Ja... ofwel je houd zelf op je daarover het leven mee zwaar te maken; of de relatie gaat gewoon uit.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:28 schreef CookieMafia het volgende:
zal dit gevoel van onbalans weg gaan?
Nee ik denk dat je een relatie op eerlijkheid moet bouwen!quote:Op maandag 27 januari 2014 12:31 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ja... ofwel je houd zelf op je daarover het leven mee zwaar te maken; of de relatie gaat gewoon uit.
Maar iig, dat problematische gevoelen dat jij ervan maakt, zal zeker weggaan op termijn.
Zou je overigens prettig gevonden hebben als je vriendin gewoon gelogen had, toen jij die vraag vroeg waarvan je het antwoord niet wil weten?
Je hebt gelijk, daarom wou ik nog niet zo jong een serieuze relatie! Had liever 20 vrouwen gedaan en dan pas gaan settelen.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:32 schreef Mystikvm het volgende:
Het is schijnbaar een gewone gedachte, helaas. Zeker bij mannen is het vaak moeilijk te verkroppen dat een vrouw veel bedpartners heeft gehad. Zelf snap ik niet waarom. Als een jongen jou zou vertellen dat hij met 20 vrouwen naar bed is geweest op jouw leeftijd, dan zou je ook niet gaan twijfelen aan hoe betrouwbaar hij in relaties is.
Het is verkapte jaloezie, waarschijnlijk had jij ook wel met 20 vrouwen willen neuken. Daarnaast, je bent bang dat ze je gaat verlaten omdat ze schijnbaar makkelijk seks kan krijgen. Ik kan uit ervaring vertellen dat haar in het verleden behaalde resultaten geen garantie geven voor jullie toekomst. Gelukkig maar.
Laat het los, en maak je er niet zo druk om.
Het is niet beter of slechter. Maar op die leeftijd heb je last van hormonen en wil je gewoon met veel vrouwen neuken. Aan het einde van de rit maakt het weinig verschil. Dat is wat anders dan dat mensen het zouden afkeuren als je niet veel bedpartners hebt gehad.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:38 schreef yats het volgende:
Wat is dat toch dat iedereen het verheerlijkt om met 20 vrouwen het bed gedeeld te hebben? Ik zit op drie en kan ondanks dat een prima relatie met een vrouw hebben en haar alle hoeken van de kamer laten zien. Natuurlijk is het vast leuk om voor je een keer een serieuze relatie krijgt veel geklooid te hebben, maar maakt dat iemand beter of juist minder relatiemateriaal? Het gaat toch om de gevoelens die je voor elkaar hebt?
Tenzij jij kan uitleggen wat jij denkt dat er voor jou anders is in je hoofd etc. doordat jullie dan gelijke nummers hebben wil ik je alsjeblieft vragen om niet naar nummers te kijken maar gewoon te kijken waar je nu staat en waar je heen wilt.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:35 schreef CookieMafia het volgende:
Je hebt gelijk, daarom wou ik nog niet zo jong een serieuze relatie! Had liever 20 vrouwen gedaan en dan pas gaan settelen.
En dat baseer je op het aantal sekspartners?quote:
Steekje extra na de 1e bevalling en klaar ....quote:
En als ze nu voor altijd bij hem blijft dan valt het als ze bejaard wordt weer reuze mee.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:44 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind zo'n 20 gasten die um erin hebben gehangen best al veel voor een grietje van 21.
Uitgegaaan van beginnen op haar 15de zijn dat er 3,5 per jaar. Meer dan 1 per 4 maanden. Zaten weinig echte relaties bij dus.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:44 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind zo'n 20 gasten die um erin hebben gehangen best al veel voor een grietje van 21.
Ik ook.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:44 schreef controlaltdelete het volgende:
quote:Op maandag 27 januari 2014 12:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ook.
Een aantal sexpartners vind ik geen probleem, mits ze met deze personen een vaste relatie had. Wanneer het een sletje is die een beetje rondneukt met jan en alleman dan zou ik nooit een relatie beginnen met haar.
Tja, wat doe je eraan? Als het getalletje je zoveel waard is moet je misschien vragen naar het aantal in je openingszin. Lekker preventief.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:44 schreef controlaltdelete het volgende:
Misschien handig om bij te vertellen; ze had drie jaar lang een relatie die een jaar geleden is geëindigd, neem aan dat het meerendeel dus in zo'n 7-8 maanden is geweest..quote:Op maandag 27 januari 2014 12:45 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Uitgegaaan van beginnen op haar 15de zijn dat er 3,5 per jaar. Meer dan 1 per 4 maanden. Zaten weinig echte relaties bij dus.
Ja! Ik had mijn studenten tijd niet voor ogen om al een relatie te hebben. En als zij nou ook een paar bedpartners had gehad denk ik wel dat het mij minder had uitgemaakt maar het voelt zo een beetje scheef.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:50 schreef littledrummergirl het volgende:
Ben je bang dat als je met dit meisje een relatie neemt dat je dan altijd het gevoel zal hebben dat je nooit meer met een ander in bed zult belanden?
Tja, achteraf gezien heb ik ook periodes waarin ik graag wat meer partners aan mijn lijstje toe zou hebben gevoegd. Dat waren met name de langere 'droogteperiodes'. Ik snap het wat dat betreft ook best,quote:Op maandag 27 januari 2014 12:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is niet beter of slechter. Maar op die leeftijd heb je last van hormonen en wil je gewoon met veel vrouwen neuken. Aan het einde van de rit maakt het weinig verschil. Dat is wat anders dan dat mensen het zouden afkeuren als je niet veel bedpartners hebt gehad.
Wauw, die is dus na een lange relatie volledig uit d'r naad (quote:Op maandag 27 januari 2014 12:50 schreef CookieMafia het volgende:
[..]
Misschien handig om bij te vertellen; ze had drie jaar lang een relatie die een jaar geleden is geëindigd, neem aan dat het meerendeel dus in zo'n 7-8 maanden is geweest..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe denk je die scheefheid te merken?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:53 schreef CookieMafia het volgende:
[..]
Ja! Ik had mijn studenten tijd niet voor ogen om al een relatie te hebben. En als zij nou ook een paar bedpartners had gehad denk ik wel dat het mij minder had uitgemaakt maar het voelt zo een beetje scheef.
Klopt.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:56 schreef Prof_Hoax het volgende:
Misschien wel met twee tegelijk, maar ze is de tel kwijt dus het zoudne er net zo goed 30 kunnen zijn, misschien wel een heel gangbang, of orgie tegelijk. En waren het alleen mannen, of ook vrouwen?
Dan rest mij nu de vraag, zul je vreemdgaan mocht die mogelijkheid zich voordoen? Heb gaat jou er nu blijkbaar alleen maar om dat je nog niet genoeg geneukt hebt voor je gevoel.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:53 schreef CookieMafia het volgende:
[..]
Ja! Ik had mijn studenten tijd niet voor ogen om al een relatie te hebben. En als zij nou ook een paar bedpartners had gehad denk ik wel dat het mij minder had uitgemaakt maar het voelt zo een beetje scheef.
volgens mij zit het m niet in het gebrek aan ervaring oid, maar meer aan het feit dat ts eerst wil weten "wat er te koop is" voordat hij zich wil binden.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe denk je die scheefheid te merken?
Mogen vrouwen dan ook zeuren als jouw rietje in 25 verschillende soorten frisdrank heeft gezeten?quote:Op maandag 27 januari 2014 13:00 schreef HostiMeister het volgende:
Ach bekijk het zo, als jij het niet erg vindt om frisdrank te drinken waar meer dan 20 piemels in hebben gezeten moet je je thuis voelen, zo niet moet je je niet zo aanstellen. Ze is nu toch immers met jou samen? Who cares wat zij in haar verleden heeft gedaan? Is toch haar leven?
Precies. Ik mis dat totaal in dit topic.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mogen vrouwen dan ook zeuren als jouw rietje in 25 verschillende soorten frisdrank heeft gezeten?
Wat bedoel je hier precies mee? Kun je "wat er te koop is" concreter uitdrukken?quote:Op maandag 27 januari 2014 13:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
volgens mij zit het m niet in het gebrek aan ervaring oid, maar meer aan het feit dat ts eerst wil weten "wat er te koop is" voordat hij zich wil binden.
Ik wil gewoon graag het losse studenten leven hebben, zij is ouder en heeft dat al gehad en heeft daar nu geen behoefte meer aan. Ik ben echter jonger en heb dat nog niet beleeft. En het is dus deels dat ik dat niet heb gehad en dat het niet fijn voelt dat ik een van de hele reeks ben bij haar terwijl zei de derde is van mij.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier precies mee? Kun je "wat er te koop is" concreter uitdrukken?
Dan stop je er mee en ga je lekker rondneuken.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:10 schreef CookieMafia het volgende:
[..]
Ik wil gewoon graag het losse studenten leven hebben, zij is ouder en heeft dat al gehad en heeft daar nu geen behoefte meer aan. Ik ben echter jonger en heb dat nog niet beleeft. En het is dus deels dat ik dat niet heb gehad en dat het niet fijn voelt dat ik een van de hele reeks ben bij haar terwijl zei de derde is van mij.
Ik weet niet wat je studeert, maar ik gok dat Nederlands niet je sterkste vak is?quote:Op maandag 27 januari 2014 13:10 schreef CookieMafia het volgende:
[..]
Ik wil gewoon graag het losse studenten leven hebben, zij is ouder en heeft dat al gehad en heeft daar nu geen behoefte meer aan. Ik ben echter jonger en heb dat nog niet beleeft. En het is dus deels dat ik dat niet heb gehad en dat het niet fijn voelt dat ik een van de hele reeks ben bij haar terwijl zei de derde is van mij.
ik kan me zo voorstellen dat je wilt weten hoe seks met een aantal Verschillende vrouwen is. En dat je, als je dat weet, je kan settelen en tevreden kan zijn met Wat je thuis hebt. Dat je niet het idee hebt dat je op seksgebied ontzettend veel gemist hebt ofzo.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier precies mee? Kun je "wat er te koop is" concreter uitdrukken?
Nee ik zal niet vreemd gaan, een ex van mij heeft dat gedaan met mijn beste vriend en heb toen gezworen tegen me zelf dat nooit iemand aan te doen! En ik wil het absoluut niet uitmaken omdat ik stapelgek op haar ben!quote:Op maandag 27 januari 2014 13:00 schreef oLexie het volgende:
[..]
Dan rest mij nu de vraag, zul je vreemdgaan mocht die mogelijkheid zich voordoen? Heb gaat jou er nu blijkbaar alleen maar om dat je nog niet genoeg geneukt hebt voor je gevoel.
Verder, tot hoe lang voor jullie relatie heeft dat rondgeneuk geduurd? Ik heb zelf ook wel zo'n periode gehad (al weet ik nog wel hoeveel, geen+ 20, en met wie e.d.), daarna kreeg ik een relatie van 3,5 jaar. Toen was ik bijna een jaar vrijgezel waarin ik twee keer een ONS heb gehad en daarna had ik weer een relatie waar ik nu twee jaar in zit.
Dus ja, het was waarschijnlijk gewoon een domme periode van haar. Als die periode al een hele tijd terug is, zou ik me er niet al te druk om maken.
Verder heb je het niet voor het uitkiezen wanneer je je partner tegen komt, je accepteert het, of je doet het niet en krijgt daar later wel/geen spijt van. Als het jou alleen maar om het niet meer rond kunnen neuken gaat, en je daar serieus een probleem mee hebt, zou ik het sowieso maar gewoon uitmaken want aan zo'n vriend heeft ze ook weinig.
Ik heb nu een note erbij ?quote:
Of er overheen scheuren en door naar de volgende.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tja, wat doe je eraan? Als het getalletje je zoveel waard is moet je misschien vragen naar het aantal in je openingszin. Lekker preventief.
Dit komt aardig dicht bij wat ik bedoel, plus het feit dat zij die ervaring wel heeft en dat voor mij als niet in balans voelt.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kan me zo voorstellen dat je wilt weten hoe seks met een aantal Verschillende vrouwen is. En dat je, als je dat weet, je kan settelen en tevreden kan zijn met Wat je thuis hebt. Dat je niet het idee hebt dat je op seksgebied ontzettend veel gemist hebt ofzo.
Lastig uit te leggen
Gewoon hbo maar heb dyslexie en ik ga op een forum niet alles lopen nakijken wat ik typ.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je studeert, maar ik gok dat Nederlands niet je sterkste vak is?
Ja, komt hierop neer, denk ik.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:12 schreef NitraatPoep het volgende:
Ik heb het idee dat TS niet zozeer niet met haar ervaringen kan omgaan, maar juist het gebrek aan zijn eigen ervaringen.
Je kunt aan jezelf twijfelen, of je ziet het als een kans om zelf ook te groeien aangezien ze je dan eventueel wel wat kan bijleren.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:18 schreef CookieMafia het volgende:
[..]
Dit komt aardig dicht bij wat ik bedoel, plus het feit dat zij die ervaring wel heeft en dat voor mij als niet in balans voelt.
Ik zie hier zo vaak topics voorbij komen van mannen en vrouwen die daarmee worstelen, en het daarom later uit willen maken.quote:
Dat scheelt denk ik heel wat verbroken relaties rond het 25e levensjaar.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
volgens mij zit het m niet in het gebrek aan ervaring oid, maar meer aan het feit dat ts eerst wil weten "wat er te koop is" voordat hij zich wil binden.
Dan is het goed. Weet je, mijn vriend had hetzelfde probleem. Die heeft ook niet bijzonder veel chicks in bed gehad (gewoon mooie jongen verder die heel wat kan krijgen maar hij is ontzettend kritisch en heeft een beetje een probleem met sletjes en makkelijke meisjes neuken), knapte binnen een week al af op zijn dates waardoor seks er ook niet echt heel erg van kwam en kwam daarna mij tegen. We vonden het beiden ook een beetje kut dat we op deze leeftijd al iemand tegen kwamen waarmee we het wel zagen zitten (ikzelf had ook nog wel zin om van mijn vrijheid te genieten) maar wat komt dat komt. Ik woon nu gewoon samen. Je wilt haar niet kwijt, dus moet je het gewoon accepteren en gaan genieten van jullie relatie.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:12 schreef CookieMafia het volgende:
[..]
Nee ik zal niet vreemd gaan, een ex van mij heeft dat gedaan met mijn beste vriend en heb toen gezworen tegen me zelf dat nooit iemand aan te doen! En ik wil het absoluut niet uitmaken omdat ik stapelgek op haar ben!
Waarom zou het problemen opleveren? Zolang jullie erover communiceren kunnen jullie naar elkaar toegroeien.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:22 schreef CookieMafia het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar dan de grote vraag, Gaat dat problemen opleveren?
dat kunnen wij je niet vertellen natuurlijkquote:Op maandag 27 januari 2014 13:22 schreef CookieMafia het volgende:
[..]
Uiteraard, ik snap dat gezeur alleen niet, ongeacht de sekse. Ze is met hem, boeiend wat ze heeft uitgespookt.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mogen vrouwen dan ook zeuren als jouw rietje in 25 verschillende soorten frisdrank heeft gezeten?
je klinkt wel een beetje naief zo wat je vriendje betreftquote:Op maandag 27 januari 2014 13:23 schreef oLexie het volgende:
[..]
Dan is het goed. Weet je, mijn vriend had hetzelfde probleem. Die heeft ook niet bijzonder veel chicks in bed gehad (gewoon mooie jongen verder die heel wat kan krijgen maar hij is ontzettend kritisch en heeft een beetje een probleem met sletjes en makkelijke meisjes neuken), knapte binnen een week al af op zijn dates waardoor seks er ook niet echt heel erg van kwam en kwam daarna mij tegen. We vonden het beiden ook een beetje kut dat we op deze leeftijd al iemand tegen kwamen waarmee we het wel zagen zitten (ikzelf had ook nog wel zin om van mijn vrijheid te genieten) maar wat komt dat komt. Ik woon nu gewoon samen. Je wilt haar niet kwijt, dus moet je het gewoon accepteren en gaan genieten van jullie relatie.
Je kunt het ook zo zien, nog geen 50 jaar geleden was het normaal om op je 18de te settelen en voor eeuwig samen te blijven.
Ik denk dat het terecht is dat je daar zo je twijfels over hebt.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:28 schreef CookieMafia het volgende:
Hallo,
Ik (19 jaar) heb een nieuwe vriendin (21 jaar) waar ik het heel leuk mee heb. Het enige wat mij dwars zit is dat zei vroeger met veel verschillende jongens sex heeft gehad. Veel jongens in de zin dat ze niet meer weet hoe veel het er zijn, ik vroeg: hoeveel ongeveer dan? 20? waarop zij reageerde: zou best kunnen. Ik heb echter maar met 2 andere meiden sex gehad en heb het gevoel dat dit een onbalans geeft in de relatie. Dit is wel echt een meid waar ik toekomst mee zie en wil het absoluut niet dat het uit gaat! maar aan de andere kant heb ik liever gehad dat ik haar over twee jaar later tegen kwam dat ik zelf ook los was gegaan en dan een vaste relatie te krijgen. Ik wilde eigenlijk ook niet zo jong al aan een serieuze relatie beginnen, maar heb nu echt het gevoel dat ik de liefde van mijn leven heb gevonden en wil haar echt niet kwijt raken want ik denk dat ik daar altijd spijt van blijf houden. zal dit gevoel van onbalans weg gaan? en is het überhaupt een gewone gedachte of denk ik er gewoon te veel over na?
Omdat hij zijn pik niet in ieder sletje dat zich aanbiedt stopt? Heeft zo zijn redenen.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:37 schreef fathank het volgende:
[..]
je klinkt wel een beetje naief zo wat je vriendje betreft
Sorry, ik had het even verkeerd opgevat. Ik ben het roerend met je eensquote:Op maandag 27 januari 2014 13:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Uiteraard, ik snap dat gezeur alleen niet, ongeacht de sekse. Ze is met hem, boeiend wat ze heeft uitgespookt.
Want het is zo'n gevoelige jongen die niet graag gebruik maakt van weerloze meisjes die zich aanbieden?quote:Op maandag 27 januari 2014 13:39 schreef oLexie het volgende:
[..]
Omdat hij zijn pik niet in ieder sletje dat zich aanbiedt stopt? Heeft zo zijn redenen in zin geval.
Nee, dat is niet de reden. Goed geprobeerd wel.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Want het is zo'n gevoelige jongen die niet graag gebruik maakt van weerloze meisjes die zich aanbieden?
right.
Nare gebeurtenissen met zijn moeder. Nuff said.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:42 schreef fathank het volgende:
Wat is het dan wel? Of gaan we in de "zeg ik lekker niet"-modus?
Iedereen kan wel makkelijk en veel seks krijgen, het zegt dat ze in het verleden makkelijk seks had met mannen en (waarschijnlijk) genoot van de seks.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:32 schreef Mystikvm het volgende:
Het is schijnbaar een gewone gedachte, helaas. Zeker bij mannen is het vaak moeilijk te verkroppen dat een vrouw veel bedpartners heeft gehad. Zelf snap ik niet waarom. Als een jongen jou zou vertellen dat hij met 20 vrouwen naar bed is geweest op jouw leeftijd, dan zou je ook niet gaan twijfelen aan hoe betrouwbaar hij in relaties is.
Het is verkapte jaloezie, waarschijnlijk had jij ook wel met 20 vrouwen willen neuken. Daarnaast, je bent bang dat ze je gaat verlaten omdat ze schijnbaar makkelijk seks kan krijgen. Ik kan uit ervaring vertellen dat haar in het verleden behaalde resultaten geen garantie geven voor jullie toekomst. Gelukkig maar.
Laat het los, en maak je er niet zo druk om.
En ik zie niet in wat er mis mee is.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:49 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Iedereen kan wel makkelijk en veel seks krijgen, het zegt dat ze in het verleden makkelijk seks had met mannen en (waarschijnlijk) genoot van de seks.
Je bent gewoon makkelijk als je veel seks hebt met verschillende mannen/vrouwen. Al is het je eigen keuze, het blijft toch gewoon makkelijk? Verder niets mis mee, maar het is niet dat je dan ineens niet makkelijk bent omdat het je eigen keuze is. Het wordt pas triest als je het doet omdat je makkelijk beïnvloedbaar bent, maar dan heb je issues.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:55 schreef oLexie het volgende:
Iemand van 20-21 is trouwens volwassen genoeg om die keuzes zelf te maken, ze heeft ze dan ook bewust genomen. Ik begrijp dat je na drie jaar relatie zoiets kunt hebben van Ja en nu ga ik me toch een partij rondneuken. Seks is menselijk, het is haar lichaam en het zegt niets over 'makkelijk' zijn. Het zegt meer iets over 'iets willen', makkelijk ben je als je het eigenlijk niet wilt maar je binnen no time om laat lullen. Als het een bewuste keuze is die je zelf maakt omdat je het wilt, is het een heel ander verhaal. Je kunt dan ook de keuze maken om het niet te doen en hier aan te houden, over hoe betrouwbaar iemand is, zegt het dus helemaal niets.
Mocht het straks gebeuren dat ik vrijgezel word, dan ga ik misschien wel voor een orgie.Gewoon omdat ik dat wel eens mee zou willen maken, heeft niets te maken met wel/geen slet zijn. Ben volwassen, het is een eigen keuze dus er is geen sprake van 'gebruikt worden'.
Dit,quote:Op maandag 27 januari 2014 14:03 schreef Lievewij het volgende:
Al is het je eigen keuze, het blijft toch gewoon makkelijk? Verder niets mis mee
Nee, dat zegt niet perse dat je makkelijk bent. Je hebt natuurlijk ook nog een bepaalde doelgroep, als jij alleen op jongens met bruine ogen, gespierd lichaam en alles valt, en enkel en alleen hen uitkiest om seks mee te hebben en de rest weer je bij hoog en laag, ben je dan makkelijk? Nee, alleen voor een hele kleine bepaalde groep.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:03 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Je bent gewoon makkelijk als je veel seks hebt met verschillende mannen/vrouwen. Al is het je eigen keuze, het blijft toch gewoon makkelijk? Verder niets mis mee, maar het is niet dat je dan ineens niet makkelijk bent omdat het je eigen keuze is. Het wordt pas triest als je het doet omdat je makkelijk beïnvloedbaar bent, maar dan heb je issues.
En dit.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:07 schreef fathank het volgende:
Dat gehaat van frigide kutten altijd. "Oh zij is echt een slet, doet het met heel veel jongens"
Jij gaf twee voorbeelden: een vrouw die rond neukt omdat het haar eigen keuze is en een vrouw die rond neukt omdat ze wordt omgepraat. Volgens jou is alleen de tweede makkelijk, maar ben het er niet mee eens. Los van dat je 'makkelijk bent voor een bepaalde doelgroep of whatever'. Ik vind beide situaties simpelweg makkelijk, maar ik vind niet dat er veel mis is met de eerste situatie.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:09 schreef oLexie het volgende:
[..]
Nee, dat zegt niet perse dat je makkelijk bent. Je hebt natuurlijk ook nog een bepaalde doelgroep, als jij alleen op jongens met bruine ogen, gespierd lichaam en alles valt, en enkel en alleen hen uitkiest om seks mee te hebben en de rest weer je bij hoog en laag, ben je dan makkelijk? Nee, alleen voor een hele kleine bepaalde groep.
Dus je hebt 25 mannen, en met maar 1 daarvan zou je seks hebben. Ben je dan makkelijk? Meh.
[..]
En dit.
Het is een geïnstitutionaliseerde leugen waarvan we allemaal weten dat het een leugen is maar het wel vol blijven houden omdat we op die manier ons minder slecht over onszelf voelen.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:11 schreef fathank het volgende:
Maar de gemiddelde vrouw heeft sletvrees.
Standaard iedere chick die ik meeneem naar huis met een avondje stappen beweert dat ze dat nog nooit eerder heeft gedaan.
Wie hou je nou voor de gek
quote:Op maandag 27 januari 2014 14:11 schreef fathank het volgende:
Maar de gemiddelde vrouw heeft sletvrees.
Standaard iedere chick die ik meeneem naar huis met een avondje stappen beweert dat ze dat nog nooit eerder heeft gedaan.
Wie hou je nou voor de gek
Ik ook niet, maar ik snap het wel. Ik moet over het algemeen niks hebben van makkelijke mannen die veel hebben rondgeneukt, ik wil me gewoon bijzonder voelen, of zo. Maar goed, mijn ex heeft ook veel gescharreld en alles, dus als ik verliefd ben maakt het ook niet zoveel uitquote:Op maandag 27 januari 2014 13:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En ik zie niet in wat er mis mee is.
Ik doe er zelf ook vrolijk aan mee. Na iedere keer gaat de gebruikte tandenborstel gewoon weer terug in de verpakking en kan ik em de volgende keer gewoon weer als 'nieuw' uit de verpakking halenquote:Op maandag 27 januari 2014 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is een geïnstitutionaliseerde leugen waarvan we allemaal weten dat het een leugen is maar het wel vol blijven houden omdat we op die manier ons minder slecht over onszelf voelen.
quote:Op maandag 27 januari 2014 12:59 schreef controlaltdelete het volgende:
Bovendien vergeet niet als vrouwen hun aantal bedpartners opgeven daar gemiddeld zo'n + 10 bijgeteld dienen te worden
Ja ze heeft het altijd veilig gedaan, op de jongen waar ze een lange relatie mee had na.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:24 schreef oLexie het volgende:
Schiet me opeens in de binnen n.a.v. het tandenborselverhaal.
Heeft ze het wel veilig gedaan? Zou toch samen gaan testen, je weet het nooit. Straks kun je niet eens meer rondneuken omdat er groene snot uit je pik komt druppelen.![]()
Nooit een chick op dr mooie blauwe ogen geloven. Veilig doen totdat je allebei getest bent.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:25 schreef CookieMafia het volgende:
[..]
Ja ze heeft het altijd veilig gedaan, op de jongen waar ze een lange relatie mee had na.
Natuurlijk bepaal je dat zelf. Alleen als het aantal bedpartners de grond is, dan komen de meeste mannen behoorlijk hypocriet uit de bus.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:25 schreef LelijKnap het volgende:
Sletjes-verzamel-topic dit. "Wij van WC eend zeggen dat je moet geloven dat het heul niet erg is dat wij 50+ pikken in ons gehad hebben."
Mannen bepalen altijd nog zelf op welke gronden en hoe ze het andere geslacht beoordelen, lieve dames sletjes.
Niet als de man het verschil tussen man en vrouw erkent. Dat is anders dan de gedachten vd moderne feministische lichting die het liefst doet alsof beide geslachten volledig identiek zijn.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Natuurlijk bepaal je dat zelf. Alleen als het aantal bedpartners de grond is, dan komen de meeste mannen behoorlijk hypocriet uit de bus.
En zoals je ziet zijn ze dat op dit vlak voor de meeste mensen die zich hier melden. Je bent een uitstervend ras, op zoek naar de laatste maagd om mee te paren.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:32 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Niet als de man het verschil tussen man en vrouw erkent. Dat is anders dan de gedachten vd moderne feministische lichting die het liefst doet alsof beide geslachten volledig identiek zijn.
De westerse mens is inderdaad aan het uitsterven. Grappig hoeveel bepalend normverschuivingen zijn voor het succes van een soort.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En zoals je ziet zijn ze dat op dit vlak voor de meeste mensen die zich hier melden. Je bent een uitstervend ras, op zoek naar de laatste maagd om mee te paren.
Alleen als jij er een probleem van maakt, wat je nu aan het doen bent, terwijl het geen probleem hoeft te zijn.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:22 schreef CookieMafia het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n bullshit, he?quote:Op maandag 27 januari 2014 13:38 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Ik denk dat het terecht is dat je daar zo je twijfels over hebt.
Iemand die zoveel rondgeneukt heeft (ook op die leeftijd en in een zo korte periode) heeft blijkbaar een nogal losse seksuele moraal en dan vraag je je af hoe loyaal diegene is, of ze niet eenvoudig vreemdgaat of je dumpt wanneer er een ander "leuk" exemplaar voorbij komt... allemaal legitieme gedachtes en reden om nog eens goed te overwegen hoe serieus je deze relatie moet nemen.
Ik zou zeggen geniet ervan, maak dikke lol, maar hou er rekening mee dat de kans groot is dat dit niet goed gaat aflopen.
Wacht even, zij is degene die een probleem heeft gecreëerd door van zichzelf iets te maken dat niet graag bezit wordt en hij is degene die daar nu mee moet omgaan en zijn gevoelens moet herzien. Da's toch verdomd zonde?quote:Op maandag 27 januari 2014 14:43 schreef Moira. het volgende:
Alleen als jij er een probleem van maakt, wat je nu aan het doen bent, terwijl het geen probleem hoeft te zijn.
quote:Op maandag 27 januari 2014 14:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alleen als jij er een probleem van maakt, wat je nu aan het doen bent, terwijl het geen probleem hoeft te zijn.
[..]
Dat is echt zo'n bullshit, he?
Ik ben ook 21 en heb ook rond de 20 sekspartners gehad. Dat zegt dat ik mijn losbandige periode heb gehad, maar dat zegt zéker niet dat ik niet betrouwbaar ben in mijn relatie.
De enige reden waarom dit niet goed zou aflopen zou zijn als TS dit als een probleem blijft zien terwijl het dat niet hoeft te zijn.
Zou zonde zijn, maar als je er zo over denkt is het sowieso al zonde van je tijd.
quote:Op maandag 27 januari 2014 14:25 schreef LelijKnap het volgende:
Sletjes-verzamel-topic dit. "Wij van WC eend zeggen dat je moet geloven dat het heul niet erg is dat wij 50+ pikken in ons gehad hebben."
Mannen bepalen altijd nog zelf op welke gronden en hoe ze het andere geslacht beoordelen, lieve dames sletjes.
quote:Op maandag 27 januari 2014 14:48 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wacht even, zij is degene die een probleem heeft gecreëerd door van zichzelf iets te maken dat niet graag bezit wordt en hij is degene die daar nu mee moet omgaan en zijn gevoelens moet herzien. Da's toch verdomd zonde?
Dit gaat helemaal niet om haar, dit gaat om jou en je twijfels of je je wel al wil binden. Probeer het ook echt langs die kant te bekijken, dat is een stuk eerlijker.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:10 schreef CookieMafia het volgende:
[..]
Goh wat verrassend dat je zelf zo bent en dan claimt dat het geen probleem is...quote:Op maandag 27 januari 2014 14:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Dat is echt zo'n bullshit, he?
Ik ben ook 21 en heb ook rond de 20 sekspartners gehad. Dat zegt dat ik mijn losbandige periode heb gehad, maar dat zegt zéker niet dat ik niet betrouwbaar ben in mijn relatie.
De enige reden waarom dit niet goed zou aflopen zou zijn als TS dit als een probleem blijft zien terwijl het dat niet hoeft te zijn.
Zou zonde zijn, maar als je er zo over denkt is het sowieso al zonde van je tijd.
Dat jij niet samen kan met iemand met een andere seksuele moraal was al wel duidelijk hoor, maar daar gaat het hier toch helemaal niet om.. Hij heeft er alleen moeite mee dat het ongelijk is, niet dat zij dat heeft gedaan.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:58 schreef LelijKnap het volgende:
Oh god, de opperslet van FOK! gaat zich er ook mee bemoeien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |