Bij mijn laatste ex was ik haar eerste. Zij baalde er in het begin enorm van dat zij niet mijn eerste was. Uiteindelijk draait zoiets met verloop van tijd wel bij. En inderdaad, uit vorige relaties haal je ook ervaring die je kunt gebruiken in nieuwe relaties.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:43 schreef RonnieGardocki het volgende:
Er valt niets aan te veranderen. Ik vond het in het begin ook jammer dat ik niet mijn vriendins eerste was, maar zij was ook niet mijn eerste. Later kwam ik erachter dat ik veel ervaring uit mijn vorige relatie kon gebruiken in mijn nieuwe
Toch klopt het wel degelijk. Als een vrouw op stap gaat en seks wil aan het eind van de avond zal dat in 9 van de 10 gevallen zonder meer lukken. Of het moet echt een enorm lelijke vrouw zijn met een enorm hoge standaard qua man.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Ach wat een onzin. Een beetje lekkere kerel neukt ook vrij makkelijk en de meeste dames moeten ook wel wat moeite doen om de man te vangen die ze willen.
quote:Op maandag 27 januari 2014 12:44 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind zo'n 20 gasten die um erin hebben gehangen best al veel voor een grietje van 21.
Ik zie het in de praktijk gewoon niet zo werken, ja er zijn mannen die wel willen, maar of de vrouw hun ook wil is een 2de. Alhoewel ik als ik alleen uit ben eigenlijk altijd wel open sta voor seks is het toch zo dat verreweg de meeste keren het er niet van komt omdat ik niet diegene tegen kom met wie ik ook seks wil hebben, meer wil dan alleen een avondje lachen. Vind niet van mezelf dat ik belachelijk hoge eisen heb, maar een seksuele klik is toch wel het minste zeg maarquote:Op maandag 27 januari 2014 16:15 schreef yats het volgende:
[..]
Toch klopt het wel degelijk. Als een vrouw op stap gaat en seks wil aan het eind van de avond zal dat in 9 van de 10 gevallen zonder meer lukken. Of het moet echt een enorm lelijke vrouw zijn met een enorm hoge standaard qua man.
Bij mannen zal dit cijfer ergens tussen de 0 van de 10 en 8 van de 10 gevallen zitten waarbij de eerste de groep mannen is die sowieso lastig vrouwen versiert en de laatste groep ofwel de extreem knappe mannen zijn, danwel de players die goed in kunnen schatten welke vrouwen makkelijk te versieren zijn.
Ben je stiekem toch ook een lul he?quote:Op maandag 27 januari 2014 15:32 schreef speknek het volgende:
In het algemeen slijt een verschil in hoeveelheid wel, al snel heb jij het in orde van groottes meer met haar gedaan dan haar scharrels.
Maar oef, 20 is wel heel veel, dan heb je eigenlijk niks meer wat 'uniek' is tussen jullie. Daarnaast zal ze altijd een mooiere pik, een beter wasbordje, etc. hebben gehad dan wat jij haar kan bieden. No pressure.
Toch gek dat ik die vrouwen nooit tegen kom. En nee, ik zie er zeker niet slecht uit of stel enorm hoge eisen aan vrouwen die ik in mijn bed zou willen. Toch heb ik nooit een ONS gehad in mijn leven en is mijn aantal bedpartners vrij beperkt. Soms vind ik dat jammer (mannelijke hormonen zorgen daar wel voor), soms ook niet. Zolang je zelf maar tevreden bent en jezelf zonder spijt in de spiegel aan kan kijken zie ik het probleem eigenlijk niet zo.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:21 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik zie het in de praktijk gewoon niet zo werken, ja er zijn mannen die wel willen, maar of de vrouw hun ook wil is een 2de. Alhoewel ik als ik alleen uit ben eigenlijk altijd wel open sta voor seks is het toch zo dat verreweg de meeste keren het er niet van komt omdat ik niet diegene tegen kom met wie ik ook seks wil hebben, meer wil dan alleen een avondje lachen. Vind niet van mezelf dat ik belachelijk hoge eisen heb, maar een seksuele klik is toch wel het minste zeg maar
Tegenwoordig zijn er zat vrouwen met een lossere seksuele moraal, dus voor mannen is het ook zo lastig niet meer. Beetje vreemd om aan de ene kant te roepen dat iedereen met een vlotte babbel en wat drankjes uitdelen wel een sletje kan scoren om aan de andere kant te piepen dat het zo moeilijk zou zijn.
Maar goed, daar gaat het hier niet om, zoals al gezegd kan ik best begrijpen dat als jij als persoon een echt andere seksuele moraal hebt dat je dan moeite hebt met iemand met een lossere moraal(als in wilde periode gehad, buiten relatie's geen moeite met een onsje hier en daar, seks zonder liefde, zonder exclusiviteit). Hier gaat het daar niet om.
Wist je niet dat het een wedstrijd is dan?quote:Op maandag 27 januari 2014 16:34 schreef yats het volgende:
Zolang je zelf maar tevreden bent en jezelf zonder spijt in de spiegel aan kan kijken zie ik het probleem eigenlijk niet zo.
Lol wat een onzin.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:42 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Mannen moeten er dan ook daadwerkelijk moeite voor doen waar vrouwen eigenlijk alleen maar zichzelf hoeven aan te bieden en hun benen moeten spreiden... dat is het verschil.
Echt? Dan mag je mij eens uitleggen hoe ik met zo weinig bedpartners toch een goede opleiding heb kunnen afronden en mijn eigen zaak een gat in de markt lijkt te hebben gevonden.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wist je niet dat het een wedstrijd is dan?
Hoe meer bedpartners, hoe succesvoller je leven.
quote:Op maandag 27 januari 2014 16:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben je stiekem toch ook een lul he?
quote:Op maandag 27 januari 2014 16:46 schreef yats het volgende:
[..]
Echt? Dan mag je mij eens uitleggen hoe ik met zo weinig bedpartners toch een goede opleiding heb kunnen afronden en mijn eigen zaak een gat in de markt lijkt te hebben gevonden.
Opleiding en werk zijn maar doelen gecreëerd door onszelf, je moet terug naar de basis van 't leven, hou de door mensen gemaakte maatschappij daar even buiten.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:46 schreef yats het volgende:
[..]
Echt? Dan mag je mij eens uitleggen hoe ik met zo weinig bedpartners toch een goede opleiding heb kunnen afronden en mijn eigen zaak een gat in de markt lijkt te hebben gevonden.
Dus je punt is....?quote:Op maandag 27 januari 2014 16:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Opleiding en werk zijn maar doelen gecreëerd door onszelf, je moet terug naar de basis van 't leven, hou de door mensen gemaakte maatschappij daar even buiten.
Die maakte ik in mijn vorige post al!quote:
Dan denken we daar anders over. Ik vraag me namelijk af of een junk met een vlotte babbel met enkele honderden bedpartners een succesvoller leven heeft dan een directeur die met zijn eerste liefde getrouwd is.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die maakte ik in mijn vorige post al!
Je werk en opleiding zeggen helemaal niets over hoe succesvol je leven is, het aantal bedpartners daarentegen!
Wat is een succesvol leven?quote:Op maandag 27 januari 2014 16:57 schreef yats het volgende:
[..]
Dan denken we daar anders over. Ik vraag me namelijk af of een junk met een vlotte babbel met enkele honderden bedpartners een succesvoller leven heeft dan een directeur die met zijn eerste liefde getrouwd is.
quote:Op maandag 27 januari 2014 12:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ook.
Wanneer het een sletje mannelijke hoer is die een beetje rondneukt met jan en alleman dan zou ik nooit een relatie beginnen met haar. hem
Ik heb van het begin ook aan aangegeven dat ik haar niks verwijt omdat ik precies het zelfde zou doen, maar die ongelijkheid zit het hem denk ik vooral in het feit dat ik veel dingen niet heb gedaan (denk aan; sex op het strand, in de auto, sex speeltjes enz) en zij dit allemaal al wel. Dat vindt ik gewoon jammer dat we dat niet samen ontdekken, dan had ik liever gehad dat ik daar al ervaring mee had met andere meiden.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:03 schreef erodome het volgende:
[..]
Dan ga je er gelijk vanuit dat een vrouw ook de eerste de beste die zich aanbied wil hebben, dat is nogal ver van de waarheid. Zo werkt het in het echte leven niet en dat weet je best.
Dat veel keuze is helemaal niet zo waar aangezien een enorm deel van die keuze geen keuze is omdat de dame in kwestie die helemaal niet wil.
Over het algemeen genomen gaat het om iemand waar je aantrekkingskracht voor voelt, je hebt een leuke avond en dat eindigt misschien in seks, dat is niet moeilijker voor de man in kwestie als voor de vrouw in kwestie.
Maar bij zowel man als vrouw geld dat er veel avonden zijn waarbij je niet diegene tegen komt waar je ook het bed mee wil delen.
Dus nogmaals, leuk dat er altijd wel mannen klaar staan. maar de gemiddelde vrouw is geen liefdadigheidsinstelling en heeft zo haar eisen.
Maar om het weer ontopic te brengen, wat heeft dat te maken met dit geval, waar hij niet zozeer zit met een andere seksuele moraal, maar puur met het feit dat hij nog wilde haren heeft die hem lastig vallen waardoor hij "ongelijkheid" voelt, vooral zelf ook zo wil doen?
Bovendien waren het er in totaal veel meer dan 20.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:47 schreef Wespensteek het volgende:
Ach maak je niet zo druk TS misschien waren het wel 20 in één feestje.
Klopt. En misschien kun je het seksueel gezien ook als uitdaging zien. Ik vind het bijvoorbeeld leuk dat ik mijn vriendin leuke/nieuwe ervaringen heb gegeven die ze met haar ex nooit gedaan had. Nog leuker is om te weten dat je het beter doet dan haar exquote:Op maandag 27 januari 2014 16:11 schreef yats het volgende:
Bij mijn laatste ex was ik haar eerste. Zij baalde er in het begin enorm van dat zij niet mijn eerste was. Uiteindelijk draait zoiets met verloop van tijd wel bij. En inderdaad, uit vorige relaties haal je ook ervaring die je kunt gebruiken in nieuwe relaties.
Lijkt me vermoeiend om vrouw te zijn, ex na ex moeten vertellen dat ze de beste zijnquote:Op maandag 27 januari 2014 17:51 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Nog leuker is om te weten dat je het beter doet dan haar ex
Tja,quote:Op maandag 27 januari 2014 17:57 schreef LelijKnap het volgende:
Lijkt me vermoeiend om vrouw te zijn, ex na ex moeten vertellen dat ze de beste zijn
Zo denken niet monogame mensen welquote:Op maandag 27 januari 2014 17:55 schreef LelijKnap het volgende:
Als seks zo weinig voorstelt, waarom dan moeilijk doen over vreemdgaan? Je kan het dan toch ook decimeren naar 'je zag het niet en mn kut is weer gewassen'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |