwen die rondneuken iets missen/psychische problemen hebben en hun verdriet proberen weg te neuken. "Fase" of hoe je het ook wilt noemen.
pi_136034431
En nee ik ben geen maagd, heb een relatie van 1.5 jaar.
pi_136034561
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:36 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nou nee, je hebt mannen en vrouwen in alle soorten en maten. Dus dat zijn allerlei verschillende ervaringen. Met een vaste partner heb je een heel ander soort relatie dus dat is ook weer een heel ander soort ervaring.

Als de seks "speciaal" moet zijn doe ik er wel mayo, curry en uitjes bij.
Precies wat ik bedoel. Al die ervaringen. Kan je dan wel gelukkig zijn met 1 vaste ervaring wat je op den duur aan moet wennen wanneer je ouder wordt?

Zal je iets missen wat je niet hebt geproefd?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136034865
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:29 schreef Moira. het volgende:

[..]

Serieus, ben je nog maagd? Heb je ooit een relatie gehad?
Volgens mij heb je nog geen serieuze relatie (inclusief passievolle liefdevolle seks) meegemaakt, om te snappen dat de seks die je in een losbandige (afgesloten) periode in je leven hebt gehad totaal niet te vergelijken is met bovengenoemde.

[..]

Sja, gebeurt.
Heeft verder totaal niks met vaste (monogame) relaties te maken, die ik ook voor langere periodes heb gehad.
Je hebt een beetje moeite met nuances, krijg ik het idee.
Je reageert een beetje licht geraakt.
  maandag 27 januari 2014 @ 23:52:08 #247
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_136034988
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:41 schreef dopfles1 het volgende:
Nouja iedereen zijn keuzes. Ik ben alleen van mening dat iemand niet meer intens verliefd kan zijn op 1 persoon nadat deze er 30 heeft gehad. Is mijn mening. Neuken zonder gevoelens, als je dat kan (wat denk ik niet veel mensen kunnen) vooral doen. Ik kan het niet.

En dan kom ik weer terug op mijn mening dat vrouwen die rondneuken iets missen/psychische problemen hebben en hun verdriet proberen weg te neuken. "Fase" of hoe je het ook wilt noemen.
Waar baseer je dat soort uitspraken op? Jij vind iets dus is het zo? Jij kent alle vrouwen en weet hoe ze in elkaar zitten.

Waarom kun je niet verliefd worden na een wilde periode. Mensen veranderen en je levensfase ook. Jij bedenkt allerlei nodeloze regels.

quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:44 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Precies wat ik bedoel. Al die ervaringen. Kan je dan wel gelukkig zijn met 1 vaste ervaring wat je op den duur aan moet wennen wanneer je ouder wordt?

Zal je iets missen wat je niet hebt geproefd?

SPOILER
Nou ik denk dat je wellicht wat nieuwsgieriger wordt als je niet van andere dingen hebt kunnen proeven. Uiteindelijk hebben de meeste mensen vanzelf een behoefte aan een vaste relatie. Dan doet het er echt niet zo toe.

En kom maar eens met onderzoek dat onderbouwt dat er meer scheidingen zijn door mensen die een fase van experimenteren hebben.
  maandag 27 januari 2014 @ 23:52:10 #248
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136034990
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Gelukkig denkt niet iedereen er zo over, anders was ik voor altijd alleen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_136035419
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:52 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Waar baseer je dat soort uitspraken op? Jij vind iets dus is het zo? Jij kent alle vrouwen en weet hoe ze in elkaar zitten.

Waarom kun je niet verliefd worden na een wilde periode. Mensen veranderen en je levensfase ook. Jij bedenkt allerlei nodeloze regels.

[..]

Nou ik denk dat je wellicht wat nieuwsgieriger wordt als je niet van andere dingen hebt kunnen proeven. Uiteindelijk hebben de meeste mensen vanzelf een behoefte aan een vaste relatie. Dan doet het er echt niet zo toe.

En kom maar eens met onderzoek dat onderbouwt dat er meer scheidingen zijn door mensen die een fase van experimenteren hebben.
Ik heb nu al 6 keer verteld dat het MIJN mening is. Ik baseer het op mijn eigen ervaringen/waarnemingen/redenaties. Ook heb ik verteld dat je er niet mee akkoord hoeft te gaan en ik vind het helemaal top als je met mij in discussie wilt.

Niet ieder mens is hetzelfde. Als je nooit drugs hebt gebruikt zal je nooit verlangen naar drugs. Zo zie ik het. Seks werkt ook verslavend. Als je super lekkere seks in je "experimentele" fase hebt gehad en je dat niet meer krijgt bij je vaste vriendin dan wil je toch meer? dan mis je toch iets? Of zie ik dat verkeerd? Lijkt mij aardig logisch. En als je zoveel smaken hebt geproefd dan heeft elke smaak toch wel een + puntje en is geen 1 perfect in je ogen? Hoe kan je dan 1000% verliefd worden op 1 vrouw? Alles van deze vrouw fantastisch vinden? Is dat dan nog mogelijk?
pi_136035428
quote:
7s.gif Op maandag 27 januari 2014 20:48 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Ben jij zwakbegaafd?
Stoere kerel ben jij man! _O-
  dinsdag 28 januari 2014 @ 00:05:40 #251
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136035682
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 00:00 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Ik heb nu al 6 keer verteld dat het MIJN mening is. Ik baseer het op mijn eigen ervaringen/waarnemingen/redenaties. Ook heb ik verteld dat je er niet mee akkoord hoeft te gaan en ik vind het helemaal top als je met mij in discussie wilt.

Niet ieder mens is hetzelfde. Als je nooit drugs hebt gebruikt zal je nooit verlangen naar drugs. Zo zie ik het. Seks werkt ook verslavend. Als je super lekkere seks in je "experimentele" fase hebt gehad en je dat niet meer krijgt bij je vaste vriendin dan wil je toch meer? dan mis je toch iets? Of zie ik dat verkeerd? Lijkt mij aardig logisch. En als je zoveel smaken hebt geproefd dan heeft elke smaak toch wel een + puntje en is geen 1 perfect in je ogen? Hoe kan je dan 1000% verliefd worden op 1 vrouw? Alles van deze vrouw fantastisch vinden? Is dat dan nog mogelijk?
En een maagd zal zeker nooit verlangen naar seks? _O- :')
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_136035776
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 00:05 schreef Fera het volgende:

[..]

En een maagd zal zeker nooit verlangen naar seks? _O- :')
Dat is anders dan specifieke eigenschappen van vrouwen waar een man naar kan verlangen? Daar heb ik het over.

SPOILER
  dinsdag 28 januari 2014 @ 00:07:59 #253
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_136035807
quote:

[..]

Je loopt je mening te presenteren als feiten. Maar het zijn je eigen waandenkbeelden die je op anderen aan het projecteren bent.

Je kunt niet van mening zijn of iemand anders wel of niet intens verliefd is. Dat is iets dat een persoon namelijk zelf ervaart. Niet iets dat jij kunt bepalen.

quote:
Seks vergelijken met drugs is sowieso al mank aangezien seks gezond is en drugs niet.

En ik denk dat je een stuk minder nieuwsgierig zal zijn wanneer je wat meer geprobeerd hebt. Daarbij is verliefd worden iets dat veel meer factoren heeft dan alleen de seks. Dan heb je dus vanzelf al een hele andere relatie met iemand.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hexagon op 28-01-2014 00:19:45 ]
  dinsdag 28 januari 2014 @ 00:11:05 #254
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136035958
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 00:07 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Dat is anders dan specifieke eigenschappen van vrouwen waar een man naar kan verlangen? Daar heb ik het over.

SPOILER
Toch vind ik het geen beste vergelijking. Je kan zeker naar drugs verlangen als je het nog niet hebt geprobeerd. En seks is niet altijd verslavend. Het kan verslavend zijn, maar in principe kun je aan alles verslaafd raken.

Misschien juist als je vele smaken hebt geproefd, kun je de huidige smaak waarderen voor wat hij is. En verliefd worden en van iemand houden is niet alleen gebaseerd op hoe lekker de seks met die persoon is. Je valt voor de persoonlijkheid, het karakter. Dat onderscheidt je vaste relatie van je overige sekspartners. Iemand die geweldig klikt met jou, op elk vlak, daar kan geen neukertje aan tippen.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 00:18:05 #255
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136036273
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:52 schreef Fera het volgende:

[..]

Gelukkig denkt niet iedereen er zo over, anders was ik voor altijd alleen.
Gelukkig zijn er voldoende mensen wel in staat te vergeven.

Heb gewoon te veel slechte ervaringen met vreemdgangers.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 00:22:56 #256
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_136036546
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 00:11 schreef Fera het volgende:

[..]

Toch vind ik het geen beste vergelijking. Je kan zeker naar drugs verlangen als je het nog niet hebt geprobeerd. En seks is niet altijd verslavend. Het kan verslavend zijn, maar in principe kun je aan alles verslaafd raken.

Misschien juist als je vele smaken hebt geproefd, kun je de huidige smaak waarderen voor wat hij is. En verliefd worden en van iemand houden is niet alleen gebaseerd op hoe lekker de seks met die persoon is. Je valt voor de persoonlijkheid, het karakter. Dat onderscheidt je vaste relatie van je overige sekspartners. Iemand die geweldig klikt met jou, op elk vlak, daar kan geen neukertje aan tippen.
Nee hoor, dopfles1 bepaalt wel of jij intens verliefd kan worden. Zijn mening is immers leidend voor iedereen.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 00:42:28 #257
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136037253
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 00:18 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er voldoende mensen wel in staat te vergeven.

Heb gewoon te veel slechte ervaringen met vreemdgangers.
Dat kan, maar om meteen iedereen af te schrijven die ooit is vreemdgegaan ... Niet dat ik me persoonlijk aangevallen voel, maar het zou toch van de zotte zijn als iedereen dat deed. :o Dan zou ik voor een fout die ik vier jaar geleden maakte, toen ik 18 was, mijn hele leven moeten boeten. Ik ben niet trots op mijn verleden, maar ieder mens maakt fouten en vreemdgaan in het verleden zegt niets over die persoon in de toekomst. Vier jaar later heb ik nog geen seconde aan vreemdgaan gedacht. Sommige mensen leren er namelijk van en denken: "Oei, dat ga ik dus nooit meer doen".

Maar daarentegen snap ik het wel dat als je er akelig door gekwetst bent, je wel twee keer nadenkt voordat je een sprong waagt met zo iemand.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 00:22 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee hoor, dopfles1 bepaalt wel of jij intens verliefd kan worden. Zijn mening is immers leidend voor iedereen.
Ben ik nog te redden na 7 sekspartners? Of kan ik m'n leven beter slijten als ouwe vrijster? ;(
  dinsdag 28 januari 2014 @ 00:59:33 #258
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136037687
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 00:42 schreef Fera het volgende:

[..]

Dat kan, maar om meteen iedereen af te schrijven die ooit is vreemdgegaan ... Niet dat ik me persoonlijk aangevallen voel, maar het zou toch van de zotte zijn als iedereen dat deed. :o Dan zou ik voor een fout die ik vier jaar geleden maakte, toen ik 18 was, mijn hele leven moeten boeten. Ik ben niet trots op mijn verleden, maar ieder mens maakt fouten en vreemdgaan in het verleden zegt niets over die persoon in de toekomst. Vier jaar later heb ik nog geen seconde aan vreemdgaan gedacht. Sommige mensen leren er namelijk van en denken: "Oei, dat ga ik dus nooit meer doen".

Maar daarentegen snap ik het wel dat als je er akelig door gekwetst bent, je wel twee keer nadenkt voordat je een sprong waagt met zo iemand.

Ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje triest dat je zoiets eerst moet doen (en eventueel de consequenties moet ervaren) voordat je je beseft dat het niet je ding is. Vrij respectloos.

Maar ik ben ook verre van perfect. Daarom ben ik blij dat er voldoende mensen zijn die het wel prima vinden.
Misschien dat ik op een dag ook kan bereiken.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 01:01:49 #259
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136037738
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 00:59 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje triest dat je zoiets eerst moet doen (en eventueel de consequenties moet ervaren) voordat je je beseft dat het niet je ding is. Vrij respectloos.

Maar ik ben ook verre van perfect. Daarom ben ik blij dat er voldoende mensen zijn die het wel prima vinden.
Misschien dat ik op een dag ook kan bereiken.
"Dat het niet je ding is?" Whut? Vreemdgaan is volgens mij niemands ''ding". Ik heb mijn fout niet gemaakt met de instelling: "Hey, laat ik dit eens proberen. Wie weet bevalt het me wel en kan ik onverschillig zijn tegenover de persoon die ik belazer". :')
  dinsdag 28 januari 2014 @ 01:05:12 #260
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136037798
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 01:01 schreef Fera het volgende:

[..]

"Dat het niet je ding is?" Whut? Vreemdgaan is volgens mij niemands ''ding". Ik heb mijn fout niet gemaakt met de instelling: "Hey, laat ik dit eens proberen. Wie weet bevalt het me wel en kan ik onverschillig zijn tegenover de persoon die ik belazer". :')
Och, ken er voldoende hoor die het graag doen en er plezier aan beleven.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 01:09:16 #261
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136037861
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 01:05 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Och, ken er voldoende hoor die het graag doen en er plezier aan beleven.
Die personen zouden beter een geschikte partner kunnen zoeken waarmee ze een open relatie kunnen aangaan. Monogamie is dan niet je ding, maar het is een rare term om vreemdgaan te omschrijven. Maar dat is slechts mijn mening.
  PR en moderator dinsdag 28 januari 2014 @ 01:45:33 #262
288245 crew  Moira
pi_136038382
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:49 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Je reageert een beetje licht geraakt.
Je ontwijkt mijn punt.
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:41 schreef dopfles1 het volgende:
Nouja iedereen zijn keuzes. Ik ben alleen van mening dat iemand niet meer intens verliefd kan zijn op 1 persoon nadat deze er 30 heeft gehad. Is mijn mening.
Kun je wel zeggen dat het je mening is, maar dat maakt nog niet gelijk dat het daadwerkelijk zo in elkaar steekt in het leven van mensen die anders zijn dan jij.

Om het dan mensen als waarheid proberen op te leggen vind ik weer een beetje vreemd.

quote:
Neuken zonder gevoelens, als je dat kan (wat denk ik niet veel mensen kunnen) vooral doen. Ik kan het niet.
Ik heb nooit echt geneukt zonder gevoelens, je hebt altijd bepaalde gevoelens bij een sekspartner. Ook bij de mensen die je maar één keer doet.
En veel mensen kunnen prima zonder gevoelens seks hebben.
Maar dat maakt het allemaal nog niet relevant in deze situatie en de relatie van TS.
quote:
Je houdt er wel rare en vooral ongegronde meningen op na..
quote:

[..]

Ja, dat zie je verkeerd.
Als je een goede relatie hebt is dat namelijk helemaal geen issue.

[ Bericht 35% gewijzigd door Moira op 28-01-2014 02:01:07 ]
Fuck the EBU.
pi_136038491
Als je er niet mee om kan gaan om te weten hoeveel bedpartners je vriend of vriendin heeft gehad, vraag er dan ook gewoon niet naar. Hoe moeilijk/makkelijk wil je het jezelf maken...veranderen kan je het toch niet.

En als je een relatie niet aan zou gaan of zou beëindigen vanwege een eerder aantal bedpartners zegt dat in mijn ogen alleen maar dat je ook niet verliefd genoeg bent en heb je sowieso al niks bij hem/haar te zoeken.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 09:05:44 #264
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_136040117
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 01:57 schreef Sekhmet het volgende:
Als je er niet mee om kan gaan om te weten hoeveel bedpartners je vriend of vriendin heeft gehad, vraag er dan ook gewoon niet naar. Hoe moeilijk/makkelijk wil je het jezelf maken...veranderen kan je het toch niet.

En als je een relatie niet aan zou gaan of zou beëindigen vanwege een eerder aantal bedpartners zegt dat in mijn ogen alleen maar dat je ook niet verliefd genoeg bent en heb je sowieso al niks bij hem/haar te zoeken.
Dit. En het dan ook nog hebben over "de liefde van je leven". Ben dan eerlijk TS en zeg dat je gewoon meer wilt hebben geneukt dan je vriendin. Ik zou het probleem nog kunnen inzien als zij nou jou eerste was maar aangezien, maar dat is niet zo.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_136040195
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 01:09 schreef Fera het volgende:

[..]

Die personen zouden beter een geschikte partner kunnen zoeken waarmee ze een open relatie kunnen aangaan. Monogamie is dan niet je ding, maar het is een rare term om vreemdgaan te omschrijven. Maar dat is slechts mijn mening.
Sowieso vreemdgaan betekent dat je niet blij bent met je huidige partner / iets mist. Ipv. uitmaken ga je vreemd. Dit is ronduit zwak en heeft niets met liefde te maken want het feit is dat je bij die persoon bleef terwijl je er niet gelukkig bij bent en vreemdging omdat je toch iets moest maar het blijkbaar niet uit wilde maken om wat voor reden dan ook? En je wilt nu komen vertellen wat liefde is? :')

Volgens mij ben je dan bang om alleen te zijn en dat dat op deze manier moet terwijl je vriend op wie je vreemd ging (MISSCHIEN) eigenlijk heel erg veel van je hield en trouw was. Het is gewoon jammer dat je misschien zijn leven hebt verpest waardoor hij geen vrouw meer durft te vertrouwen aangezien hij denk dat ze allemaal sletjes zijn als jij en bij de eerste en beste kans vreemdgaan. Hij gaat misschien denken dat alle vrouwen zoals jij zijn en dan zal hij ze ook zo gebruiken. En die vrouwen denken dan dat alle mannen zoals hem zijn en ja, die worden dan zoals jij :).

Misschien is dat dus helemaal niet waar maar ik denk dat het een vicieuze cirkel is. Mannen die met een persoon zijn gegaan als jij, waarop wordt vreemdgegaan zullen zoveel problemen krijgen later met het vertrouwen van hun partner. Je kan wel zeggen "het is een fase daar groei je over heen" maar ik denk dat die fase je leven wel een beetje bepaalt. Je zult de ervaringen niet zomaar vergeten ook al was je toen jong en die ervaringen zul je gebruiken bij volgende relaties. Dit kan leiden dat hij zich niet 100% durft te geven bij andere vrouwen omdat hij bang is voor een zelfde situatie als vreemdgaan, waardoor intense liefde bijna uitgesloten is of er moet iemand zijn met erg veel geduld. Maar het is gewoon veel lastiger.

Nogmaals zo zie ik het, misschien is dit niet waar maar het lijkt mij aardig logisch. (geen feiten dus)

[ Bericht 1% gewijzigd door dopfles1 op 28-01-2014 09:16:50 ]
  dinsdag 28 januari 2014 @ 09:22:56 #266
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136040396
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:11 schreef dopfles1 het volgende:
een" maar ik denk dat die fase je leven wel een beetje bepaalt. Je zult de ervaringen niet zomaar vergeten ook al was je toen jong en die ervaringen zul je gebruiken bij volgende relaties. Dit kan leiden dat hij zich niet 100% durft te geven bij andere vrouwen omdat hij bang is voor een zelfde situatie als vreemdgaan, waardoor intense liefde bijna uitgesloten is of er moet iemand zijn met erg veel geduld. Maar het is gewoon veel lastiger.

Nogmaals zo zie ik het, misschien is dit niet waar maar het lijkt mij aardig logisch. (geen feiten dus)

[ Bericht 1% gewijzigd door dopfles1 op 28-01-2014 09:16 ]
Even voor de duidelijkheid, het was niet Fera waar ik het over had.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 10:15:34 #267
420575 VAS
En daar is alles mee gezegd
pi_136041577
Nog bezig dit?

Bind je eigen nog niet aan een serieuze relatie man. Lekker genieten van het leven.
't gaat
pi_136041948
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 21:56 schreef dopfles1 het volgende:
Ik heb een man, waar ik zielsveel van hou. Dus nee, dit is niet waar.
pi_136042180
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:04 schreef speknek het volgende:

[..]

Niet iets dat perse gebonden moet zijn aan liefde, dat is wat anders als niet bijzonders. Dat zegt dat ook weer niets over hoe ze seks die wel verbonden is met liefde ervaart.
pi_136042435
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:42 schreef dopfles1 het volgende:
En nee ik ben geen maagd, heb een relatie van 1.5 jaar.
Al een hele anderhalf jaar zeg, indrukwekkend!

Kom maar terug over een jaar of 10, dan begint het langzaam ergens op te lijken.
  PR en moderator dinsdag 28 januari 2014 @ 10:50:08 #271
288245 crew  Moira
pi_136042607
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:11 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Sowieso vreemdgaan betekent dat je niet blij bent met je huidige partner / iets mist. Ipv. uitmaken ga je vreemd. Dit is ronduit zwak en heeft niets met liefde te maken want het feit is dat je bij die persoon bleef terwijl je er niet gelukkig bij bent en vreemdging omdat je toch iets moest maar het blijkbaar niet uit wilde maken om wat voor reden dan ook? En je wilt nu komen vertellen wat liefde is? :')

Volgens mij ben je dan bang om alleen te zijn en dat dat op deze manier moet terwijl je vriend op wie je vreemd ging (MISSCHIEN) eigenlijk heel erg veel van je hield en trouw was. Het is gewoon jammer dat je misschien zijn leven hebt verpest waardoor hij geen vrouw meer durft te vertrouwen aangezien hij denk dat ze allemaal sletjes zijn als jij en bij de eerste en beste kans vreemdgaan. Hij gaat misschien denken dat alle vrouwen zoals jij zijn en dan zal hij ze ook zo gebruiken. En die vrouwen denken dan dat alle mannen zoals hem zijn en ja, die worden dan zoals jij :).

Misschien is dat dus helemaal niet waar maar ik denk dat het een vicieuze cirkel is. Mannen die met een persoon zijn gegaan als jij, waarop wordt vreemdgegaan zullen zoveel problemen krijgen later met het vertrouwen van hun partner. Je kan wel zeggen "het is een fase daar groei je over heen" maar ik denk dat die fase je leven wel een beetje bepaalt. Je zult de ervaringen niet zomaar vergeten ook al was je toen jong en die ervaringen zul je gebruiken bij volgende relaties. Dit kan leiden dat hij zich niet 100% durft te geven bij andere vrouwen omdat hij bang is voor een zelfde situatie als vreemdgaan, waardoor intense liefde bijna uitgesloten is of er moet iemand zijn met erg veel geduld. Maar het is gewoon veel lastiger.

Maar ik mis wel even het punt waarom het nu ineens over vreemdgaan gaat.
Wie is er in TS situatie vreemdgegaan? En die bedpartners die ze daarvoor had zullen vast niet tijdens een andere vaste relatie zijn geweest.

Praten over vreemdgaan lijkt me niet echt relevant aan dit onderwerp, da's weer iets heel anders.

Maar gelukkig heeft TS het inmiddels allemaal door ^O^

Overigens heeft mijn partner 'last' van een vreemdgaande ex gehad, waardoor hij een tijd geen vrouwen meer vertrouwde en ook gewoon rond ging sletten omdat het hem allemaal niks meer kon schelen.
Maar toen wij elkaar tegen kwamen en hij merkte dat hij nog wel een extreem goede klik met iemand kon hebben, en dat heeft zijn kijk erop weer totaal veranderd. Als je maar de goeie hebt, zijn er nergens meer zorgen over.
Dus ook in zulke gevallen hoeft het niks te zeggen over een latere relatie.
Fuck the EBU.
pi_136042783
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 10:43 schreef erodome het volgende:

[..]

Al een hele anderhalf jaar zeg, indrukwekkend!

Kom maar terug over een jaar of 10, dan begint het langzaam ergens op te lijken.
Doe dan niet zo, dat jij 20 verschillende lullen in je hebt gehad en probeert te beweren dat dit geen invloed heeft op jou kijk op relaties is complete onzin. Er is denk ik geen 1 die op 10 jarige leeftijd voor zich neemt om als ze ouder is met 20 verschillende mannen te gaan. Het beeld van deze meisjes wordt verpest naarmate zij vriendjes krijgen die dit beeld verpesten. Alles wat die meisjes die rondneuken willen is iemand die om ze geeft en dat probeert zij op deze manier te krijgen wat gewoon erg fout is. En nogmaals, dit heeft zeker wel invloed op hun kijk op relaties.

Hoe oud ben jij, hoelang ben je met je vriend en tot welke leeftijd heb je je benen opengegooid voor elke man die je ook maar een beetje wilde? Waarom nu niet meer? En waarom toen wel?
  dinsdag 28 januari 2014 @ 10:58:29 #273
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_136042834
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 10:56 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Doe dan niet zo, dat jij 20 verschillende lullen in je hebt gehad en probeert te beweren dat dit geen invloed heeft op jou kijk op relaties is complete onzin. Er is denk ik geen 1 die op 10 jarige leeftijd voor zich neemt om als ze ouder is met 20 verschillende mannen te gaan. Het beeld van deze meisjes wordt verpest naarmate zij vriendjes krijgen die dit beeld verpesten. Alles wat die meisjes die rondneuken willen is iemand die om ze geeft en dat probeert zij op deze manier te krijgen wat gewoon erg fout is. En nogmaals, dit heeft zeker wel invloed op hun kijk op relaties.

Hoe oud ben jij, hoelang ben je met je vriend en tot welke leeftijd heb je je benen opengegooid voor elke man die je ook maar een beetje wilde? Waarom nu niet meer? En waarom toen wel?
Lol wat is met jou, genoeg sletjes die gewoon fucking geil worden door hormonen en willen rond sletten hoor. Dat zijn echt niet allemaal zielige meisjes die een goede vriend zoeken. :')
Thinking about thinking of you.
pi_136042836
quote:

[..]

Lekker over een ander oordelen en menen te weten wat een ander denkt en voelt, godverdomme man :D :')
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_136042857
En helemaal niet generaliserend ook _O-
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_136042893
Oke, zo bedoel ik het niet. Zo denk ik er alleen over. Elk mens is anders maar dat neemt niet weg dat sommigen kunnen worden verpest door mensen die het allemaal niet zo strak nemen.

Als het voor erodome werkelijk geen impact heeft gehad dan is dat natuurlijk helemaal top en fijn voor haar.

Ook denk ik dat het niet echt een keus is, dat rondsletten. Iedereen wil toch iemand die van je houd, en dan is dat rondsletten toch alleen maar slecht voor je beeld op relaties? Of ben ik nou heel raar...
  dinsdag 28 januari 2014 @ 11:03:58 #277
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136043002
quote:

[..]

Hoe oud ben jij?
The love you take is equal to the love you make.
pi_136043034
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:03 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij?
Ik ben 20 :)
  dinsdag 28 januari 2014 @ 11:04:47 #279
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_136043040
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:03 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij?
Ik wilde het niet vragen, want het zal niet hoger dan een jaar of 15-16 zijn. :+
  dinsdag 28 januari 2014 @ 11:04:58 #280
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_136043047
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:04 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Ik ben 20 :)
:X
pi_136043093
Ik krijg van dit topic juist het idee dat mijn relatie gedoemd is om te falen, omdat ik in mijn hele leven pas op 1 penis heb gezeten. :'(
  dinsdag 28 januari 2014 @ 11:07:31 #282
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136043136
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:06 schreef Chai het volgende:
Ik krijg van dit topic juist het idee dat mijn relatie gedoemd is om te falen, omdat ik in mijn hele leven pas op 1 penis heb gezeten. :'(
Geeft niet. Ik wacht op je.
pi_136043191
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:07 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Geeft niet. Ik wacht op je.
Ja echt top. Volgens mij moet ik een soort gaan pauze inlassen, heel fanatiek gaan bedsporten en dan pas zijn er weer langetermijnkansen op relatiegebied.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 11:11:45 #284
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136043275
quote:
18s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:08 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja echt top. Volgens mij moet ik een soort gaan pauze inlassen, heel fanatiek gaan bedsporten en dan pas zijn er weer langetermijnkansen op relatiegebied.
Ik weet niet of ik dan ook nog op je wacht.
pi_136043283
erodome, geef die jongen toch eens een goede beurt.
pi_136043433
quote:

[..]

Ik ben bijna 22 jaar samen met mijn partner en ik gooi nogsteeds af en toe mijn benen open voor een man(of vrouw) die ik wil.

Vroeger was dat wel meer, ik heb net als vele anderen een wildere periode gehad. Dat is niet meer zo simpelweg omdat dat feestbeestleven veel tijd in beslag neemt en je wel toe bent aan andere dingen doen op ten duur. Er zijn vele leuke zaken in het leven en het is zonde om maar bij 1 leuk ding te blijven hangen waardoor je andere dingen zal missen.
Dus nu nog maar heel af en toe.

Oh en ik heb een fijne jeugd gehad en mag mezelf over het algemeen genomen een zeer gelukkig mens noemen. Je vooroordelen kloppen niet.
pi_136043499
quote:
Dat is ook niet nodig, er is niets mis mee als je bij je eerste liefje blijft. Maar voor de meeste geld dat dat niet zo is en als je dan een sletperiode hebt is dat ook niet erg, ook als je dat niet hebt trouwens.
Je moet gewoon doen wat bij jou als persoon past.
pi_136043625
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:16 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik ben bijna 22 jaar samen met mijn partner en ik gooi nogsteeds af en toe mijn benen open voor een man(of vrouw) die ik wil.

Vroeger was dat wel meer, ik heb net als vele anderen een wildere periode gehad. Dat is niet meer zo simpelweg omdat dat feestbeestleven veel tijd in beslag neemt en je wel toe bent aan andere dingen doen op ten duur. Er zijn vele leuke zaken in het leven en het is zonde om maar bij 1 leuk ding te blijven hangen waardoor je andere dingen zal missen.
Dus nu nog maar heel af en toe.
Vind ik een rare vorm van intense liefde. Je vriend gaat hier mee akkoord? Misschien zijn jullie gewoon anders maar kan ik hier uit concluderen dat je eigenlijk zonder reden bij je vriend bent? Want bij elkaar zijn voor financiele dingen/kinderen of wat voor reden dan ook maar niet elkaar vind ik niet intense liefde. Maar oke, als jullie gelukkig zijn is het natuurlijk helemaal top. Ik zou persoonlijk zelf nooit zo kunnen leven.

Het voelt net alsof ik van een andere planeet kom ofzo :') ben ik nou echt zo raar?

Misschien kunnen we hieruit concluderen dat ieder mens anders is en dat liefde ook voor iedereen anders is. Het is alleen jammer dat sommige mensen worden verpest (bijvoorbeeld die het wel erg nauw nemen; seks en liefde etc met iemand gaan die hen alleen gebruikt voor de lol).
pi_136043699
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:18 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat is ook niet nodig, er is niets mis mee als je bij je eerste liefje blijft. Maar voor de meeste geld dat dat niet zo is en als je dan een sletperiode hebt is dat ook niet erg, ook als je dat niet hebt trouwens.
Je moet gewoon doen wat bij jou als persoon past.
Dus voor veel mensen geld dat hun eerste relatie sowieso mislukt als ze die periode nog niet hebben gehad? Dus ook als het een heel goede relatie was?

Kan me niet voorstellen dat je die afbreekt puur voor rondneuken hoor.
pi_136043753
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:21 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Vind ik een rare vorm van intense liefde. Je vriend gaat hier mee akkoord? Misschien zijn jullie gewoon anders maar kan ik hier uit concluderen dat je eigenlijk zonder reden bij je vriend bent? Want bij elkaar zijn voor financiele dingen/kinderen of wat voor reden dan ook maar niet elkaar vind ik niet intense liefde. Maar oke, als jullie gelukkig zijn is het natuurlijk helemaal top. Ik zou persoonlijk zelf nooit zo kunnen leven.

Het voelt net alsof ik van een andere planeet kom ofzo :') ben ik nou echt zo raar?

Misschien kunnen we hieruit concluderen dat ieder mens anders is en dat liefde ook voor iedereen anders is. Het is alleen jammer dat sommige mensen worden verpest (bijvoorbeeld die het wel erg nauw nemen; seks en liefde etc met iemand gaan die hen alleen gebruikt voor de lol).
Blijkbaar heb jij je nog niet eerder gerealiseerd dat er een enorme diversiteit is aan mensen. Is ook niet erg, je bent pas 20. Tijd om van je high horse af te komen. :P
  dinsdag 28 januari 2014 @ 11:25:15 #291
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136043758
quote:

[..]

Je bent niet raar, je bent jong en je hebt nog niet geleerd hoe je je kunt openstellen voor mensen die een andere kijk op relaties, seks en liefde hebben dan jij.
pi_136043866
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:23 schreef Chai het volgende:

[..]

Dus voor veel mensen geld dat hun eerste relatie sowieso mislukt als ze die periode nog niet hebben gehad? Dus ook als het een heel goede relatie was?

Kan me niet voorstellen dat je die afbreekt puur voor rondneuken hoor.
Nee, denk gewoon dat veel relatie's een keer ophouden, maar soms ook niet. Kan me ook niet voorstellen dat je een erg fijne relatie opgeeft voor het rondneuken, dan is er toch wel meer mis denk ik.

Dus geniet gewoon van je relatie en maak je niet zo druk om wat "normaal" zou zijn.
pi_136043937
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:27 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee, denk gewoon dat veel relatie's een keer ophouden, maar soms ook niet. Kan me ook niet voorstellen dat je een erg fijne relatie opgeeft voor het rondneuken, dan is er toch wel meer mis denk ik.

Dus geniet gewoon van je relatie en maak je niet zo druk om wat "normaal" zou zijn.
Dat denk ik ook, maar ik baseer dat op de dingen uit dit topic. Alsof het daardoor misging.
pi_136044004
quote:

[..]

Niet zonder reden, we zijn bij elkaar omdat we heel erg graag bij elkaar zijn, erg veel van elkaar houden.
Jij hebt een vriendin, ik mag toch hopen dat daar meer gevoel bij zit dan alleen seks, dat seks niet is waarom je bij haar bent.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 11:36:12 #295
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136044189
quote:
Idem hier, maar dan drie kutjes waar ik in gezeten heb. Blijkbaar doen wij iets fout chai. :?
pi_136044199
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:31 schreef erodome het volgende:

[..]

Niet zonder reden, we zijn bij elkaar omdat we heel erg graag bij elkaar zijn, erg veel van elkaar houden.
Jij hebt een vriendin, ik mag toch hopen dat daar meer gevoel bij zit dan alleen seks, dat seks niet is waarom je bij haar bent.
Seks is een belangrijke factor in een liefdesrelatie (in mijn opzichte...). Als zij met meerdere mannen het zou doen zou ik niet van haar kunnen houden. Maar inderdaad het is niet de enige factor natuurlijk maar ik denk dat alle factoren belangrijk zijn voor intense liefde en dus ook seks. Ik zou bijvoorbeeld nooit zat van haar worden op het gebied van seks want welke andere dingen zijn er? Ik zou het niet weten. En ik wil dit eigenlijk ook niet weten want ik denk niet dat ik dan nog even verliefd op haar kan zijn als dat ik nu ben.

En ja ik ben erg koppig :@ Voor iedereen is liefde anders. En natuurlijk binnen 20 jaar veranderd de relatie ook.

Lijkt mij alleen prachtig om na 40 jaar nog hand in hand met mijn vriendin te lopen elke dag en voor elkaar zorgen en nog steeds vertellen dat we van elkaar houden. Dat is voor mij liefde. En wie zijn droom is dit nou niet?

[ Bericht 3% gewijzigd door dopfles1 op 28-01-2014 11:53:20 ]
pi_136044605
quote:
Dit valt op te lossen.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  dinsdag 28 januari 2014 @ 11:51:56 #298
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136044749
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:36 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Seks is een belangrijke factor in een liefdesrelatie (in mijn opzichte...). Als zij met meerdere mannen het zou doen zou ik niet van haar kunnen houden. Maar inderdaad het is niet de enige factor natuurlijk maar ik denk dat alle factoren belangrijk zijn voor intense liefde en dus ook seks. Ik zou bijvoorbeeld nooit zat van haar worden op het gebied van seks want welke andere dingen zijn er? Ik zou het niet weten. En ik wil dit eigenlijk ook niet weten want ik denk niet dat ik dan nog even verliefd op haar kan zijn als dat ik nu ben.

En ja ik ben erg koppig :@ Voor iedereen is liefde anders. En natuurlijk binnen 20 jaar veranderd de relatie ook.

Lijkt mij alleen prachtig om na 40 jaar nog hand in hand met mijn vriendin te lopen elke dag en voor elkaar zorgen en nog steeds vertellen dat we van elkaar houden. Dat is voor mij liefde. En wie zijn droom is dit nou niet?

SPOILER
Hoe kom je nou bij die laatste conclusie? :?
pi_136044792
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hoe kom je nou bij die laatste conclusie? :?
Doe ik het weer hea? :@
pi_136044814
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:52 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Jep. Jouw wereldbeeld. Er zijn alternatieve wereldbeelden.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 12:00:07 #301
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136045118
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:52 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Jouw denkbeeld bestaat naast die van anderen. En nee, jij bent niet de enige die er zo over denkt, maar jouw visie is één van de.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')