SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door luftersel op 24-01-2014 21:33:16 ]
Ik vind vooral die foto van Carmel erg mooiquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:23 schreef luftersel het volgende:
Met een, naar mijn mening, mooie titlecard (zelfs Freddie kan nog wel eens voor mooie kiekjes zorgen) en een geüpdatete karakterlijst.
quote:En zelfs een kleine aanpassing in het inleidende stukje bovenaan.![]()
Ik heb nog een veel mooiere foto van Carmel liggenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vind vooral die foto van Carmel erg mooi![]()
![]()
En Dancy![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt precies wat ik dacht. Zo slecht dit hè.quote:Taylor Zoe
Fraser walks free. Grace walks free. Mercedes (STILL) walks free. Lindsey and Cindy still walk free. Robbie walks free. Freddie walks free. Theresa has walked free for more than 3 years. Same goes for Brendan and Walker. Browning walked free for more than a year. And now JASON will probably be arrested for stealing his girlfriend's phone back from his teacher, who wasn't even allowed to take it with him? Alright then. Kirkwood, you can go now.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:10 schreef PeterKelder het volgende:
JAAAA.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vooral dat vetgedruktequote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:42 schreef luftersel het volgende:
Ik vind Grace die zich schuldig voelt en zielig probeert te doen nog verschrikkelijker dan Grace die de buldog uit probeert te hangen.Die actrice kan echt niet veel.
MEVROUWTJE BOTERVELDquote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:36 schreef luftersel het volgende:
Kijk eens wie ik gister nog tegenkwam in een aflevering van 2012, totaal onverwacht:
[ afbeelding ]
Mevrouw Boterveld!!!![]()
Toen nog een stripster bij de lokale stripclub onder de naam Carry.
Dat zou haar eindelijk eens verlossen van de Roscoes.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
MEVROUWTJE BOTERVELD![]()
![]()
Ik weet niet of Krakwood meeleest met dit topic en misschien wat Nederlands kan, maar misschien is er een verhaallijntje mogelijk dat vrouwtje Boterveld al jarenlang een dubbelleven leidt?
Een verhaallijn waarin Carry de tweelingzus van Lindsey is mag ook wel hoor
Dat dusquote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:13 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat zou haar eindelijk eens verlossen van de Roscoes.En het zou haar karakter ook eens wat minder zeikerig en saai maken.
Ach, dan mag de tweelingzus lekker iets beginnen met Freddie (die dan denkt iets met Lindsey te hebben)quote:Ook goed, al kan het niet anders dan dat die tweelingzus iets met een Roscoe krijgt natuurlijk.![]()
Typisch.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ach, dan mag de tweelingzus lekker iets beginnen met Freddie (die dan denkt iets met Lindsey te hebben)
Dit moet een grap zijn.quote:DailyStar
Hollyoaks: Mercedes hits rock bottom
Jennifer Metcalfe revealed her character, who killed Paul Browning last year, will pounce when his son Alex turns up in Chester to find out how he died.
Jennifer laughed: “Just when you think she can’t stoop any lower she does!"
“You think she’s fine, then Alex shows up and she sleeps with him. It’s so wrong. But sex is her way of dealing with stuff. It’s completely wrong, completely horrendous but she just cracks on with it and does what she has to.”
Corrie reveal, EastEnders Johnny row, Emmerdale deal, Hollyoaks firequote:Digital Spy
Corrie reveal, EastEnders Johnny row, Emmerdale deal, Hollyoaks fire
[...]
Meanwhile, Hollyoaks teens Holly Cunningham and Jason Roscoe face a terrifying situation when they end up trapped in a fire.
The young couple are left in danger at the deli after Jason (Alfie Browne-Sykes) arranges a romantic surprise for Holly (Amanda Clapham) in the deserted building, shortly after it has been sold by Ste Hay.
In the middle of an intimate dinner, Jason and Holly smell smoke and realise that the deli is on fire.
When Ste Hay and Tony Hutchinson hear their cries for help, they call the fire brigade and Leela Lomax soon arrives on the scene with her colleagues. Will it be in time to save Holly and Jason?
quote:Brett Cove
Hollyoaks has a fire in every episode, they should just let the whole show burn and leave our screens for good!
quote:Dynopia
Hollyoaks is such a joke, the people here that vote for it are out of their mind
quote:LI0N
I miss when dramatic storylines in Hollyoaks used to have a special advert created for hype, The 2012 bus crash was the last, I think? As something OTT happens almost every week, I couldn't care less about this upcoming storyline, tho I am surprised the Roscoe involved in the fire isn't Freddie, seems to be involved in almost everything else.
quote:Bradley Cooke-Catcheside
Somebody's in mortal danger in Hollyoaks? I am surprised!
quote:Katie Phipps
another big stunt in HO??
it's getting hard to defend now
En vooral deze zijn bijtend en zó waar:quote:Leeah
Bloody hell HO is OTT now!!!
quote:Dorian_Darkdane
It's just a ratings ploy. The storylines are not particularly decent. It's just an action series pretty much. Every week there is either a bomb, a murder, an attemptive murder, car accident, death, fire or some other form of tragic accident. I remember between October and November, within about two weeks there was an explosion that resulted in five deaths, a serial killer ran over a criminal then the serial killer got murdered (all on the same night), then the following week we had crazy lady kidnap a thirteen year old and lock him so she can keep pretending to be pregnant, while in the same house we had another serial killer/benefit fraud (as he wasn't really disabled) holding his family and others at gunpoint before finally becoming disabled after falling from a roof and getting arrested. All of this happened in two weeks. One village. Tell me people, as soap is supposed to reflect real life, has this ever happened in your village or town?
quote:MichaelWootton2
Another stunt / life or death situation in Hollyoaks? Are the writers trying to make a soap or an action film? How about focusing on the male rape storyline that has been promoted for the last five months? So... In the space of about four months, we have had the bomb explosion, demolition, roof top showdown, parking lot stunt and about a dozen fires where no one ever actually ends up dying. Hollyoaks need new writers urgently.
Ah, jottem, weer een levensgevaarlijke situatie in Stuntyoaksquote:Op zondag 26 januari 2014 14:42 schreef luftersel het volgende:
[..]
Corrie reveal, EastEnders Johnny row, Emmerdale deal, Hollyoaks fire
DIE REACTIES![]()
Zelfs de diehard fans kunnen dit alles niet meer goedpraten...
Dit is sarcasme, toch?quote:Op zondag 26 januari 2014 15:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ah, jottem, weer een levensgevaarlijke situatie in Stuntyoaks![]()
Ik kan niet wachten
Denkt u?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 januari 2014 15:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Denkt u?Ik ben namelijk wel benieuwd naar die scènes
Omdat we allemaal weten dat ze blijven leven en omdat mij Jason en Molly echt totaal niet kunnen interesseren, vind ik het een onnodige stunt die me echt niet boeit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jason was leuk, maar nu hij meer screentime krijgt, snap ik dat hij een Roscoe is. Ik begin hem steeds minder leuk te vinden en acteren kan hij eigenlijk ook niet.Laat hem maar lekker met Molly. Daaag.
Het valt mij op dat Mercedes er niet op de een of andere manier bij betrokken isquote:Op zondag 26 januari 2014 15:36 schreef luftersel het volgende:
[..]
Omdat we allemaal weten dat ze blijven leven en omdat mij Jason en Molly echt totaal niet kunnen interesseren, vind ik het een onnodige stunt die me echt niet boeit.
Hèhè, heb je het ook eindelijk in de gaten?quote:Jason was leuk, maar nu hij meer screentime krijgt, snap ik dat hij een Roscoe is. Ik begin hem steeds minder leuk te vinden en acteren kan hij eigenlijk ook niet.![]()
Zozo, jij bent écht klaar met 'm hè?quote:Laat hem maar lekker met Molly. Daaag.
Of Freddie/Robbie.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het valt mij op dat Mercedes er niet op de een of andere manier bij betrokken is
Nou ja, hij is nog steeds de leukste van allemaal, maar ze geven hem gewoon niet de goede dingen om te doen. Zolang ze dit gedoe aanhouden, is ook Jason een irritatiefactor voor mij.quote:[..]
Hèhè, heb je het ook eindelijk in de gaten?
Ik moet trouwens zeggen dat ik hem qua gezicht ook meer op een buikspreekpop vind lijken
quote:[..]
Zozo, jij bent écht klaar met 'm hè?
De enige hoop die ik koester is dat Molly zwaargewond in het ziekenhuis belandt en er verband over haar gezicht wordt gedaan zodat de wonden kunnen helen. En dat wanneer het verband van haar gezicht wordt gehaald, de rol van MHolly weer wordt gespeeld door Wallis Day
Het zal wel niet gebeuren, maar een mens mag toch hoop hebben?![]()
P-B1, P-B2 en DisGrace zijn nog niet gesignaleerd?quote:
Maar wat moet-ie dan wel doen volgens jou? Zo saai blijven als voorheen?quote:[..]
Nou ja, hij is nog steeds de leukste van allemaal, maar ze geven hem gewoon niet de goede dingen om te doen. Zolang ze dit gedoe aanhouden, is ook Jason een irritatiefactor voor mij.
Dankquote:[..]![]()
![]()
![]()
AMEN
Oja, die lijken ook overal bij betrokken te moeten worden.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
P-B1, P-B2 en DisGrace zijn nog niet gesignaleerd?
Zijn karakter hoeft van mij niet per se spannend te zijn, de verhaallijn van hem, Holly en Callum eerder dit jaar vond ik best wel te pruimen, toen was hij gewoon best leuk en klungelig. Hij en Molly zouden nu best kunnen zorgen voor dat 'normale' koppel dat weer een beetje realiteit in de serie brengt.quote:[..]
Maar wat moet-ie dan wel doen volgens jou? Zo saai blijven als voorheen?
Ik heb nog niet gesolliciteerd, dus ga je gang!quote:[..]
Dank
Is die functie als schrijver bij Hollyoaks nog beschikbaar?
Nou ja, in het geval van DisGrace zou het niet zo slecht zijn; al dat plastic verbrand gemakkelijkquote:Op zondag 26 januari 2014 16:01 schreef luftersel het volgende:
[..]
Oja, die lijken ook overal bij betrokken te moeten worden.Gelukkig niet zeg, dat zou al helemaal erg zijn.
Hij kan ook gewoon de serie uitquote:[..]
Zijn karakter hoeft van mij niet per se spannend te zijn, de verhaallijn van hem, Holly en Callum eerder dit jaar vond ik best wel te pruimen, toen was hij gewoon best leuk en klungelig. Hij en Molly zouden nu best kunnen zorgen voor dat 'normale' koppel dat weer een beetje realiteit in de serie brengt.
Verder zouden ze misschien iets meer met zijn passie voor boksen en diabetes kunnen doen. Misschien wel een illegale bokswedstrijd verhaallijn of zo. Was met Scott en Barney in 2012 best leuk om te zien!Maar in ieder geval NIET DIT.
Ben ik al mee bezig, de Nederlandse Hollyoaksquote:[..]
Ik heb nog niet gesolliciteerd, dus ga je gang!Ik denk dat ik eerder zelf een serie ga schrijven. Met al dat talent dat mij is toegekend de laatste maanden op dit forum móet ik toch iets doen.
![]()
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou ja, in het geval van DisGrace zou het niet zo slecht zijn; al dat plastic verbrand gemakkelijk
Dat zou het beste zijn inderdaad.quote:[..]
Hij kan ook gewoon de serie uitHet is een naar mijn idee té zouteloos karakter en die badboy-dingen die die nu doet passen totaal niet bij hem. Maar het is een te saai personage voor de rest.
Kijk, een verhaallijn waarin hij steeds agressiever wordt zou leuk zijn, maar we hebben Maxick al. En voor de rest lijkt het me meer een supporting character.
Dat klinkt als muziek in mijn oren.quote:[..]
Ben ik al mee bezig, de Nederlandse HollyoaksZiet er goed uit op papier: spannend, heftig, gevarieerd en toch zonder Roscoes, Blacks en Vincent
Én meer jongeren erin. Want wat is nou een jongerensoap zonder jongeren?
Over muziek gesproken:quote:Op zondag 26 januari 2014 16:56 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat klinkt als muziek in mijn oren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hm, dat is dus ook een goede reden voor Carmel om te vertrekken zónder dat Jim eerst het loodje moet leggen...
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:36 schreef PeterKelder het volgende:
Dit al gelezen over de aflevering van morgen?Dank u God.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hm, dat is dus ook een goede reden voor Carmel om te vertrekken zónder dat Jim eerst het loodje moet leggen...![]()
quote:chelsea_kelley
Bryan Kirkwood has really destroyed Hollyoaks. I thought it was the best soap in 2011 and in 2012, but so far 2013 has been abysmal. Every week someone is in mortal danger because there is a "shocking" explosion or a "surprise" fire, and the death of the characters involved means noting to the fans because the characters haven't been properly developed.
quote:OUAT
For me Hollyoaks' biggest mistake was replacing the uni halls/Su Bar set with a hospital one. Since that happened there's been way too many OTT storylines involving characters ending up in hospital. How many characters have been in an accident involving a car the past six months?! The Blacks and co are okay in moderation but when their storylines are always at the forefront of the show it makes me miss the uni aspects so much more.
quote:MrMJShaw
Hollyoaks *sigh* ANOTHER fire? it's stunt after stunt and it's coming across as desperate for ratings and false excitement. they kill about 20 characters a year, and it's just so silly now.
Dit nummer is ook van Abi Philips, nog mooier! Zeker met deze scènes eronder:quote:Op zondag 26 januari 2014 20:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Over muziek gesproken:
Prachtig liedje![]()
![]()
Prachtigquote:Op zondag 26 januari 2014 20:51 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dit nummer is ook van Abi Philips, nog mooier! Zeker met deze scènes eronder:
(vanaf 7:19)
Eventjes afwezig geweest.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:43 schreef luftersel het volgende:
[ afbeelding ]
Ahhh, deze foto van Sienna en Charlie.![]()
![]()
Aah de soap van PeterKelder.quote:Ben ik al mee bezig, de Nederlandse HollyoaksZiet er goed uit op papier: spannend, heftig, gevarieerd en toch zonder Roscoes, Blacks en Vincent
Én meer jongeren erin. Want wat is nou een jongerensoap zonder jongeren?
Ik heb ook zeker wel een soort van sympathie voor Sienna. Sowieso meer voor haar dan voor Darren. Zij had nog haar redenen om te doen wat ze heeft gedaan, Darren is gewoon een slappe zak zonder ruggegraat die iedereen keihard heeft laten vallen.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:41 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Eventjes afwezig geweest.![]()
Maar een leuke foto ja! Mijn eigenlijke eerste aflevering was de aflevering dat ze door de mand viel, door Nancy!![]()
Toch heeft Sienna mijn sympathie wel een beetje!
Al hoop ik niet dat Peri Lomax haar dochter is.
Ik ben het met je eens. Darren doet wel heel sympathiek na het gebeuren met Sienna! Maar hij verdiende inderdaad wel een lesje.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:17 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik heb ook zeker wel een soort van sympathie voor Sienna. Sowieso meer voor haar dan voor Darren. Zij had nog haar redenen om te doen wat ze heeft gedaan, Darren is gewoon een slappe zak zonder ruggegraat die iedereen keihard heeft laten vallen.
Sienna die nu wraak gaat nemen vind ik ook heel leuk om te volgen, ze speelt het geweldig.Al hoop ik ook niet dat Peri haar dochter is nee, dat is iets té. Ik hoop in ieder geval dat Sophie's vader Patrick is, dat zou pas een shock zijn. Alhoewel alles erop wijst.
Haha, dank jequote:Op zondag 26 januari 2014 23:43 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Aah de soap van PeterKelder.![]()
Heb je volgens mij ook, wel eens iets op het gtst forum over verteld..![]()
Moet een goede serie worden denk ik. Aangezien jij toch wel een goede soapkenner bent!
Ik trok echt zo'n ->quote:Op maandag 27 januari 2014 15:31 schreef luftersel het volgende:
Hollyoaks: Tegan reads Fraser Black's police file - spoiler pictures
Hollyoaks: Sinead O'Connor takes Joe's money - spoiler pictures
Hollyoaks: Lindsey threatens to reveal Browning secret - spoiler pictures
Het lijkt erop dat Hollyoaks tegenwoordig zo wanhopig is dat ze bekant de hele aflevering in foto's de middag van tevoren al op Digital Spy laten zetten. Dit zijn toch geen spoiler pictures meer?![]()
![]()
Wat een saaie boel overigens. Alleen die van Cindy en Mercedes lijken me leuk.
Gelukkig is dit interview iets interessanter om te lezen:quote:Op maandag 27 januari 2014 15:32 schreef luftersel het volgende:
En hier nog een veel te lang, totaal oninteressant interview met Sophie Austin (Lindsey) voor de zóveelste keer...
Hollyoaks: Sophie Austin on Lindsey's fury, Browning's son, more
Hmmm, dat is al wat interessanter ja.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Gelukkig is dit interview iets interessanter om te lezen:
Hollyoaks: Greg Wood talks Trevor Royle's shock police decision
Overigens, nu ik het gelezen heb, vind ik dat Trevor de laatste maanden een stuk vooruit is gegaan qua karakter. Zijn karakter wordt eindelijk eens goed belicht en nu (pas) wordt zijn verleden uiteengezet. En ik moet zeggen dat ik het nog best interessant en goed bedacht vind. Zolang Grace en Fraser maar niet constant betrokken blijven...quote:Op maandag 27 januari 2014 17:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Gelukkig is dit interview iets interessanter om te lezen:
Hollyoaks: Greg Wood talks Trevor Royle's shock police decision
Nou, dat zal best!quote:Op maandag 27 januari 2014 17:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha, dank je
Dit is trouwens wel een ander project (ik heb het er maar druk mee)
Wacht even, meende je dat serieus Kelder?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:47 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Nou, dat zal best!![]()
Echter zal deze soap wel veel te spannend zijn voor een RTL 4 bijvoorbeeld.
Ik lees eigenlijk niet alle spoilers. Maar als jullie wel enigszins enthousiast zijn over iets wat er gaat gebeuren. Dan is dat vaak ook wel interessant.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:36 schreef luftersel het volgende:
[..]
Overigens, nu ik het gelezen heb, vind ik dat Trevor de laatste maanden een stuk vooruit is gegaan qua karakter. Zijn karakter wordt eindelijk eens goed belicht en nu (pas) wordt zijn verleden uiteengezet. En ik moet zeggen dat ik het nog best interessant en goed bedacht vind. Zolang Grace en Fraser maar niet constant betrokken blijven...
Jammer dat ze dat niet eerder hebben gedaan. Vorig jaar was Trevor echt een uitzichtloze kerel die mensen lastig viel om niks. Gelukkig is die rol nu overgenomen door Fraser.
Daarom komt het ook op RTL 5, daar kijkt toch geen hond naarquote:Op maandag 27 januari 2014 18:47 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Nou, dat zal best!![]()
Echter zal deze soap wel veel te spannend zijn voor een RTL 4 bijvoorbeeld.
Uhm... In principe meen ik het serieus lufterselquote:Op maandag 27 januari 2014 18:50 schreef luftersel het volgende:
[..]
Wacht even, meende je dat serieus Kelder?![]()
Of hebben jullie me nu goed te pakken...?
En dan te bedenken dat Krakwood toen nog niet eens terug wasquote:Op maandag 27 januari 2014 17:39 schreef luftersel het volgende:
Godsamme, Lynsey is in 2012 net vermoord. En raad eens wat? Alle aandacht gaat nog steeds naar Mercedes.![]()
Ze zit serieus in ELKE AFLEVERING. EN DAT AL MAANDEN LANG.
GAAF!!quote:Op maandag 27 januari 2014 18:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Uhm... In principe meen ik het serieus luftersel![]()
De vraag is echter of het ooit in productie wordt genomen, maar dat terzijde
Haha!quote:Op maandag 27 januari 2014 18:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Daarom komt het ook op RTL 5, daar kijkt toch geen hond naar
[..]
Uhm... In principe meen ik het serieus luftersel![]()
De vraag is echter of het ooit in productie wordt genomen, maar dat terzijde
Ach, erger dan Charlie Clapham (Freddie) zal het vast niet zijn denk ik, dus tegen de tijd dat er audities zullen komen geef ik wel een seintjequote:Op maandag 27 januari 2014 18:59 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Haha!
Ik help het je hopen.![]()
Echter denk ik niet dat ik kan acteren, dus ik kan je niet helpen vrees ik.
Dat zeker jaquote:
Nee, zo erg zou het niet zijn waarschijnlijk.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ach, erger dan Charlie Clapham (Freddie) zal het vast niet zijn denk ik, dus tegen de tijd dat er audities zullen komen geef ik wel een seintje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Zal ik alsnog door de mand vallen vrees ik.![]()
Afijn, een seintje geven mag altijd natuurlijk.![]()
Daarom moet je het ook niet in Nederland aan de man brengen.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat zeker ja
Maar goed, de kans dat het ooit in productie wordt genomen is natuurlijk klein. En daarbij, mocht het ooit in productie genomen worden, dan is nog maar de vraag of het er net zo goed uit zal zien als Hollyoaks. Het is en blijft Nederland
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:11 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Nee, zo erg zou het niet zijn waarschijnlijk.![]()
Echter als ik scenes moet opnemen, met mijn oom in de serie. De gepensioneerde maar nog altijd invloedrijke zakenman.Daarom zal die rol ook gespeeld worden doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Zal ik alsnog door de mand vallen vrees ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooiquote:Afijn, een seintje geven mag altijd natuurlijk.![]()
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Daarom zal die rol ook gespeeld worden doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Mooi![]()
Ik ren echter de studio uit als ik hem daar ook zie op de set!![]()
Dan nog liever Charlie Clapham.
Maar ik zou juist graag wat meer kwaliteit in Nederland willen zienquote:Op maandag 27 januari 2014 19:12 schreef luftersel het volgende:
[..]
Daarom moet je het ook niet in Nederland aan de man brengen.In Engeland zie je dat ze zelfs bij één van de kleinste soaps, zoals Hollyoaks, er nog iets moois van weten te maken!
Ik hoop het ookquote:Ik hoop in ieder geval om er ooit iets over te horen, al is het maar van jou dan.
(5:09 - 5:57)quote:Op maandag 27 januari 2014 18:57 schreef PeterKelder het volgende:
Ik heb me trouwens net kostelijk vermaakt met Hollyoaks: The Good, The Bad & The Gorgeous
Cheryl en Ste (en Mr. C!!!) in Thriller-style
Carmel en Jacqui in Kill Bill-style![]()
Tony en Cindy in Grease-style![]()
![]()
![]()
Oh, en daar tussendoor zaten wat aardige fragmentjes uit het verleden
Ik vond dat begeleidende tekstje bij Clare ook geniaal:quote:Op maandag 27 januari 2014 19:42 schreef luftersel het volgende:
[..]
(5:09 - 5:57)
5:45:
'Heeeere's Gilly! You're alright, love?'
'What the hell are you doing, you'd be screaming the house down!?'
'I thought you were locked in the bathroom... Oh you can't judge, you're on your special time again'
![]()
![]()
quote:Clare Devine has survived being re-cast
Alsof de makers toen al wisten dat het zo'n serie zou worden als het nu is.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:12 schreef PeterKelder het volgende:
Toch grappig om te zien dat Hollyoaks al in de allereerste aflevering begon met een aardige stunt
Dat heeft Phil Redmond ook gewoon in de productiebijbel gezet: "There should be a fire, murder, rape, car accident, fight or explosion every week."quote:Op maandag 27 januari 2014 20:36 schreef luftersel het volgende:
[..]
Alsof de makers toen al wisten dat het zo'n serie zou worden als het nu is.
Zou met al dat vreselijke gedoe best een uitkomst zijn. Maar één keer per week hoeven te kijken naar Freddie, Fraser, Grace, Robbie, Joe, Sandy, Vincent... enfin, de lijst is te lang, maar je begrijpt me.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat heeft Phil Redmond ook gewoon in de productiebijbel gezet: "There should be a fire, murder, rape, car accident, fight or explosion every week."
Kun je nagaan dat het toen nog 1 keer per week werd uitgezonden
Als ze dan het aantal castleden behouden wat ze nu hebben zullen die vreselijke karakters in theorie minder te zien zijnquote:Op maandag 27 januari 2014 20:50 schreef luftersel het volgende:
[..]
Zou met al dat vreselijke gedoe best een uitkomst zijn. Maar één keer per week hoeven te kijken naar Freddie, Fraser, Grace, Robbie, Joe, Sandy, Vincent... enfin, de lijst is te lang, maar je begrijpt me.
Wie, Krakwood?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:11 schreef luftersel het volgende:
Ondertussen in 2012...
[ afbeelding ]
HE'S BACK!!
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 27 januari 2014 22:14 schreef luftersel het volgende:
[..]
Wacht maar af...![]()
Het is in ieder geval minder eng dan Krakwood, dat kan ik alvast verklappen![]()
John-Paul is zeker geen lelijke kerel, maar inderdaad, hij heeft soms van die trekjes... Alsof hij de zoon is van Krakwood.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
Godzijdank, want als ik zie wat hij doet met de gezichtsuitdrukking van mensen...
[ afbeelding ]
Alsof ze broers van elkaar zijn!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij kijkt hier echt heel erg... Engquote:Op maandag 27 januari 2014 22:31 schreef luftersel het volgende:
[..]
John-Paul is zeker geen lelijke kerel, maar inderdaad, hij heeft soms van die trekjes... Alsof hij de zoon is van Krakwood.
Kun je nagaan dat dit een foto uit 2008 isquote:Maar wat ziet die Krakwood eruit zeg. Zit die ook aan de drugs? Zou een hoop verklaren...
Een soort uitgezakte, half bejaarde Ferry Doedens die denkt dat hij nog jong is en zwoel kan kijken.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kun je nagaan dat dit een foto uit 2008 is
Zo ziet-ie er hedendaags uit:
[ afbeelding ]
Een kruising tussen Kennard Bos en Rohan Gottschalk![]()
![]()
Zwoel?!quote:Op maandag 27 januari 2014 22:37 schreef luftersel het volgende:
[..]
Een soort uitgezakte, half bejaarde Ferry Doedens die denkt dat hij nog jong is en zwoel kan kijken.
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij kijkt hier echt heel erg... Eng
[..]
Kun je nagaan dat dit een foto uit 2008 is
Zo ziet-ie er hedendaags uit:
[ afbeelding ]
Een kruising tussen Kennard Bos en Rohan Gottschalk![]()
![]()
Ik zei: '... die DENKT dat hij nog jong is en zwoel kan kijken'quote:Op maandag 27 januari 2014 22:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zwoel?!![]()
Nou, in die poging faalt-ie dan meesterlijk moet ik zeggen![]()
Maar ja, misschien lukt het 'm wel bij de castleden van Hollyoaks, want die lopen met hem weg
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:40 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook al eens aan die vergelijking gedacht.
Echter zo erg als Kennard Bos zal die wel niet zijn. Toen ik een keer op zijn twitter-account keek, zag ik ineens allemaal foto's van naakte kerels.
Ja ik was snel weer vertrokken.quote:
Zeg dat ja!quote:Op maandag 27 januari 2014 22:49 schreef luftersel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik herinner me net dat ik een nog grotere hekel heb aan Mercedes wanneer ze zielig probeert te doen...
WAT EEN VRESELIJK ROTGEZICHT (als je weet dat het nep is dan)
Ja, ik vond de aflevering ook leuk.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:23 schreef luftersel het volgende:
Haha, best een leuke aflevering, die van vanavond.![]()
Als ik dan toch naar Grace moet kijken, zie ik haar liever lekker sarcastische opmerkingen maken achter de bar. Dat is volgens mij ook het enige wat ze kan.![]()
Het verhaaltje van Patrick en Maxine wordt weer even gauw afgeraffeld om verder te gaan met de Blacks/Roscoes. Heb het gevoel dat de Dancy lijn van vorige week er ook maar even om niks tussendoor is gegooid. Jammer dat de goede verhaallijnen steeds maar even komen, terwijl Grace, Fraser en Freddie overal opduiken uit het niets.![]()
De scènes met Leela, Tegan en Dodger waren zoals altijd weer eens leuk om te zien.Nu maar hopen dat Leela en Dodger 'gangsterfree' blijven, als je begrijpt wat ik bedoel.
En tja, dit shot was denk ik wel het beste van allemaal:
[ afbeelding ]
Ja, inderdaadquote:Op maandag 27 januari 2014 22:40 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook al eens aan die vergelijking gedacht.
Echter zo erg als Kennard Bos zal die wel niet zijn. Toen ik een keer op zijn twitter-account keek, zag ik ineens allemaal foto's van naakte kerels.
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:49 schreef luftersel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik herinner me net dat ik een nog grotere hekel heb aan Mercedes wanneer ze zielig probeert te doen...
WAT EEN VRESELIJK ROTGEZICHT (als je weet dat het nep is dan)
Alleen in d'r leadershot ziet ze er nog enigszins leuk uitquote:Op maandag 27 januari 2014 22:52 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Zeg dat ja!![]()
Ik dacht in eerste instantie dat ze nog wel wat had eigenlijk. Niet dus!
Die moet voor mij nog even wachten tot vanmiddag, eerst maar eens een dagje stage lopenquote:Op maandag 27 januari 2014 22:57 schreef Koosnaam het volgende:
Mooi de aflevering van vandaag staat online.
Die gaan we nog even snel bekijken!
Ik denk dat, dat het is ja!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Alleen in d'r leadershot ziet ze er nog enigszins leuk uit
Succes!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die moet voor mij nog even wachten tot vanmiddag, eerst maar eens een dagje stage lopen
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:25 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik denk dat, dat het is ja!
[..]
Succes!
We lezen wel weer, wat je van de aflevering vond.![]()
Echter dit wil ik wel alvast voor je neer zetten.
Grace
Iemand interesse?quote:Please RT if you know anyone between 11-18 years old that is interested in Writing, Storytelling or Editing!
Haha, ja gisteren viel nog mee ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:08 schreef luftersel het volgende:
[..]Je hebt de smaak al lekker te pakken.
Al moet ik zeggen dat ik Grace nog mee vond vallen, normaal is ze veel irritanter.
Ha, dank!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:25 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik denk dat, dat het is ja!
[..]
Succes!
We lezen wel weer, wat je van de aflevering vond.![]()
Echter dit wil ik wel alvast voor je neer zetten.
Grace
Godver, komen ze nu meequote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:21 schreef luftersel het volgende:
Ik zie net een tweet van Lime Pictures:
[..]
Iemand interesse?
Tja, het zat eraan te komen. Het is ontzettend jammer, maar begrijpelijk gezien Jim nauwelijks gebruikt werd door de schrijversquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:30 schreef luftersel het volgende:
NEEEEEEE
Hollyoaks: Jim clashes with Sonny in exit episode - spoiler pictures
NEE! NEE! NEE!
twitter:tetsell twitterde op dinsdag 28-01-2014 om 13:25:24So THAT’S why I haven’t been sent any scripts recently http://t.co/cpHNtRXEFQ #Hollyoaks reageer retweet
Grappig dat je dat zegt, want eigenlijk is Dan een komiek.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:14 schreef Koosnaam het volgende:
Zeer spijtig ja, dat Jim er dus toch uitgaat.
En zo snel al! Ik had eigenlijk toch wel de verwachting, dat hij na de aflevering van gisteren. Een poosje zou blijven om samen met Trevor tegen Fraser te gaan strijden.
Maar die tweet is wel grappig van Dan ja. Volgens mij kun je in het echt ook wel lachen met die vent!
Haha dat wist ik niet. Maar verbaast me dan weer niet!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:21 schreef luftersel het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt, want eigenlijk is Dan een komiek.![]()
Er blijven zo maar weinig leuke personages over.Te weinig naar mijn idee..
Haha! Wie zou daar achter zitten?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:22 schreef PeterKelder het volgende:
Over Twitter gesproken, wat zie ik hier ineens?
Ik zit er niet achterquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:26 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Haha! Wie zou daar achter zitten?
Ik heb in elk geval geen twitter!
Ehh.. VERRASSING?!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:22 schreef PeterKelder het volgende:
Over Twitter gesproken, wat zie ik hier ineens?
Ik zag het ineens voorbij komen vanmiddagquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:30 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ehh.. VERRASSING?!![]()
Ik had een speciaal account aangemaakt waarbij ik alleen de cast van Hollyoaks volgde, maar ik dacht: ik kan hem net zo goed gebruiken om onze prachtige creaties te delen.En het blijkt dat nog best wat mensen het leuk vinden, zelfs Aaron (Sonny) heeft onze castfoto geretweet.
Daarbij was er nog geen Hollandse fanbase, dus we mogen best laten weten dat wij ook van Hollyoaks genieten (nouja, steeds minder maar goed)..
En zo houd ik m'n Engels ook een beetje op peil, haha. Doe het alleen nog niet zo lang hoor, pas twee dagen. Dus het moet nog op gang komen.
Wauw, al vijf volgers nu!!! En wat voor volgers zeg (van die verslaafde tienermeisjesaccountsquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zag het ineens voorbij komen vanmiddag
Nou ja, ik volg 't nu ook, wel zo leuk
Ik hoef me niet aangesproken te voelen toch?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:35 schreef luftersel het volgende:
[..]
Wauw, al vijf volgers nu!!! En wat voor volgers zeg (van die verslaafde tienermeisjesaccounts). Maar goed, 't is een begin..
quote:Jouw reactie
Jawel, jij bent de ergste.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik hoef me niet aangesproken te voelen toch?
Exact hetzelfde gebeurde bij Nancy, nog geen twee jaar geleden. Zij ging ook in 'premature labour', drie maanden van tevoren. De schrijvers hebben echt inspiratie te kort...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:32 schreef PeterKelder het volgende:
Hollyoaks star on Cindy's early labour: 'It's a scary time'
Als ze het maar niet wagen om een verhaallijn te starten waarin het kind niet levensvatbaar zal zijn
Cindy verdient nu wel eens geluk in d'r leven!
Zeg dat wel, zeker nu ze ook al zoeken naar pubers die geïnteresseerd zijn in schrijvenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:43 schreef luftersel het volgende:
[..]
Exact hetzelfde gebeurde bij Nancy, nog geen twee jaar geleden. Zij ging ook in 'premature labour', drie maanden van tevoren. De schrijvers hebben echt inspiratie te kort...
Dat was gelukkig maar een schreeuw om aandacht, om even te laten zien hoe goed Lime Pictures wel niet is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zeg dat wel, zeker nu ze ook al zoeken naar pubers die geïnteresseerd zijn in schrijven
Stel je voor dat dat een 11-jarige zal zijn, mag hij/zij straks aanschuiven bij het schrijversteam van Hollyoaksquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:53 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat was gelukkig maar een schreeuw om aandacht, om even te laten zien hoe goed Lime Pictures wel niet is.Ze bieden namelijk een soort cursus aan, waaruit uiteindelijk één iemand voortvloeit met potentie.
Krakwood heeft zelf ook het niveau van een elfjarige jongen volgens mij.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Stel je voor dat dat een 11-jarige zal zijn, mag hij/zij straks aanschuiven bij het schrijversteam van Hollyoaks![]()
Nou ja, het niveau van de serie is er haast wel naar op het moment, dus in dat opzicht
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:02 schreef luftersel het volgende:
[..]
Krakwood heeft zelf ook het niveau van een elfjarige jongen volgens mij.![]()
'I want to blow up things!! NOW!! MUUM!!!'
Ik zie het ook al helemaal voor me.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
"There should be a murder in the village! TODAY!!!!!!!!!!"
* PeterKelder ziet Krakwood ook al met een miniatuur-slagveld spelen
Jouw signatuurquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:32 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik zie het ook al helemaal voor me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dat echt gebeurt, hou ik het voor gezien. Dan ga ik zuinig zijn op de afleveringen uit 2012.![]()
![]()
Mijn zoveelste dreiging die ik waarschijnlijk niet ga waarmaken, maar oké. Ik kan dit echt niet langer aanzien..![]()
[ Bericht 16% gewijzigd door luftersel op 28-01-2014 21:06:02 ]
Zeker gezienquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:10 schreef luftersel het volgende:
Oh, en als DIT die who-dunnit is, is het al helemaal slecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.genoemd wordt als dader![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zeker gezienOh, gelukkig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.genoemd wordt als daderZie het net ook ja. Blijkbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Alsof Krakwood dacht: 'Well, Jim is leaving anyway, so why don't we just kill him to piss viewers off, more than we have already done? GUYS?! I WANT ANOTHER MURDER!!! YOU HEAR ME?!!'
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:20 schreef luftersel het volgende:
[..]
Oh, gelukkig.Zie het net ook ja. Blijkbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Alsof Krakwood dacht: 'Well, Jim is leaving anyway, so why don't we just kill him to piss viewers off, more than we have already done? GUYS?! I WANT ANOTHER MURDER!!! YOU HEAR ME?!!'![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:42 schreef PeterKelder het volgende:
Even terugkomen op mijn theorie dat Krakwood een kruising is tussen Kennard Bos en Rohan Gottschalk:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:42 schreef PeterKelder het volgende:
Even terugkomen op mijn theorie dat Krakwood een kruising is tussen Kennard Bos en Rohan Gottschalk:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan wordt driekwart van de huidige cast ontslagen (niet dat dat zo erg is) om plaats te maken voor creaties als Frans Zwartquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:26 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Van mijn part gaat die Krakwood naar gtst. Daar kunnen ze wel weer eens wat stunts gebruiken!
In principe zou het vertrek van een geliefd personage zó moeten worden opgevangen door een nieuw karakter. Tenminste, als de makers daartoe in staat zijn. Maar in dit geval heb ik daar een hard hoofd inquote:Zelfs ik begin hier al wel genoeg van te krijgen. Tenminste als Jim er nu ook al aan moet gaan..![]()
Ik was verdomme net zo blij dat hij uit die coma gekomen was.
Het zou mij niets verbazen als hij later verandert in een psychopaatquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:51 schreef luftersel het volgende:
Daar was-ie wéééér!!
[ afbeelding ]
Alsof ie nooit was weggeweest. Het is net een boomerang, die Freddie. Hoe harder je hem weggooit, hoe harder hij weer terugkomt. GA GEWOON WEG.
Alsjeblieft niet zeg. We weten allemaal hoe dat bij Will is gegaan. Die had er ook de kop voor, maar wat was dat een vreselijke verhaallijn en wat was James Atherton een vreselijk acteur. Echt verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als hij later verandert in een psychopaatHij heeft er de kop voor
Ik moest serieus nadenken over Frans Zwart!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan wordt driekwart van de huidige cast ontslagen (niet dat dat zo erg is) om plaats te maken voor creaties als Frans Zwart![]()
[..]
In principe zou het vertrek van een geliefd personage zó moeten worden opgevangen door een nieuw karakter. Tenminste, als de makers daartoe in staat zijn. Maar in dit geval heb ik daar een hard hoofd in
Jij hebt zijn scenes tenminste nog geskipt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:51 schreef luftersel het volgende:
Daar was-ie wéééér!!
[ afbeelding ]
Alsof ie nooit was weggeweest. Het is net een boomerang, die Freddie. Hoe harder je hem weggooit, hoe harder hij weer terugkomt. GA GEWOON WEG.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:18 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Jij hebt zijn scenes tenminste nog geskipt.Dat moet vast heel zwaar zijn geweest. Ik leef met je mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:22 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat moet vast heel zwaar zijn geweest. Ik leef met je mee.
Hoe dat zo?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:41 schreef luftersel het volgende:
Zo te zien is mijn Twitter-account niet alleen goed voor mijn Engels, Kelder.
Dat jij zo ook aardig je Engels oefent met al die reacties.quote:
Ah, zoquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:19 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat jij zo ook aardig je Engels oefent met al die reacties.(ik bedoelde niet dat je slecht Engels kan, als je dat soms dacht...
)
Haha, dat kon ik al wel merken aan je reacties hoor, dat je niet slecht bent in Engels.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ah, zo
(Ik had het wel vreemd gevonden ja als je dat bedoeld zou hebben, gezien ik vorige maand geslaagd ben voor m'n Engels niveau B2)
Maar hoe zit het dan met die dooie parkeerbonnenuitschrijver? Daar had Freddie toch iets mee van doen of niet?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:08 schreef luftersel het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. We weten allemaal hoe dat bij Will is gegaan. Die had er ook de kop voor, maar wat was dat een vreselijke verhaallijn en wat was James Atherton een vreselijk acteur. Echt verschrikkelijk.
Zelfs in 2012 al. Ik heb net een hele aflevering geskipt die draaide om Will.![]()
Bij Freddie is het nu al exact hetzelfde, en hij heeft nog geen eens een moord gepleegd.
Ja, totdat zijn dochter Greet Zwart in de serie komt, samen met zijn knechtje Thomas Royaalquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:15 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik moest serieus nadenken over Frans Zwart!Maar het kwartje is gevallen.
![]()
In ieder geval kan het dan nog een half seizoen ofzo leuk worden.
Krakwood is gewoon een one trick pony, zoveel is nu wel duidelijkquote:En ja, ik vrees dat Krakwood en co daar ook moeite mee zullen hebben.
Nope. Trevor heeft die vermoord, Freddie heeft hem moeten begraven in het bos, vandaar dat zijn DNA daaraan zat.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar hoe zit het dan met die dooie parkeerbonnenuitschrijver? Daar had Freddie toch iets mee van doen of niet?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:41 schreef PeterKelder het volgende:
Moordvrouw en de parachutemoord
luftersel, hou jij het filmpje van Hollyoaks Later alvast in de aanslag?
quote:dubgaz
I wonder how the actors in Hollyoaks keep a straight face when they are interviewed and have to sell these rediculous storylines ??
Mooiquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:43 schreef luftersel het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja hoor, die heb ik zo gevonden in noodgevallen.
Ik wíst dat je dit een keer zou zeggen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mooi
Ben trouwens benieuwd wanneer Kwalbert Verlinke in Boulevard gaat roeptoeteren dat hun redactie de stichters zijn van Twitteraccount Dutch Hollyoaks
quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, totdat zijn dochter Greet Zwart in de serie komt, samen met zijn knechtje Thomas Royaal
[..]
Krakwood is gewoon een one trick pony, zoveel is nu wel duidelijk
Nou, als de soap ooit geproduceerd wordt en er personages met die namen in de serie geïntroduceerd worden, dan kun je aannemen dat ik hoogstwaarschijnlijk ben ingeruild als creative producer voor Krakwoodquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:52 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Je bent al bezig met de namen voor jou soap dus.![]()
Of zijn dit de namen die nooit gebruikt mogen worden.
Pas als ik namen als Freddie of Sandy tegenkom, weet ik dat Boring Kirkwood je baan heeft overgenomen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou, als de soap ooit geproduceerd wordt en er personages met die namen in de serie geïntroduceerd worden, dan kun je aannemen dat ik hoogstwaarschijnlijk ben ingeruild als creative producer voor Krakwood
quote:Taylor Zoe
"More recently, Jim has been embroiled in darker storylines as his association with Fraser and his criminal world landed him in some dangerous situations."
Ehhm, who hasn't?
En opnieuw zó waarquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:10 schreef luftersel het volgende:
Een briljante reactie op het artikel over Jim's exit:
[..]![]()
quote:"I'm sad to leave, but we all knew someone as cool, suave, handsome and well-dressed as Jim was never long for this world."
quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:27 schreef PeterKelder het volgende:
Quote van Dan uit het artikel:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op dit soort momenten ben ik blij dat ik Twitter hebquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:34 schreef luftersel het volgende:
[ afbeelding ]
Nou jongens, begin maar met vragen bedenken!
En nu hebben ze het shot van Esther ook al verkloot.quote:
Ik vind het nog niet eens zo heel erg om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:35 schreef luftersel het volgende:
[..]
En nu hebben ze het shot van Esther ook al verkloot.
Nou ja, het blijft sowieso al een lelijk, goedkoop shot (ook al zet het Esther goed neer), maar ik vond hem eerder mooier.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vind het nog niet eens zo heel erg om eerlijk te zijn
Dan weet ik ook wanneer ik moet stoppen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou, als de soap ooit geproduceerd wordt en er personages met die namen in de serie geïntroduceerd worden, dan kun je aannemen dat ik hoogstwaarschijnlijk ben ingeruild als creative producer voor Krakwood
quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:41 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dan weet ik ook wanneer ik moet stoppen.![]()
Echter bevalt me dit Hollyoaks nog best goed. Ondanks de vervelende gebeurtenissen van nu.![]()
Echter Jim/ Dan Tetsell is echt wel een held ja.![]()
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb de aflevering net gezien, zat met tranen in m'n ogen. Maar zijn dood was echt te goedkoop. Dit geeft maar weer eens aan welke kant de schrijvers opgaan. Zal hem zo enorm missen...
Verder weer een ***aflevering. De McQueens waren wel weer leuk, maar ik heb verder alles met Fraser/Freddie overgeslagen dus veel was het niet.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.............................![]()
Als het zo doorgaat schakel ik dadelijk nog volledig over naar EastEnders.
Heel jammer ja!quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:26 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ja![]()
Heb de aflevering net gezien, zat met tranen in m'n ogen. Maar zijn dood was echt te goedkoop. Dit geeft maar weer eens aan welke kant de schrijvers opgaan. Zal hem zo enorm missen...
Verder weer een ***aflevering. De McQueens waren wel weer leuk, maar ik heb verder alles met Fraser/Freddie overgeslagen dus veel was het niet.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:05 schreef luftersel het volgende:
Dan zal er voorlopig nog wel geen einde komen aan deze verhaallijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.............................![]()
Als het zo doorgaat schakel ik dadelijk nog volledig over naar EastEnders.![]()
En zullen Fraser en Grace voorlopig nog wel even hun gang kunnen gaan.![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:05 schreef luftersel het volgende:
Uhm... Dat was toch allang duidelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.............................![]()
Als het zo doorgaat schakel ik dadelijk nog volledig over naar EastEnders.![]()
Roep dat nou niet te hard, voor je het weet komt Crapwood nog op ideeën voor een "huge stunt" die een "big shock" zal zijn voor de kijkersquote:Op donderdag 30 januari 2014 09:08 schreef luftersel het volgende:
Oh, en Sonny mag van mij ook wel heel snel onder een trein komen.
Serieus?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Uhm... Dat was toch allang duidelijk?
Herinner je je nog een tijdje terug die scène waarin Sam door haar baas werd berispt op haar jacht op Trevor/Fraser? Scène later zag je die vent bij Fraser zittenquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:25 schreef luftersel het volgende:
[..]
Serieus?Of bedoel je hiermee dat het voor jou allang duidelijk was?
Ik wist het namelijk niet. Maar ja, dat kan komen omdat ik de helft van de tijd alle scènes met Fraser oversla...
Dat is me echt volledig ontgaan.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Herinner je je nog een tijdje terug die scène waarin Sam door haar baas werd berispt op haar jacht op Trevor/Fraser? Scène later zag je die vent bij Fraser zitten
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Roep dat nou niet te hard, voor je het weet komt Crapwood nog op ideeën voor een "huge stunt" die een "big shock" zal zijn voor de kijkers
Wat was dit inderdaad een slechte aflevering zegquote:Op donderdag 30 januari 2014 08:26 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ja![]()
Verder weer een ***aflevering. De McQueens waren wel weer leuk, maar ik heb verder alles met Fraser/Freddie overgeslagen dus veel was het niet.
Tja, Dirk's hele familie is dan ook verdwenen vorig jaar, op Dennis na. Maar ik denk dat ze hem erin houden voor Dennis. Hij is nou eenmaal een semi-regulier, net als Martha, Frankie, Jack en Diane. Dus ik vrees er niet voor eigenlijk! Vincent en George zijn ook al maanden niet meer te zien, maar die blijven er ook in..quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:34 schreef PeterKelder het volgende:
Ik heb trouwens op de een of andere manier het gevoel dat Dirk er binnenkort ook uitgaat
Waarom?
- De beste man heeft al maanden geen screentime meer gehad (die cameo bij Robbie en Finn reken ik gewoon niet mee)
- Daar komt bij dat Dirk en Cindy (DINDY!!!) ook al maanden niet meer samen in een scène hebben gezeten, terwijl ze wel een relatie hebben
- Hij heeft nog steeds geen eigen leadershot terwijl daar na alle removals van de afgelopen weken toch ruim de plek voor is
- De aankomende verhaallijn met Cindy en het ongeboren kind zal waarschijnlijk een slechte afloop hebben, waarop de relatie van Dindy op de klippen loopt en Dirk hevig teleurgesteld het stadje verlaat
Het zou me in ieder geval niet verbazen wanneer we binnenkort op DS lezen dat David Kennedy de serie verlaat na bijna 3 jaar
Mwah, over het algemeen hebben Jack en Frankie meer screentime. En dat van Vincent en George boeit me totaal niet, totaal overbodige personagesquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:46 schreef luftersel het volgende:
[..]
Tja, Dirk's hele familie is dan ook verdwenen vorig jaar, op Dennis na. Maar ik denk dat ze hem erin houden voor Dennis. Hij is nou eenmaal een semi-regulier, net als Martha, Frankie, Jack en Diane. Dus ik vrees er niet voor eigenlijk! Vincent en George zijn ook al maanden niet meer te zien, maar die blijven er ook in..
Hetzelfde probleem was met Tilly en Esther vorige zomer. Na de maand juli werden ze maanden niet samen gezien en toen was het exit Tilly.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mwah, over het algemeen hebben Jack en Frankie meer screentime. En dat van Vincent en George boeit me totaal niet, totaal overbodige personages
Maar bij Dirk vind ik het gewoon ontzettend vreemd. We zien niks van Dindy, terwijl er bij welk irrelevant stel dat net bij elkaar is dan ook een hele verhaallijn aan wordt gekoppeld. Geef die man verdomme gewoon meer screentime!
Het zal wel weer geen lievelingetje van Crapwood zijn
De grootste vloek is nog wel dat Dirk geen Roscoe of Black is. Heet je toevallig anders, dan wordt je als het tegenzit gewoon niet meer gebruikt als personage, en heeft de acteur/actrice in kwestie dus ook niks anders te doen dan uit zijn/haar neus te vreten. En dan komt er natuurlijk een gesprekje tussen Crapwood en acteur/actrice en daaruit zal blijken dat beide partijen het niet meer zo zien zitten en de acteur/actrice de serie dus verlaat. Of diegene wordt gewoon keihard ontslagen vanwege "big/huge/massive changes" die of course een "huge shock" zullen opleveren bij de kijkers. Of zoiets.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:09 schreef luftersel het volgende:
[..]
Hetzelfde probleem was met Tilly en Esther vorige zomer. Na de maand juli werden ze maanden niet samen gezien en toen was het exit Tilly.Maar goed, in 2012 was het ook met Doug en Ste, gelukkig bleven die er wel in.
![]()
Maar inderdaad, Kirkwood kennende zal er wel iets niet goed genoeg zijn aan Dirk. Hij is waarschijnlijk niet knap genoeg. O wacht, ik weet het al: hij is aardig. Dat is een vloek natuurlijk.
Crapwood heeft echter al een ideale manier bedacht om de kijkers weer positiever te stemmen:twitter:seaniesean twitterde op dinsdag 28-01-2014 om 23:11:06@Hollyoaks can you please tell Brian that he's making a mess of you. Bring back @carlinorris!!! reageer retweet
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:28 schreef luftersel het volgende:
PffffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:29 schreef PeterKelder het volgende:
Er wordt aan de stoelpoten van Crapwood gezaagd:Crapwood heeft echter al een ideale manier bedacht om de kijkers weer positiever te stemmen:twitter:seaniesean twitterde op dinsdag 28-01-2014 om 23:11:06@Hollyoaks can you please tell Brian that he's making a mess of you. Bring back @carlinorris!!! reageer retweet
[ afbeelding ]
"What we need is a massive change that will shock all viewers! We have to do a huge stunt sequence that will be mindblowing!! I have the perfect idea: we blow up the whole village because of a gas leak!!!
If we do this, the viewers will be thrilled and be positive again!!!! And, the most important thing, we will win the award for the Most Spectaculaire Scène in a soap opera!!!!!
YES, we are gonna do this!!!!!! TODAY!!!!!!!!!!"
Grappig dat je dat zegt, want drie keer raden wat er in die aflevering zo "erg" was...quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:01 schreef PeterKelder het volgende:
Het enige écht goede wat Krak/Crapwood heeft gedaan is het introduceren van de Sad Piano-eindtune, waar hij al plannen voor had in 2007(!!!):![]()
![]()
De versie bij de aflevering van 3 september 2013 is zelfs nóg mooier, wanneer die langer duurt en doorloopt in de scène na de aftiteling
quote:Wikipedia
[...]
3 September 2013:
Paul Browning strangles his wife, Mercedes.
Op Wikipedia hebben ze per ongeluk de data van de First Look op E4 neergezet: de echte officiële uitzending (zo staat-ie nu ook weer op YT) was op 3 septemberquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:05 schreef luftersel het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt, want drie keer raden wat er in die aflevering zo "erg" was...
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Maar volgens mij bedoel je 2 september 2013, toen werd Myra "doodgeschoten". Althans, Wikipedia zegt dat tijdens die aflevering de muziek doorging na de credits.
Mijn excuses, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Op Wikipedia hebben ze per ongeluk de data van de First Look op E4 neergezet: de echte officiële uitzending (zo staat-ie nu ook weer op YT) was op 3 september
Uw excuses zijn bij deze geaccepteerdquote:
Tja, en daar komen we weer bij datgene wat we allang weten: een lievelingetje van Krak/Crapwood krijgt al het mooisquote:Toch vond ik de aflevering waarin Mercedes vermoord werd niet emotioneel. Tuurlijk was ze niet dood. Duh.En daar hebben ze dan die zielige muziek voor genomen. Maar als iemand als Jim wordt doodgestoken, is het niet erg.
Dat vond ik ook al zo vaagquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:13 schreef luftersel het volgende:
Was ik trouwens de enige die Jim's laatste scène echt heel erg slecht vond? Ik vond het mooi hoe ze het opbouwden, met John-Paul en Carmel, maar hij leek niet eens door te hebben dat hij doodgestoken werd.![]()
Het was echt zo: *steek* *loopt gewoon door* *lacht* *omhelst Carmel ongeveer nog 2 minuten* *ziet bloed* *valt dood neer*
Oh, die scènes heb ik zonder interesse zitten kijken. Of liever gezegd: half zitten kijken. Het boeit me eigenlijk totaal niet, want ik weet toch al hoe het loopt: Fraser komt ermee weg, Trevor eveneens, DisGrace ook... En het liedje begint weer van voren af aanquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:18 schreef luftersel het volgende:
En wat dacht je van Trevor? Hij kan zomaar een gevangenisstraf ontlopen door tegen Sam te zeggen dat Jim zijn baas is. Toen ik zag dat hij niet veroordeeld werd, dacht ik echt:
KRAKWOOD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:29 schreef PeterKelder het volgende:
[...]
Oh, en dat geflirt met die agent, WAT HEEFT DAT TE BETEKENEN?! Is Dindy alweer uit elkaar nog voordat ze goed en wel iets gestart zijn???
I demand an explanation, TODAY!!!!
Daar zat ik dus ook al aan te denkenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:12 schreef luftersel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dit wordt onze nieuwe kreet voortaan.
Nee, ik vond die foto gewoon niet zo mooi als deze:quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:30 schreef PeterKelder het volgende:
Hollyoaks star on male rape story: 'Diane should hand Finn in'
Wijze woordenNu maar hopen dat Crapwood en de schrijvers dat ook inzien.
Trouwens: is dat een nieuwe persfoto van Diane?
Ik begin zo langzamerhand eindelijk een beetje te wennen aan Robbie (net als bij Trevor). Het lijkt alsof ze hem wat gevoeliger gaan maken. Charlie Wernham is sowieso de enige van de Roscoe-clan die kan acteren, dus ik ben blij dat ze hem niet continu de levens van anderen laten verzieken zonder enige reden. Hopen dat dat ook zo blijft...quote:
Exclusive: Hollyoaks: Robbie Roscoe to discover Finn, John Paul secret
Hm, dat duurt dus nog wel even voor we die scènes zullen zien, maar ik ben wel benieuwd
Krijgen we weer hetzelfde gezeik als vorig jaar. Ben maar blij dat je dat niet gezien hebt (toch?), want het was echt vreselijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:02 schreef PeterKelder het volgende:
Exclusive: Hollyoaks' Kieron Richardson: 'Ste may make some stupid mistakes'
Tja, eerlijk gezegd zit ik hier niet zo op te wachten. Laat hem eens wat volwassener worden
Niet gezien neequote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:56 schreef luftersel het volgende:
[..]
Krijgen we weer hetzelfde gezeik als vorig jaar. Ben maar blij dat je dat niet gezien hebt (toch?), want het was echt vreselijk.
Je mag je sowieso gelukkig prijzen dat je het meerendeel van 2013 niet hebt gezien.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Niet gezien neeEn aan jouw reactie te merken mag ik mij daar zeer gelukkig mee prijzen
Dat klinkt nogal negatief, ik zou bijna willen kijkenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:03 schreef luftersel het volgende:
[..]
Je mag je sowieso gelukkig prijzen dat je het meerendeel van 2013 niet hebt gezien.
Precies, het Will/Texas-huwelijk was het enige boeiende, echt waar.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat klinkt nogal negatief, ik zou bijna willen kijken
Over 2013 gesproken: ik ben wat mooie afleveringen aan het downloaden momenteel: de Blast-afleveringen, Will/Texas-huwelijk, Fall of Sienna... Nu alleen nog de Will vs. Dodger-week
Was de exit van Brendan dan ook niet de moeite waard?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:12 schreef luftersel het volgende:
[..]
Precies, het Will/Texas-huwelijk was het enige boeiende, echt waar.En zelfs die aflevering vond ik nog niet echt geweldig, omdat ik zo'n enorme hekel had aan Will.
Verder werd het jaar gedomineerd door slechte exits, de irritante Dr. Browning en Mercedes, Trevor/Sinead/Ste die zich in de nesten werkten om niks, Will die constant overal doodstil naar zat te staren en slappe Roscoe-verhaaltjes. Echt waardeloos, op een paar verhaallijnen na.
Jawel, die was prachtig, maar dat gedoe daarvoor was wat matig (met Mitzeee's exit). Kirkwood had de geweldige Walker over de top gemaakt (net als Clare later). Na Brendan's exit ging alles bergafwaarts.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Was de exit van Brendan dan ook niet de moeite waard?
Dat Clare voor de 1473470ste keer terug moest keren begrijp ik nog steeds niet. En ik vraag me al helemaal af waarom ineens moest blijken dat Fraser haar vader isquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:17 schreef luftersel het volgende:
[..]
Jawel, die was prachtig, maar dat gedoe daarvoor was wat matig (met Mitzeee's exit). Kirkwood had de geweldige Walker over de top gemaakt (net als Clare later). Na Brendan's exit ging alles bergafwaarts.
Ik vraag me sowieso af wat ze met Fraser willen. Ze weten vanaf het begin al niet wat ze met hem willen. Dus ze maakte hem maar even Clare's vader, zodat hij wat te doen had.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat Clare voor de 1473470ste keer terug moest keren begrijp ik nog steeds niet. En ik vraag me al helemaal af waarom ineens moest blijken dat Fraser haar vader is
Met nadruk op even, want 10 afleveringen later was ze doodquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:35 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik vraag me sowieso af wat ze met Fraser willen. Ze weten vanaf het begin al niet wat ze met hem willen. Dus ze maakte hem maar even Clare's vader, zodat hij wat te doen had.
quote:Het ergste vond ik nog dat ze laatst in de aflevering deden alsof Fraser de nieuwe Silas is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Dat kun je niet maken. Zo'n held als Silas mag je niet vergelijken met Fraser.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Met nadruk op even, want 10 afleveringen later was ze dood
Fraser? Een Roscoe? Een totaal onschuldig iemand? Crapwood?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:53 schreef luftersel het volgende:
Godsamme, Digital Spy is volgens mij ook geen fan van Hollyoaks.![]()
[ afbeelding ]
Hmmmm, over wie zou die onderste tweet toch gaan?
Geen idee.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Fraser? Een Roscoe? Een totaal onschuldig iemand? Crapwood?
Oh wacht effe: het is natuurlijk Mercedesquote:
En dan is Phil Redmond de daderquote:Al zou die laatste natuurlijk het meest geweldig zijn...
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh wacht effe: het is natuurlijk Mercedes
Niet dat dat kan, want ze was bij de Blast volgens mij al jarig, maar goed, dat zullen ze zich vast niet meer herinneren
[..]
En dan is Phil Redmond de dader![]()
Zijn verklaring: "He has completely raped the series. I thought: I must do something about it. TODAY!!!"
Maar goed dat ik niet van plan was deze aflevering of die van gisteren nog te kijken deze week.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:53 schreef PeterKelder het volgende:
Wat was dit een ontiegelijk vervelende aflevering zeg
De Fraser/Trevor/Grace-scènes waren gewoonweg slecht en slaapverwekkend, dan hebben we nog vrouwtje Moeilijkkijken en meneertje Ik-heb-maar-één-gezichtsuitdrukking, daarbij ook nog eens Sandy... Nee, dit was echt geen pretje.
Gelukkig waren de McQueen-scènes echt fantastisch![]()
![]()
Hm, in deze aflevering zijn alleen de McQueen-scènes de moeite waard. Eigenlijk had de hele aflevering rond hen en de korte terugkeer van Myra moeten draaien, maar de andere lievelingetjes van Crapwood hebben ook zo hun broodnodige screentime nodig naar het schijntquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:11 schreef luftersel het volgende:
[..]
Maar goed dat ik niet van plan was deze aflevering of die van gisteren nog te kijken deze week.Kan me er echt niet toe zetten.
Nou, als ze dít al een "huge showdown" noemen, is het écht heel slecht gesteld met de creativiteit van de makersquote:Maar wacht eens even, er was toch een 'huge showdown' vandaag? Dat was dus ook niks?
Ik vond Sienna's showdown het beste. Die van Will was goed, maar ja, Will was geen echte slechterik naar mijn mening. Waardeloos hoopje verdriet met een bril op, dat was het.quote:
Ik vond zijn "waarom" best wel sterk hoor, bijna even sterk als die van Sienna. Het mooie hier was ook dat er veel meer paniek was: Sienna vanwege Tom in de kelder, Patrick vanwege de geheimen uit het verleden... En de actiesequentie was meesterlijk. Ik zat net weer ademloos te kijken naar het gevecht tussen Will en Dodger op het dak, echt meesterlijkquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:48 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik vond Sienna's showdown het beste. Die van Will was goed, maar ja, Will was geen echte slechterik naar mijn mening. Waardeloos hoopje verdriet met een bril op, dat was het.
En zo is het ja!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:53 schreef PeterKelder het volgende:
Wat was dit een ontiegelijk vervelende aflevering zeg
De Fraser/Trevor/Grace-scènes waren gewoonweg slecht en slaapverwekkend, dan hebben we nog vrouwtje Moeilijkkijken en meneertje Ik-heb-maar-één-gezichtsuitdrukking, daarbij ook nog eens Sandy... Nee, dit was echt geen pretje.
Gelukkig waren de McQueen-scènes echt fantastisch![]()
![]()
Haha, je hebt 'm al door. Voeg daar Finn en Vincent aan toe en je hebt mijn top 5! Daarna komen nog Lindsey, Robbie, Sandy en Sonny. Maar daar kan ik nog enigszins naar kijken..quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:12 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
En zo is het ja!![]()
Volgende week geven ze van mijn part (ik ken ze eigenlijk niet of amper) George, Dennis en Vincent maar wat screentime.
Want de top 3 van personages waar ik echt helemaal klaar mee ben zijn:
Nummer 1: Freddie Roscoe.
Nummer 2: Grace Black.
Nummer 3: Fraser Black.
Zitten ze een keer niet in de aflevering, vind ik eigenlijk elke aflevering stukken beter tot nog toe.
Ik denk dat dit ook wel jullie top 3 zou zijn.. Of vergeet ik iemand?
Nou, gelukkig krijgt Dennis komende week weer wat meer screentimequote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:12 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
En zo is het ja!![]()
Volgende week geven ze van mijn part (ik ken ze eigenlijk niet of amper) George, Dennis en Vincent maar wat screentime.
Want de top 3 van personages waar ik echt helemaal klaar mee ben zijn:
Nummer 1: Freddie Roscoe.
Nummer 2: Grace Black.
Nummer 3: Fraser Black.
Zitten ze een keer niet in de aflevering, vind ik eigenlijk elke aflevering stukken beter tot nog toe.
Ik denk dat dit ook wel jullie top 3 zou zijn.. Of vergeet ik iemand?
Mercedes ben ik vergeten in het rijtje van meest ergerlijke personagesquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:31 schreef Koosnaam het volgende:
Haha! Ja, ik wist eigenlijk al wel dat jullie er ook wel zo over dachten.
Maar ik heb me er nog niet zo aan kunnen ergeren als dat ik deze week gedaan heb.![]()
Maar in dat rijtje horen voor mij ook zeker Finn, Robbie, Trevor, Tegan, Sonny. En Sandy en Mercedes irriteren me ook.![]()
Leukste personages vind ik eigenlijk een stuk moeilijker nog. Maar dan ga ik maar voor:
1. John Paul
2. Maxine
3. Nancy
4. Tony
5. Leela
6. Dodger
7. Jack
8. Carmel
9. Tom
10. Peri
Maar van een aantal personages heb ik nog erg weinig gezien.
Haha, ja ik dacht al dat je die misschien vergeten was.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mercedes ben ik vergeten in het rijtje van meest ergerlijke personages
En John-Paul in die van leukste personages
Maar wel grappig dat ons lijstje van favoriete personages erg overeenkomt
Er zijn best veel leuke personages: Dennis, Nana en Carmel staan bijvoorbeeld ook niet in mijn lijstje, terwijl ik ze wel ontzettend leuk vind.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:55 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Haha, ja ik dacht al dat je die misschien vergeten was.![]()
Ik zat wel te twijfelen bij een aantal. Zeker in het rijtje van leukste personages! Maar zoals een Dirk, heb ik nog bijna niets van gezien.
Ja absoluut. Al vond ik de rol van Tony nog vrij beperkt. Aan zijn restaurant plannen met Ste, kwam wel heel snel een eind. Wel diende hij natuurlijk ook als ondersteunende rol van Finn.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Er zijn best veel leuke personages: Dennis, Nana en Carmel staan bijvoorbeeld ook niet in mijn lijstje, terwijl ik ze wel ontzettend leuk vind.
Maar het ligt er ook aan of ze op het moment een grotere rol spelen of niet. Een Maxine of Tony hebben de afgelopen tijd bijvoorbeeld meer screentime gehad als Leela, Dirk en Peri. Die drie vind ik echt erg tof, terwijl ze nauwelijks te zien zijn de laatste tijd of zelfs al tijden geen verhaallijn hebben gehad.
Gelukkig krijgt Peri deze week ook weer een rol, evenals Dirk. Ik kijk er naar uit
Nou nou, niet overdrijven, 't zijn maar 7 postsquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:29 schreef luftersel het volgende:
Zó, bijna heel de dag niet online geweest, even wat teruglezen hoor.
Toch moest ik nog wel even wat teruglezen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou nou, niet overdrijven, 't zijn maar 7 posts
Nee, dit is een nooit gebruikte title card uit 2010. Althans: deze hoort bij een filmpje die op YouTube wordt genoemd als "never used opening credits", terwijl het filmpje op de site van Motion Foundation wordt aangeduid als promo.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:09 schreef luftersel het volgende:
[..]![]()
Afleveringen van 5 jaar geleden weer aan het kijken of zo?
Dat is ook weer zoquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:08 schreef luftersel het volgende:
[..]
Toch moest ik nog wel even wat teruglezen.Normaal mis ik er niet zo veel.
Gelukkig komt dat ook wel aardig overeen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:55 schreef luftersel het volgende:
Mmmm, ik denk dat mijn top 10 van de leukste zou zijn (en hiermee bedoel ik de beste acteurs in combinatie met een goed neergezet karakter die ik graag zie, degene hoeft niet per se aardig te zijn):
1. Tony (de held der helden)
2. Nancy (de heldin der heldinnen)
3. Cindy (ze heeft gewoon iets, ik weet niet wat)
4. Maxine (wat een schatje)
5. Carmel (geweldige humor)
6. Leela (geweldig karakter met geweldige humor)
7. John-Paul (goed acteur, aardig karakter)
8. Sienna (geweldige actrice, geweldig complex karakter)
9. Ste (hij heeft ook gewoon iets)
10. Esther (ook zo'n schatje)
Eigenlijk horen Nana, Dirk, Jack en Darren er ook bij, maar de eerste drie krijgen amper screentime of eigen verhaallijnen en de laatste was vroeger leuk, maar nu al een lange tijd niet meer...
Mijn top 10 van vreselijkste is makkelijk:
1. FREDDIE
2. FRASER
3. GRACE
4. VINCENT
5. FINN
6. Robbie
7. Trevor
8. Lindsey
9. Sandy
10. Sonny
En eigenlijk horen hier ook nog Sinead, Mercedes, Diane en Phoebe bij, maar Sinead en Mercedes houden de boel nog wel levendig (Sinead heeft het gewoon niet getroffen met een Roscoe), Diane gaat op zich nog wel en Phoebe is nog lang niet zo erg als de mensen in mijn top tien.
brrrrr!quote:Op zondag 2 februari 2014 11:18 schreef luftersel het volgende:
Oh god...
Hollyoaks' Tamara Wall extends contract: 'DisGrace will show softer side'
We mogen dus nog lekker lang kijken naar deze geperoxideerde aap
[ afbeelding ]
Deze week.quote:Op zondag 2 februari 2014 11:58 schreef Koosnaam het volgende:
Ik moest ook even terugkijken op pagina 10, omdat ik een poosje niet online was.
[..]
Gelukkig komt dat ook wel aardig overeen.![]()
En ik denk ook eigenlijk dat je wel gelijk hebt met Tony op nummer 1.![]()
Tony gaat binnenkort toch alsnog een restaurant openen? Weten jullie wanneer dat ongeveer gaat gebeuren?
KAN DIE FOTO WEG???!!!quote:Op zondag 2 februari 2014 11:18 schreef luftersel het volgende:
Oh god...
Hollyoaks' Tamara Wall extends contract: 'DisGrace will show softer side'
We mogen dus nog lekker lang kijken naar deze geperoxideerde aap
[ afbeelding ]
Oh wauw, ik weet niet wat je het hebt gedaan, maar ze is er zeker van opgeknapt!quote:Op zondag 2 februari 2014 14:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
KAN DIE FOTO WEG???!!!![]()
![]()
Of op z'n minst vervangen voor deze versie:
[ afbeelding ]
Nou, heel simpel: Tamara staat nu achter de Wallquote:Op zondag 2 februari 2014 14:41 schreef luftersel het volgende:
[..]
Oh wauw, ik weet niet wat je het hebt gedaan, maar ze is er zeker van opgeknapt!
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou, heel simpel: Tamara staat nu achter de Wall
Zolang vrouwtje Boterveld niet moeilijk kijkt is het primaquote:Op zondag 2 februari 2014 15:13 schreef luftersel het volgende:
Hebben jullie er trouwens bezwaar tegen als ik Lindsey gebruik in de volgende titlecard?Het is een irritant mens, maar de foto is erg mooi.
Eh.................quote:Op zondag 2 februari 2014 15:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zolang vrouwtje Boterveld niet moeilijk kijkt is het prima
Nou, dan heb ik liever deze:quote:Op zondag 2 februari 2014 15:18 schreef luftersel het volgende:
[..]
Eh.................![]()
Ze kijkt alsof ze zware migraine heeft![]()
Het probleem is dat in de andere titlecards die ik heb gemaakt mensen voorkomen die ik pas nog gebruikt heb...Ik wil het een beetje variëren, zodat iedereen - met uitzondering van de Roscoes en Blacks - een keer voorkomt.
quote:Op zondag 2 februari 2014 15:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou, dan heb ik liever deze:
[ afbeelding ]
Het is dan wel geen mooie scènefoto, maar hier kijkt ze tenminste vrolijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel grappig dat Alex in dezelfde buurt woont als waar de Sharpes tot voor kort woonden
Op dit soort momenten is het gewoon zonde dat de set van Hollyoaks zo klein is. Ze hadden de huizen van Brookside gewoon nooit moeten verkopen![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 15:30 schreef PeterKelder het volgende:
Een paar fotootjes van Mercedes en Alex:Dat artikel ook waar deze foto's vandaan komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel grappig dat Alex in dezelfde buurt woont als waar de Sharpes tot voor kort woonden
Op dit soort momenten is het gewoon zonde dat de set van Hollyoaks zo klein is. Ze hadden de huizen van Brookside gewoon nooit moeten verkopen"Mercedes gaat op bezoek bij Alex omdat Cindy, die over twee weken bevalt (die blijkbaar al zes maanden zwanger is
), voor haar zoontje Hilton (
) een beenmergtransplantatie nodig heeft. Ze doet zich voor als schoonmaakster."
Echt WTF, waarom een schoonmaakster?Ze zal hem toch echt moeten vertellen over de bevalling van Cindy wil hij toestemming geven voor die transplantatie.
![]()
't Is Hollyoaks, hè?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:36 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat artikel ook waar deze foto's vandaan komen."Mercedes gaat op bezoek bij Alex omdat Cindy, die over twee weken bevalt (die blijkbaar al zes maanden zwanger is
), voor haar zoontje Hilton (
) een beenmergtransplantatie nodig heeft. Ze doet zich voor als schoonmaakster."
Echt WTF, waarom een schoonmaakster?Ze zal hem toch echt moeten vertellen over de bevalling van Cindy wil hij toestemming geven voor die transplantatie.
Holly - Oaksquote:Op zondag 2 februari 2014 15:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
't Is Hollyoaks, hè?
Dat Alex zich niet zal afvragen waarom er ineens een "schoonmaakster" voor de deur staat is ook al zo typisch. Ja, of hij moet in zó'n groot huis wonen dat er iedere dag eentje komt.
Overigens, waarom noemt Cindy dat joch niet gewoon Oaks?
Ik vind het prima hoor!quote:Op zondag 2 februari 2014 15:13 schreef luftersel het volgende:
Hebben jullie er trouwens bezwaar tegen als ik Lindsey gebruik in de volgende titlecard?Het is een irritant mens, maar de foto is erg mooi.
Dat is het probleem bij Lindsey; als ze moeilijk kijkt, kijkt ze ook extreem moeilijk, alsof ze binnen een halve minuut een plan moet hebben voor de vrede op aardequote:Op zondag 2 februari 2014 21:20 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor!
Zolang ik er inderdaad ook geen Roscoe bij kan ontdekken, mag ze van mij best wel een beetje moeilijk kijken zelfs.
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is het probleem bij Lindsey; als ze moeilijk kijkt, kijkt ze ook extreem moeilijk, alsof ze binnen een halve minuut een plan moet hebben voor de vrede op aarde
Ook een goeie jaquote:Op zondag 2 februari 2014 21:35 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Misschien komt het ook wel, omdat ze al een tijdje weet, welke scenes ze met Freddie moet opnemen..
Omdat ze destijds haar dood in scène heeft gezet om Browning te laten opdraaien voor de "moord" op haar. Als de politie er nu achter zou komen dat dit dus fake was, kan ze hiervoor vervolgd worden en in de gevangenis terechtkomen.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:36 schreef Koosnaam het volgende:
Wat betreft Myra McQueen in de vrijdag aflevering. Het was dus niet veilig genoeg voor haar om definitief terug te keren? Ik heb die verhaallijn destijds (ook) niet gezien, met Dr Browning.
Anyway! Misschien werd het wel duidelijk verteld. Maar begreep het niet helemaal waarom..
Haha inderdaad.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ook een goeie ja![]()
Arme Sophie Austin, ik heb met haar te doenWas ze toch beter af toen ze nog een gastrolletje speelde als stripster Carry
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:41 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Haha inderdaad.![]()
Hoe zullen die opnames gegaan zijn?
''Freddie, im acting seriously!'' Now you have to also act seriously.
''I don't want to kiss you again!''
Oowja oké!quote:Op zondag 2 februari 2014 21:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Omdat ze destijds haar dood in scène heeft gezet om Browning te laten opdraaien voor de "moord" op haar. Als de politie er nu achter zou komen dat dit dus fake was, kan ze hiervoor vervolgd worden en in de gevangenis terechtkomen.
Nu zegt dat laatste niet zoveel als je kijkt naar hoe alle gangsters hun straf altijd ontlopen of er van afkomen met een boete of plantsoenendienst, maar ja, 't is Hollyoaks
Daar heeft ze wel recht op ja!quote:Op zondag 2 februari 2014 21:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
Crapwood zal haar wel een salarisverhoging beloofd hebben voor die scène
Of wat dacht je van Nancy, die heeft het zelfs gedaan met Joequote:Op zondag 2 februari 2014 21:48 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Daar heeft ze wel recht op ja!En ik vind dat Sinead dat eigenlijk ook moet hebben.
Die heeft zich zelfs moeten lenen aan Robbie!
Dat van Nancy wist ik niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Of wat dacht je van Nancy, die heeft het zelfs gedaan met Joe
Alle acteurs die een scène hebben gehad met leden van de Roscoes krijgen psychische hulpverlening
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:52 schreef PeterKelder het volgende:
Tijdens het opnemen van de zoenscène tussen Freddie en Lindsey:
[ afbeelding ]
Sophie: "Hey, you said you had eaten no garlic, right?"
Charlie: "Yeah, why?"
Sophie: "Well, why do I smell a strong garlic smell?"
Charlie: "Uhm..."
Ondertussen staat Carry te trappelen om terug te keren als Lindsey's tweelingzus:quote:Op zondag 2 februari 2014 21:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ook een goeie ja![]()
Arme Sophie Austin, ik heb met haar te doenWas ze toch beter af toen ze nog een gastrolletje speelde als stripster Carry
Eigenlijk wil ik je dat trauma besparen, maar als je het toch wil zien:quote:
Dát is het natuurlijk!quote:En inderdaad!![]()
Waarschijnlijk wou Wallis Day de psychische hulpverlening voorblijven. En daarom de serie verlaten.
Trappelen? Bedoel je niet "tippelen"?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:56 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ondertussen staat Carry te trappelen om terug te keren als Lindsey's tweelingzus:
[ afbeelding ]
"Ik hoorde mijn naam?"
Carry gaat pas tippelen voor Krakwood wanneer ook zij salarisverhoging krijgt.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Trappelen? Bedoel je niet "tippelen"?
(Niet dat ik weet of dat nu een extra bijverdienste was van Carry, maar dat terzijde)
Die is echt goed.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:53 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat van Nancy wist ik niet.![]()
En inderdaad!![]()
Waarschijnlijk wou Wallis Day de psychische hulpverlening voorblijven. En daarom de serie verlaten.
Gelukkig stopte de aflevering ook daarna.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik je dat trauma besparen, maar als je het toch wil zien:
Vanaf 21:10 min.
Bekijken op eigen risico
[..]
Dát is het natuurlijk!
Nou ja, Amanda Clapham zal binnen nu en een jaar wel de serie verlaten wegens "nieuwe carrièremogelijkheden" (lees: grote psychische schade)
Ah, zoquote:Op zondag 2 februari 2014 22:01 schreef luftersel het volgende:
[..]
Carry gaat pas tippelen voor Krakwood wanneer ook zij salarisverhoging krijgt.
Wikipedia?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ah, zo
Nu vraag ik me af of Krak/Crapwood daar gevoelig voor zal zijn (Wikipedia is a good friend), maar ook dat terzijde
Ik vond het moment dat Darren om dit voorval Joe een klap voor zijn bakkes gaf op diens huwelijk met Lindsey wel geniaalquote:Op zondag 2 februari 2014 22:03 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Gelukkig stopte de aflevering ook daarna.![]()
Maar toch bedankt.
Dat zou zomaar kunnenquote:Ik zou Amanda Clapham wel begrijpen ja!Echter misschien heeft ze in haar contract staan, dat ze buiten Jason om. Met niemand van de Roscoes lichamelijk contact hoeft te hebben.
Je zou hier weleens gelijk in kunnen hebben.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:08 schreef luftersel het volgende:
[..]
Wikipedia?
[ afbeelding ]
Meer dan dit en het feit dat het afgelopen jaar bijna alle mannen wekelijks hun shirt uittrokken heb ik niet nodig om te weten dat Krakwood niet geïnteresseerd is in het vrouwelijke geslacht.
Ach ja, toen ik begon met Hollyoaks wist ik niet hoe Krakwood eruit ziet, noch dat ik wist dat bijna alle mannelijke castleden iedere week hun shirt uittrokkenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:08 schreef luftersel het volgende:
[..]
Wikipedia?
[ afbeelding ]
Meer dan dit en het feit dat het afgelopen jaar bijna alle mannen wekelijks hun shirt uittrokken heb ik niet nodig om te weten dat Krakwood niet geïnteresseerd is in het vrouwelijke geslacht.
Ik dacht op een gegeven moment een grote zwarte vlek in beeld te hebben; bleek het een halfnaakte Freddie met z'n tattoos te zijnquote:Op zondag 2 februari 2014 22:12 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Je zou hier weleens gelijk in kunnen hebben.![]()
Ik geloof dat ik bijna alle tattoos van ene Freddie Roscoe al meerdere malen heb kunnen bewonderen.
Bij Dodger, Darren, Jason, John-Paul of Patrick is dat niet zo heel erg. Maar eerlijk gezegd snap ik niet wat mensen zo mooi vinden aan het lichaam van Freddie, ik moet echt kotsen als ik dat zie.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ach ja, toen ik begon met Hollyoaks wist ik niet hoe Krakwood eruit ziet, noch dat ik wist dat bijna alle mannelijke castleden iedere week hun shirt uittrokken
Is dat overigens niet ook ontzettend leuk voor de vrouwelijke kijkers of...?
Misschien de tattoo van het vrouwelijke geslachtsdeel?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:16 schreef luftersel het volgende:
[..]
Bij Dodger, Darren, Jason, John-Paul of Patrick is dat niet zo heel erg. Maar eerlijk gezegd snap ik niet wat mensen zo mooi vinden aan het lichaam van Freddie, ik moet echt kotsen als ik dat zie.
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik dacht op een gegeven moment een grote zwarte vlek in beeld te hebben; bleek het een halfnaakte Freddie met z'n tattoos te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |