Ha, dank!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:25 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik denk dat, dat het is ja!
[..]
Succes!
We lezen wel weer, wat je van de aflevering vond.![]()
Echter dit wil ik wel alvast voor je neer zetten.
Grace
Godver, komen ze nu meequote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:21 schreef luftersel het volgende:
Ik zie net een tweet van Lime Pictures:
[..]
Iemand interesse?
Tja, het zat eraan te komen. Het is ontzettend jammer, maar begrijpelijk gezien Jim nauwelijks gebruikt werd door de schrijversquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:30 schreef luftersel het volgende:
NEEEEEEE
Hollyoaks: Jim clashes with Sonny in exit episode - spoiler pictures
NEE! NEE! NEE!
twitter:tetsell twitterde op dinsdag 28-01-2014 om 13:25:24So THAT’S why I haven’t been sent any scripts recently http://t.co/cpHNtRXEFQ #Hollyoaks reageer retweet
Grappig dat je dat zegt, want eigenlijk is Dan een komiek.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:14 schreef Koosnaam het volgende:
Zeer spijtig ja, dat Jim er dus toch uitgaat.
En zo snel al! Ik had eigenlijk toch wel de verwachting, dat hij na de aflevering van gisteren. Een poosje zou blijven om samen met Trevor tegen Fraser te gaan strijden.
Maar die tweet is wel grappig van Dan ja. Volgens mij kun je in het echt ook wel lachen met die vent!
Haha dat wist ik niet. Maar verbaast me dan weer niet!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:21 schreef luftersel het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt, want eigenlijk is Dan een komiek.![]()
Er blijven zo maar weinig leuke personages over.Te weinig naar mijn idee..
Haha! Wie zou daar achter zitten?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:22 schreef PeterKelder het volgende:
Over Twitter gesproken, wat zie ik hier ineens?
Ik zit er niet achterquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:26 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Haha! Wie zou daar achter zitten?
Ik heb in elk geval geen twitter!
Ehh.. VERRASSING?!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:22 schreef PeterKelder het volgende:
Over Twitter gesproken, wat zie ik hier ineens?
Ik zag het ineens voorbij komen vanmiddagquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:30 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ehh.. VERRASSING?!![]()
Ik had een speciaal account aangemaakt waarbij ik alleen de cast van Hollyoaks volgde, maar ik dacht: ik kan hem net zo goed gebruiken om onze prachtige creaties te delen.En het blijkt dat nog best wat mensen het leuk vinden, zelfs Aaron (Sonny) heeft onze castfoto geretweet.
Daarbij was er nog geen Hollandse fanbase, dus we mogen best laten weten dat wij ook van Hollyoaks genieten (nouja, steeds minder maar goed)..
En zo houd ik m'n Engels ook een beetje op peil, haha. Doe het alleen nog niet zo lang hoor, pas twee dagen. Dus het moet nog op gang komen.
Wauw, al vijf volgers nu!!! En wat voor volgers zeg (van die verslaafde tienermeisjesaccountsquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zag het ineens voorbij komen vanmiddag
Nou ja, ik volg 't nu ook, wel zo leuk
Ik hoef me niet aangesproken te voelen toch?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:35 schreef luftersel het volgende:
[..]
Wauw, al vijf volgers nu!!! En wat voor volgers zeg (van die verslaafde tienermeisjesaccounts). Maar goed, 't is een begin..
quote:Jouw reactie
Jawel, jij bent de ergste.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik hoef me niet aangesproken te voelen toch?
Exact hetzelfde gebeurde bij Nancy, nog geen twee jaar geleden. Zij ging ook in 'premature labour', drie maanden van tevoren. De schrijvers hebben echt inspiratie te kort...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:32 schreef PeterKelder het volgende:
Hollyoaks star on Cindy's early labour: 'It's a scary time'
Als ze het maar niet wagen om een verhaallijn te starten waarin het kind niet levensvatbaar zal zijn
Cindy verdient nu wel eens geluk in d'r leven!
Zeg dat wel, zeker nu ze ook al zoeken naar pubers die geïnteresseerd zijn in schrijvenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:43 schreef luftersel het volgende:
[..]
Exact hetzelfde gebeurde bij Nancy, nog geen twee jaar geleden. Zij ging ook in 'premature labour', drie maanden van tevoren. De schrijvers hebben echt inspiratie te kort...
Dat was gelukkig maar een schreeuw om aandacht, om even te laten zien hoe goed Lime Pictures wel niet is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zeg dat wel, zeker nu ze ook al zoeken naar pubers die geïnteresseerd zijn in schrijven
Stel je voor dat dat een 11-jarige zal zijn, mag hij/zij straks aanschuiven bij het schrijversteam van Hollyoaksquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:53 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat was gelukkig maar een schreeuw om aandacht, om even te laten zien hoe goed Lime Pictures wel niet is.Ze bieden namelijk een soort cursus aan, waaruit uiteindelijk één iemand voortvloeit met potentie.
Krakwood heeft zelf ook het niveau van een elfjarige jongen volgens mij.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Stel je voor dat dat een 11-jarige zal zijn, mag hij/zij straks aanschuiven bij het schrijversteam van Hollyoaks![]()
Nou ja, het niveau van de serie is er haast wel naar op het moment, dus in dat opzicht
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:02 schreef luftersel het volgende:
[..]
Krakwood heeft zelf ook het niveau van een elfjarige jongen volgens mij.![]()
'I want to blow up things!! NOW!! MUUM!!!'
Ik zie het ook al helemaal voor me.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
"There should be a murder in the village! TODAY!!!!!!!!!!"
* PeterKelder ziet Krakwood ook al met een miniatuur-slagveld spelen
Jouw signatuurquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:32 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik zie het ook al helemaal voor me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |