Omdat ze destijds haar dood in scène heeft gezet om Browning te laten opdraaien voor de "moord" op haar. Als de politie er nu achter zou komen dat dit dus fake was, kan ze hiervoor vervolgd worden en in de gevangenis terechtkomen.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:36 schreef Koosnaam het volgende:
Wat betreft Myra McQueen in de vrijdag aflevering. Het was dus niet veilig genoeg voor haar om definitief terug te keren? Ik heb die verhaallijn destijds (ook) niet gezien, met Dr Browning.
Anyway! Misschien werd het wel duidelijk verteld. Maar begreep het niet helemaal waarom..
Haha inderdaad.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ook een goeie ja![]()
Arme Sophie Austin, ik heb met haar te doenWas ze toch beter af toen ze nog een gastrolletje speelde als stripster Carry
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:41 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Haha inderdaad.![]()
Hoe zullen die opnames gegaan zijn?
''Freddie, im acting seriously!'' Now you have to also act seriously.
''I don't want to kiss you again!''
Oowja oké!quote:Op zondag 2 februari 2014 21:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Omdat ze destijds haar dood in scène heeft gezet om Browning te laten opdraaien voor de "moord" op haar. Als de politie er nu achter zou komen dat dit dus fake was, kan ze hiervoor vervolgd worden en in de gevangenis terechtkomen.
Nu zegt dat laatste niet zoveel als je kijkt naar hoe alle gangsters hun straf altijd ontlopen of er van afkomen met een boete of plantsoenendienst, maar ja, 't is Hollyoaks
Daar heeft ze wel recht op ja!quote:Op zondag 2 februari 2014 21:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
Crapwood zal haar wel een salarisverhoging beloofd hebben voor die scène
Of wat dacht je van Nancy, die heeft het zelfs gedaan met Joequote:Op zondag 2 februari 2014 21:48 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Daar heeft ze wel recht op ja!En ik vind dat Sinead dat eigenlijk ook moet hebben.
Die heeft zich zelfs moeten lenen aan Robbie!
Dat van Nancy wist ik niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Of wat dacht je van Nancy, die heeft het zelfs gedaan met Joe
Alle acteurs die een scène hebben gehad met leden van de Roscoes krijgen psychische hulpverlening
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:52 schreef PeterKelder het volgende:
Tijdens het opnemen van de zoenscène tussen Freddie en Lindsey:
[ afbeelding ]
Sophie: "Hey, you said you had eaten no garlic, right?"
Charlie: "Yeah, why?"
Sophie: "Well, why do I smell a strong garlic smell?"
Charlie: "Uhm..."
Ondertussen staat Carry te trappelen om terug te keren als Lindsey's tweelingzus:quote:Op zondag 2 februari 2014 21:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ook een goeie ja![]()
Arme Sophie Austin, ik heb met haar te doenWas ze toch beter af toen ze nog een gastrolletje speelde als stripster Carry
Eigenlijk wil ik je dat trauma besparen, maar als je het toch wil zien:quote:
Dát is het natuurlijk!quote:En inderdaad!![]()
Waarschijnlijk wou Wallis Day de psychische hulpverlening voorblijven. En daarom de serie verlaten.
Trappelen? Bedoel je niet "tippelen"?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:56 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ondertussen staat Carry te trappelen om terug te keren als Lindsey's tweelingzus:
[ afbeelding ]
"Ik hoorde mijn naam?"
Carry gaat pas tippelen voor Krakwood wanneer ook zij salarisverhoging krijgt.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Trappelen? Bedoel je niet "tippelen"?
(Niet dat ik weet of dat nu een extra bijverdienste was van Carry, maar dat terzijde)
Die is echt goed.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:53 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat van Nancy wist ik niet.![]()
En inderdaad!![]()
Waarschijnlijk wou Wallis Day de psychische hulpverlening voorblijven. En daarom de serie verlaten.
Gelukkig stopte de aflevering ook daarna.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik je dat trauma besparen, maar als je het toch wil zien:
Vanaf 21:10 min.
Bekijken op eigen risico
[..]
Dát is het natuurlijk!
Nou ja, Amanda Clapham zal binnen nu en een jaar wel de serie verlaten wegens "nieuwe carrièremogelijkheden" (lees: grote psychische schade)
Ah, zoquote:Op zondag 2 februari 2014 22:01 schreef luftersel het volgende:
[..]
Carry gaat pas tippelen voor Krakwood wanneer ook zij salarisverhoging krijgt.
Wikipedia?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ah, zo
Nu vraag ik me af of Krak/Crapwood daar gevoelig voor zal zijn (Wikipedia is a good friend), maar ook dat terzijde
Ik vond het moment dat Darren om dit voorval Joe een klap voor zijn bakkes gaf op diens huwelijk met Lindsey wel geniaalquote:Op zondag 2 februari 2014 22:03 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Gelukkig stopte de aflevering ook daarna.![]()
Maar toch bedankt.
Dat zou zomaar kunnenquote:Ik zou Amanda Clapham wel begrijpen ja!Echter misschien heeft ze in haar contract staan, dat ze buiten Jason om. Met niemand van de Roscoes lichamelijk contact hoeft te hebben.
Je zou hier weleens gelijk in kunnen hebben.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:08 schreef luftersel het volgende:
[..]
Wikipedia?
[ afbeelding ]
Meer dan dit en het feit dat het afgelopen jaar bijna alle mannen wekelijks hun shirt uittrokken heb ik niet nodig om te weten dat Krakwood niet geïnteresseerd is in het vrouwelijke geslacht.
Ach ja, toen ik begon met Hollyoaks wist ik niet hoe Krakwood eruit ziet, noch dat ik wist dat bijna alle mannelijke castleden iedere week hun shirt uittrokkenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:08 schreef luftersel het volgende:
[..]
Wikipedia?
[ afbeelding ]
Meer dan dit en het feit dat het afgelopen jaar bijna alle mannen wekelijks hun shirt uittrokken heb ik niet nodig om te weten dat Krakwood niet geïnteresseerd is in het vrouwelijke geslacht.
Ik dacht op een gegeven moment een grote zwarte vlek in beeld te hebben; bleek het een halfnaakte Freddie met z'n tattoos te zijnquote:Op zondag 2 februari 2014 22:12 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Je zou hier weleens gelijk in kunnen hebben.![]()
Ik geloof dat ik bijna alle tattoos van ene Freddie Roscoe al meerdere malen heb kunnen bewonderen.
Bij Dodger, Darren, Jason, John-Paul of Patrick is dat niet zo heel erg. Maar eerlijk gezegd snap ik niet wat mensen zo mooi vinden aan het lichaam van Freddie, ik moet echt kotsen als ik dat zie.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ach ja, toen ik begon met Hollyoaks wist ik niet hoe Krakwood eruit ziet, noch dat ik wist dat bijna alle mannelijke castleden iedere week hun shirt uittrokken
Is dat overigens niet ook ontzettend leuk voor de vrouwelijke kijkers of...?
Misschien de tattoo van het vrouwelijke geslachtsdeel?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:16 schreef luftersel het volgende:
[..]
Bij Dodger, Darren, Jason, John-Paul of Patrick is dat niet zo heel erg. Maar eerlijk gezegd snap ik niet wat mensen zo mooi vinden aan het lichaam van Freddie, ik moet echt kotsen als ik dat zie.
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik dacht op een gegeven moment een grote zwarte vlek in beeld te hebben; bleek het een halfnaakte Freddie met z'n tattoos te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |