Hoe oud ben jij?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:56 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Doe dan niet zo, dat jij 20 verschillende lullen in je hebt gehad en probeert te beweren dat dit geen invloed heeft op jou kijk op relaties is complete onzin. Er is denk ik geen 1 die op 10 jarige leeftijd voor zich neemt om als ze ouder is met 20 verschillende mannen te gaan. Het beeld van deze meisjes wordt verpest naarmate zij vriendjes krijgen die dit beeld verpesten. Alles wat die meisjes die rondneuken willen is iemand die om ze geeft en dat probeert zij op deze manier te krijgen wat gewoon erg fout is. En nogmaals, dit heeft zeker wel invloed op hun kijk op relaties.
Hoe oud ben jij, hoelang ben je met je vriend en tot welke leeftijd heb je je benen opengegooid voor elke man die je ook maar een beetje wilde? Waarom nu niet meer? En waarom toen wel?
Ik wilde het niet vragen, want het zal niet hoger dan een jaar of 15-16 zijn.quote:
Geeft niet. Ik wacht op je.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:06 schreef Chai het volgende:
Ik krijg van dit topic juist het idee dat mijn relatie gedoemd is om te falen, omdat ik in mijn hele leven pas op 1 penis heb gezeten.
Ja echt top. Volgens mij moet ik een soort gaan pauze inlassen, heel fanatiek gaan bedsporten en dan pas zijn er weer langetermijnkansen op relatiegebied.quote:
Ik weet niet of ik dan ook nog op je wacht.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja echt top. Volgens mij moet ik een soort gaan pauze inlassen, heel fanatiek gaan bedsporten en dan pas zijn er weer langetermijnkansen op relatiegebied.
Ik ben bijna 22 jaar samen met mijn partner en ik gooi nogsteeds af en toe mijn benen open voor een man(of vrouw) die ik wil.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:56 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Doe dan niet zo, dat jij 20 verschillende lullen in je hebt gehad en probeert te beweren dat dit geen invloed heeft op jou kijk op relaties is complete onzin. Er is denk ik geen 1 die op 10 jarige leeftijd voor zich neemt om als ze ouder is met 20 verschillende mannen te gaan. Het beeld van deze meisjes wordt verpest naarmate zij vriendjes krijgen die dit beeld verpesten. Alles wat die meisjes die rondneuken willen is iemand die om ze geeft en dat probeert zij op deze manier te krijgen wat gewoon erg fout is. En nogmaals, dit heeft zeker wel invloed op hun kijk op relaties.
Hoe oud ben jij, hoelang ben je met je vriend en tot welke leeftijd heb je je benen opengegooid voor elke man die je ook maar een beetje wilde? Waarom nu niet meer? En waarom toen wel?
Dat is ook niet nodig, er is niets mis mee als je bij je eerste liefje blijft. Maar voor de meeste geld dat dat niet zo is en als je dan een sletperiode hebt is dat ook niet erg, ook als je dat niet hebt trouwens.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:06 schreef Chai het volgende:
Ik krijg van dit topic juist het idee dat mijn relatie gedoemd is om te falen, omdat ik in mijn hele leven pas op 1 penis heb gezeten.
Vind ik een rare vorm van intense liefde. Je vriend gaat hier mee akkoord? Misschien zijn jullie gewoon anders maar kan ik hier uit concluderen dat je eigenlijk zonder reden bij je vriend bent? Want bij elkaar zijn voor financiele dingen/kinderen of wat voor reden dan ook maar niet elkaar vind ik niet intense liefde. Maar oke, als jullie gelukkig zijn is het natuurlijk helemaal top. Ik zou persoonlijk zelf nooit zo kunnen leven.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:16 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik ben bijna 22 jaar samen met mijn partner en ik gooi nogsteeds af en toe mijn benen open voor een man(of vrouw) die ik wil.
Vroeger was dat wel meer, ik heb net als vele anderen een wildere periode gehad. Dat is niet meer zo simpelweg omdat dat feestbeestleven veel tijd in beslag neemt en je wel toe bent aan andere dingen doen op ten duur. Er zijn vele leuke zaken in het leven en het is zonde om maar bij 1 leuk ding te blijven hangen waardoor je andere dingen zal missen.
Dus nu nog maar heel af en toe.
Dus voor veel mensen geld dat hun eerste relatie sowieso mislukt als ze die periode nog niet hebben gehad? Dus ook als het een heel goede relatie was?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:18 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is ook niet nodig, er is niets mis mee als je bij je eerste liefje blijft. Maar voor de meeste geld dat dat niet zo is en als je dan een sletperiode hebt is dat ook niet erg, ook als je dat niet hebt trouwens.
Je moet gewoon doen wat bij jou als persoon past.
Blijkbaar heb jij je nog niet eerder gerealiseerd dat er een enorme diversiteit is aan mensen. Is ook niet erg, je bent pas 20. Tijd om van je high horse af te komen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:21 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Vind ik een rare vorm van intense liefde. Je vriend gaat hier mee akkoord? Misschien zijn jullie gewoon anders maar kan ik hier uit concluderen dat je eigenlijk zonder reden bij je vriend bent? Want bij elkaar zijn voor financiele dingen/kinderen of wat voor reden dan ook maar niet elkaar vind ik niet intense liefde. Maar oke, als jullie gelukkig zijn is het natuurlijk helemaal top. Ik zou persoonlijk zelf nooit zo kunnen leven.
Het voelt net alsof ik van een andere planeet kom ofzoben ik nou echt zo raar?
Misschien kunnen we hieruit concluderen dat ieder mens anders is en dat liefde ook voor iedereen anders is. Het is alleen jammer dat sommige mensen worden verpest (bijvoorbeeld die het wel erg nauw nemen; seks en liefde etc met iemand gaan die hen alleen gebruikt voor de lol).
Je bent niet raar, je bent jong en je hebt nog niet geleerd hoe je je kunt openstellen voor mensen die een andere kijk op relaties, seks en liefde hebben dan jij.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:21 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Vind ik een rare vorm van intense liefde. Je vriend gaat hier mee akkoord? Misschien zijn jullie gewoon anders maar kan ik hier uit concluderen dat je eigenlijk zonder reden bij je vriend bent? Want bij elkaar zijn voor financiele dingen/kinderen of wat voor reden dan ook maar niet elkaar vind ik niet intense liefde. Maar oke, als jullie gelukkig zijn is het natuurlijk helemaal top. Ik zou persoonlijk zelf nooit zo kunnen leven.
Misschien kunnen we hieruit concluderen dat ieder mens anders is en dat liefde ook voor iedereen anders is. Het is alleen jammer dat sommige mensen worden verpest (bijvoorbeeld die het wel erg nauw nemen; seks en liefde etc met iemand gaan die hen alleen gebruikt voor de lol).
Nee, denk gewoon dat veel relatie's een keer ophouden, maar soms ook niet. Kan me ook niet voorstellen dat je een erg fijne relatie opgeeft voor het rondneuken, dan is er toch wel meer mis denk ik.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus voor veel mensen geld dat hun eerste relatie sowieso mislukt als ze die periode nog niet hebben gehad? Dus ook als het een heel goede relatie was?
Kan me niet voorstellen dat je die afbreekt puur voor rondneuken hoor.
Dat denk ik ook, maar ik baseer dat op de dingen uit dit topic. Alsof het daardoor misging.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:27 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, denk gewoon dat veel relatie's een keer ophouden, maar soms ook niet. Kan me ook niet voorstellen dat je een erg fijne relatie opgeeft voor het rondneuken, dan is er toch wel meer mis denk ik.
Dus geniet gewoon van je relatie en maak je niet zo druk om wat "normaal" zou zijn.
Niet zonder reden, we zijn bij elkaar omdat we heel erg graag bij elkaar zijn, erg veel van elkaar houden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:21 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Idem hier, maar dan drie kutjes waar ik in gezeten heb. Blijkbaar doen wij iets fout chai.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:06 schreef Chai het volgende:
Seks is een belangrijke factor in een liefdesrelatie (in mijn opzichte...). Als zij met meerdere mannen het zou doen zou ik niet van haar kunnen houden. Maar inderdaad het is niet de enige factor natuurlijk maar ik denk dat alle factoren belangrijk zijn voor intense liefde en dus ook seks. Ik zou bijvoorbeeld nooit zat van haar worden op het gebied van seks want welke andere dingen zijn er? Ik zou het niet weten. En ik wil dit eigenlijk ook niet weten want ik denk niet dat ik dan nog even verliefd op haar kan zijn als dat ik nu ben.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:31 schreef erodome het volgende:
[..]
Niet zonder reden, we zijn bij elkaar omdat we heel erg graag bij elkaar zijn, erg veel van elkaar houden.
Jij hebt een vriendin, ik mag toch hopen dat daar meer gevoel bij zit dan alleen seks, dat seks niet is waarom je bij haar bent.
Dit valt op te lossen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:06 schreef Chai het volgende:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:36 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Seks is een belangrijke factor in een liefdesrelatie (in mijn opzichte...). Als zij met meerdere mannen het zou doen zou ik niet van haar kunnen houden. Maar inderdaad het is niet de enige factor natuurlijk maar ik denk dat alle factoren belangrijk zijn voor intense liefde en dus ook seks. Ik zou bijvoorbeeld nooit zat van haar worden op het gebied van seks want welke andere dingen zijn er? Ik zou het niet weten. En ik wil dit eigenlijk ook niet weten want ik denk niet dat ik dan nog even verliefd op haar kan zijn als dat ik nu ben.
En ja ik ben erg koppigVoor iedereen is liefde anders. En natuurlijk binnen 20 jaar veranderd de relatie ook.
Lijkt mij alleen prachtig om na 40 jaar nog hand in hand met mijn vriendin te lopen elke dag en voor elkaar zorgen en nog steeds vertellen dat we van elkaar houden. Dat is voor mij liefde. En wie zijn droom is dit nou niet?Hoe kom je nou bij die laatste conclusie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The love you take is equal to the love you make.
Doe ik het weer hea?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe kom je nou bij die laatste conclusie?
Jep. Jouw wereldbeeld. Er zijn alternatieve wereldbeelden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |