abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136032475
quote:
10s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:07 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Is dit eigen ervaring of heb je het lokale kerkblad over seksverslavingen en de verzuring van de maatschappij gelezen? :D
Ik ben tegen elke vorm van religie :)
  maandag 27 januari 2014 @ 23:09:36 #227
8369 speknek
Another day another slay
pi_136032519
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:06 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Je doet aan aannames. Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat ik een tijdje heb geslet ja. Dat had genoeg redenen. Ik heb een leuke tijd gehad en daar helemaal geen behoefte meer aan. Toch heb ik het gedaan een tijdje terug.
En nu heb ik een prima relatie en heb ik totaal geen spijt van vroeger, maar dat maakt mij niet tot een man die niet te vertrouwen is voor zijn partner.

Het was bij mij een fase, en het was leuk. Geldt voor mijn vriendin net zo.
Ik zeg niet dat het je onbetrouwbaar maakt, ik zeg dat het een opvatting over seks verloochent. Gezien dat je er geen spijt van zegt te hebben klopt dat dan ook.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_136032558
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:08 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Ik ben tegen elke vorm van religie :)
Ah oké, ik moet zeggen dat ik dan ook wel een klein beetje een aanname deed dat je religieus was. Dit zijn namelijk typisch religieuze opvattingen over seks etc.
pi_136032595
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:09 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het je onbetrouwbaar maakt, ik zeg dat het een opvatting over seks verloochent. Gezien dat je er geen spijt van zegt te hebben klopt dat dan ook.
Hoe kan jij dat van mij weten? :)
pi_136032686
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:10 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Ah oké, ik moet zeggen dat ik dan ook wel een klein beetje een aanname deed dat je religieus was. Dit zijn namelijk typisch religieuze opvattingen over seks etc.
Ik weet het. En ik denk dat die regels in de kerk niet voor niets zijn gekomen en dat het ergens wel goed is. Maar mijn opvattingen staan daar helemaal los van en ik heb totaal niets met de kerk nee.
pi_136032807
Bedankt iedereen voor de reacties, fijn om de meningen van anderen even te lezen! Ik las het net even door en dacht bij me zelf; ik zit me gwn aan te stellen, denk er veel te veel over na! Ik moet gewoon lekker bij het moment leven, dit is een top meid waar ik het heel goed mee kan vinden en die enorm sexy is dus waarom druk maken.. ik ga er gewoon lekker van genieten en kijken hoe het loopt. Als het uit gaat kan ik altijd nog los gaan, en zo niet dan heb ik een prachtige relatie met een prachtige meid!
Nogmaals bedankt! ;)
  PR en moderator maandag 27 januari 2014 @ 23:15:39 #232
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136032859
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:14 schreef CookieMafia het volgende:
Bedankt iedereen voor de reacties, fijn om de meningen van anderen even te lezen! Ik las het net even door en dacht bij me zelf; ik zit me gwn aan te stellen, denk er veel te veel over na! Ik moet gewoon lekker bij het moment leven, dit is een top meid waar ik het heel goed mee kan vinden en die enorm sexy is dus waarom druk maken.. ik ga er gewoon lekker van genieten en kijken hoe het loopt. Als het uit gaat kan ik altijd nog los gaan, en zo niet dan heb ik een prachtige relatie met een prachtige meid!
Nogmaals bedankt! ;)
Kijk, jij snapt het ^O^
Veel geluk en plezier samen!
Fuck the EBU.
  maandag 27 januari 2014 @ 23:17:30 #233
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_136032966
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:54 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Ja, maar aan de ene kant kan ik het begrijpen bij mannen, gevoel van macht etc. (zal het zelf nooit doen).
Sex is iets speciaals in mijn ogen en heeft met liefde te maken. Maar als mensen lekker rond willen neuken als kleine kinderen die net iets nieuws hebben ontdekt moeten ze dat vooral doen.
Wat is er precies mis aan een tijdje wat experimenteren. Gewoon omdat het kan. Als mensen het veilig don is er toch niks mis mee?

Wat is precies de meerwaarde van dat preutse gedoe? Seks wordt er echt niet beter van ofzo.
pi_136033140
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:17 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Wat is er precies mis aan een tijdje wat experimenteren. Gewoon omdat het kan. Als mensen het veilig don is er toch niks mis mee?

Wat is precies de meerwaarde van dat preutse gedoe? Seks wordt er echt niet beter van ofzo.
Het speciale gaat er af. En ja ik denk wel dat de seks meer waarde heeft als je het alleen met je vriendin doet waar je echt van houd. Het is dan iets speciaals voor jullie samen en niet iets wat je bij elke andere vrouw ook kunt hebben.

Overigens, je hoeft het niet met mij eens te zijn dit is alleen hoe ik erover denk
pi_136033229
En wat valt er te experimenteren?
  PR en moderator maandag 27 januari 2014 @ 23:21:55 #236
288245 crew  Moira
pi_136033256
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:19 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Het speciale gaat er af.
Kun je daar over mee praten, ja?
Het speciale aan seks mis ik absoluut niet bij mijn partner. Juist omdat de relatie zo tof is is de seks alleen maar specialer.
En dat heeft niks te maken met het aantal bedpartners dat je daarvoor hebt gehad, er is nog zo veel te ontdekken aan elkaar. Ook totaal niet te vergelijken met het 'rondneuken' wat je in je tienerjaren deed, want hier speelt echte oprechte liefde in mee.
Je slaat de plank een beetje mis.

quote:
En ja ik denk wel dat de seks meer waarde heeft als je het alleen met je vriendin doet waar je echt van houd. Het is dan iets speciaals voor jullie samen en niet iets wat je bij elke andere vrouw ook kunt hebben.

Overigens, je hoeft het niet met mij eens te zijn dit is alleen hoe ik erover denk
Prima dat jij er zo over denkt, maar dat zegt natuurlijk niet dat de wereld ook daadwerkelijk zo in elkaar zit. Want dat zittie namelijk niet.
Fuck the EBU.
pi_136033425
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:15 schreef Moira. het volgende:

[..]

Kijk, jij snapt het ^O^
Veel geluk en plezier samen!
Dankje :)
pi_136033523
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:21 schreef Moira. het volgende:

[..]

Kun je daar over mee praten, ja?
Het speciale aan seks mis ik absoluut niet bij mijn partner. Juist omdat de relatie zo tof is is de seks alleen maar specialer.

[..]

Prima dat jij er zo over denkt, maar dat zegt natuurlijk niet dat de wereld ook daadwerkelijk zo in elkaar zit. Want dat zittie namelijk niet.
Vertel, met 20 verschillende mensen seks hebben gehad (zoals jij blijkbaar hebt gedaan) wat heeft dit als waarde voor jou toegevoegd? en wat heeft seks dan met liefde te maken als je het ook gewoon met 20 anderen kan hebben? Waarom is het speciaal met je vriend?

Waarom uberhaupt seks met 20 verschillende mannen, het is toch allemaal hetzelfde?
  PR en moderator maandag 27 januari 2014 @ 23:29:51 #239
288245 crew  Moira
pi_136033703
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:26 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Vertel, met 20 verschillende mensen seks hebben gehad (zoals jij blijkbaar hebt gedaan) wat heeft dit als waarde voor jou toegevoegd? en wat heeft seks dan met liefde te maken als je het ook gewoon met 20 anderen kan hebben? Waarom is het speciaal met je vriend?
Serieus, ben je nog maagd? Heb je ooit een relatie gehad?
Volgens mij heb je nog geen serieuze relatie (inclusief passievolle liefdevolle seks) meegemaakt, om te snappen dat de seks die je in een losbandige (afgesloten) periode in je leven hebt gehad totaal niet te vergelijken is met bovengenoemde.
quote:
Waarom uberhaupt seks met 20 verschillende mannen, het is toch allemaal hetzelfde?
Sja, gebeurt.
Heeft verder totaal niks met vaste (monogame) relaties te maken, die ik ook voor langere periodes heb gehad.
Je hebt een beetje moeite met nuances, krijg ik het idee.
Fuck the EBU.
  maandag 27 januari 2014 @ 23:32:43 #240
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_136033875
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:19 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Het speciale gaat er af. En ja ik denk wel dat de seks meer waarde heeft als je het alleen met je vriendin doet waar je echt van houd. Het is dan iets speciaals voor jullie samen en niet iets wat je bij elke andere vrouw ook kunt hebben.

Nouja als je dingen hier post geef ik daar repliek op natuurlijk. Want ik vind het een beetje een domme mentaliteit.

Het is echt een onzinnig iets dat men zichzelf oplegt. Wat is er precies leuker aan dat je met zo min mogelijk mensen seks hebt gehad? Je mist vooral dingen dan.

quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:21 schreef dopfles1 het volgende:
En wat valt er te experimenteren?
Nou, niet iedereen is hetzelfde. Dus je doet meerdere ervaringen op en proeft van meerdere soorte type sexpartners.
  maandag 27 januari 2014 @ 23:35:44 #241
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136034020
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:06 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Ja oke, als dat 1 x in de zoveel tijd is helemaal niets mis mee. Maar tegenwoordig is het zo makkelijk om te neuken. Op ten duur is het niet meer genoeg je kan nooit meer tevreden zijn met 1 partner want het is allemaal zo makkelijk om gesatisfied te worden zonder partner of zelfs makkelijker.
Eh, ligt het aan mij en doe ik iets fout? Of woon ik in de verkeerde regio? Makkelijk om te neuken? Ja, binnen een relatie wel, maar als vrijgezel mis ik het toch behoorlijk!
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 27 januari 2014 @ 23:36:19 #242
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_136034060
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:26 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Nou nee, je hebt mannen en vrouwen in alle soorten en maten. Dus dat zijn allerlei verschillende ervaringen. Met een vaste partner heb je een heel ander soort relatie dus dat is ook weer een heel ander soort ervaring.

Als de seks "speciaal" moet zijn doe ik er wel mayo, curry en uitjes bij.
pi_136034372
Nouja iedereen zijn keuzes. Ik ben alleen van mening dat iemand niet meer intens verliefd kan zijn op 1 persoon nadat deze er 30 heeft gehad. Is mijn mening. Neuken zonder gevoelens, als je dat kan (wat denk ik niet veel mensen kunnen) vooral doen. Ik kan het niet.

En dan kom ik weer terug op mijn mening dat vrouwen die rondneuken iets missen/psychische problemen hebben en hun verdriet proberen weg te neuken. "Fase" of hoe je het ook wilt noemen.
pi_136034431
En nee ik ben geen maagd, heb een relatie van 1.5 jaar.
pi_136034561
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:36 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nou nee, je hebt mannen en vrouwen in alle soorten en maten. Dus dat zijn allerlei verschillende ervaringen. Met een vaste partner heb je een heel ander soort relatie dus dat is ook weer een heel ander soort ervaring.

Als de seks "speciaal" moet zijn doe ik er wel mayo, curry en uitjes bij.
Precies wat ik bedoel. Al die ervaringen. Kan je dan wel gelukkig zijn met 1 vaste ervaring wat je op den duur aan moet wennen wanneer je ouder wordt?

Zal je iets missen wat je niet hebt geproefd?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136034865
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:29 schreef Moira. het volgende:

[..]

Serieus, ben je nog maagd? Heb je ooit een relatie gehad?
Volgens mij heb je nog geen serieuze relatie (inclusief passievolle liefdevolle seks) meegemaakt, om te snappen dat de seks die je in een losbandige (afgesloten) periode in je leven hebt gehad totaal niet te vergelijken is met bovengenoemde.

[..]

Sja, gebeurt.
Heeft verder totaal niks met vaste (monogame) relaties te maken, die ik ook voor langere periodes heb gehad.
Je hebt een beetje moeite met nuances, krijg ik het idee.
Je reageert een beetje licht geraakt.
  maandag 27 januari 2014 @ 23:52:08 #247
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_136034988
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:41 schreef dopfles1 het volgende:
Nouja iedereen zijn keuzes. Ik ben alleen van mening dat iemand niet meer intens verliefd kan zijn op 1 persoon nadat deze er 30 heeft gehad. Is mijn mening. Neuken zonder gevoelens, als je dat kan (wat denk ik niet veel mensen kunnen) vooral doen. Ik kan het niet.

En dan kom ik weer terug op mijn mening dat vrouwen die rondneuken iets missen/psychische problemen hebben en hun verdriet proberen weg te neuken. "Fase" of hoe je het ook wilt noemen.
Waar baseer je dat soort uitspraken op? Jij vind iets dus is het zo? Jij kent alle vrouwen en weet hoe ze in elkaar zitten.

Waarom kun je niet verliefd worden na een wilde periode. Mensen veranderen en je levensfase ook. Jij bedenkt allerlei nodeloze regels.

quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:44 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Precies wat ik bedoel. Al die ervaringen. Kan je dan wel gelukkig zijn met 1 vaste ervaring wat je op den duur aan moet wennen wanneer je ouder wordt?

Zal je iets missen wat je niet hebt geproefd?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ik denk dat je wellicht wat nieuwsgieriger wordt als je niet van andere dingen hebt kunnen proeven. Uiteindelijk hebben de meeste mensen vanzelf een behoefte aan een vaste relatie. Dan doet het er echt niet zo toe.

En kom maar eens met onderzoek dat onderbouwt dat er meer scheidingen zijn door mensen die een fase van experimenteren hebben.
  maandag 27 januari 2014 @ 23:52:10 #248
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136034990
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Heb het ook bij mensen die vreemdgaan. Daar hoef ik ook geen relatie mee. Ondanks dat ze alleen bij andere vriendjes is vreemd gegaan.
Gelukkig denkt niet iedereen er zo over, anders was ik voor altijd alleen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_136035419
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:52 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Waar baseer je dat soort uitspraken op? Jij vind iets dus is het zo? Jij kent alle vrouwen en weet hoe ze in elkaar zitten.

Waarom kun je niet verliefd worden na een wilde periode. Mensen veranderen en je levensfase ook. Jij bedenkt allerlei nodeloze regels.

[..]

Nou ik denk dat je wellicht wat nieuwsgieriger wordt als je niet van andere dingen hebt kunnen proeven. Uiteindelijk hebben de meeste mensen vanzelf een behoefte aan een vaste relatie. Dan doet het er echt niet zo toe.

En kom maar eens met onderzoek dat onderbouwt dat er meer scheidingen zijn door mensen die een fase van experimenteren hebben.
Ik heb nu al 6 keer verteld dat het MIJN mening is. Ik baseer het op mijn eigen ervaringen/waarnemingen/redenaties. Ook heb ik verteld dat je er niet mee akkoord hoeft te gaan en ik vind het helemaal top als je met mij in discussie wilt.

Niet ieder mens is hetzelfde. Als je nooit drugs hebt gebruikt zal je nooit verlangen naar drugs. Zo zie ik het. Seks werkt ook verslavend. Als je super lekkere seks in je "experimentele" fase hebt gehad en je dat niet meer krijgt bij je vaste vriendin dan wil je toch meer? dan mis je toch iets? Of zie ik dat verkeerd? Lijkt mij aardig logisch. En als je zoveel smaken hebt geproefd dan heeft elke smaak toch wel een + puntje en is geen 1 perfect in je ogen? Hoe kan je dan 1000% verliefd worden op 1 vrouw? Alles van deze vrouw fantastisch vinden? Is dat dan nog mogelijk?
pi_136035428
quote:
7s.gif Op maandag 27 januari 2014 20:48 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Ben jij zwakbegaafd?
Stoere kerel ben jij man! _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')