SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dat echt gebeurt, hou ik het voor gezien. Dan ga ik zuinig zijn op de afleveringen uit 2012.![]()
![]()
Mijn zoveelste dreiging die ik waarschijnlijk niet ga waarmaken, maar oké. Ik kan dit echt niet langer aanzien..![]()
[ Bericht 16% gewijzigd door luftersel op 28-01-2014 21:06:02 ]
Zeker gezienquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:10 schreef luftersel het volgende:
Oh, en als DIT die who-dunnit is, is het al helemaal slecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.genoemd wordt als dader![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zeker gezienOh, gelukkig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.genoemd wordt als daderZie het net ook ja. Blijkbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Alsof Krakwood dacht: 'Well, Jim is leaving anyway, so why don't we just kill him to piss viewers off, more than we have already done? GUYS?! I WANT ANOTHER MURDER!!! YOU HEAR ME?!!'
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:20 schreef luftersel het volgende:
[..]
Oh, gelukkig.Zie het net ook ja. Blijkbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Alsof Krakwood dacht: 'Well, Jim is leaving anyway, so why don't we just kill him to piss viewers off, more than we have already done? GUYS?! I WANT ANOTHER MURDER!!! YOU HEAR ME?!!'![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:42 schreef PeterKelder het volgende:
Even terugkomen op mijn theorie dat Krakwood een kruising is tussen Kennard Bos en Rohan Gottschalk:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:42 schreef PeterKelder het volgende:
Even terugkomen op mijn theorie dat Krakwood een kruising is tussen Kennard Bos en Rohan Gottschalk:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan wordt driekwart van de huidige cast ontslagen (niet dat dat zo erg is) om plaats te maken voor creaties als Frans Zwartquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:26 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Van mijn part gaat die Krakwood naar gtst. Daar kunnen ze wel weer eens wat stunts gebruiken!
In principe zou het vertrek van een geliefd personage zó moeten worden opgevangen door een nieuw karakter. Tenminste, als de makers daartoe in staat zijn. Maar in dit geval heb ik daar een hard hoofd inquote:Zelfs ik begin hier al wel genoeg van te krijgen. Tenminste als Jim er nu ook al aan moet gaan..![]()
Ik was verdomme net zo blij dat hij uit die coma gekomen was.
Het zou mij niets verbazen als hij later verandert in een psychopaatquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:51 schreef luftersel het volgende:
Daar was-ie wéééér!!
[ afbeelding ]
Alsof ie nooit was weggeweest. Het is net een boomerang, die Freddie. Hoe harder je hem weggooit, hoe harder hij weer terugkomt. GA GEWOON WEG.
Alsjeblieft niet zeg. We weten allemaal hoe dat bij Will is gegaan. Die had er ook de kop voor, maar wat was dat een vreselijke verhaallijn en wat was James Atherton een vreselijk acteur. Echt verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als hij later verandert in een psychopaatHij heeft er de kop voor
Ik moest serieus nadenken over Frans Zwart!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan wordt driekwart van de huidige cast ontslagen (niet dat dat zo erg is) om plaats te maken voor creaties als Frans Zwart![]()
[..]
In principe zou het vertrek van een geliefd personage zó moeten worden opgevangen door een nieuw karakter. Tenminste, als de makers daartoe in staat zijn. Maar in dit geval heb ik daar een hard hoofd in
Jij hebt zijn scenes tenminste nog geskipt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:51 schreef luftersel het volgende:
Daar was-ie wéééér!!
[ afbeelding ]
Alsof ie nooit was weggeweest. Het is net een boomerang, die Freddie. Hoe harder je hem weggooit, hoe harder hij weer terugkomt. GA GEWOON WEG.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:18 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Jij hebt zijn scenes tenminste nog geskipt.Dat moet vast heel zwaar zijn geweest. Ik leef met je mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:22 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat moet vast heel zwaar zijn geweest. Ik leef met je mee.
Hoe dat zo?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:41 schreef luftersel het volgende:
Zo te zien is mijn Twitter-account niet alleen goed voor mijn Engels, Kelder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |