Mijn excuses, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Op Wikipedia hebben ze per ongeluk de data van de First Look op E4 neergezet: de echte officiële uitzending (zo staat-ie nu ook weer op YT) was op 3 september
Uw excuses zijn bij deze geaccepteerdquote:
Tja, en daar komen we weer bij datgene wat we allang weten: een lievelingetje van Krak/Crapwood krijgt al het mooisquote:Toch vond ik de aflevering waarin Mercedes vermoord werd niet emotioneel. Tuurlijk was ze niet dood. Duh.En daar hebben ze dan die zielige muziek voor genomen. Maar als iemand als Jim wordt doodgestoken, is het niet erg.
Dat vond ik ook al zo vaagquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:13 schreef luftersel het volgende:
Was ik trouwens de enige die Jim's laatste scène echt heel erg slecht vond? Ik vond het mooi hoe ze het opbouwden, met John-Paul en Carmel, maar hij leek niet eens door te hebben dat hij doodgestoken werd.![]()
Het was echt zo: *steek* *loopt gewoon door* *lacht* *omhelst Carmel ongeveer nog 2 minuten* *ziet bloed* *valt dood neer*
Oh, die scènes heb ik zonder interesse zitten kijken. Of liever gezegd: half zitten kijken. Het boeit me eigenlijk totaal niet, want ik weet toch al hoe het loopt: Fraser komt ermee weg, Trevor eveneens, DisGrace ook... En het liedje begint weer van voren af aanquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:18 schreef luftersel het volgende:
En wat dacht je van Trevor? Hij kan zomaar een gevangenisstraf ontlopen door tegen Sam te zeggen dat Jim zijn baas is. Toen ik zag dat hij niet veroordeeld werd, dacht ik echt:
KRAKWOOD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:29 schreef PeterKelder het volgende:
[...]
Oh, en dat geflirt met die agent, WAT HEEFT DAT TE BETEKENEN?! Is Dindy alweer uit elkaar nog voordat ze goed en wel iets gestart zijn???
I demand an explanation, TODAY!!!!
Daar zat ik dus ook al aan te denkenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:12 schreef luftersel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dit wordt onze nieuwe kreet voortaan.
Nee, ik vond die foto gewoon niet zo mooi als deze:quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:30 schreef PeterKelder het volgende:
Hollyoaks star on male rape story: 'Diane should hand Finn in'
Wijze woordenNu maar hopen dat Crapwood en de schrijvers dat ook inzien.
Trouwens: is dat een nieuwe persfoto van Diane?
Ik begin zo langzamerhand eindelijk een beetje te wennen aan Robbie (net als bij Trevor). Het lijkt alsof ze hem wat gevoeliger gaan maken. Charlie Wernham is sowieso de enige van de Roscoe-clan die kan acteren, dus ik ben blij dat ze hem niet continu de levens van anderen laten verzieken zonder enige reden. Hopen dat dat ook zo blijft...quote:
Exclusive: Hollyoaks: Robbie Roscoe to discover Finn, John Paul secret
Hm, dat duurt dus nog wel even voor we die scènes zullen zien, maar ik ben wel benieuwd
Krijgen we weer hetzelfde gezeik als vorig jaar. Ben maar blij dat je dat niet gezien hebt (toch?), want het was echt vreselijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:02 schreef PeterKelder het volgende:
Exclusive: Hollyoaks' Kieron Richardson: 'Ste may make some stupid mistakes'
Tja, eerlijk gezegd zit ik hier niet zo op te wachten. Laat hem eens wat volwassener worden
Niet gezien neequote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:56 schreef luftersel het volgende:
[..]
Krijgen we weer hetzelfde gezeik als vorig jaar. Ben maar blij dat je dat niet gezien hebt (toch?), want het was echt vreselijk.
Je mag je sowieso gelukkig prijzen dat je het meerendeel van 2013 niet hebt gezien.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Niet gezien neeEn aan jouw reactie te merken mag ik mij daar zeer gelukkig mee prijzen
Dat klinkt nogal negatief, ik zou bijna willen kijkenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:03 schreef luftersel het volgende:
[..]
Je mag je sowieso gelukkig prijzen dat je het meerendeel van 2013 niet hebt gezien.
Precies, het Will/Texas-huwelijk was het enige boeiende, echt waar.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat klinkt nogal negatief, ik zou bijna willen kijken
Over 2013 gesproken: ik ben wat mooie afleveringen aan het downloaden momenteel: de Blast-afleveringen, Will/Texas-huwelijk, Fall of Sienna... Nu alleen nog de Will vs. Dodger-week
Was de exit van Brendan dan ook niet de moeite waard?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:12 schreef luftersel het volgende:
[..]
Precies, het Will/Texas-huwelijk was het enige boeiende, echt waar.En zelfs die aflevering vond ik nog niet echt geweldig, omdat ik zo'n enorme hekel had aan Will.
Verder werd het jaar gedomineerd door slechte exits, de irritante Dr. Browning en Mercedes, Trevor/Sinead/Ste die zich in de nesten werkten om niks, Will die constant overal doodstil naar zat te staren en slappe Roscoe-verhaaltjes. Echt waardeloos, op een paar verhaallijnen na.
Jawel, die was prachtig, maar dat gedoe daarvoor was wat matig (met Mitzeee's exit). Kirkwood had de geweldige Walker over de top gemaakt (net als Clare later). Na Brendan's exit ging alles bergafwaarts.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Was de exit van Brendan dan ook niet de moeite waard?
Dat Clare voor de 1473470ste keer terug moest keren begrijp ik nog steeds niet. En ik vraag me al helemaal af waarom ineens moest blijken dat Fraser haar vader isquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:17 schreef luftersel het volgende:
[..]
Jawel, die was prachtig, maar dat gedoe daarvoor was wat matig (met Mitzeee's exit). Kirkwood had de geweldige Walker over de top gemaakt (net als Clare later). Na Brendan's exit ging alles bergafwaarts.
Ik vraag me sowieso af wat ze met Fraser willen. Ze weten vanaf het begin al niet wat ze met hem willen. Dus ze maakte hem maar even Clare's vader, zodat hij wat te doen had.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat Clare voor de 1473470ste keer terug moest keren begrijp ik nog steeds niet. En ik vraag me al helemaal af waarom ineens moest blijken dat Fraser haar vader is
Met nadruk op even, want 10 afleveringen later was ze doodquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:35 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik vraag me sowieso af wat ze met Fraser willen. Ze weten vanaf het begin al niet wat ze met hem willen. Dus ze maakte hem maar even Clare's vader, zodat hij wat te doen had.
quote:Het ergste vond ik nog dat ze laatst in de aflevering deden alsof Fraser de nieuwe Silas is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Dat kun je niet maken. Zo'n held als Silas mag je niet vergelijken met Fraser.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Met nadruk op even, want 10 afleveringen later was ze dood
Fraser? Een Roscoe? Een totaal onschuldig iemand? Crapwood?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:53 schreef luftersel het volgende:
Godsamme, Digital Spy is volgens mij ook geen fan van Hollyoaks.![]()
[ afbeelding ]
Hmmmm, over wie zou die onderste tweet toch gaan?
Geen idee.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Fraser? Een Roscoe? Een totaal onschuldig iemand? Crapwood?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |