Ik zie hier zo vaak topics voorbij komen van mannen en vrouwen die daarmee worstelen, en het daarom later uit willen maken.quote:
Dat scheelt denk ik heel wat verbroken relaties rond het 25e levensjaar.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
volgens mij zit het m niet in het gebrek aan ervaring oid, maar meer aan het feit dat ts eerst wil weten "wat er te koop is" voordat hij zich wil binden.
Dan is het goed. Weet je, mijn vriend had hetzelfde probleem. Die heeft ook niet bijzonder veel chicks in bed gehad (gewoon mooie jongen verder die heel wat kan krijgen maar hij is ontzettend kritisch en heeft een beetje een probleem met sletjes en makkelijke meisjes neuken), knapte binnen een week al af op zijn dates waardoor seks er ook niet echt heel erg van kwam en kwam daarna mij tegen. We vonden het beiden ook een beetje kut dat we op deze leeftijd al iemand tegen kwamen waarmee we het wel zagen zitten (ikzelf had ook nog wel zin om van mijn vrijheid te genieten) maar wat komt dat komt. Ik woon nu gewoon samen. Je wilt haar niet kwijt, dus moet je het gewoon accepteren en gaan genieten van jullie relatie.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:12 schreef CookieMafia het volgende:
[..]
Nee ik zal niet vreemd gaan, een ex van mij heeft dat gedaan met mijn beste vriend en heb toen gezworen tegen me zelf dat nooit iemand aan te doen! En ik wil het absoluut niet uitmaken omdat ik stapelgek op haar ben!
Waarom zou het problemen opleveren? Zolang jullie erover communiceren kunnen jullie naar elkaar toegroeien.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:22 schreef CookieMafia het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar dan de grote vraag, Gaat dat problemen opleveren?
dat kunnen wij je niet vertellen natuurlijkquote:Op maandag 27 januari 2014 13:22 schreef CookieMafia het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar dan de grote vraag, Gaat dat problemen opleveren?
Uiteraard, ik snap dat gezeur alleen niet, ongeacht de sekse. Ze is met hem, boeiend wat ze heeft uitgespookt.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mogen vrouwen dan ook zeuren als jouw rietje in 25 verschillende soorten frisdrank heeft gezeten?
je klinkt wel een beetje naief zo wat je vriendje betreftquote:Op maandag 27 januari 2014 13:23 schreef oLexie het volgende:
[..]
Dan is het goed. Weet je, mijn vriend had hetzelfde probleem. Die heeft ook niet bijzonder veel chicks in bed gehad (gewoon mooie jongen verder die heel wat kan krijgen maar hij is ontzettend kritisch en heeft een beetje een probleem met sletjes en makkelijke meisjes neuken), knapte binnen een week al af op zijn dates waardoor seks er ook niet echt heel erg van kwam en kwam daarna mij tegen. We vonden het beiden ook een beetje kut dat we op deze leeftijd al iemand tegen kwamen waarmee we het wel zagen zitten (ikzelf had ook nog wel zin om van mijn vrijheid te genieten) maar wat komt dat komt. Ik woon nu gewoon samen. Je wilt haar niet kwijt, dus moet je het gewoon accepteren en gaan genieten van jullie relatie.
Je kunt het ook zo zien, nog geen 50 jaar geleden was het normaal om op je 18de te settelen en voor eeuwig samen te blijven.
Ik denk dat het terecht is dat je daar zo je twijfels over hebt.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:28 schreef CookieMafia het volgende:
Hallo,
Ik (19 jaar) heb een nieuwe vriendin (21 jaar) waar ik het heel leuk mee heb. Het enige wat mij dwars zit is dat zei vroeger met veel verschillende jongens sex heeft gehad. Veel jongens in de zin dat ze niet meer weet hoe veel het er zijn, ik vroeg: hoeveel ongeveer dan? 20? waarop zij reageerde: zou best kunnen. Ik heb echter maar met 2 andere meiden sex gehad en heb het gevoel dat dit een onbalans geeft in de relatie. Dit is wel echt een meid waar ik toekomst mee zie en wil het absoluut niet dat het uit gaat! maar aan de andere kant heb ik liever gehad dat ik haar over twee jaar later tegen kwam dat ik zelf ook los was gegaan en dan een vaste relatie te krijgen. Ik wilde eigenlijk ook niet zo jong al aan een serieuze relatie beginnen, maar heb nu echt het gevoel dat ik de liefde van mijn leven heb gevonden en wil haar echt niet kwijt raken want ik denk dat ik daar altijd spijt van blijf houden. zal dit gevoel van onbalans weg gaan? en is het überhaupt een gewone gedachte of denk ik er gewoon te veel over na?
Omdat hij zijn pik niet in ieder sletje dat zich aanbiedt stopt? Heeft zo zijn redenen.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:37 schreef fathank het volgende:
[..]
je klinkt wel een beetje naief zo wat je vriendje betreft
Sorry, ik had het even verkeerd opgevat. Ik ben het roerend met je eensquote:Op maandag 27 januari 2014 13:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Uiteraard, ik snap dat gezeur alleen niet, ongeacht de sekse. Ze is met hem, boeiend wat ze heeft uitgespookt.
Want het is zo'n gevoelige jongen die niet graag gebruik maakt van weerloze meisjes die zich aanbieden?quote:Op maandag 27 januari 2014 13:39 schreef oLexie het volgende:
[..]
Omdat hij zijn pik niet in ieder sletje dat zich aanbiedt stopt? Heeft zo zijn redenen in zin geval.
Nee, dat is niet de reden. Goed geprobeerd wel.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Want het is zo'n gevoelige jongen die niet graag gebruik maakt van weerloze meisjes die zich aanbieden?
right.
Nare gebeurtenissen met zijn moeder. Nuff said.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:42 schreef fathank het volgende:
Wat is het dan wel? Of gaan we in de "zeg ik lekker niet"-modus?
Iedereen kan wel makkelijk en veel seks krijgen, het zegt dat ze in het verleden makkelijk seks had met mannen en (waarschijnlijk) genoot van de seks.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:32 schreef Mystikvm het volgende:
Het is schijnbaar een gewone gedachte, helaas. Zeker bij mannen is het vaak moeilijk te verkroppen dat een vrouw veel bedpartners heeft gehad. Zelf snap ik niet waarom. Als een jongen jou zou vertellen dat hij met 20 vrouwen naar bed is geweest op jouw leeftijd, dan zou je ook niet gaan twijfelen aan hoe betrouwbaar hij in relaties is.
Het is verkapte jaloezie, waarschijnlijk had jij ook wel met 20 vrouwen willen neuken. Daarnaast, je bent bang dat ze je gaat verlaten omdat ze schijnbaar makkelijk seks kan krijgen. Ik kan uit ervaring vertellen dat haar in het verleden behaalde resultaten geen garantie geven voor jullie toekomst. Gelukkig maar.
Laat het los, en maak je er niet zo druk om.
En ik zie niet in wat er mis mee is.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:49 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Iedereen kan wel makkelijk en veel seks krijgen, het zegt dat ze in het verleden makkelijk seks had met mannen en (waarschijnlijk) genoot van de seks.
Je bent gewoon makkelijk als je veel seks hebt met verschillende mannen/vrouwen. Al is het je eigen keuze, het blijft toch gewoon makkelijk? Verder niets mis mee, maar het is niet dat je dan ineens niet makkelijk bent omdat het je eigen keuze is. Het wordt pas triest als je het doet omdat je makkelijk beïnvloedbaar bent, maar dan heb je issues.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:55 schreef oLexie het volgende:
Iemand van 20-21 is trouwens volwassen genoeg om die keuzes zelf te maken, ze heeft ze dan ook bewust genomen. Ik begrijp dat je na drie jaar relatie zoiets kunt hebben van Ja en nu ga ik me toch een partij rondneuken. Seks is menselijk, het is haar lichaam en het zegt niets over 'makkelijk' zijn. Het zegt meer iets over 'iets willen', makkelijk ben je als je het eigenlijk niet wilt maar je binnen no time om laat lullen. Als het een bewuste keuze is die je zelf maakt omdat je het wilt, is het een heel ander verhaal. Je kunt dan ook de keuze maken om het niet te doen en hier aan te houden, over hoe betrouwbaar iemand is, zegt het dus helemaal niets.
Mocht het straks gebeuren dat ik vrijgezel word, dan ga ik misschien wel voor een orgie.Gewoon omdat ik dat wel eens mee zou willen maken, heeft niets te maken met wel/geen slet zijn. Ben volwassen, het is een eigen keuze dus er is geen sprake van 'gebruikt worden'.
Dit,quote:Op maandag 27 januari 2014 14:03 schreef Lievewij het volgende:
Al is het je eigen keuze, het blijft toch gewoon makkelijk? Verder niets mis mee
Nee, dat zegt niet perse dat je makkelijk bent. Je hebt natuurlijk ook nog een bepaalde doelgroep, als jij alleen op jongens met bruine ogen, gespierd lichaam en alles valt, en enkel en alleen hen uitkiest om seks mee te hebben en de rest weer je bij hoog en laag, ben je dan makkelijk? Nee, alleen voor een hele kleine bepaalde groep.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:03 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Je bent gewoon makkelijk als je veel seks hebt met verschillende mannen/vrouwen. Al is het je eigen keuze, het blijft toch gewoon makkelijk? Verder niets mis mee, maar het is niet dat je dan ineens niet makkelijk bent omdat het je eigen keuze is. Het wordt pas triest als je het doet omdat je makkelijk beïnvloedbaar bent, maar dan heb je issues.
En dit.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:07 schreef fathank het volgende:
Dat gehaat van frigide kutten altijd. "Oh zij is echt een slet, doet het met heel veel jongens"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |