abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:41:56 #176
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_136124294
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:12 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Nou, als de soap ooit geproduceerd wordt en er personages met die namen in de serie geïntroduceerd worden, dan kun je aannemen dat ik hoogstwaarschijnlijk ben ingeruild als creative producer voor Krakwood :P
Dan weet ik ook wanneer ik moet stoppen. :Y
Echter bevalt me dit Hollyoaks nog best goed. Ondanks de vervelende gebeurtenissen van nu. :{

Echter Jim/ Dan Tetsell is echt wel een held ja. _O- _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 30 januari 2014 @ 08:26:25 #177
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136125334
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:41 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Dan weet ik ook wanneer ik moet stoppen. :Y
Echter bevalt me dit Hollyoaks nog best goed. Ondanks de vervelende gebeurtenissen van nu. :{

Echter Jim/ Dan Tetsell is echt wel een held ja. _O- _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ;(
Heb de aflevering net gezien, zat met tranen in m'n ogen. Maar zijn dood was echt te goedkoop. Dit geeft maar weer eens aan welke kant de schrijvers opgaan. Zal hem zo enorm missen...

Verder weer een ***aflevering. De McQueens waren wel weer leuk, maar ik heb verder alles met Fraser/Freddie overgeslagen dus veel was het niet. :')
  donderdag 30 januari 2014 @ 09:05:19 #178
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136125797
SPOILER
............................ :')

Als het zo doorgaat schakel ik dadelijk nog volledig over naar EastEnders.
  donderdag 30 januari 2014 @ 09:08:08 #179
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136125842
Oh, en Sonny mag van mij ook wel heel snel onder een trein komen. ^O^
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:04:48 #180
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_136130118
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 08:26 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ja ;(
Heb de aflevering net gezien, zat met tranen in m'n ogen. Maar zijn dood was echt te goedkoop. Dit geeft maar weer eens aan welke kant de schrijvers opgaan. Zal hem zo enorm missen...

Verder weer een ***aflevering. De McQueens waren wel weer leuk, maar ik heb verder alles met Fraser/Freddie overgeslagen dus veel was het niet. :')
Heel jammer ja! :{

quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:05 schreef luftersel het volgende:
SPOILER

Dan zal er voorlopig nog wel geen einde komen aan deze verhaallijn. :')
En zullen Fraser en Grace voorlopig nog wel even hun gang kunnen gaan. :r
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:45:17 #181
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136137118
Ondertussen in 2012 wordt er teruggedacht aan de seriemoordenaar die in 2011 vier vrouwen vermoordde. En dat met deze prachtige muziek:

Deze muziek zat ook onder de moord op zijn eerste slachtoffer. Moet er meteen aan terugdenken, zo zielig was dat. :'( Krijg er nog de rillingen van...

Doet me ook gelijk terugdenken aan John-Paul's verkrachting. ;(
pi_136140477
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:05 schreef luftersel het volgende:
SPOILER

Uhm... Dat was toch allang duidelijk? :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_136140546
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:08 schreef luftersel het volgende:
Oh, en Sonny mag van mij ook wel heel snel onder een trein komen. ^O^
Roep dat nou niet te hard, voor je het weet komt Crapwood nog op ideeën voor een "huge stunt" die een "big shock" zal zijn voor de kijkers :')
  donderdag 30 januari 2014 @ 17:25:47 #184
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136140648
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:21 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Uhm... Dat was toch allang duidelijk? :')
Serieus? :o Of bedoel je hiermee dat het voor jou allang duidelijk was? :9 Ik wist het namelijk niet. Maar ja, dat kan komen omdat ik de helft van de tijd alle scènes met Fraser oversla... _O-
pi_136140695
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:25 schreef luftersel het volgende:

[..]

Serieus? :o Of bedoel je hiermee dat het voor jou allang duidelijk was? :9 Ik wist het namelijk niet. Maar ja, dat kan komen omdat ik de helft van de tijd alle scènes met Fraser oversla... _O-
Herinner je je nog een tijdje terug die scène waarin Sam door haar baas werd berispt op haar jacht op Trevor/Fraser? Scène later zag je die vent bij Fraser zitten _O-
  donderdag 30 januari 2014 @ 17:28:16 #186
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136140737
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:27 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Herinner je je nog een tijdje terug die scène waarin Sam door haar baas werd berispt op haar jacht op Trevor/Fraser? Scène later zag je die vent bij Fraser zitten _O-
Dat is me echt volledig ontgaan. _O- Zo boeiend waren die scènes dus.
  donderdag 30 januari 2014 @ 17:30:08 #187
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136140814
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:23 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Roep dat nou niet te hard, voor je het weet komt Crapwood nog op ideeën voor een "huge stunt" die een "big shock" zal zijn voor de kijkers :')
:X :X :X :X :X

* luftersel moet ineens denken aan Walker, die vorig jaar al onder een trein terecht kwam...
pi_136141230
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 08:26 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ja ;(

Wat was dit inderdaad een slechte aflevering zeg :') Heb dan geen dingen overgeslagen, maar driekwart van de tijd zat ik gewoon op andere sites te kijken. Zegt genoeg.

Oh, en waar was die prachtige Sad Piano-versie van de eindtune? Dat had de exit misschien nog iets meer impact gegeven. Nu was het wel aardig, maar niet meer dan dat :N
pi_136148035
Ik heb trouwens op de een of andere manier het gevoel dat Dirk er binnenkort ook uitgaat :X

Waarom?
- De beste man heeft al maanden geen screentime meer gehad (die cameo bij Robbie en Finn reken ik gewoon niet mee)
- Daar komt bij dat Dirk en Cindy (DINDY!!! O+ ) ook al maanden niet meer samen in een scène hebben gezeten, terwijl ze wel een relatie hebben
- Hij heeft nog steeds geen eigen leadershot terwijl daar na alle removals van de afgelopen weken toch ruim de plek voor is
- De aankomende verhaallijn met Cindy en het ongeboren kind zal waarschijnlijk een slechte afloop hebben, waarop de relatie van Dindy op de klippen loopt en Dirk hevig teleurgesteld het stadje verlaat

Het zou me in ieder geval niet verbazen wanneer we binnenkort op DS lezen dat David Kennedy de serie verlaat na bijna 3 jaar :N
  donderdag 30 januari 2014 @ 20:46:55 #190
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136148721
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:34 schreef PeterKelder het volgende:
Ik heb trouwens op de een of andere manier het gevoel dat Dirk er binnenkort ook uitgaat :X

Waarom?
- De beste man heeft al maanden geen screentime meer gehad (die cameo bij Robbie en Finn reken ik gewoon niet mee)
- Daar komt bij dat Dirk en Cindy (DINDY!!! O+ ) ook al maanden niet meer samen in een scène hebben gezeten, terwijl ze wel een relatie hebben
- Hij heeft nog steeds geen eigen leadershot terwijl daar na alle removals van de afgelopen weken toch ruim de plek voor is
- De aankomende verhaallijn met Cindy en het ongeboren kind zal waarschijnlijk een slechte afloop hebben, waarop de relatie van Dindy op de klippen loopt en Dirk hevig teleurgesteld het stadje verlaat

Het zou me in ieder geval niet verbazen wanneer we binnenkort op DS lezen dat David Kennedy de serie verlaat na bijna 3 jaar :N
Tja, Dirk's hele familie is dan ook verdwenen vorig jaar, op Dennis na. Maar ik denk dat ze hem erin houden voor Dennis. Hij is nou eenmaal een semi-regulier, net als Martha, Frankie, Jack en Diane. Dus ik vrees er niet voor eigenlijk! Vincent en George zijn ook al maanden niet meer te zien, maar die blijven er ook in.. ;)
pi_136149344
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:46 schreef luftersel het volgende:

[..]

Tja, Dirk's hele familie is dan ook verdwenen vorig jaar, op Dennis na. Maar ik denk dat ze hem erin houden voor Dennis. Hij is nou eenmaal een semi-regulier, net als Martha, Frankie, Jack en Diane. Dus ik vrees er niet voor eigenlijk! Vincent en George zijn ook al maanden niet meer te zien, maar die blijven er ook in.. ;)
Mwah, over het algemeen hebben Jack en Frankie meer screentime. En dat van Vincent en George boeit me totaal niet, totaal overbodige personages :{w

Maar bij Dirk vind ik het gewoon ontzettend vreemd. We zien niks van Dindy, terwijl er bij welk irrelevant stel dat net bij elkaar is dan ook een hele verhaallijn aan wordt gekoppeld. Geef die man verdomme gewoon meer screentime! :(
Het zal wel weer geen lievelingetje van Crapwood zijn }:|
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:09:42 #192
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136149917
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:58 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Mwah, over het algemeen hebben Jack en Frankie meer screentime. En dat van Vincent en George boeit me totaal niet, totaal overbodige personages :{w

Maar bij Dirk vind ik het gewoon ontzettend vreemd. We zien niks van Dindy, terwijl er bij welk irrelevant stel dat net bij elkaar is dan ook een hele verhaallijn aan wordt gekoppeld. Geef die man verdomme gewoon meer screentime! :(
Het zal wel weer geen lievelingetje van Crapwood zijn }:|
Hetzelfde probleem was met Tilly en Esther vorige zomer. Na de maand juli werden ze maanden niet samen gezien en toen was het exit Tilly. ;( Maar goed, in 2012 was het ook met Doug en Ste, gelukkig bleven die er wel in. :)

Maar inderdaad, Kirkwood kennende zal er wel iets niet goed genoeg zijn aan Dirk. Hij is waarschijnlijk niet knap genoeg. O wacht, ik weet het al: hij is aardig. Dat is een vloek natuurlijk.
pi_136150376
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:09 schreef luftersel het volgende:

[..]

Hetzelfde probleem was met Tilly en Esther vorige zomer. Na de maand juli werden ze maanden niet samen gezien en toen was het exit Tilly. ;( Maar goed, in 2012 was het ook met Doug en Ste, gelukkig bleven die er wel in. :)

Maar inderdaad, Kirkwood kennende zal er wel iets niet goed genoeg zijn aan Dirk. Hij is waarschijnlijk niet knap genoeg. O wacht, ik weet het al: hij is aardig. Dat is een vloek natuurlijk.
De grootste vloek is nog wel dat Dirk geen Roscoe of Black is. Heet je toevallig anders, dan wordt je als het tegenzit gewoon niet meer gebruikt als personage, en heeft de acteur/actrice in kwestie dus ook niks anders te doen dan uit zijn/haar neus te vreten. En dan komt er natuurlijk een gesprekje tussen Crapwood en acteur/actrice en daaruit zal blijken dat beide partijen het niet meer zo zien zitten en de acteur/actrice de serie dus verlaat. Of diegene wordt gewoon keihard ontslagen vanwege "big/huge/massive changes" die of course een "huge shock" zullen opleveren bij de kijkers. Of zoiets.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:28:22 #194
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136150973
Pffff

SPOILER
pi_136151039
Er wordt aan de stoelpoten van Crapwood gezaagd:

seaniesean twitterde op dinsdag 28-01-2014 om 23:11:06 @Hollyoaks can you please tell Brian that he's making a mess of you. Bring back @carlinorris!!! reageer retweet
Crapwood heeft echter al een ideale manier bedacht om de kijkers weer positiever te stemmen:

"What we need is a massive change that will shock all viewers! We have to do a huge stunt sequence that will be mindblowing!! I have the perfect idea: we blow up the whole village because of a gas leak!!!

If we do this, the viewers will be thrilled and be positive again!!!! And, the most important thing, we will win the award for the Most Spectaculaire Scène in a soap opera!!!!!

YES, we are gonna do this!!!!!! TODAY!!!!!!!!!!"
pi_136151066
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:28 schreef luftersel het volgende:
Pffff

SPOILER
SPOILER
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:34:43 #197
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136151309
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:29 schreef PeterKelder het volgende:
Er wordt aan de stoelpoten van Crapwood gezaagd:

seaniesean twitterde op dinsdag 28-01-2014 om 23:11:06 @Hollyoaks can you please tell Brian that he's making a mess of you. Bring back @carlinorris!!! reageer retweet
Crapwood heeft echter al een ideale manier bedacht om de kijkers weer positiever te stemmen:

[ afbeelding ]

"What we need is a massive change that will shock all viewers! We have to do a huge stunt sequence that will be mindblowing!! I have the perfect idea: we blow up the whole village because of a gas leak!!!

If we do this, the viewers will be thrilled and be positive again!!!! And, the most important thing, we will win the award for the Most Spectaculaire Scène in a soap opera!!!!!

YES, we are gonna do this!!!!!! TODAY!!!!!!!!!!"

_O-

Dan moet je eens al die reacties lezen op elk artikel op DS. Serieus geen één postieve reactie en misschien twee serieuze reacties. :')

Laten we hopen dat al dat gezaag aan de poten van Krakwood straks zorgt voor een echte 'krak'. :P

[ Bericht 4% gewijzigd door luftersel op 30-01-2014 21:43:40 ]
pi_136152606
Het enige écht goede wat Krak/Crapwood heeft gedaan is het introduceren van de Sad Piano-eindtune, waar hij al plannen voor had in 2007(!!!):

_O_ _O_ _O_

De versie bij de aflevering van 3 september 2013 is zelfs nóg mooier, wanneer die langer duurt en doorloopt in de scène na de aftiteling _O_
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:05:58 #199
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136152761
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:01 schreef PeterKelder het volgende:
Het enige écht goede wat Krak/Crapwood heeft gedaan is het introduceren van de Sad Piano-eindtune, waar hij al plannen voor had in 2007(!!!):

_O_ _O_ _O_

De versie bij de aflevering van 3 september 2013 is zelfs nóg mooier, wanneer die langer duurt en doorloopt in de scène na de aftiteling _O_
Grappig dat je dat zegt, want drie keer raden wat er in die aflevering zo "erg" was...

quote:
Wikipedia
[...]

3 September 2013:
Paul Browning strangles his wife, Mercedes.
:') :') :') :')

Maar volgens mij bedoel je 2 september 2013, toen werd Myra "doodgeschoten". Althans, Wikipedia zegt dat tijdens die aflevering de muziek doorging na de credits. ;)
pi_136152806
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:05 schreef luftersel het volgende:

[..]

Grappig dat je dat zegt, want drie keer raden wat er in die aflevering zo "erg" was...

[..]

:') :') :') :')

Maar volgens mij bedoel je 2 september 2013, toen werd Myra "doodgeschoten". Althans, Wikipedia zegt dat tijdens die aflevering de muziek doorging na de credits. ;)
Op Wikipedia hebben ze per ongeluk de data van de First Look op E4 neergezet: de echte officiële uitzending (zo staat-ie nu ook weer op YT) was op 3 september :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')