abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  PR en moderator maandag 27 januari 2014 @ 22:11:16 #201
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136028992
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:08 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik ook. (Als man levende tussen al die heldere lichten geboren uit de feministische hoerenverlichting).

[..]

Oneens. Veel geneukt = sletje. We gaan nu niet zomaar rammelen aan die definitie omdat het jou niet bevalt natuurlijk.

[..]

Dat ben je dus wel, want sletje die opkomt voor sletjes.

[..]

Dat was natuurlijk gechargeerd. Alhoewel, wat maakt het verschil tussen 20 en 50 werkelijk uit voor jou (of je vriendje)?

[..]

Ik heb geen idee wat een relatie goed of slecht maakt. Ik verklaar slechts waarom hij wrs überhaupt genoegen heeft kunnen nemen met jou (en je verleden) i.t.t. vele andere mannen.

[..]

Ik ben jaloers.
Fuck the EBU.
pi_136029106
Nee maar echt, alle sletjes hebben toch vaak problemen? Verwerken van een break up ofzo? Het verdriet weg proberen te neuken? Geen vader die voor ze heeft gezorgd? zulke probleempjes toch?
pi_136029187
quote:
11s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:11 schreef Moira. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  PR en moderator maandag 27 januari 2014 @ 22:14:29 #204
288245 crew  Moira
pi_136029203
_O-
Fuck the EBU.
pi_136029477
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 21:45 schreef MokeyFrag het volgende:
Wat kunnen mannen hier toch spastisch over doen! Je hebt de liefde van je leven gevonden zeg je: wat boeit het dan dat je nog maar 2 andere meiden hebt gedaan? Als je alleen nog maar haar wil, dan is het toch goed? En gaat het uit, kun je alsnog lekker gaan rondneuken.
Als je als vrouw zijnde je door tientallen mannen hebt laten neuken ben je imo. gewoon een vies en makkelijk wijf. Zeker niet relatiewaardig :)
pi_136029652
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:12 schreef dopfles1 het volgende:
Nee maar echt, alle sletjes hebben toch vaak problemen? Verwerken van een break up ofzo? Het verdriet weg proberen te neuken? Geen vader die voor ze heeft gezorgd? zulke probleempjes toch?
En dan ook nog raar opkijken als er geen man te vinden is die een relatie met ze wil :')
pi_136030182
Op je 21ste losneuken? Nasty
pi_136030352
En
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:22 schreef IMVHI het volgende:

[..]

En dan ook nog raar opkijken als er geen man te vinden is die een relatie met ze wil :')
En ook nog trots zijn dat ze niet weet hoeveel ze geneukt heeft :') vies wijf eigenlijk.

Zou niet te serieus over jullie relatie denken TS anders gebruik je haar ook gewoon net zo als al haar vorige vriendjes.
pi_136031078
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:12 schreef dopfles1 het volgende:
Hoe definieer jij slet?
pi_136031181
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:45 schreef sinecure. het volgende:

[..]

Hoe definieer jij slet?
Iemand die zaterdags op pad gaat om iemand te "scoren" zonder deze persoon die ze wil "scoren" te kennen.(echt kennen)
pi_136031490
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:46 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Iemand die zaterdags op pad gaat om iemand te "scoren" zonder deze persoon die ze wil "scoren" te kennen.(echt kennen)
begrijp ik hieruit dat jij een zeer groot gedeelte van de mannelijke bevolking een slet vindt? Het klinkt me allemaal nogal gefrustreerd en puberig in de oren.
pi_136031583
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:46 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Half uitgaanspubliek is in jouw ogen dus slet :D
Zelf moeite met 'hossels' dus?

Waarom zo zwart-wit denken? Dat is oprecht een vraag aan jou :)
pi_136031593
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:51 schreef sinecure. het volgende:

[..]

begrijp ik hieruit dat jij een zeer groot gedeelte van de mannelijke bevolking een slet vindt? Het klinkt me allemaal nogal gefrustreerd en puberig in de oren.
^O^
pi_136031640
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:51 schreef sinecure. het volgende:

[..]

Ja, maar aan de ene kant kan ik het begrijpen bij mannen, gevoel van macht etc. (zal het zelf nooit doen).
Sex is iets speciaals in mijn ogen en heeft met liefde te maken. Maar als mensen lekker rond willen neuken als kleine kinderen die net iets nieuws hebben ontdekt moeten ze dat vooral doen.
  maandag 27 januari 2014 @ 22:58:45 #215
8369 speknek
Another day another slay
pi_136031862
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:06 schreef Monopoly het volgende:
Al was ze fout inde oorlog. Als je van iemand houdt, is geschiedenis no issue.
Je leeft in het nu en als je van iemand houdt EN vertrouwd is dat genoeg.
Uh, als de oorlog een jaar geleden was en diegene had Joden uitgeleverd aan de Duitsers, dan zou ik daar geen relatie mee beginnen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_136031921
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:54 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Ja, maar aan de ene kant kan ik het begrijpen bij mannen, gevoel van macht etc. (zal het zelf nooit doen).
Sex is iets speciaals in mijn ogen en heeft met liefde te maken. Maar als mensen lekker rond willen neuken als kleine kinderen die net iets nieuws hebben ontdekt moeten ze dat vooral doen.

Seks kan zoveel meer zijn.
Ik heb met mijn partner ook liefde- en passievolle seks. Heerlijk. Maar toen ik vrijgezel was heb ik ook gewoon prima kunnen genieten van nietszeggende dronken seks dat ik en dat meisje wilde op dat moment.
Wat is het probleem daarvan?

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2014 22:59:54 ]
pi_136031978
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:59 schreef Monopoly het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Seks kan zoveel meer zijn.
Ik heb met mijn partner ook liefde- en passievolle seks. Heerlijk. Maar toen ik vrijgezel was heb ik ook gewoon prima kunnen genieten van nietszeggende dronken seks dat ik en dat meisje wilde op dat moment.
Wat is het probleem daarvan?
Het voegt niets toe?
pi_136031979
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:58 schreef speknek het volgende:

[..]

Uh, als de oorlog een jaar geleden was en diegene had Joden uitgeleverd aan de Duitsers, dan zou ik daar geen relatie mee beginnen.
Het was ook wel een beetje een statement ipv een reactie. Puur om aan te geven dat ik de denkwijze belachelijk vind.
pi_136032072
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:00 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Het voegt niets toe?
Het voegt genoeg toe. Ervaring, spanning, vermindering van stress, leuke avond, vriendschap, mooie herinnering, ontdekking, positiviteit, opluchting etc etc.

Ik ben dan wel van mening dat je niet constant op vrouwenjacht moet gaan puur om de seks, maar op z'n tijd lekker van bil gaan als je vrijgezel bent, why not?

Beats fappen :D
  maandag 27 januari 2014 @ 23:04:01 #220
8369 speknek
Another day another slay
pi_136032176
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:00 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Het was ook wel een beetje een statement ipv een reactie. Puur om aan te geven dat ik de denkwijze belachelijk vind.
Maar de statement klopt mijns inziens niet; iemand's verleden zegt weldegelijk over diens kijk op het leven. Het valt aan te nemen dat ze niet in een jaar tijd een complete ommezwaai heeft gemaakt. Dus, ze vindt seks niet iets bijzonders tussen twee mensen. Nou, dat hoeft nog geen ramp te zijn, daar kun je best overheenkomen. Maar als je dat wel heel sterk voelt dan kan dat de seks best verstieren.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_136032294
quote:
10s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:02 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Het voegt genoeg toe. Ervaring, spanning, vermindering van stress, leuke avond, vriendschap, mooie herinnering, ontdekking, positiviteit, opluchting etc etc.

Ik ben dan wel van mening dat je niet constant op vrouwenjacht moet gaan puur om de seks, maar op z'n tijd lekker van bil gaan als je vrijgezel bent, why not?

Beats fappen :D
Ja oke, als dat 1 x in de zoveel tijd is helemaal niets mis mee. Maar tegenwoordig is het zo makkelijk om te neuken. Op ten duur is het niet meer genoeg je kan nooit meer tevreden zijn met 1 partner want het is allemaal zo makkelijk om gesatisfied te worden zonder partner of zelfs makkelijker.
pi_136032317
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:04 schreef speknek het volgende:

[..]

Maar de statement klopt mijns inziens niet; iemand's verleden zegt weldegelijk over diens kijk op het leven. Het valt aan te nemen dat ze niet in een jaar tijd een complete ommezwaai heeft gemaakt. Dus, ze vindt seks niet iets bijzonders tussen twee mensen. Nou, dat hoeft nog geen ramp te zijn, daar kun je best overheenkomen. Maar als je dat wel heel sterk voelt dan kan dat de seks best verstieren.
Je doet aan aannames. Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat ik een tijdje heb geslet ja. Dat had genoeg redenen. Ik heb een leuke tijd gehad en daar helemaal geen behoefte meer aan. Toch heb ik het gedaan een tijdje terug.
En nu heb ik een prima relatie en heb ik totaal geen spijt van vroeger, maar dat maakt mij niet tot een man die niet te vertrouwen is voor zijn partner.

Het was bij mij een fase, en het was leuk. Geldt voor mijn vriendin net zo.
pi_136032367
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:06 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Ja oke, als dat 1 x in de zoveel tijd is helemaal niets mis mee. Maar tegenwoordig is het zo makkelijk om te neuken. Op ten duur is het niet meer genoeg je kan nooit meer tevreden zijn met 1 partner want het is allemaal zo makkelijk om gesatisfied te worden zonder partner of zelfs makkelijker.
Is dit eigen ervaring of heb je het lokale kerkblad over seksverslavingen en de verzuring van de maatschappij gelezen? :D
pi_136032403
Overigens denk ik dat dat een van de redenen is dat er zoveel wordt gescheiden tegenwoordig. Het is allemaal te makkelijk.
  maandag 27 januari 2014 @ 23:07:58 #225
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_136032407
Waar mensen zich al niet druk om kunnen maken zeg.
pi_136032475
quote:
10s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:07 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Is dit eigen ervaring of heb je het lokale kerkblad over seksverslavingen en de verzuring van de maatschappij gelezen? :D
Ik ben tegen elke vorm van religie :)
  maandag 27 januari 2014 @ 23:09:36 #227
8369 speknek
Another day another slay
pi_136032519
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:06 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Je doet aan aannames. Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat ik een tijdje heb geslet ja. Dat had genoeg redenen. Ik heb een leuke tijd gehad en daar helemaal geen behoefte meer aan. Toch heb ik het gedaan een tijdje terug.
En nu heb ik een prima relatie en heb ik totaal geen spijt van vroeger, maar dat maakt mij niet tot een man die niet te vertrouwen is voor zijn partner.

Het was bij mij een fase, en het was leuk. Geldt voor mijn vriendin net zo.
Ik zeg niet dat het je onbetrouwbaar maakt, ik zeg dat het een opvatting over seks verloochent. Gezien dat je er geen spijt van zegt te hebben klopt dat dan ook.
pi_136032558
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:08 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Ik ben tegen elke vorm van religie :)
Ah oké, ik moet zeggen dat ik dan ook wel een klein beetje een aanname deed dat je religieus was. Dit zijn namelijk typisch religieuze opvattingen over seks etc.
pi_136032595
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:09 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het je onbetrouwbaar maakt, ik zeg dat het een opvatting over seks verloochent. Gezien dat je er geen spijt van zegt te hebben klopt dat dan ook.
Hoe kan jij dat van mij weten? :)
pi_136032686
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:10 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Ah oké, ik moet zeggen dat ik dan ook wel een klein beetje een aanname deed dat je religieus was. Dit zijn namelijk typisch religieuze opvattingen over seks etc.
Ik weet het. En ik denk dat die regels in de kerk niet voor niets zijn gekomen en dat het ergens wel goed is. Maar mijn opvattingen staan daar helemaal los van en ik heb totaal niets met de kerk nee.
pi_136032807
Bedankt iedereen voor de reacties, fijn om de meningen van anderen even te lezen! Ik las het net even door en dacht bij me zelf; ik zit me gwn aan te stellen, denk er veel te veel over na! Ik moet gewoon lekker bij het moment leven, dit is een top meid waar ik het heel goed mee kan vinden en die enorm sexy is dus waarom druk maken.. ik ga er gewoon lekker van genieten en kijken hoe het loopt. Als het uit gaat kan ik altijd nog los gaan, en zo niet dan heb ik een prachtige relatie met een prachtige meid!
Nogmaals bedankt! ;)
  PR en moderator maandag 27 januari 2014 @ 23:15:39 #232
288245 crew  Moira
pi_136032859
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:14 schreef CookieMafia het volgende:
Bedankt iedereen voor de reacties, fijn om de meningen van anderen even te lezen! Ik las het net even door en dacht bij me zelf; ik zit me gwn aan te stellen, denk er veel te veel over na! Ik moet gewoon lekker bij het moment leven, dit is een top meid waar ik het heel goed mee kan vinden en die enorm sexy is dus waarom druk maken.. ik ga er gewoon lekker van genieten en kijken hoe het loopt. Als het uit gaat kan ik altijd nog los gaan, en zo niet dan heb ik een prachtige relatie met een prachtige meid!
Nogmaals bedankt! ;)
Kijk, jij snapt het ^O^
Veel geluk en plezier samen!
Fuck the EBU.
  maandag 27 januari 2014 @ 23:17:30 #233
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_136032966
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:54 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Wat is er precies mis aan een tijdje wat experimenteren. Gewoon omdat het kan. Als mensen het veilig don is er toch niks mis mee?

Wat is precies de meerwaarde van dat preutse gedoe? Seks wordt er echt niet beter van ofzo.
pi_136033140
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:17 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Wat is er precies mis aan een tijdje wat experimenteren. Gewoon omdat het kan. Als mensen het veilig don is er toch niks mis mee?

Wat is precies de meerwaarde van dat preutse gedoe? Seks wordt er echt niet beter van ofzo.
Het speciale gaat er af. En ja ik denk wel dat de seks meer waarde heeft als je het alleen met je vriendin doet waar je echt van houd. Het is dan iets speciaals voor jullie samen en niet iets wat je bij elke andere vrouw ook kunt hebben.

Overigens, je hoeft het niet met mij eens te zijn dit is alleen hoe ik erover denk
pi_136033229
En wat valt er te experimenteren?
  PR en moderator maandag 27 januari 2014 @ 23:21:55 #236
288245 crew  Moira
pi_136033256
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:19 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Het speciale gaat er af.
Kun je daar over mee praten, ja?
Het speciale aan seks mis ik absoluut niet bij mijn partner. Juist omdat de relatie zo tof is is de seks alleen maar specialer.
En dat heeft niks te maken met het aantal bedpartners dat je daarvoor hebt gehad, er is nog zo veel te ontdekken aan elkaar. Ook totaal niet te vergelijken met het 'rondneuken' wat je in je tienerjaren deed, want hier speelt echte oprechte liefde in mee.
Je slaat de plank een beetje mis.

quote:
En ja ik denk wel dat de seks meer waarde heeft als je het alleen met je vriendin doet waar je echt van houd. Het is dan iets speciaals voor jullie samen en niet iets wat je bij elke andere vrouw ook kunt hebben.

Overigens, je hoeft het niet met mij eens te zijn dit is alleen hoe ik erover denk
Prima dat jij er zo over denkt, maar dat zegt natuurlijk niet dat de wereld ook daadwerkelijk zo in elkaar zit. Want dat zittie namelijk niet.
Fuck the EBU.
pi_136033425
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:15 schreef Moira. het volgende:

[..]

Kijk, jij snapt het ^O^
Veel geluk en plezier samen!
Dankje :)
pi_136033523
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:21 schreef Moira. het volgende:

[..]

Kun je daar over mee praten, ja?
Het speciale aan seks mis ik absoluut niet bij mijn partner. Juist omdat de relatie zo tof is is de seks alleen maar specialer.

[..]

Prima dat jij er zo over denkt, maar dat zegt natuurlijk niet dat de wereld ook daadwerkelijk zo in elkaar zit. Want dat zittie namelijk niet.
Vertel, met 20 verschillende mensen seks hebben gehad (zoals jij blijkbaar hebt gedaan) wat heeft dit als waarde voor jou toegevoegd? en wat heeft seks dan met liefde te maken als je het ook gewoon met 20 anderen kan hebben? Waarom is het speciaal met je vriend?

Waarom uberhaupt seks met 20 verschillende mannen, het is toch allemaal hetzelfde?
  PR en moderator maandag 27 januari 2014 @ 23:29:51 #239
288245 crew  Moira
pi_136033703
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:26 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Vertel, met 20 verschillende mensen seks hebben gehad (zoals jij blijkbaar hebt gedaan) wat heeft dit als waarde voor jou toegevoegd? en wat heeft seks dan met liefde te maken als je het ook gewoon met 20 anderen kan hebben? Waarom is het speciaal met je vriend?
Serieus, ben je nog maagd? Heb je ooit een relatie gehad?
Volgens mij heb je nog geen serieuze relatie (inclusief passievolle liefdevolle seks) meegemaakt, om te snappen dat de seks die je in een losbandige (afgesloten) periode in je leven hebt gehad totaal niet te vergelijken is met bovengenoemde.
quote:
Waarom uberhaupt seks met 20 verschillende mannen, het is toch allemaal hetzelfde?
Sja, gebeurt.
Heeft verder totaal niks met vaste (monogame) relaties te maken, die ik ook voor langere periodes heb gehad.
Je hebt een beetje moeite met nuances, krijg ik het idee.
Fuck the EBU.
  maandag 27 januari 2014 @ 23:32:43 #240
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_136033875
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:19 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Het speciale gaat er af. En ja ik denk wel dat de seks meer waarde heeft als je het alleen met je vriendin doet waar je echt van houd. Het is dan iets speciaals voor jullie samen en niet iets wat je bij elke andere vrouw ook kunt hebben.

Nouja als je dingen hier post geef ik daar repliek op natuurlijk. Want ik vind het een beetje een domme mentaliteit.

Het is echt een onzinnig iets dat men zichzelf oplegt. Wat is er precies leuker aan dat je met zo min mogelijk mensen seks hebt gehad? Je mist vooral dingen dan.

quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:21 schreef dopfles1 het volgende:
En wat valt er te experimenteren?
Nou, niet iedereen is hetzelfde. Dus je doet meerdere ervaringen op en proeft van meerdere soorte type sexpartners.
  maandag 27 januari 2014 @ 23:35:44 #241
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136034020
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:06 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Eh, ligt het aan mij en doe ik iets fout? Of woon ik in de verkeerde regio? Makkelijk om te neuken? Ja, binnen een relatie wel, maar als vrijgezel mis ik het toch behoorlijk!
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 27 januari 2014 @ 23:36:19 #242
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_136034060
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:26 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Nou nee, je hebt mannen en vrouwen in alle soorten en maten. Dus dat zijn allerlei verschillende ervaringen. Met een vaste partner heb je een heel ander soort relatie dus dat is ook weer een heel ander soort ervaring.

Als de seks "speciaal" moet zijn doe ik er wel mayo, curry en uitjes bij.
pi_136034372
Nouja iedereen zijn keuzes. Ik ben alleen van mening dat iemand niet meer intens verliefd kan zijn op 1 persoon nadat deze er 30 heeft gehad. Is mijn mening. Neuken zonder gevoelens, als je dat kan (wat denk ik niet veel mensen kunnen) vooral doen. Ik kan het niet.

En dan kom ik weer terug op mijn mening dat vrouwen die rondneuken iets missen/psychische problemen hebben en hun verdriet proberen weg te neuken. "Fase" of hoe je het ook wilt noemen.
pi_136034431
En nee ik ben geen maagd, heb een relatie van 1.5 jaar.
pi_136034561
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:36 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nou nee, je hebt mannen en vrouwen in alle soorten en maten. Dus dat zijn allerlei verschillende ervaringen. Met een vaste partner heb je een heel ander soort relatie dus dat is ook weer een heel ander soort ervaring.

Als de seks "speciaal" moet zijn doe ik er wel mayo, curry en uitjes bij.
Precies wat ik bedoel. Al die ervaringen. Kan je dan wel gelukkig zijn met 1 vaste ervaring wat je op den duur aan moet wennen wanneer je ouder wordt?

Zal je iets missen wat je niet hebt geproefd?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136034865
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:29 schreef Moira. het volgende:

[..]

Serieus, ben je nog maagd? Heb je ooit een relatie gehad?
Volgens mij heb je nog geen serieuze relatie (inclusief passievolle liefdevolle seks) meegemaakt, om te snappen dat de seks die je in een losbandige (afgesloten) periode in je leven hebt gehad totaal niet te vergelijken is met bovengenoemde.

[..]

Sja, gebeurt.
Heeft verder totaal niks met vaste (monogame) relaties te maken, die ik ook voor langere periodes heb gehad.
Je hebt een beetje moeite met nuances, krijg ik het idee.
Je reageert een beetje licht geraakt.
  maandag 27 januari 2014 @ 23:52:08 #247
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_136034988
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:41 schreef dopfles1 het volgende:
Nouja iedereen zijn keuzes. Ik ben alleen van mening dat iemand niet meer intens verliefd kan zijn op 1 persoon nadat deze er 30 heeft gehad. Is mijn mening. Neuken zonder gevoelens, als je dat kan (wat denk ik niet veel mensen kunnen) vooral doen. Ik kan het niet.

En dan kom ik weer terug op mijn mening dat vrouwen die rondneuken iets missen/psychische problemen hebben en hun verdriet proberen weg te neuken. "Fase" of hoe je het ook wilt noemen.
Waar baseer je dat soort uitspraken op? Jij vind iets dus is het zo? Jij kent alle vrouwen en weet hoe ze in elkaar zitten.

Waarom kun je niet verliefd worden na een wilde periode. Mensen veranderen en je levensfase ook. Jij bedenkt allerlei nodeloze regels.

quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:44 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Precies wat ik bedoel. Al die ervaringen. Kan je dan wel gelukkig zijn met 1 vaste ervaring wat je op den duur aan moet wennen wanneer je ouder wordt?

Zal je iets missen wat je niet hebt geproefd?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ik denk dat je wellicht wat nieuwsgieriger wordt als je niet van andere dingen hebt kunnen proeven. Uiteindelijk hebben de meeste mensen vanzelf een behoefte aan een vaste relatie. Dan doet het er echt niet zo toe.

En kom maar eens met onderzoek dat onderbouwt dat er meer scheidingen zijn door mensen die een fase van experimenteren hebben.
  maandag 27 januari 2014 @ 23:52:10 #248
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136034990
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Heb het ook bij mensen die vreemdgaan. Daar hoef ik ook geen relatie mee. Ondanks dat ze alleen bij andere vriendjes is vreemd gegaan.
Gelukkig denkt niet iedereen er zo over, anders was ik voor altijd alleen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_136035419
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:52 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Waar baseer je dat soort uitspraken op? Jij vind iets dus is het zo? Jij kent alle vrouwen en weet hoe ze in elkaar zitten.

Waarom kun je niet verliefd worden na een wilde periode. Mensen veranderen en je levensfase ook. Jij bedenkt allerlei nodeloze regels.

[..]

Nou ik denk dat je wellicht wat nieuwsgieriger wordt als je niet van andere dingen hebt kunnen proeven. Uiteindelijk hebben de meeste mensen vanzelf een behoefte aan een vaste relatie. Dan doet het er echt niet zo toe.

En kom maar eens met onderzoek dat onderbouwt dat er meer scheidingen zijn door mensen die een fase van experimenteren hebben.
Ik heb nu al 6 keer verteld dat het MIJN mening is. Ik baseer het op mijn eigen ervaringen/waarnemingen/redenaties. Ook heb ik verteld dat je er niet mee akkoord hoeft te gaan en ik vind het helemaal top als je met mij in discussie wilt.

Niet ieder mens is hetzelfde. Als je nooit drugs hebt gebruikt zal je nooit verlangen naar drugs. Zo zie ik het. Seks werkt ook verslavend. Als je super lekkere seks in je "experimentele" fase hebt gehad en je dat niet meer krijgt bij je vaste vriendin dan wil je toch meer? dan mis je toch iets? Of zie ik dat verkeerd? Lijkt mij aardig logisch. En als je zoveel smaken hebt geproefd dan heeft elke smaak toch wel een + puntje en is geen 1 perfect in je ogen? Hoe kan je dan 1000% verliefd worden op 1 vrouw? Alles van deze vrouw fantastisch vinden? Is dat dan nog mogelijk?
pi_136035428
quote:
7s.gif Op maandag 27 januari 2014 20:48 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Ben jij zwakbegaafd?
Stoere kerel ben jij man! _O-
  dinsdag 28 januari 2014 @ 00:05:40 #251
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136035682
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 00:00 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Ik heb nu al 6 keer verteld dat het MIJN mening is. Ik baseer het op mijn eigen ervaringen/waarnemingen/redenaties. Ook heb ik verteld dat je er niet mee akkoord hoeft te gaan en ik vind het helemaal top als je met mij in discussie wilt.

Niet ieder mens is hetzelfde. Als je nooit drugs hebt gebruikt zal je nooit verlangen naar drugs. Zo zie ik het. Seks werkt ook verslavend. Als je super lekkere seks in je "experimentele" fase hebt gehad en je dat niet meer krijgt bij je vaste vriendin dan wil je toch meer? dan mis je toch iets? Of zie ik dat verkeerd? Lijkt mij aardig logisch. En als je zoveel smaken hebt geproefd dan heeft elke smaak toch wel een + puntje en is geen 1 perfect in je ogen? Hoe kan je dan 1000% verliefd worden op 1 vrouw? Alles van deze vrouw fantastisch vinden? Is dat dan nog mogelijk?
En een maagd zal zeker nooit verlangen naar seks? _O- :')
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_136035776
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 00:05 schreef Fera het volgende:

[..]

En een maagd zal zeker nooit verlangen naar seks? _O- :')
Dat is anders dan specifieke eigenschappen van vrouwen waar een man naar kan verlangen? Daar heb ik het over.

SPOILER
  dinsdag 28 januari 2014 @ 00:07:59 #253
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_136035807
quote:

[..]

Je loopt je mening te presenteren als feiten. Maar het zijn je eigen waandenkbeelden die je op anderen aan het projecteren bent.

Je kunt niet van mening zijn of iemand anders wel of niet intens verliefd is. Dat is iets dat een persoon namelijk zelf ervaart. Niet iets dat jij kunt bepalen.

quote:
Seks vergelijken met drugs is sowieso al mank aangezien seks gezond is en drugs niet.

En ik denk dat je een stuk minder nieuwsgierig zal zijn wanneer je wat meer geprobeerd hebt. Daarbij is verliefd worden iets dat veel meer factoren heeft dan alleen de seks. Dan heb je dus vanzelf al een hele andere relatie met iemand.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hexagon op 28-01-2014 00:19:45 ]
  dinsdag 28 januari 2014 @ 00:11:05 #254
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136035958
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 00:07 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Dat is anders dan specifieke eigenschappen van vrouwen waar een man naar kan verlangen? Daar heb ik het over.

SPOILER
Toch vind ik het geen beste vergelijking. Je kan zeker naar drugs verlangen als je het nog niet hebt geprobeerd. En seks is niet altijd verslavend. Het kan verslavend zijn, maar in principe kun je aan alles verslaafd raken.

Misschien juist als je vele smaken hebt geproefd, kun je de huidige smaak waarderen voor wat hij is. En verliefd worden en van iemand houden is niet alleen gebaseerd op hoe lekker de seks met die persoon is. Je valt voor de persoonlijkheid, het karakter. Dat onderscheidt je vaste relatie van je overige sekspartners. Iemand die geweldig klikt met jou, op elk vlak, daar kan geen neukertje aan tippen.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 00:18:05 #255
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136036273
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:52 schreef Fera het volgende:

[..]

Gelukkig denkt niet iedereen er zo over, anders was ik voor altijd alleen.
Gelukkig zijn er voldoende mensen wel in staat te vergeven.

Heb gewoon te veel slechte ervaringen met vreemdgangers.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 28 januari 2014 @ 00:22:56 #256
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_136036546
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 00:11 schreef Fera het volgende:

[..]

Toch vind ik het geen beste vergelijking. Je kan zeker naar drugs verlangen als je het nog niet hebt geprobeerd. En seks is niet altijd verslavend. Het kan verslavend zijn, maar in principe kun je aan alles verslaafd raken.

Misschien juist als je vele smaken hebt geproefd, kun je de huidige smaak waarderen voor wat hij is. En verliefd worden en van iemand houden is niet alleen gebaseerd op hoe lekker de seks met die persoon is. Je valt voor de persoonlijkheid, het karakter. Dat onderscheidt je vaste relatie van je overige sekspartners. Iemand die geweldig klikt met jou, op elk vlak, daar kan geen neukertje aan tippen.
Nee hoor, dopfles1 bepaalt wel of jij intens verliefd kan worden. Zijn mening is immers leidend voor iedereen.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 00:42:28 #257
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136037253
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 00:18 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er voldoende mensen wel in staat te vergeven.

Heb gewoon te veel slechte ervaringen met vreemdgangers.
Dat kan, maar om meteen iedereen af te schrijven die ooit is vreemdgegaan ... Niet dat ik me persoonlijk aangevallen voel, maar het zou toch van de zotte zijn als iedereen dat deed. :o Dan zou ik voor een fout die ik vier jaar geleden maakte, toen ik 18 was, mijn hele leven moeten boeten. Ik ben niet trots op mijn verleden, maar ieder mens maakt fouten en vreemdgaan in het verleden zegt niets over die persoon in de toekomst. Vier jaar later heb ik nog geen seconde aan vreemdgaan gedacht. Sommige mensen leren er namelijk van en denken: "Oei, dat ga ik dus nooit meer doen".

Maar daarentegen snap ik het wel dat als je er akelig door gekwetst bent, je wel twee keer nadenkt voordat je een sprong waagt met zo iemand.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 00:22 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee hoor, dopfles1 bepaalt wel of jij intens verliefd kan worden. Zijn mening is immers leidend voor iedereen.
Ben ik nog te redden na 7 sekspartners? Of kan ik m'n leven beter slijten als ouwe vrijster? ;(
  dinsdag 28 januari 2014 @ 00:59:33 #258
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136037687
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 00:42 schreef Fera het volgende:

[..]

Dat kan, maar om meteen iedereen af te schrijven die ooit is vreemdgegaan ... Niet dat ik me persoonlijk aangevallen voel, maar het zou toch van de zotte zijn als iedereen dat deed. :o Dan zou ik voor een fout die ik vier jaar geleden maakte, toen ik 18 was, mijn hele leven moeten boeten. Ik ben niet trots op mijn verleden, maar ieder mens maakt fouten en vreemdgaan in het verleden zegt niets over die persoon in de toekomst. Vier jaar later heb ik nog geen seconde aan vreemdgaan gedacht. Sommige mensen leren er namelijk van en denken: "Oei, dat ga ik dus nooit meer doen".

Maar daarentegen snap ik het wel dat als je er akelig door gekwetst bent, je wel twee keer nadenkt voordat je een sprong waagt met zo iemand.

Ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje triest dat je zoiets eerst moet doen (en eventueel de consequenties moet ervaren) voordat je je beseft dat het niet je ding is. Vrij respectloos.

Maar ik ben ook verre van perfect. Daarom ben ik blij dat er voldoende mensen zijn die het wel prima vinden.
Misschien dat ik op een dag ook kan bereiken.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 01:01:49 #259
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136037738
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 00:59 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje triest dat je zoiets eerst moet doen (en eventueel de consequenties moet ervaren) voordat je je beseft dat het niet je ding is. Vrij respectloos.

Maar ik ben ook verre van perfect. Daarom ben ik blij dat er voldoende mensen zijn die het wel prima vinden.
Misschien dat ik op een dag ook kan bereiken.
"Dat het niet je ding is?" Whut? Vreemdgaan is volgens mij niemands ''ding". Ik heb mijn fout niet gemaakt met de instelling: "Hey, laat ik dit eens proberen. Wie weet bevalt het me wel en kan ik onverschillig zijn tegenover de persoon die ik belazer". :')
  dinsdag 28 januari 2014 @ 01:05:12 #260
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136037798
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 01:01 schreef Fera het volgende:

[..]

"Dat het niet je ding is?" Whut? Vreemdgaan is volgens mij niemands ''ding". Ik heb mijn fout niet gemaakt met de instelling: "Hey, laat ik dit eens proberen. Wie weet bevalt het me wel en kan ik onverschillig zijn tegenover de persoon die ik belazer". :')
Och, ken er voldoende hoor die het graag doen en er plezier aan beleven.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 01:09:16 #261
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136037861
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 01:05 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Och, ken er voldoende hoor die het graag doen en er plezier aan beleven.
Die personen zouden beter een geschikte partner kunnen zoeken waarmee ze een open relatie kunnen aangaan. Monogamie is dan niet je ding, maar het is een rare term om vreemdgaan te omschrijven. Maar dat is slechts mijn mening.
  PR en moderator dinsdag 28 januari 2014 @ 01:45:33 #262
288245 crew  Moira
pi_136038382
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:49 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Je reageert een beetje licht geraakt.
Je ontwijkt mijn punt.
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:41 schreef dopfles1 het volgende:
Nouja iedereen zijn keuzes. Ik ben alleen van mening dat iemand niet meer intens verliefd kan zijn op 1 persoon nadat deze er 30 heeft gehad. Is mijn mening.
Kun je wel zeggen dat het je mening is, maar dat maakt nog niet gelijk dat het daadwerkelijk zo in elkaar steekt in het leven van mensen die anders zijn dan jij.

Om het dan mensen als waarheid proberen op te leggen vind ik weer een beetje vreemd.

quote:
Neuken zonder gevoelens, als je dat kan (wat denk ik niet veel mensen kunnen) vooral doen. Ik kan het niet.
Ik heb nooit echt geneukt zonder gevoelens, je hebt altijd bepaalde gevoelens bij een sekspartner. Ook bij de mensen die je maar één keer doet.
En veel mensen kunnen prima zonder gevoelens seks hebben.
Maar dat maakt het allemaal nog niet relevant in deze situatie en de relatie van TS.
quote:
Je houdt er wel rare en vooral ongegronde meningen op na..
quote:

[..]

Ja, dat zie je verkeerd.
Als je een goede relatie hebt is dat namelijk helemaal geen issue.

[ Bericht 35% gewijzigd door Moira op 28-01-2014 02:01:07 ]
Fuck the EBU.
pi_136038491
Als je er niet mee om kan gaan om te weten hoeveel bedpartners je vriend of vriendin heeft gehad, vraag er dan ook gewoon niet naar. Hoe moeilijk/makkelijk wil je het jezelf maken...veranderen kan je het toch niet.

En als je een relatie niet aan zou gaan of zou beëindigen vanwege een eerder aantal bedpartners zegt dat in mijn ogen alleen maar dat je ook niet verliefd genoeg bent en heb je sowieso al niks bij hem/haar te zoeken.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 09:05:44 #264
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_136040117
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 01:57 schreef Sekhmet het volgende:
Als je er niet mee om kan gaan om te weten hoeveel bedpartners je vriend of vriendin heeft gehad, vraag er dan ook gewoon niet naar. Hoe moeilijk/makkelijk wil je het jezelf maken...veranderen kan je het toch niet.

En als je een relatie niet aan zou gaan of zou beëindigen vanwege een eerder aantal bedpartners zegt dat in mijn ogen alleen maar dat je ook niet verliefd genoeg bent en heb je sowieso al niks bij hem/haar te zoeken.
Dit. En het dan ook nog hebben over "de liefde van je leven". Ben dan eerlijk TS en zeg dat je gewoon meer wilt hebben geneukt dan je vriendin. Ik zou het probleem nog kunnen inzien als zij nou jou eerste was maar aangezien, maar dat is niet zo.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_136040195
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 01:09 schreef Fera het volgende:

[..]

Die personen zouden beter een geschikte partner kunnen zoeken waarmee ze een open relatie kunnen aangaan. Monogamie is dan niet je ding, maar het is een rare term om vreemdgaan te omschrijven. Maar dat is slechts mijn mening.
Sowieso vreemdgaan betekent dat je niet blij bent met je huidige partner / iets mist. Ipv. uitmaken ga je vreemd. Dit is ronduit zwak en heeft niets met liefde te maken want het feit is dat je bij die persoon bleef terwijl je er niet gelukkig bij bent en vreemdging omdat je toch iets moest maar het blijkbaar niet uit wilde maken om wat voor reden dan ook? En je wilt nu komen vertellen wat liefde is? :')

Volgens mij ben je dan bang om alleen te zijn en dat dat op deze manier moet terwijl je vriend op wie je vreemd ging (MISSCHIEN) eigenlijk heel erg veel van je hield en trouw was. Het is gewoon jammer dat je misschien zijn leven hebt verpest waardoor hij geen vrouw meer durft te vertrouwen aangezien hij denk dat ze allemaal sletjes zijn als jij en bij de eerste en beste kans vreemdgaan. Hij gaat misschien denken dat alle vrouwen zoals jij zijn en dan zal hij ze ook zo gebruiken. En die vrouwen denken dan dat alle mannen zoals hem zijn en ja, die worden dan zoals jij :).

Misschien is dat dus helemaal niet waar maar ik denk dat het een vicieuze cirkel is. Mannen die met een persoon zijn gegaan als jij, waarop wordt vreemdgegaan zullen zoveel problemen krijgen later met het vertrouwen van hun partner. Je kan wel zeggen "het is een fase daar groei je over heen" maar ik denk dat die fase je leven wel een beetje bepaalt. Je zult de ervaringen niet zomaar vergeten ook al was je toen jong en die ervaringen zul je gebruiken bij volgende relaties. Dit kan leiden dat hij zich niet 100% durft te geven bij andere vrouwen omdat hij bang is voor een zelfde situatie als vreemdgaan, waardoor intense liefde bijna uitgesloten is of er moet iemand zijn met erg veel geduld. Maar het is gewoon veel lastiger.

Nogmaals zo zie ik het, misschien is dit niet waar maar het lijkt mij aardig logisch. (geen feiten dus)

[ Bericht 1% gewijzigd door dopfles1 op 28-01-2014 09:16:50 ]
  dinsdag 28 januari 2014 @ 09:22:56 #266
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136040396
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:11 schreef dopfles1 het volgende:
een" maar ik denk dat die fase je leven wel een beetje bepaalt. Je zult de ervaringen niet zomaar vergeten ook al was je toen jong en die ervaringen zul je gebruiken bij volgende relaties. Dit kan leiden dat hij zich niet 100% durft te geven bij andere vrouwen omdat hij bang is voor een zelfde situatie als vreemdgaan, waardoor intense liefde bijna uitgesloten is of er moet iemand zijn met erg veel geduld. Maar het is gewoon veel lastiger.

Nogmaals zo zie ik het, misschien is dit niet waar maar het lijkt mij aardig logisch. (geen feiten dus)

[ Bericht 1% gewijzigd door dopfles1 op 28-01-2014 09:16 ]
Even voor de duidelijkheid, het was niet Fera waar ik het over had.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 10:15:34 #267
420575 VAS
En daar is alles mee gezegd
pi_136041577
Nog bezig dit?

Bind je eigen nog niet aan een serieuze relatie man. Lekker genieten van het leven.
't gaat
pi_136041948
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 21:56 schreef dopfles1 het volgende:
Vrouwen die 20 mannen hebben gehad of meer zullen nooit meer een man perfect vinden en zullen nooit meer van een man intens kunnen houden. (denk ik)
Ik heb een man, waar ik zielsveel van hou. Dus nee, dit is niet waar.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_136042180
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:04 schreef speknek het volgende:

[..]

Niet iets dat perse gebonden moet zijn aan liefde, dat is wat anders als niet bijzonders. Dat zegt dat ook weer niets over hoe ze seks die wel verbonden is met liefde ervaart.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_136042435
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:42 schreef dopfles1 het volgende:
En nee ik ben geen maagd, heb een relatie van 1.5 jaar.
Al een hele anderhalf jaar zeg, indrukwekkend!

Kom maar terug over een jaar of 10, dan begint het langzaam ergens op te lijken.
  PR en moderator dinsdag 28 januari 2014 @ 10:50:08 #271
288245 crew  Moira
pi_136042607
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:11 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Sowieso vreemdgaan betekent dat je niet blij bent met je huidige partner / iets mist. Ipv. uitmaken ga je vreemd. Dit is ronduit zwak en heeft niets met liefde te maken want het feit is dat je bij die persoon bleef terwijl je er niet gelukkig bij bent en vreemdging omdat je toch iets moest maar het blijkbaar niet uit wilde maken om wat voor reden dan ook? En je wilt nu komen vertellen wat liefde is? :')

Volgens mij ben je dan bang om alleen te zijn en dat dat op deze manier moet terwijl je vriend op wie je vreemd ging (MISSCHIEN) eigenlijk heel erg veel van je hield en trouw was. Het is gewoon jammer dat je misschien zijn leven hebt verpest waardoor hij geen vrouw meer durft te vertrouwen aangezien hij denk dat ze allemaal sletjes zijn als jij en bij de eerste en beste kans vreemdgaan. Hij gaat misschien denken dat alle vrouwen zoals jij zijn en dan zal hij ze ook zo gebruiken. En die vrouwen denken dan dat alle mannen zoals hem zijn en ja, die worden dan zoals jij :).

Misschien is dat dus helemaal niet waar maar ik denk dat het een vicieuze cirkel is. Mannen die met een persoon zijn gegaan als jij, waarop wordt vreemdgegaan zullen zoveel problemen krijgen later met het vertrouwen van hun partner. Je kan wel zeggen "het is een fase daar groei je over heen" maar ik denk dat die fase je leven wel een beetje bepaalt. Je zult de ervaringen niet zomaar vergeten ook al was je toen jong en die ervaringen zul je gebruiken bij volgende relaties. Dit kan leiden dat hij zich niet 100% durft te geven bij andere vrouwen omdat hij bang is voor een zelfde situatie als vreemdgaan, waardoor intense liefde bijna uitgesloten is of er moet iemand zijn met erg veel geduld. Maar het is gewoon veel lastiger.

Maar ik mis wel even het punt waarom het nu ineens over vreemdgaan gaat.
Wie is er in TS situatie vreemdgegaan? En die bedpartners die ze daarvoor had zullen vast niet tijdens een andere vaste relatie zijn geweest.

Praten over vreemdgaan lijkt me niet echt relevant aan dit onderwerp, da's weer iets heel anders.

Maar gelukkig heeft TS het inmiddels allemaal door ^O^

Overigens heeft mijn partner 'last' van een vreemdgaande ex gehad, waardoor hij een tijd geen vrouwen meer vertrouwde en ook gewoon rond ging sletten omdat het hem allemaal niks meer kon schelen.
Maar toen wij elkaar tegen kwamen en hij merkte dat hij nog wel een extreem goede klik met iemand kon hebben, en dat heeft zijn kijk erop weer totaal veranderd. Als je maar de goeie hebt, zijn er nergens meer zorgen over.
Dus ook in zulke gevallen hoeft het niks te zeggen over een latere relatie.
Fuck the EBU.
pi_136042783
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 10:43 schreef erodome het volgende:

[..]

Al een hele anderhalf jaar zeg, indrukwekkend!

Kom maar terug over een jaar of 10, dan begint het langzaam ergens op te lijken.
Doe dan niet zo, dat jij 20 verschillende lullen in je hebt gehad en probeert te beweren dat dit geen invloed heeft op jou kijk op relaties is complete onzin. Er is denk ik geen 1 die op 10 jarige leeftijd voor zich neemt om als ze ouder is met 20 verschillende mannen te gaan. Het beeld van deze meisjes wordt verpest naarmate zij vriendjes krijgen die dit beeld verpesten. Alles wat die meisjes die rondneuken willen is iemand die om ze geeft en dat probeert zij op deze manier te krijgen wat gewoon erg fout is. En nogmaals, dit heeft zeker wel invloed op hun kijk op relaties.

Hoe oud ben jij, hoelang ben je met je vriend en tot welke leeftijd heb je je benen opengegooid voor elke man die je ook maar een beetje wilde? Waarom nu niet meer? En waarom toen wel?
  dinsdag 28 januari 2014 @ 10:58:29 #273
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_136042834
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 10:56 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Doe dan niet zo, dat jij 20 verschillende lullen in je hebt gehad en probeert te beweren dat dit geen invloed heeft op jou kijk op relaties is complete onzin. Er is denk ik geen 1 die op 10 jarige leeftijd voor zich neemt om als ze ouder is met 20 verschillende mannen te gaan. Het beeld van deze meisjes wordt verpest naarmate zij vriendjes krijgen die dit beeld verpesten. Alles wat die meisjes die rondneuken willen is iemand die om ze geeft en dat probeert zij op deze manier te krijgen wat gewoon erg fout is. En nogmaals, dit heeft zeker wel invloed op hun kijk op relaties.

Hoe oud ben jij, hoelang ben je met je vriend en tot welke leeftijd heb je je benen opengegooid voor elke man die je ook maar een beetje wilde? Waarom nu niet meer? En waarom toen wel?
Lol wat is met jou, genoeg sletjes die gewoon fucking geil worden door hormonen en willen rond sletten hoor. Dat zijn echt niet allemaal zielige meisjes die een goede vriend zoeken. :')
Thinking about thinking of you.
pi_136042836
quote:

[..]

Lekker over een ander oordelen en menen te weten wat een ander denkt en voelt, godverdomme man :D :')
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_136042857
En helemaal niet generaliserend ook _O-
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_136042893
Oke, zo bedoel ik het niet. Zo denk ik er alleen over. Elk mens is anders maar dat neemt niet weg dat sommigen kunnen worden verpest door mensen die het allemaal niet zo strak nemen.

Als het voor erodome werkelijk geen impact heeft gehad dan is dat natuurlijk helemaal top en fijn voor haar.

Ook denk ik dat het niet echt een keus is, dat rondsletten. Iedereen wil toch iemand die van je houd, en dan is dat rondsletten toch alleen maar slecht voor je beeld op relaties? Of ben ik nou heel raar...
  dinsdag 28 januari 2014 @ 11:03:58 #277
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136043002
quote:

[..]

Hoe oud ben jij?
The love you take is equal to the love you make.
pi_136043034
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:03 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij?
Ik ben 20 :)
  dinsdag 28 januari 2014 @ 11:04:47 #279
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_136043040
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:03 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij?
Ik wilde het niet vragen, want het zal niet hoger dan een jaar of 15-16 zijn. :+
  dinsdag 28 januari 2014 @ 11:04:58 #280
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_136043047
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:04 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Ik ben 20 :)
:X
pi_136043093
Ik krijg van dit topic juist het idee dat mijn relatie gedoemd is om te falen, omdat ik in mijn hele leven pas op 1 penis heb gezeten. :'(
  dinsdag 28 januari 2014 @ 11:07:31 #282
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136043136
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:06 schreef Chai het volgende:
Ik krijg van dit topic juist het idee dat mijn relatie gedoemd is om te falen, omdat ik in mijn hele leven pas op 1 penis heb gezeten. :'(
Geeft niet. Ik wacht op je.
pi_136043191
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:07 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Geeft niet. Ik wacht op je.
Ja echt top. Volgens mij moet ik een soort gaan pauze inlassen, heel fanatiek gaan bedsporten en dan pas zijn er weer langetermijnkansen op relatiegebied.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 11:11:45 #284
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136043275
quote:
18s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:08 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja echt top. Volgens mij moet ik een soort gaan pauze inlassen, heel fanatiek gaan bedsporten en dan pas zijn er weer langetermijnkansen op relatiegebied.
Ik weet niet of ik dan ook nog op je wacht.
pi_136043283
erodome, geef die jongen toch eens een goede beurt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136043433
quote:

[..]

Ik ben bijna 22 jaar samen met mijn partner en ik gooi nogsteeds af en toe mijn benen open voor een man(of vrouw) die ik wil.

Vroeger was dat wel meer, ik heb net als vele anderen een wildere periode gehad. Dat is niet meer zo simpelweg omdat dat feestbeestleven veel tijd in beslag neemt en je wel toe bent aan andere dingen doen op ten duur. Er zijn vele leuke zaken in het leven en het is zonde om maar bij 1 leuk ding te blijven hangen waardoor je andere dingen zal missen.
Dus nu nog maar heel af en toe.

Oh en ik heb een fijne jeugd gehad en mag mezelf over het algemeen genomen een zeer gelukkig mens noemen. Je vooroordelen kloppen niet.
pi_136043499
quote:
Dat is ook niet nodig, er is niets mis mee als je bij je eerste liefje blijft. Maar voor de meeste geld dat dat niet zo is en als je dan een sletperiode hebt is dat ook niet erg, ook als je dat niet hebt trouwens.
Je moet gewoon doen wat bij jou als persoon past.
pi_136043625
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:16 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik ben bijna 22 jaar samen met mijn partner en ik gooi nogsteeds af en toe mijn benen open voor een man(of vrouw) die ik wil.

Vroeger was dat wel meer, ik heb net als vele anderen een wildere periode gehad. Dat is niet meer zo simpelweg omdat dat feestbeestleven veel tijd in beslag neemt en je wel toe bent aan andere dingen doen op ten duur. Er zijn vele leuke zaken in het leven en het is zonde om maar bij 1 leuk ding te blijven hangen waardoor je andere dingen zal missen.
Dus nu nog maar heel af en toe.
Vind ik een rare vorm van intense liefde. Je vriend gaat hier mee akkoord? Misschien zijn jullie gewoon anders maar kan ik hier uit concluderen dat je eigenlijk zonder reden bij je vriend bent? Want bij elkaar zijn voor financiele dingen/kinderen of wat voor reden dan ook maar niet elkaar vind ik niet intense liefde. Maar oke, als jullie gelukkig zijn is het natuurlijk helemaal top. Ik zou persoonlijk zelf nooit zo kunnen leven.

Het voelt net alsof ik van een andere planeet kom ofzo :') ben ik nou echt zo raar?

Misschien kunnen we hieruit concluderen dat ieder mens anders is en dat liefde ook voor iedereen anders is. Het is alleen jammer dat sommige mensen worden verpest (bijvoorbeeld die het wel erg nauw nemen; seks en liefde etc met iemand gaan die hen alleen gebruikt voor de lol).
pi_136043699
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:18 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat is ook niet nodig, er is niets mis mee als je bij je eerste liefje blijft. Maar voor de meeste geld dat dat niet zo is en als je dan een sletperiode hebt is dat ook niet erg, ook als je dat niet hebt trouwens.
Je moet gewoon doen wat bij jou als persoon past.
Dus voor veel mensen geld dat hun eerste relatie sowieso mislukt als ze die periode nog niet hebben gehad? Dus ook als het een heel goede relatie was?

Kan me niet voorstellen dat je die afbreekt puur voor rondneuken hoor.
pi_136043753
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:21 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Vind ik een rare vorm van intense liefde. Je vriend gaat hier mee akkoord? Misschien zijn jullie gewoon anders maar kan ik hier uit concluderen dat je eigenlijk zonder reden bij je vriend bent? Want bij elkaar zijn voor financiele dingen/kinderen of wat voor reden dan ook maar niet elkaar vind ik niet intense liefde. Maar oke, als jullie gelukkig zijn is het natuurlijk helemaal top. Ik zou persoonlijk zelf nooit zo kunnen leven.

Het voelt net alsof ik van een andere planeet kom ofzo :') ben ik nou echt zo raar?

Misschien kunnen we hieruit concluderen dat ieder mens anders is en dat liefde ook voor iedereen anders is. Het is alleen jammer dat sommige mensen worden verpest (bijvoorbeeld die het wel erg nauw nemen; seks en liefde etc met iemand gaan die hen alleen gebruikt voor de lol).
Blijkbaar heb jij je nog niet eerder gerealiseerd dat er een enorme diversiteit is aan mensen. Is ook niet erg, je bent pas 20. Tijd om van je high horse af te komen. :P
  dinsdag 28 januari 2014 @ 11:25:15 #291
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136043758
quote:

[..]

Je bent niet raar, je bent jong en je hebt nog niet geleerd hoe je je kunt openstellen voor mensen die een andere kijk op relaties, seks en liefde hebben dan jij.
pi_136043866
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:23 schreef Chai het volgende:

[..]

Dus voor veel mensen geld dat hun eerste relatie sowieso mislukt als ze die periode nog niet hebben gehad? Dus ook als het een heel goede relatie was?

Kan me niet voorstellen dat je die afbreekt puur voor rondneuken hoor.
Nee, denk gewoon dat veel relatie's een keer ophouden, maar soms ook niet. Kan me ook niet voorstellen dat je een erg fijne relatie opgeeft voor het rondneuken, dan is er toch wel meer mis denk ik.

Dus geniet gewoon van je relatie en maak je niet zo druk om wat "normaal" zou zijn.
pi_136043937
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:27 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee, denk gewoon dat veel relatie's een keer ophouden, maar soms ook niet. Kan me ook niet voorstellen dat je een erg fijne relatie opgeeft voor het rondneuken, dan is er toch wel meer mis denk ik.

Dus geniet gewoon van je relatie en maak je niet zo druk om wat "normaal" zou zijn.
Dat denk ik ook, maar ik baseer dat op de dingen uit dit topic. Alsof het daardoor misging.
pi_136044004
quote:

[..]

Niet zonder reden, we zijn bij elkaar omdat we heel erg graag bij elkaar zijn, erg veel van elkaar houden.
Jij hebt een vriendin, ik mag toch hopen dat daar meer gevoel bij zit dan alleen seks, dat seks niet is waarom je bij haar bent.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 11:36:12 #295
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136044189
quote:
Idem hier, maar dan drie kutjes waar ik in gezeten heb. Blijkbaar doen wij iets fout chai. :?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_136044199
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:31 schreef erodome het volgende:

[..]

Niet zonder reden, we zijn bij elkaar omdat we heel erg graag bij elkaar zijn, erg veel van elkaar houden.
Jij hebt een vriendin, ik mag toch hopen dat daar meer gevoel bij zit dan alleen seks, dat seks niet is waarom je bij haar bent.
Seks is een belangrijke factor in een liefdesrelatie (in mijn opzichte...). Als zij met meerdere mannen het zou doen zou ik niet van haar kunnen houden. Maar inderdaad het is niet de enige factor natuurlijk maar ik denk dat alle factoren belangrijk zijn voor intense liefde en dus ook seks. Ik zou bijvoorbeeld nooit zat van haar worden op het gebied van seks want welke andere dingen zijn er? Ik zou het niet weten. En ik wil dit eigenlijk ook niet weten want ik denk niet dat ik dan nog even verliefd op haar kan zijn als dat ik nu ben.

En ja ik ben erg koppig :@ Voor iedereen is liefde anders. En natuurlijk binnen 20 jaar veranderd de relatie ook.

Lijkt mij alleen prachtig om na 40 jaar nog hand in hand met mijn vriendin te lopen elke dag en voor elkaar zorgen en nog steeds vertellen dat we van elkaar houden. Dat is voor mij liefde. En wie zijn droom is dit nou niet?

[ Bericht 3% gewijzigd door dopfles1 op 28-01-2014 11:53:20 ]
pi_136044605
quote:
Dit valt op te lossen.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  dinsdag 28 januari 2014 @ 11:51:56 #298
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136044749
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:36 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Seks is een belangrijke factor in een liefdesrelatie (in mijn opzichte...). Als zij met meerdere mannen het zou doen zou ik niet van haar kunnen houden. Maar inderdaad het is niet de enige factor natuurlijk maar ik denk dat alle factoren belangrijk zijn voor intense liefde en dus ook seks. Ik zou bijvoorbeeld nooit zat van haar worden op het gebied van seks want welke andere dingen zijn er? Ik zou het niet weten. En ik wil dit eigenlijk ook niet weten want ik denk niet dat ik dan nog even verliefd op haar kan zijn als dat ik nu ben.

En ja ik ben erg koppig :@ Voor iedereen is liefde anders. En natuurlijk binnen 20 jaar veranderd de relatie ook.

Lijkt mij alleen prachtig om na 40 jaar nog hand in hand met mijn vriendin te lopen elke dag en voor elkaar zorgen en nog steeds vertellen dat we van elkaar houden. Dat is voor mij liefde. En wie zijn droom is dit nou niet?

SPOILER
Hoe kom je nou bij die laatste conclusie? :?
pi_136044792
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hoe kom je nou bij die laatste conclusie? :?
Doe ik het weer hea? :@
pi_136044814
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:52 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Doe ik het weer hea? :@
Jep. Jouw wereldbeeld. Er zijn alternatieve wereldbeelden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')