En een maagd zal zeker nooit verlangen naar seks?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:00 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ik heb nu al 6 keer verteld dat het MIJN mening is. Ik baseer het op mijn eigen ervaringen/waarnemingen/redenaties. Ook heb ik verteld dat je er niet mee akkoord hoeft te gaan en ik vind het helemaal top als je met mij in discussie wilt.
Niet ieder mens is hetzelfde. Als je nooit drugs hebt gebruikt zal je nooit verlangen naar drugs. Zo zie ik het. Seks werkt ook verslavend. Als je super lekkere seks in je "experimentele" fase hebt gehad en je dat niet meer krijgt bij je vaste vriendin dan wil je toch meer? dan mis je toch iets? Of zie ik dat verkeerd? Lijkt mij aardig logisch. En als je zoveel smaken hebt geproefd dan heeft elke smaak toch wel een + puntje en is geen 1 perfect in je ogen? Hoe kan je dan 1000% verliefd worden op 1 vrouw? Alles van deze vrouw fantastisch vinden? Is dat dan nog mogelijk?
Dat is anders dan specifieke eigenschappen van vrouwen waar een man naar kan verlangen? Daar heb ik het over.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:05 schreef Fera het volgende:
[..]
En een maagd zal zeker nooit verlangen naar seks?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je loopt je mening te presenteren als feiten. Maar het zijn je eigen waandenkbeelden die je op anderen aan het projecteren bent.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:00 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ik heb nu al 6 keer verteld dat het MIJN mening is. Ik baseer het op mijn eigen ervaringen/waarnemingen/redenaties. Ook heb ik verteld dat je er niet mee akkoord hoeft te gaan en ik vind het helemaal top als je met mij in discussie wilt.
Seks vergelijken met drugs is sowieso al mank aangezien seks gezond is en drugs niet.quote:Niet ieder mens is hetzelfde. Als je nooit drugs hebt gebruikt zal je nooit verlangen naar drugs. Zo zie ik het. Seks werkt ook verslavend. Als je super lekkere seks in je "experimentele" fase hebt gehad en je dat niet meer krijgt bij je vaste vriendin dan wil je toch meer? dan mis je toch iets? Of zie ik dat verkeerd? Lijkt mij aardig logisch. En als je zoveel smaken hebt geproefd dan heeft elke smaak toch wel een + puntje en is geen 1 perfect in je ogen? Hoe kan je dan 1000% verliefd worden op 1 vrouw? Alles van deze vrouw fantastisch vinden? Is dat dan nog mogelijk?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:07 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Dat is anders dan specifieke eigenschappen van vrouwen waar een man naar kan verlangen? Daar heb ik het over.Toch vind ik het geen beste vergelijking. Je kan zeker naar drugs verlangen als je het nog niet hebt geprobeerd. En seks is niet altijd verslavend. Het kan verslavend zijn, maar in principe kun je aan alles verslaafd raken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien juist als je vele smaken hebt geproefd, kun je de huidige smaak waarderen voor wat hij is. En verliefd worden en van iemand houden is niet alleen gebaseerd op hoe lekker de seks met die persoon is. Je valt voor de persoonlijkheid, het karakter. Dat onderscheidt je vaste relatie van je overige sekspartners. Iemand die geweldig klikt met jou, op elk vlak, daar kan geen neukertje aan tippen.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Gelukkig zijn er voldoende mensen wel in staat te vergeven.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig denkt niet iedereen er zo over, anders was ik voor altijd alleen.
Nee hoor, dopfles1 bepaalt wel of jij intens verliefd kan worden. Zijn mening is immers leidend voor iedereen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Toch vind ik het geen beste vergelijking. Je kan zeker naar drugs verlangen als je het nog niet hebt geprobeerd. En seks is niet altijd verslavend. Het kan verslavend zijn, maar in principe kun je aan alles verslaafd raken.
Misschien juist als je vele smaken hebt geproefd, kun je de huidige smaak waarderen voor wat hij is. En verliefd worden en van iemand houden is niet alleen gebaseerd op hoe lekker de seks met die persoon is. Je valt voor de persoonlijkheid, het karakter. Dat onderscheidt je vaste relatie van je overige sekspartners. Iemand die geweldig klikt met jou, op elk vlak, daar kan geen neukertje aan tippen.
Dat kan, maar om meteen iedereen af te schrijven die ooit is vreemdgegaan ... Niet dat ik me persoonlijk aangevallen voel, maar het zou toch van de zotte zijn als iedereen dat deed.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er voldoende mensen wel in staat te vergeven.
Heb gewoon te veel slechte ervaringen met vreemdgangers.
Ben ik nog te redden na 7 sekspartners? Of kan ik m'n leven beter slijten als ouwe vrijster?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee hoor, dopfles1 bepaalt wel of jij intens verliefd kan worden. Zijn mening is immers leidend voor iedereen.
Ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje triest dat je zoiets eerst moet doen (en eventueel de consequenties moet ervaren) voordat je je beseft dat het niet je ding is. Vrij respectloos.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kan, maar om meteen iedereen af te schrijven die ooit is vreemdgegaan ... Niet dat ik me persoonlijk aangevallen voel, maar het zou toch van de zotte zijn als iedereen dat deed.Dan zou ik voor een fout die ik vier jaar geleden maakte, toen ik 18 was, mijn hele leven moeten boeten. Ik ben niet trots op mijn verleden, maar ieder mens maakt fouten en vreemdgaan in het verleden zegt niets over die persoon in de toekomst. Vier jaar later heb ik nog geen seconde aan vreemdgaan gedacht. Sommige mensen leren er namelijk van en denken: "Oei, dat ga ik dus nooit meer doen".
Maar daarentegen snap ik het wel dat als je er akelig door gekwetst bent, je wel twee keer nadenkt voordat je een sprong waagt met zo iemand.
"Dat het niet je ding is?" Whut? Vreemdgaan is volgens mij niemands ''ding". Ik heb mijn fout niet gemaakt met de instelling: "Hey, laat ik dit eens proberen. Wie weet bevalt het me wel en kan ik onverschillig zijn tegenover de persoon die ik belazer".quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje triest dat je zoiets eerst moet doen (en eventueel de consequenties moet ervaren) voordat je je beseft dat het niet je ding is. Vrij respectloos.
Maar ik ben ook verre van perfect. Daarom ben ik blij dat er voldoende mensen zijn die het wel prima vinden.
Misschien dat ik op een dag ook kan bereiken.
Och, ken er voldoende hoor die het graag doen en er plezier aan beleven.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:01 schreef Fera het volgende:
[..]
"Dat het niet je ding is?" Whut? Vreemdgaan is volgens mij niemands ''ding". Ik heb mijn fout niet gemaakt met de instelling: "Hey, laat ik dit eens proberen. Wie weet bevalt het me wel en kan ik onverschillig zijn tegenover de persoon die ik belazer".
Die personen zouden beter een geschikte partner kunnen zoeken waarmee ze een open relatie kunnen aangaan. Monogamie is dan niet je ding, maar het is een rare term om vreemdgaan te omschrijven. Maar dat is slechts mijn mening.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Och, ken er voldoende hoor die het graag doen en er plezier aan beleven.
Je ontwijkt mijn punt.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:49 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Je reageert een beetje licht geraakt.
Kun je wel zeggen dat het je mening is, maar dat maakt nog niet gelijk dat het daadwerkelijk zo in elkaar steekt in het leven van mensen die anders zijn dan jij.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:41 schreef dopfles1 het volgende:
Nouja iedereen zijn keuzes. Ik ben alleen van mening dat iemand niet meer intens verliefd kan zijn op 1 persoon nadat deze er 30 heeft gehad. Is mijn mening.
Ik heb nooit echt geneukt zonder gevoelens, je hebt altijd bepaalde gevoelens bij een sekspartner. Ook bij de mensen die je maar één keer doet.quote:Neuken zonder gevoelens, als je dat kan (wat denk ik niet veel mensen kunnen) vooral doen. Ik kan het niet.
Je houdt er wel rare en vooral ongegronde meningen op na..quote:En dan kom ik weer terug op mijn mening dat vrouwen die rondneuken iets missen/psychische problemen hebben en hun verdriet proberen weg te neuken. "Fase" of hoe je het ook wilt noemen.
Ja, dat zie je verkeerd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:00 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Niet ieder mens is hetzelfde. Als je nooit drugs hebt gebruikt zal je nooit verlangen naar drugs. Zo zie ik het. Seks werkt ook verslavend. Als je super lekkere seks in je "experimentele" fase hebt gehad en je dat niet meer krijgt bij je vaste vriendin dan wil je toch meer? dan mis je toch iets? Of zie ik dat verkeerd? Lijkt mij aardig logisch. En als je zoveel smaken hebt geproefd dan heeft elke smaak toch wel een + puntje en is geen 1 perfect in je ogen? Hoe kan je dan 1000% verliefd worden op 1 vrouw? Alles van deze vrouw fantastisch vinden? Is dat dan nog mogelijk?
Dit. En het dan ook nog hebben over "de liefde van je leven". Ben dan eerlijk TS en zeg dat je gewoon meer wilt hebben geneukt dan je vriendin. Ik zou het probleem nog kunnen inzien als zij nou jou eerste was maar aangezien, maar dat is niet zo.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:57 schreef Sekhmet het volgende:
Als je er niet mee om kan gaan om te weten hoeveel bedpartners je vriend of vriendin heeft gehad, vraag er dan ook gewoon niet naar. Hoe moeilijk/makkelijk wil je het jezelf maken...veranderen kan je het toch niet.
En als je een relatie niet aan zou gaan of zou beëindigen vanwege een eerder aantal bedpartners zegt dat in mijn ogen alleen maar dat je ook niet verliefd genoeg bent en heb je sowieso al niks bij hem/haar te zoeken.
Sowieso vreemdgaan betekent dat je niet blij bent met je huidige partner / iets mist. Ipv. uitmaken ga je vreemd. Dit is ronduit zwak en heeft niets met liefde te maken want het feit is dat je bij die persoon bleef terwijl je er niet gelukkig bij bent en vreemdging omdat je toch iets moest maar het blijkbaar niet uit wilde maken om wat voor reden dan ook? En je wilt nu komen vertellen wat liefde is?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Die personen zouden beter een geschikte partner kunnen zoeken waarmee ze een open relatie kunnen aangaan. Monogamie is dan niet je ding, maar het is een rare term om vreemdgaan te omschrijven. Maar dat is slechts mijn mening.
Even voor de duidelijkheid, het was niet Fera waar ik het over had.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:11 schreef dopfles1 het volgende:
een" maar ik denk dat die fase je leven wel een beetje bepaalt. Je zult de ervaringen niet zomaar vergeten ook al was je toen jong en die ervaringen zul je gebruiken bij volgende relaties. Dit kan leiden dat hij zich niet 100% durft te geven bij andere vrouwen omdat hij bang is voor een zelfde situatie als vreemdgaan, waardoor intense liefde bijna uitgesloten is of er moet iemand zijn met erg veel geduld. Maar het is gewoon veel lastiger.
Nogmaals zo zie ik het, misschien is dit niet waar maar het lijkt mij aardig logisch. (geen feiten dus)
[ Bericht 1% gewijzigd door dopfles1 op 28-01-2014 09:16 ]
Ik heb een man, waar ik zielsveel van hou. Dus nee, dit is niet waar.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:56 schreef dopfles1 het volgende:
Vrouwen die 20 mannen hebben gehad of meer zullen nooit meer een man perfect vinden en zullen nooit meer van een man intens kunnen houden. (denk ik)
Niet iets dat perse gebonden moet zijn aan liefde, dat is wat anders als niet bijzonders. Dat zegt dat ook weer niets over hoe ze seks die wel verbonden is met liefde ervaart.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:04 schreef speknek het volgende:
[..]
Maar de statement klopt mijns inziens niet; iemand's verleden zegt weldegelijk over diens kijk op het leven. Het valt aan te nemen dat ze niet in een jaar tijd een complete ommezwaai heeft gemaakt. Dus, ze vindt seks niet iets bijzonders tussen twee mensen. Nou, dat hoeft nog geen ramp te zijn, daar kun je best overheenkomen. Maar als je dat wel heel sterk voelt dan kan dat de seks best verstieren.
Al een hele anderhalf jaar zeg, indrukwekkend!quote:Op maandag 27 januari 2014 23:42 schreef dopfles1 het volgende:
En nee ik ben geen maagd, heb een relatie van 1.5 jaar.
Maar ik mis wel even het punt waarom het nu ineens over vreemdgaan gaat.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:11 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Sowieso vreemdgaan betekent dat je niet blij bent met je huidige partner / iets mist. Ipv. uitmaken ga je vreemd. Dit is ronduit zwak en heeft niets met liefde te maken want het feit is dat je bij die persoon bleef terwijl je er niet gelukkig bij bent en vreemdging omdat je toch iets moest maar het blijkbaar niet uit wilde maken om wat voor reden dan ook? En je wilt nu komen vertellen wat liefde is?
Volgens mij ben je dan bang om alleen te zijn en dat dat op deze manier moet terwijl je vriend op wie je vreemd ging (MISSCHIEN) eigenlijk heel erg veel van je hield en trouw was. Het is gewoon jammer dat je misschien zijn leven hebt verpest waardoor hij geen vrouw meer durft te vertrouwen aangezien hij denk dat ze allemaal sletjes zijn als jij en bij de eerste en beste kans vreemdgaan. Hij gaat misschien denken dat alle vrouwen zoals jij zijn en dan zal hij ze ook zo gebruiken. En die vrouwen denken dan dat alle mannen zoals hem zijn en ja, die worden dan zoals jij.
Misschien is dat dus helemaal niet waar maar ik denk dat het een vicieuze cirkel is. Mannen die met een persoon zijn gegaan als jij, waarop wordt vreemdgegaan zullen zoveel problemen krijgen later met het vertrouwen van hun partner. Je kan wel zeggen "het is een fase daar groei je over heen" maar ik denk dat die fase je leven wel een beetje bepaalt. Je zult de ervaringen niet zomaar vergeten ook al was je toen jong en die ervaringen zul je gebruiken bij volgende relaties. Dit kan leiden dat hij zich niet 100% durft te geven bij andere vrouwen omdat hij bang is voor een zelfde situatie als vreemdgaan, waardoor intense liefde bijna uitgesloten is of er moet iemand zijn met erg veel geduld. Maar het is gewoon veel lastiger.
Nogmaals zo zie ik het, misschien is dit niet waar maar het lijkt mij aardig logisch. (geen feiten dus)
Doe dan niet zo, dat jij 20 verschillende lullen in je hebt gehad en probeert te beweren dat dit geen invloed heeft op jou kijk op relaties is complete onzin. Er is denk ik geen 1 die op 10 jarige leeftijd voor zich neemt om als ze ouder is met 20 verschillende mannen te gaan. Het beeld van deze meisjes wordt verpest naarmate zij vriendjes krijgen die dit beeld verpesten. Alles wat die meisjes die rondneuken willen is iemand die om ze geeft en dat probeert zij op deze manier te krijgen wat gewoon erg fout is. En nogmaals, dit heeft zeker wel invloed op hun kijk op relaties.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Al een hele anderhalf jaar zeg, indrukwekkend!
Kom maar terug over een jaar of 10, dan begint het langzaam ergens op te lijken.
Lol wat is met jou, genoeg sletjes die gewoon fucking geil worden door hormonen en willen rond sletten hoor. Dat zijn echt niet allemaal zielige meisjes die een goede vriend zoeken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:56 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Doe dan niet zo, dat jij 20 verschillende lullen in je hebt gehad en probeert te beweren dat dit geen invloed heeft op jou kijk op relaties is complete onzin. Er is denk ik geen 1 die op 10 jarige leeftijd voor zich neemt om als ze ouder is met 20 verschillende mannen te gaan. Het beeld van deze meisjes wordt verpest naarmate zij vriendjes krijgen die dit beeld verpesten. Alles wat die meisjes die rondneuken willen is iemand die om ze geeft en dat probeert zij op deze manier te krijgen wat gewoon erg fout is. En nogmaals, dit heeft zeker wel invloed op hun kijk op relaties.
Hoe oud ben jij, hoelang ben je met je vriend en tot welke leeftijd heb je je benen opengegooid voor elke man die je ook maar een beetje wilde? Waarom nu niet meer? En waarom toen wel?
Lekker over een ander oordelen en menen te weten wat een ander denkt en voelt, godverdomme manquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:56 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Doe dan niet zo, dat jij 20 verschillende lullen in je hebt gehad en probeert te beweren dat dit geen invloed heeft op jou kijk op relaties is complete onzin. Er is denk ik geen 1 die op 10 jarige leeftijd voor zich neemt om als ze ouder is met 20 verschillende mannen te gaan. Het beeld van deze meisjes wordt verpest naarmate zij vriendjes krijgen die dit beeld verpesten. Alles wat die meisjes die rondneuken willen is iemand die om ze geeft en dat probeert zij op deze manier te krijgen wat gewoon erg fout is. En nogmaals, dit heeft zeker wel invloed op hun kijk op relaties.
Hoe oud ben jij, hoelang ben je met je vriend en tot welke leeftijd heb je je benen opengegooid voor elke man die je ook maar een beetje wilde? Waarom nu niet meer? En waarom toen wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |