Wie, Krakwood?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:11 schreef luftersel het volgende:
Ondertussen in 2012...
[ afbeelding ]
HE'S BACK!!
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 27 januari 2014 22:14 schreef luftersel het volgende:
[..]
Wacht maar af...![]()
Het is in ieder geval minder eng dan Krakwood, dat kan ik alvast verklappen![]()
John-Paul is zeker geen lelijke kerel, maar inderdaad, hij heeft soms van die trekjes... Alsof hij de zoon is van Krakwood.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
Godzijdank, want als ik zie wat hij doet met de gezichtsuitdrukking van mensen...
[ afbeelding ]
Alsof ze broers van elkaar zijn!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij kijkt hier echt heel erg... Engquote:Op maandag 27 januari 2014 22:31 schreef luftersel het volgende:
[..]
John-Paul is zeker geen lelijke kerel, maar inderdaad, hij heeft soms van die trekjes... Alsof hij de zoon is van Krakwood.
Kun je nagaan dat dit een foto uit 2008 isquote:Maar wat ziet die Krakwood eruit zeg. Zit die ook aan de drugs? Zou een hoop verklaren...
Een soort uitgezakte, half bejaarde Ferry Doedens die denkt dat hij nog jong is en zwoel kan kijken.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kun je nagaan dat dit een foto uit 2008 is
Zo ziet-ie er hedendaags uit:
[ afbeelding ]
Een kruising tussen Kennard Bos en Rohan Gottschalk![]()
![]()
Zwoel?!quote:Op maandag 27 januari 2014 22:37 schreef luftersel het volgende:
[..]
Een soort uitgezakte, half bejaarde Ferry Doedens die denkt dat hij nog jong is en zwoel kan kijken.
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij kijkt hier echt heel erg... Eng
[..]
Kun je nagaan dat dit een foto uit 2008 is
Zo ziet-ie er hedendaags uit:
[ afbeelding ]
Een kruising tussen Kennard Bos en Rohan Gottschalk![]()
![]()
Ik zei: '... die DENKT dat hij nog jong is en zwoel kan kijken'quote:Op maandag 27 januari 2014 22:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zwoel?!![]()
Nou, in die poging faalt-ie dan meesterlijk moet ik zeggen![]()
Maar ja, misschien lukt het 'm wel bij de castleden van Hollyoaks, want die lopen met hem weg
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:40 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook al eens aan die vergelijking gedacht.
Echter zo erg als Kennard Bos zal die wel niet zijn. Toen ik een keer op zijn twitter-account keek, zag ik ineens allemaal foto's van naakte kerels.
Ja ik was snel weer vertrokken.quote:
Zeg dat ja!quote:Op maandag 27 januari 2014 22:49 schreef luftersel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik herinner me net dat ik een nog grotere hekel heb aan Mercedes wanneer ze zielig probeert te doen...
WAT EEN VRESELIJK ROTGEZICHT (als je weet dat het nep is dan)
Ja, ik vond de aflevering ook leuk.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:23 schreef luftersel het volgende:
Haha, best een leuke aflevering, die van vanavond.![]()
Als ik dan toch naar Grace moet kijken, zie ik haar liever lekker sarcastische opmerkingen maken achter de bar. Dat is volgens mij ook het enige wat ze kan.![]()
Het verhaaltje van Patrick en Maxine wordt weer even gauw afgeraffeld om verder te gaan met de Blacks/Roscoes. Heb het gevoel dat de Dancy lijn van vorige week er ook maar even om niks tussendoor is gegooid. Jammer dat de goede verhaallijnen steeds maar even komen, terwijl Grace, Fraser en Freddie overal opduiken uit het niets.![]()
De scènes met Leela, Tegan en Dodger waren zoals altijd weer eens leuk om te zien.Nu maar hopen dat Leela en Dodger 'gangsterfree' blijven, als je begrijpt wat ik bedoel.
En tja, dit shot was denk ik wel het beste van allemaal:
[ afbeelding ]
Ja, inderdaadquote:Op maandag 27 januari 2014 22:40 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook al eens aan die vergelijking gedacht.
Echter zo erg als Kennard Bos zal die wel niet zijn. Toen ik een keer op zijn twitter-account keek, zag ik ineens allemaal foto's van naakte kerels.
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:49 schreef luftersel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik herinner me net dat ik een nog grotere hekel heb aan Mercedes wanneer ze zielig probeert te doen...
WAT EEN VRESELIJK ROTGEZICHT (als je weet dat het nep is dan)
Alleen in d'r leadershot ziet ze er nog enigszins leuk uitquote:Op maandag 27 januari 2014 22:52 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Zeg dat ja!![]()
Ik dacht in eerste instantie dat ze nog wel wat had eigenlijk. Niet dus!
Die moet voor mij nog even wachten tot vanmiddag, eerst maar eens een dagje stage lopenquote:Op maandag 27 januari 2014 22:57 schreef Koosnaam het volgende:
Mooi de aflevering van vandaag staat online.
Die gaan we nog even snel bekijken!
Ik denk dat, dat het is ja!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Alleen in d'r leadershot ziet ze er nog enigszins leuk uit
Succes!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die moet voor mij nog even wachten tot vanmiddag, eerst maar eens een dagje stage lopen
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:25 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik denk dat, dat het is ja!
[..]
Succes!
We lezen wel weer, wat je van de aflevering vond.![]()
Echter dit wil ik wel alvast voor je neer zetten.
Grace
Iemand interesse?quote:Please RT if you know anyone between 11-18 years old that is interested in Writing, Storytelling or Editing!
Haha, ja gisteren viel nog mee ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:08 schreef luftersel het volgende:
[..]Je hebt de smaak al lekker te pakken.
Al moet ik zeggen dat ik Grace nog mee vond vallen, normaal is ze veel irritanter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |