abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136022329
Is het Sylvana?
  PR en moderator maandag 27 januari 2014 @ 20:42:08 #177
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136022882
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 15:19 schreef TerryStone het volgende:
Overigens wil ik de dames die claimen dat het geen probleem moet zijn wel eens horen als hun vriendje 50 vrouwen blijkt te hebben geneukt en meerdere malen naar de hoeren geweest is.
Telt dan het verleden ook niet of is het dan ineens wel relevant?
Jezus, wat kan mij dat schelen?
Ik heb hem toch nu? Dan gaat hij toch niet nog vrouwen neuken en naar de hoeren?
Boeiend als hij dat in het verleden heeft gedaan, good for him.

Als je eraan twijfelt of je vriendin bij je vreemdgaat of niet, dan is het toch sowieso al geen goeie match samen?

Vriendlief zegt: Ja, ik snap ook echt niet waarom dat een probleem moet zijn. Als je elkaar maar kunt vertrouwen, dat is het belangrijkste.
Fuck the EBU.
pi_136022892
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 20:21 schreef Moira. het volgende:
Denken dat mensen die in hun jongere jaren een slettenperiode hebben gehad, de rest van hun leven onbetrouwbaar zullen zijn in relaties waar oprechte liefde in meespeelt, is echt best wel kortzichtig.
Sterker nog, mensen die niet een periode rondgeslet hebben vind ik minder betrouwbaar. Die krijgen vaak juist op latere leeftijd die behoefte maar gaan het dan stiekem doen enzo :P
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_136023001
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:36 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Het gaat mij er natuurlijk om waarom we überhaupt niet dan ook gewoon monogaam zijn wanneer je seks kan relativeren tot op het niveau van handen schudden...
Het is ook voor niet monogamen meer dan handen schudden, maar niemand verplicht je monogaam te zijn. Het enige wat zou "moeten" is er gewoon open en eerlijk over zijn. Wil je niet monogaam zijn, maar wel een relatie, zoek dan iemand die ook niet monogaam is. Het leven kan best simpel zijn.

Monogamie is gewoon een keuze, net als dat niet zijn.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  PR en moderator maandag 27 januari 2014 @ 20:45:36 #180
288245 crew  Moira
pi_136023083
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 15:32 schreef speknek het volgende:
In het algemeen slijt een verschil in hoeveelheid wel, al snel heb jij het in orde van groottes meer met haar gedaan dan haar scharrels.
Maar oef, 20 is wel heel veel, dan heb je eigenlijk niks meer wat 'uniek' is tussen jullie. Daarnaast zal ze altijd een mooiere pik, een beter wasbordje, etc. hebben gehad dan wat jij haar kan bieden. No pressure.
Nou, ik neem toch aan als je verliefd bent en je hebt een goede relatie met je partner, dat je dan sowieso zíjn lichaam het mooiste vindt en seks met hém het fijnst vindt. Dan boeit dat wat je gehad hebt je heus niks meer.

Anders heb je toch geen chille relatie als dat wel zo is?
Fuck the EBU.
  PR en moderator maandag 27 januari 2014 @ 20:46:20 #181
288245 crew  Moira
pi_136023131
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 15:41 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Raar? Heb je daar ook nog een onderbouwing voor of is dit weer zo'n achterlijke opmerking omdat je eigenlijk wel weet dat je wat dat betreft gewoon ontzettend hypocriet bent.
:')
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 16:00 schreef TerryStone het volgende:

[..]

De meeste dames hoeven 0,0 moeite doen, de meeste kerels moeten wel degelijk moeite doen. (op de kerels met veel geld, status, roem en diegene die gezegend zijn met een van nature knap uiterlijk na)
Wat denk je dat er gebeurt als een willekeurige dame (ze hoeft niet eens knap te zijn) haar benen spreid in een overvolle kroeg, zou er 1 of meerdere mannen te vinden zijn die er wel bovenop willen?
Stel je dezelfde situatie voor met een kerel die z'n snikkel uit z'n broek haalt, denk je dat er ook maar 1 vrouw is die wat met hem wil doen?
Volgens mij kijk je echt te veel films en snap je niet helemaal hoe het in het echte leven werkt.
Fuck the EBU.
pi_136023241
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 15:41 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Raar? Heb je daar ook nog een onderbouwing voor of is dit weer zo'n achterlijke opmerking omdat je eigenlijk wel weet dat je wat dat betreft gewoon ontzettend hypocriet bent.
Ben jij zwakbegaafd?
pi_136023319
Ik heb meer bedpartners dan mijn vriendin gehad, ben ik nu ook hypocriet?
pi_136023455
Oh, en ik ben wel eens bij de hoeren geweest ja.
Ik ben een slechte jongen die een relatie niet in stand kan houden. Mijn vriendin is beter af met een maagd die puur en rein is.

De tering , zit de jeugdafdeling van de SGP gezamelijk te trollen ofzo :')
  PR en moderator maandag 27 januari 2014 @ 21:04:04 #185
288245 crew  Moira
pi_136024321
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 17:33 schreef CookieMafia het volgende:

[..]

Ik heb van het begin ook aan aangegeven dat ik haar niks verwijt omdat ik precies het zelfde zou doen, maar die ongelijkheid zit het hem denk ik vooral in het feit dat ik veel dingen niet heb gedaan (denk aan; sex op het strand, in de auto, sex speeltjes enz) en zij dit allemaal al wel. Dat vindt ik gewoon jammer dat we dat niet samen ontdekken, dan had ik liever gehad dat ik daar al ervaring mee had met andere meiden.
Doe dat dan samen met haar :Y
Jij kan haar nog veel meer laten ontdekken, of je nou veel of weinig ervaring hebt, als je gewoon die feeling met haar hebt tussen de lakens dan heb je nog genoeg om samen te ontdekken en de eerste voor haar ergens mee te zijn :Y

quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 17:55 schreef LelijKnap het volgende:
Als seks zo weinig voorstelt, waarom dan moeilijk doen over vreemdgaan? Je kan het dan toch ook decimeren naar 'je zag het niet en mn kut is weer gewassen'?
Weet je überhaupt wel wat een goede relatie inhoudt?
Fuck the EBU.
  maandag 27 januari 2014 @ 21:14:39 #186
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136025026
Waarom zo defensief?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_136025521
quote:
11s.gif Op maandag 27 januari 2014 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom zo defensief?
Ik snap het niet meer helemaal, samenvatting :@ ?
  maandag 27 januari 2014 @ 21:35:35 #188
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136026456
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 21:21 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik snap het niet meer helemaal, samenvatting :@ ?
TS is onzeker omdat zijn vriendin meer partners heeft gehad dan hij en hij is daar ook een beetje jaloers op en wil ook veel sekspartners gehad hebben.

Enkelen vinden het vies dat hun partner veel andere sekspartners heeft gehad.
Deze mensen worden beticht van achterlijkheid en middeleeuwse denkbeelden.
Men vind het enorm belangrijk dat een partner ervaren is, seks is kennelijk erg moeilijk en tegennatuurlijk dat er zoveel geoefend moet worden.

Plus het eeuwige vrouwen hebben het gemakkelijk.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_136027210
Wat kunnen mannen hier toch spastisch over doen! Je hebt de liefde van je leven gevonden zeg je: wat boeit het dan dat je nog maar 2 andere meiden hebt gedaan? Als je alleen nog maar haar wil, dan is het toch goed? En gaat het uit, kun je alsnog lekker gaan rondneuken.
The Secret Society of Poobahs.
pi_136027786
quote:
Huh? Dus 20 sekspartners gehad hebben in je verleden is iets slechts wat je de rest van je leven als last met je moet meedragen?
Klopt.

quote:
Meh, voel me niet aangesproken en vind het verder nou niet echt een krachtige post ofzo.
Waarom voel jij je niet aangesproken?

quote:
Mijn vriend heeft er ook geen problemen mee, die heeft zijn slettenperiode ook gehad in het verleden en snapt prima dat dat geen negatief effect hoeft te hebben op je relatie.
En misschien ligt daarin wel de verklaring: jouw vriend heeft méér geneukt dan de gemiddelde man (als hij idd in de buurt zit van jouw astronomisch getal).
  Redactie Games maandag 27 januari 2014 @ 21:54:56 #191
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_136027859
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:44 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind zo'n 20 gasten die um erin hebben gehangen best al veel voor een grietje van 21.
Mwoah, 1 per jaar.. :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_136027878
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 21:04 schreef Moira. het volgende:
Weet je überhaupt wel wat een goede relatie inhoudt?
Eigenlijk niet meer, nee. Jij wel?
pi_136027961
Vrouwen die 20 mannen hebben gehad of meer zullen nooit meer een man perfect vinden en zullen nooit meer van een man intens kunnen houden. (denk ik)
pi_136028004
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 20:44 schreef erodome het volgende:
Het is ook voor niet monogamen meer dan handen schudden, maar niemand verplicht je monogaam te zijn. Het enige wat zou "moeten" is er gewoon open en eerlijk over zijn. Wil je niet monogaam zijn, maar wel een relatie, zoek dan iemand die ook niet monogaam is. Het leven kan best simpel zijn.

Monogamie is gewoon een keuze, net als dat niet zijn.
Of course, en ik bedoelde natuurlijk ook de niet monogame. Maar nu gaat het er dan nog om hoe iemand die keuze kan maken, op basis van welke ideeën en welke gevoelens (die weggedrukt moeten worden).
pi_136028344
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 21:56 schreef dopfles1 het volgende:
Vrouwen die 20 mannen hebben gehad of meer zullen nooit meer een man perfect vinden en zullen nooit meer van een man intens kunnen houden. (denk ik)
Mwa, ze nemen op een gegeven moment genoegen met degene die hen nog willen. In de beleving van de slet zullen diegene (of die ene dus) sowieso de beste keuze zijn (omdat ze niet ''uit de middeleeuwen'' komen, etc.)... En zodoende zullen ze ook nog gewoon ''kunnen houden van''.

Een andere mogelijkheid is dat ze over hun verleden gaan liegen, zoals seriemoordenaars e.d. dat ook vaak doen; gewoon verzwijgen, want immers, zo belangrijk is het helemaal toch niet? ''Daarom vertellen we het ook met zoveel gemak.''
  PR en moderator maandag 27 januari 2014 @ 22:01:38 #196
288245 crew  Moira
pi_136028347
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 21:53 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Klopt.
Ik heb meelij met je.
quote:
[..]

Waarom voel jij je niet aangesproken?
Eens even kijken..
quote:
Sletjes-verzamel-topic dit :'). "Wij van WC eend zeggen dat je moet geloven dat het heul niet erg is dat wij 50+ pikken in ons gehad hebben."

Mannen bepalen altijd nog zelf op welke gronden en hoe ze het andere geslacht beoordelen, lieve dames sletjes.
Dat ik wat rond heb geneukt in mijn jongere jaren betekent natuurlijk niet dat ik een sletje ben, dus dat is 1 waar ik me niet over aangesproken voel.
Ik ben niet van WC eend, dus da's 2.
Ik heb geen 50+ pikken in me gehad, da's 3.
En het heeft weinig betrekking op mij op welke gronden mannen mij beoordelen, want ik heb een toffe relatie met een leuke man, dus dat zijn eigenlijk alle 4 de punten in die post waar ik mij niet tot aangesproken voel. 7.gif
quote:
[..]

En misschien ligt daarin wel de verklaring: jouw vriend heeft méér geneukt dan de gemiddelde man (als hij idd in de buurt zit van jouw astronomisch getal).
Leuke verklaring, moet ik daar nu wat mee gaan doen, ofzo?
Maakt dit mijn relatie slechter?
Neh, leuk avondje gelachen met mijn vriend. Hij heeft hier ook gepost ;)

quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 21:55 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Eigenlijk niet meer, nee. Jij wel?
Ja, gelukkig wel. Heeft ook even mogen duren voor ik doorhad wat een goede relatie precies inhoudt, hoor. Maar god, wat is dat fijn.
En dan heb je eigenlijk wel alleen maar meelij met de mensen die hier zo krampachtig over lopen te doen, omdat je zelf weet dat ze het eigenlijk gewoon helemaal niet snappen. Dat vind ik lullig voor ze, en ik hoop voor ze dat ze er ooit zelf achter zullen komen :Y
Fuck the EBU.
pi_136028486
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:01 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Mwa, ze nemen op een gegeven moment genoegen met degene die hen nog willen. In de beleving van de slet zullen diegene (of die ene dus) sowieso de beste keuze zijn (omdat ze niet ''uit de middeleeuwen'' komen, etc.)... En zodoende zullen ze ook nog gewoon ''kunnen houden van''.

Een andere mogelijkheid is dat ze over hun verleden gaan liegen, zoals seriemoordenaars e.d. dat ook vaak doen; gewoon verzwijgen, want immers, zo belangrijk is het helemaal toch niet? ''Daarom vertellen we het ook met zoveel gemak.''
hoe kan je er achter komen of iemand het verzwijgt? :)
  PR en moderator maandag 27 januari 2014 @ 22:04:58 #198
288245 crew  Moira
pi_136028581
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:03 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

hoe kan je er achter komen of iemand het verzwijgt? :)
Elkaar vertrouwen en merken dat dat vertrouwen gebroken is.
Fuck the EBU.
pi_136028719
Oprechte liefde en vertrouwen gaat boven alles.

Al was ze fout inde oorlog. Als je van iemand houdt, is geschiedenis no issue.
Je leeft in het nu en als je van iemand houdt EN vertrouwd is dat genoeg.

Ik kan echt niet snappen dat mensen afknappen op zo'n gegeven als hoeveel pik ze in het verleden hebben gehad.
Tenzij je van de zwarte kousen kerk bent, maar dan heb ik meer medelijden omdat je geïndoctrineerd bent met leugens en vroom gedrag dat men een verschrikkelijk lange tijd geleden bedacht heeft.
pi_136028817
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:01 schreef Moira. het volgende:
Ik heb meelij met je.
Ik ook. (Als man levende tussen al die heldere lichten geboren uit de feministische hoerenverlichting).

quote:
Dat ik wat rond heb geneukt in mijn jongere jaren betekent natuurlijk niet dat ik een sletje ben, dus dat is 1 waar ik me niet over aangesproken voel.
Oneens. Veel geneukt = sletje. We gaan nu niet zomaar rammelen aan die definitie omdat het jou niet bevalt natuurlijk.

quote:
Ik ben niet van WC eend, dus da's 2.
Dat ben je dus wel, want sletje die opkomt voor sletjes.

quote:
Ik heb geen 50+ pikken in me gehad, da's 3.
Dat was natuurlijk gechargeerd. Alhoewel, wat maakt het verschil tussen 20 en 50 werkelijk uit voor jou (of je vriendje)?

quote:
Leuke verklaring, moet ik daar nu wat mee gaan doen, ofzo?
Maakt dit mijn relatie slechter?
Neh, leuk avondje gelachen met mijn vriend. Hij heeft hier ook gepost
Ik heb geen idee wat een relatie goed of slecht maakt. Ik verklaar slechts waarom hij wrs überhaupt genoegen heeft kunnen nemen met jou (en je verleden) i.t.t. vele andere mannen.

quote:
Ja, gelukkig wel. Heeft ook even mogen duren voor ik doorhad wat een goede relatie precies inhoudt, hoor. Maar god, wat is dat fijn.
En dan heb je eigenlijk wel alleen maar meelij met de mensen die hier zo krampachtig over lopen te doen, omdat je zelf weet dat ze het eigenlijk gewoon helemaal niet snappen. Dat vind ik lullig voor ze, en ik hoop voor ze dat ze er ooit zelf achter zullen komen
Ik ben jaloers.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2014 22:09:20 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')