Het valt mij op dat Mercedes er niet op de een of andere manier bij betrokken isquote:Op zondag 26 januari 2014 15:36 schreef luftersel het volgende:
[..]
Omdat we allemaal weten dat ze blijven leven en omdat mij Jason en Molly echt totaal niet kunnen interesseren, vind ik het een onnodige stunt die me echt niet boeit.
Hèhè, heb je het ook eindelijk in de gaten?quote:Jason was leuk, maar nu hij meer screentime krijgt, snap ik dat hij een Roscoe is. Ik begin hem steeds minder leuk te vinden en acteren kan hij eigenlijk ook niet.![]()
Zozo, jij bent écht klaar met 'm hè?quote:Laat hem maar lekker met Molly. Daaag.
Of Freddie/Robbie.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het valt mij op dat Mercedes er niet op de een of andere manier bij betrokken is
Nou ja, hij is nog steeds de leukste van allemaal, maar ze geven hem gewoon niet de goede dingen om te doen. Zolang ze dit gedoe aanhouden, is ook Jason een irritatiefactor voor mij.quote:[..]
Hèhè, heb je het ook eindelijk in de gaten?
Ik moet trouwens zeggen dat ik hem qua gezicht ook meer op een buikspreekpop vind lijken
quote:[..]
Zozo, jij bent écht klaar met 'm hè?
De enige hoop die ik koester is dat Molly zwaargewond in het ziekenhuis belandt en er verband over haar gezicht wordt gedaan zodat de wonden kunnen helen. En dat wanneer het verband van haar gezicht wordt gehaald, de rol van MHolly weer wordt gespeeld door Wallis Day
Het zal wel niet gebeuren, maar een mens mag toch hoop hebben?![]()
P-B1, P-B2 en DisGrace zijn nog niet gesignaleerd?quote:
Maar wat moet-ie dan wel doen volgens jou? Zo saai blijven als voorheen?quote:[..]
Nou ja, hij is nog steeds de leukste van allemaal, maar ze geven hem gewoon niet de goede dingen om te doen. Zolang ze dit gedoe aanhouden, is ook Jason een irritatiefactor voor mij.
Dankquote:[..]![]()
![]()
![]()
AMEN
Oja, die lijken ook overal bij betrokken te moeten worden.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
P-B1, P-B2 en DisGrace zijn nog niet gesignaleerd?
Zijn karakter hoeft van mij niet per se spannend te zijn, de verhaallijn van hem, Holly en Callum eerder dit jaar vond ik best wel te pruimen, toen was hij gewoon best leuk en klungelig. Hij en Molly zouden nu best kunnen zorgen voor dat 'normale' koppel dat weer een beetje realiteit in de serie brengt.quote:[..]
Maar wat moet-ie dan wel doen volgens jou? Zo saai blijven als voorheen?
Ik heb nog niet gesolliciteerd, dus ga je gang!quote:[..]
Dank
Is die functie als schrijver bij Hollyoaks nog beschikbaar?
Nou ja, in het geval van DisGrace zou het niet zo slecht zijn; al dat plastic verbrand gemakkelijkquote:Op zondag 26 januari 2014 16:01 schreef luftersel het volgende:
[..]
Oja, die lijken ook overal bij betrokken te moeten worden.Gelukkig niet zeg, dat zou al helemaal erg zijn.
Hij kan ook gewoon de serie uitquote:[..]
Zijn karakter hoeft van mij niet per se spannend te zijn, de verhaallijn van hem, Holly en Callum eerder dit jaar vond ik best wel te pruimen, toen was hij gewoon best leuk en klungelig. Hij en Molly zouden nu best kunnen zorgen voor dat 'normale' koppel dat weer een beetje realiteit in de serie brengt.
Verder zouden ze misschien iets meer met zijn passie voor boksen en diabetes kunnen doen. Misschien wel een illegale bokswedstrijd verhaallijn of zo. Was met Scott en Barney in 2012 best leuk om te zien!Maar in ieder geval NIET DIT.
Ben ik al mee bezig, de Nederlandse Hollyoaksquote:[..]
Ik heb nog niet gesolliciteerd, dus ga je gang!Ik denk dat ik eerder zelf een serie ga schrijven. Met al dat talent dat mij is toegekend de laatste maanden op dit forum móet ik toch iets doen.
![]()
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou ja, in het geval van DisGrace zou het niet zo slecht zijn; al dat plastic verbrand gemakkelijk
Dat zou het beste zijn inderdaad.quote:[..]
Hij kan ook gewoon de serie uitHet is een naar mijn idee té zouteloos karakter en die badboy-dingen die die nu doet passen totaal niet bij hem. Maar het is een te saai personage voor de rest.
Kijk, een verhaallijn waarin hij steeds agressiever wordt zou leuk zijn, maar we hebben Maxick al. En voor de rest lijkt het me meer een supporting character.
Dat klinkt als muziek in mijn oren.quote:[..]
Ben ik al mee bezig, de Nederlandse HollyoaksZiet er goed uit op papier: spannend, heftig, gevarieerd en toch zonder Roscoes, Blacks en Vincent
Én meer jongeren erin. Want wat is nou een jongerensoap zonder jongeren?
Over muziek gesproken:quote:Op zondag 26 januari 2014 16:56 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat klinkt als muziek in mijn oren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hm, dat is dus ook een goede reden voor Carmel om te vertrekken zónder dat Jim eerst het loodje moet leggen...
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:36 schreef PeterKelder het volgende:
Dit al gelezen over de aflevering van morgen?Dank u God.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hm, dat is dus ook een goede reden voor Carmel om te vertrekken zónder dat Jim eerst het loodje moet leggen...![]()
quote:chelsea_kelley
Bryan Kirkwood has really destroyed Hollyoaks. I thought it was the best soap in 2011 and in 2012, but so far 2013 has been abysmal. Every week someone is in mortal danger because there is a "shocking" explosion or a "surprise" fire, and the death of the characters involved means noting to the fans because the characters haven't been properly developed.
quote:OUAT
For me Hollyoaks' biggest mistake was replacing the uni halls/Su Bar set with a hospital one. Since that happened there's been way too many OTT storylines involving characters ending up in hospital. How many characters have been in an accident involving a car the past six months?! The Blacks and co are okay in moderation but when their storylines are always at the forefront of the show it makes me miss the uni aspects so much more.
quote:MrMJShaw
Hollyoaks *sigh* ANOTHER fire? it's stunt after stunt and it's coming across as desperate for ratings and false excitement. they kill about 20 characters a year, and it's just so silly now.
Dit nummer is ook van Abi Philips, nog mooier! Zeker met deze scènes eronder:quote:Op zondag 26 januari 2014 20:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Over muziek gesproken:
Prachtig liedje![]()
![]()
Prachtigquote:Op zondag 26 januari 2014 20:51 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dit nummer is ook van Abi Philips, nog mooier! Zeker met deze scènes eronder:
(vanaf 7:19)
Eventjes afwezig geweest.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:43 schreef luftersel het volgende:
[ afbeelding ]
Ahhh, deze foto van Sienna en Charlie.![]()
![]()
Aah de soap van PeterKelder.quote:Ben ik al mee bezig, de Nederlandse HollyoaksZiet er goed uit op papier: spannend, heftig, gevarieerd en toch zonder Roscoes, Blacks en Vincent
Én meer jongeren erin. Want wat is nou een jongerensoap zonder jongeren?
Ik heb ook zeker wel een soort van sympathie voor Sienna. Sowieso meer voor haar dan voor Darren. Zij had nog haar redenen om te doen wat ze heeft gedaan, Darren is gewoon een slappe zak zonder ruggegraat die iedereen keihard heeft laten vallen.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:41 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Eventjes afwezig geweest.![]()
Maar een leuke foto ja! Mijn eigenlijke eerste aflevering was de aflevering dat ze door de mand viel, door Nancy!![]()
Toch heeft Sienna mijn sympathie wel een beetje!
Al hoop ik niet dat Peri Lomax haar dochter is.
Ik ben het met je eens. Darren doet wel heel sympathiek na het gebeuren met Sienna! Maar hij verdiende inderdaad wel een lesje.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:17 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik heb ook zeker wel een soort van sympathie voor Sienna. Sowieso meer voor haar dan voor Darren. Zij had nog haar redenen om te doen wat ze heeft gedaan, Darren is gewoon een slappe zak zonder ruggegraat die iedereen keihard heeft laten vallen.
Sienna die nu wraak gaat nemen vind ik ook heel leuk om te volgen, ze speelt het geweldig.Al hoop ik ook niet dat Peri haar dochter is nee, dat is iets té. Ik hoop in ieder geval dat Sophie's vader Patrick is, dat zou pas een shock zijn. Alhoewel alles erop wijst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, dank jequote:Op zondag 26 januari 2014 23:43 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Aah de soap van PeterKelder.![]()
Heb je volgens mij ook, wel eens iets op het gtst forum over verteld..![]()
Moet een goede serie worden denk ik. Aangezien jij toch wel een goede soapkenner bent!
Ik trok echt zo'n ->quote:Op maandag 27 januari 2014 15:31 schreef luftersel het volgende:
Hollyoaks: Tegan reads Fraser Black's police file - spoiler pictures
Hollyoaks: Sinead O'Connor takes Joe's money - spoiler pictures
Hollyoaks: Lindsey threatens to reveal Browning secret - spoiler pictures
Het lijkt erop dat Hollyoaks tegenwoordig zo wanhopig is dat ze bekant de hele aflevering in foto's de middag van tevoren al op Digital Spy laten zetten. Dit zijn toch geen spoiler pictures meer?![]()
![]()
Wat een saaie boel overigens. Alleen die van Cindy en Mercedes lijken me leuk.
Gelukkig is dit interview iets interessanter om te lezen:quote:Op maandag 27 januari 2014 15:32 schreef luftersel het volgende:
En hier nog een veel te lang, totaal oninteressant interview met Sophie Austin (Lindsey) voor de zóveelste keer...
Hollyoaks: Sophie Austin on Lindsey's fury, Browning's son, more
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |