quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers op dit soort kwaliteit.
Jawel?quote:
Nee sorry, hier kan ik niks mee.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dat was echt een dieptepunt, ik geloofde eerst niet dat die echt van Fox kwam.
Ik snap de link met Inspector Gadget nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers op dit soort kwaliteit.
Ze zijn allebei homo.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel?
[..]
Nee sorry, hier kan ik niks mee.
[..]
Ik snap de link met Inspector Gadget niet
Dit is inderdaad wel heel erg, hoe kom je er überhaupt op.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dat was echt een dieptepunt, ik geloofde eerst niet dat die echt van Fox kwam.
Ik begreep dat er een aantal mensen zijn die Caland hier enorm missen. Wellicht een tt met Caland er in.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry, hier kan ik niks mee.
[..]
Mike Havenaar is absoluut geen homo. De zoon van Dido man.quote:
Goed idee. Ik stel voor dat we allemaal een persoonlijke boodschap voor hem typen en die zet ik dan allemaal in de topicpointer.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik begreep dat er een aantal mensen zijn die Caland hier enorm missen. Wellicht een tt met Caland er in.
Google is ook snel, ik dacht ik zoek het eens op.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:20 schreef GGMM het volgende:
Ik snap de link met Inspector Gadget niet
Caland - 40-45 - weekend is er weer een Amsterdammer dood? JHK -Nijmegen - slaai - Matsoe Matsoe - ik maak tuinen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed idee. Ik stel voor dat we allemaal een persoonlijke boodschap voor hem typen en die zet ik dan allemaal in de topicpointer.
Jij mag beginnen.
Waarom staat er 11 uur geleden?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Google is ook snel, ik dacht ik zoek het eens op.
[ afbeelding ]
Zijn er wat bans gevallen na gisteren?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik begreep dat er een aantal mensen zijn die Caland hier enorm missen. Wellicht een tt met Caland er in.
In de beker waren ze ook vrij kansloos.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Twente is een beetje anoniem dit seizoen hé, ik denk elke week weer van o die doen ook nog mee in de Eredivisie.
Wie?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom niets voor kapiteintje, die heeft ook de aansluiting verloren.
Is die hier weg dan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dunno.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zijn er wat bans gevallen na gisteren?
Dat zul je toch echt aan google moeten vragen, nu staat er trouwens al 12 uur geleden.quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Twente is een beetje anoniem dit seizoen hé, ik denk elke week weer van o die doen ook nog mee in de Eredivisie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die komt niet meer in deze SC heeft hij verklaard. Jammer wel.quote:
Raar. We gaan dus heel snel door de tijd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zul je toch echt aan google moeten vragen, nu staat er trouwens al 12 uur geleden.
Ik vind het prima joh.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Caland - 40-45 - weekend is er weer een Amsterdammer dood? JHK -Nijmegen - slaai - Matsoe Matsoe - ik maak tuinen.
Zoiets?
Of die Google pagina is uit de toekomst.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Raar. We gaan dus heel snel door de tijd.
Top. Goed voorbeeld doet hopelijk volgen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het prima joh.Je staat er in.
[..]
Of die Google pagina is uit de toekomst.
Als ik aan dat soort dingen ga denken dan word ik gekquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:31 schreef GGMM het volgende:
Of die Google pagina is uit de toekomst.
Ik hoop het, dit staat best gay in je eentje.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Top. Goed voorbeeld doet hopelijk volgen.
Dit is ook wel een vrolijk plaatje voor hem.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoop het, dit staat best gay in je eentje.
En Doublepain, wat wil jij aan Caland kwijt?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:32 schreef Doublepain het volgende:
Het hele idee van de topicpointer is verneukt door GGMM
Oh en aan mij vraag je het niet he?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
En Doublepain, wat wil jij aan Caland kwijt?
Ik weet niet eens wat een topicpointer is.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:32 schreef Doublepain het volgende:
Het hele idee van de topicpointer is verneukt door GGMM
Je kan er leuke paradoxale theorieën op los laten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik aan dat soort dingen ga denken dan word ik gekTijdreizen en zo.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat een topicpointer is.
Bij deze.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh en aan mij vraag je het niet he?
Dat het een goed idee was om de SC te sluiten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
En Doublepain, wat wil jij aan Caland kwijt?
Of iemand die zich niet schaamt voor zijn mannelijkheid en die zich kwetsbaar en emotioneel opstelt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoop het, dit staat best gay in je eentje.
Dacht eerst dat hij daarmee de TT & Eerste post bedoelde.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik met erover nadenken. Wat als dit dat.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:33 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je kan er leuke paradoxale theorieën op los laten.
Ja die is ook verneukt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dacht eerst dat hij daarmee de TT & Eerste post bedoelde.
Wat ben je toch een kleuter eigenlijk hequote:Op donderdag 23 januari 2014 20:35 schreef GGMM het volgende:
Zo, nu vind ik het wel even genoeg geweest
Ok.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:35 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet het.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ben je toch een kleuter eigenlijk he
d'accord. Ik zal jou minder missen dan Caland eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:35 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik met erover nadenken. Wat als dit dat.
Vanaf nu beloof ik plechtig in geen enkel deel van de sc meer te posten waarin Caland ook gepost heeft.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
d'accord. Ik zal jou minder missen dan Caland eerlijk gezegd.
Nicki Minaj afvallen is nooit grappig. Dat moet jij toch kunnen beamen gezien je UI.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:37 schreef Doublepain het volgende:
Neemt nog steeds niet weg dat GGMM hopeloos grappig probeert te zijn omdat Donraja een leuke topicpointer had.
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:37 schreef Doublepain het volgende:
Neemt nog steeds niet weg dat GGMM hopeloos grappig probeert te zijn omdat Donraja een leuke topicpointer had.
Ik krijg nu al hoofdpijn als ik er aan denkquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Als je kan terug reizen naar dezelfde tijdlijn, dan hebben we oneindige kennis.
Wat we nu weten 2000 jaar terug al doorspelen, en na 2000 jaar weer hetzelfde doen.
Dan blijft er voor mij weinig anders meer over dan te beloven dat ik hier ook niet meer post.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanaf nu beloof ik plechtig in geen enkel deel van de sc meer te posten waarin Caland ook gepost heeft.
Uhm, wat.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik krijg nu al hoofdpijn als ik er aan denkWant over 2000 jaar weet je dan ook wat je 2000 jaar geleden zou gaan doen terwijl je als wist wat er zou gaan gebeuren.
Diep man.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Als je merkt dat je het makkelijk kunt veroorloven niet te hoeven betalen ga je sneller over op plunderen/diefstal. Niet zonder reden zijn 'kopen' en 'kapen taalkundig van dezelfde stam.'
Geen dank
GGMM had brood gegeten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgende keer wat minder nasi eten dan.
Geen toeval hoor. Ik zag je in de Albert Heijnquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onjuist, ik heb -toevallig- wel degelijk nasi gegeten. Ik heb alleen brood gekocht.
Je bent zelf gekocht.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onjuist, ik heb -toevallig- wel degelijk nasi gegeten. Ik heb alleen brood gekocht.
Ik heb de nasi van mijn lieve vader gekregen, maar redelijke poging.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen toeval hoor. Ik zag je in de Albert Heijn
Volgensmij zag ik jou ook, was jij diegene die op het einde ging wegrennen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen toeval hoor. Ik zag je in de Albert Heijn
Waar werk je dan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:51 schreef GGMM het volgende:
http://www.accuradio.com/#!/home/checktherhyme/
Voortaan ga ik dit maar luisteren op m'n werk.
Visje M_P kon hij niet doorspoelen blijkt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou al je woont er net, hoe krijg je dat nou weer voor elkaar.
Hij zit niet echt verstopt verstopt, maar het water komt onnatuurlijk ver omhoog als ik hem doortrek. Dat loopt wel weer weg dus het is geen direct probleem.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou al je woont er net, hoe krijg je dat nou weer voor elkaar.
En dat is?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:55 schreef GGMM het volgende:
Maar ik heb al een zeer handige tip gekregen inmiddels.
Oh ja dat doe ik ook weleens als de wasbak verstopt is. Als je dan later toch de sifon eraf haalt zit er wel een vieze witte prutzooi.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Soda (wat dat ook moge wezen.) en azijn.
Ach, liever dat dan dat ik hem handmatig moet schoonmaken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dat doe ik ook weleens als de wasbak verstopt is. Als je dan later toch de sifon eraf haalt zit er wel een vieze witte prutzooi.
Volgens mij is het bij een wc minder vies dan bij een wastafel. Bij een wastafel zit het altijd helemaal vol met harenquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, liever dat dan dat ik hem handmatig moet schoonmaken.
7 keer aflevering overleven en dan in de finaleweek terugkomen en er niet uit gaanquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe vaak moet je wel niet winnen om tot de finale te reiken dan?
Daar zit hij toch wel aan. 2 weken terug zat hij er ook al?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:06 schreef Saind het volgende:
[..]
7 keer aflevering overleven en dan in de finaleweek terugkomen en er niet uit gaan
Oh vandaarquote:
Jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier zat echt niemand, maar dan ook ECHT niemand op te wachten.
Ik wel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuk man, een fake filmpje.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:57 schreef GGMM het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)door_tuigventje.html OHHH
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat een leuk plaatje
dit was een goede inbreng
Ik ben te naief voor het internetquote:
Hier sluit ik mij volledig bij aan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hahaha, geniale actie. Zullen ze bij de BDO blij mee zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Peter Griffin gaat bij de PDC darten, leuk leuk leuk.
Iedereen krijgt schijt aan de BDO, zag nog een leuk plaatje voorbij komen met Robbie Green.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hahaha, geniale actie. Zullen ze bij de BDO blij mee zijn.
Wie is de Mol vind ik niet meer leuk. Tevens haak ik altijd na drie weken af, dus het leek me een strak plan om geen enkele aflevering meer te kijken.quote:
Bedankt voor de interessante kijkje achter de schermen van jouw gedachtegang.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie is de Mol vind ik niet meer leuk. Tevens haak ik altijd na drie weken af, dus het leek me een strak plan om geen enkele aflevering meer te kijken.
Wil je de redenen weten voor het afhaken na drie weken?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor de interessante kijkje achter de schermen van jouw gedachtegang.
Bunting heeft gewacht tot hij het geld heeft ontvangen lees ik nu. Dat zou wel kunnen kloppen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen krijgt schijt aan de BDO, zag nog een leuk plaatje voorbij komen met Robbie Green.
[ afbeelding ]
Die wilde ook naar de PDC maar die kan het prijzengeld niet missen.
Ik zie het voor het eerst. En ook alleen omdat de tv al op Ned1 stond toen ik binnenkwam en ik de afstandsbediening niet kan vinden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie is de Mol vind ik niet meer leuk. Tevens haak ik altijd na drie weken af, dus het leek me een strak plan om geen enkele aflevering meer te kijken.
Ja, heel graag.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wil je de redenen weten voor het afhaken na drie weken?
Hij gaat iig met Dave Chisnall (z'n homie) de tour aflopen. Precies de actie die ik voor ogen had met het wachten tot de uitkeerdatum van Bunting.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bunting heeft gewacht tot hij het geld heeft ontvangen lees ik nu. Dat zou wel kunnen kloppen.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik proef het sarcasme dus ik doe het lekker niet.
Beter stapt die idioot Dekker ook nog over dan. Fuck de BDO, opdoeken die handel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij gaat iig met Dave Chisnall (z'n homie) de tour aflopen. Precies de actie die ik voor ogen had met het wachten tot de uitkeerdatum van Bunting.
Wow, rustig.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Beter stapt die idioot Dekker ook nog over dan. Fuck de BDO, opdoeken die handel.
Er waren geruchten dat die dorpsidioot over zou stappen samen met Benito, maar hij lijkt het niet te doen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Beter stapt die idioot Dekker ook nog over dan. Fuck de BDO, opdoeken die handel.
Oké.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Jammer dat mijn posts zo vaak verkeerd geïnterpreteerd worden.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moest niet lachen ook al hoopte je dat ik dat wel zou doen.
Koos was toch overgestapt?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er waren geruchten dat die dorpsidioot over zou stappen samen met Benito, maar hij lijkt het niet te doen.
Nu nog Wilson en Norris naar de PDC en dan is het klaar voor de BDO, de enige spelers die nog glans gaven aan deze Lakeside.
Ik snap de link niet helemaal.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:18 schreef DonRaja het volgende:
Aah het gaat over darts. Past perfect bij deze TT.
Koos is terug naar de BDO ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Koos was toch overgestapt?
Koos![]()
Tevens het enige wat ik over darten weet.
darten was volkssport nummer 1 bij de nsbquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap de link niet helemaal.
Lekker joh, elke donderdag PL darts en Ajax. Sowieso vanaf maart 2 maanden lang om de 3/4 dagen Ajax op weg naar de treble.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké.
Na een aantal weken beginnen de PL Darts & het Europa Leaguevoetbal weer
Heeft Benito een kaart gekregen in die Q school?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er waren geruchten dat die dorpsidioot over zou stappen samen met Benito, maar hij lijkt het niet te doen.
Nu nog Wilson en Norris naar de PDC en dan is het klaar voor de BDO, de enige spelers die nog glans gaven aan deze Lakeside.
De categorie is: crap die mij niet interesseert.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap de link niet helemaal.
Gelijk de eerste avond Taylor v MVG, volgens mij moet Taylor nog aankloten met zijn nieuwe pijlensponsor, weet het niet zeker.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Lekker joh, elke donderdag PL darts en Ajax. Sowieso vanaf maart 2 maanden lang om de 3/4 dagen Ajax op weg naar de treble.
Jazeker, gelijk op de eerste dag.quote:[..]
Heeft Benito een kaart gekregen in die Q school?
Had dat dan gelijk gezegd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De categorie is: crap die mij niet interesseert.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:25 schreef Saind het volgende:
Ik dacht dat ik een slok van m'n bier nam maar het was de zoutpot.
dat is dan ook echt een mongool, 50 jaar en een uitkering oid.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
KLB / Verwond bij het openen van een flesje bier (had geen opener)
Wat een oen
Hey lulhannes ga je mee de 20e dan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:32 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is dan ook echt een mongool, 50 jaar en een uitkering oid.
prima, ik ga mee.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Hey lulhannes ga je mee de 20e dan?
zie facebook anders
Waarnaartoe? Mag ik ook mee?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Hey lulhannes ga je mee de 20e dan?
zie facebook anders
Ik hou ze wel bijelkaar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, want joden lopen toch altijd weg.
Discriminatiequote:
Reserveer zequote:Op donderdag 23 januari 2014 22:15 schreef Saind het volgende:
Shiiiiiiit
kaarten te pakken, geen geld op mn rekening
Dus plaats de order maar betaal nog niet, ik stort wel op je rekeningquote:
twitter:MichaelvanPraag twitterde op donderdag 23-01-2014 om 19:12:39Ik ben ere voorzitter van Ajax, schaam me en distantieer me van het schandalige spandoek bij #ajafey. @ajax onwaardig, respectloos stuitend! reageer retweet
werden automatisch uit m'n winkelwagen geknikkerdquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus plaats de order maar betaal nog niet, ik stort wel op je rekening
Pedant mannetje, laat hij Blatter met zijn corrupte bende eens bekritiseren, de slijmbalquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:21 schreef AFCNiels het volgende:
Moraalriddertjetwitter:MichaelvanPraag twitterde op donderdag 23-01-2014 om 19:12:39Ik ben ere voorzitter van Ajax, schaam me en distantieer me van het schandalige spandoek bij #ajafey. @ajax onwaardig, respectloos stuitend! reageer retweet
Precies, maar dan is hij bang dat hij zelf zijn erebaantje kwijtraakt, hij houdt alleen van makkelijk scoren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Pedant mannetje, laat hij Blatter met zijn corrupte bende eens bekritiseren, de slijmbal
In die tijd van Van Gaal toen er veel gewonnen werd zweefde hij gewoon, wat een arrogante lul, altijd om zich heen kijkend of je hem wel zag, net als die Coronel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Precies, maar dan is hij bang dat hij zelf zijn erebaantje kwijtraakt, hij houdt alleen van makkelijk scoren.
kutjodenquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:47 schreef Smoofie het volgende:
Online ticketshop foutmelding
Het reserveringssysteem reageert op dit moment niet. Probeer het later nog eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag ze afgelopen zondag ook weer wegrennen met de overwinning.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:51 schreef Doublepain het volgende:
De mensen van ticketshopping rennen weer eens weg, typisch Ajax.
Alleen jammer dat 70% al in de eerste helft richting Alkmaar ging rennen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zag ze afgelopen zondag ook weer wegrennen met de overwinning.
quote:Seth Rogen haalt uit naar Justin Bieber
AMSTERDAM -
Seth Rogen heeft via Twitter zijn ongezouten mening gegeven over het gedrag van Justin Bieber.
De nieuwe documentaire over Justin Bieber is een anderhalf uur durende marketingcampagne.
"Justin Bieber is een stuk stront", schrijft de komiek/acteur aan zijn volgers, die zijn bericht meer dan 10.000 keer retweette.
Volgens TMZ is het opmerkelijk dat Rogen uithaalt naar het tieneridool. De twee zouden zich drie jaar geleden, tijdens de MTV Video Music Awards, prima vermaakt hebben met elkaar.
Justin werd woensdagnacht in Los Angeles gearresteerd omdat hij onder invloed van drank en drugs in een gehuurde Lamborghini reed en roekeloos rijgedrag vertoonde.
Echt he.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een hut met wifi en bier. Ik zou er blijven als ik jou was.
Michael is meer over de rooie dan...quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:21 schreef AFCNiels het volgende:
Moraalriddertjetwitter:MichaelvanPraag twitterde op donderdag 23-01-2014 om 19:12:39Ik ben ere voorzitter van Ajax, schaam me en distantieer me van het schandalige spandoek bij #ajafey. @ajax onwaardig, respectloos stuitend! reageer retweet
Ik ga een bier tatoo nemen.quote:
En dat uit de mond van een ijsbeerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga een bier tatoo nemen.
En ik word brouwer.
Mocht ik ooit nog terug naar dat koude schijtland gaan.
Ik ben wel natgierig naar Knutbierquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En ik word brouwer.
Jij investeert, ik brouwmeesterquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En ik word brouwer.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee daar vertrouw ik je niet genoeg voor
Dan hoop ik dat je hele zaakje in de fik vliegt.quote:
Doe eens normaal manquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Dan hoop ik dat je hele zaakje in de fik vliegt.![]()
Tevens hoop ik dat je er dan ook niet verzekerd voor bent.
Ik ben goed in leveringen, vliegtuig, auto ik kan alles. Alleen trein moet ik nog weten van hoe en wat.quote:
Wees volgende keer duidelijker, ik had alles al klaarstaan.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Saind en ik drinken alles zelf op debiel
al een nieuw kaartje op de post gedaan?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Saind en ik drinken alles zelf op debiel
Met albaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
al een nieuw kaartje op de post gedaan?
Het "postkantoor" zei 3 weken naar Europaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan haast niet wachten het in mijn brievenbus te vinden
betekentquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het "postkantoor" zei 3 weken naar Europa
Dat betekend minstens 6 hier
En dat je mijn adres niet hebt helpt ook niet mee.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het "postkantoor" zei 3 weken naar Europa
Dat betekend minstens 6 hier
Via raja dus dm hem evenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dat je mijn adres niet hebt helpt ook niet mee.
Hey ik zag dat je gaat meeten met onzquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit is verleden filipino tijd dus beteken+d
The webpage cannot be foundquote:
Ik kan niet op de frontpage op m'n werk.quote:
Davy verdenkt jouquote:De 30-jarige man uit Amersfoort die begin deze maand in zijn woonplaats een 3-jarige peuter in het gezicht schopte, wordt door justitie vervolgd voor poging tot zware mishandeling. Zijn voorarrest is met met negentig dagen verlengd, meldt het Openbaar Ministerie vrijdag.
De peuter hield aan de trap in zijn gezicht blauwe plekken en schrammen over. De man zou het jongetje geschopt hebben toen het kind met zijn moeder over straat liep. Later kon hij tijdens een passantenonderzoek worden aangehouden. De man, die volgens de politie verward was, bekende de mishandeling.
Ik ben niet 30.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:06 schreef Doublepain het volgende:
De 30-jarige man uit Amersfoort die begin deze maand in zijn woonplaats een 3-jarige peuter in het gezicht schopte, wordt door justitie vervolgd voor poging tot zware mishandeling. Zijn voorarrest is met met negentig dagen verlengd, meldt het Openbaar Ministerie vrijdag.
De peuter hield aan de trap in zijn gezicht blauwe plekken en schrammen over. De man zou het jongetje geschopt hebben toen het kind met zijn moeder over straat liep. Later kon hij tijdens een passantenonderzoek worden aangehouden. De man, die volgens de politie verward was, bekende de mishandeling.
Ook niet Happel, dan was de titel van het artikel geweest: Peuterdoodschopper blijft in cel.quote:
Of Peuterdoodzitter blijft in cel.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ook niet Happel, dan was de titel van het artikel geweest: Peuterdoodschopper blijft in cel.
Beide.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:11 schreef Iwanius het volgende:
Middag voetballiefhebbers. Hebben we zin in komend weekend of heerst er gelatenheid?
Hallo Iwanusquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:11 schreef Iwanius het volgende:
Middag voetballiefhebbers. Hebben we zin in komend weekend of heerst er gelatenheid?
Jij weet best dat ik uit principe niet oostelijker dan Amersfoort reisquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Hey ik zag dat je gaat meeten met onz
ik voel me achtergesteld
Je zit nou toch een aardig verder oostelijkquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij weet best dat ik uit principe niet oostelijker dan Amersfoort reis
Neuh..door elkaar juist maar wel gegroepeerd. Neurotisch hèquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:24 schreef GGMM het volgende:
Hallo Iwanus
http://forum.fok.nl/user/history/289177
Weer de fora één voor één aan het afgaan?
Behoorlijk.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:25 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Neuh..door elkaar juist maar wel gegroepeerd. Neurotisch hè
Ik doe alsof ik heel ver naar het westen zit.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je zit nou toch een aardig verder oostelijk
Ik ben in Groningen geboren.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Groningen is ook Oostelijker dan Amersfoort
Dan ben je Groningser dan ikquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben in Groningen geboren.
Het is half 9 savonds, 26 graden en ik heb t koud.
Ik voorzie problemen als ik weer in nl land
Ik moest hier te lang over nadenken.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:53 schreef Happel het volgende:
De middeleeuwen leven weer in de Oekraine
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben er ook
[ afbeelding ]
KNVBquote:Bas Nijhuis is vanwege wangedrag tijdens een trainingskamp disciplinair gestraft, zo meldt De Telegraaf. De Nederlandse scheidsrechters waren twee weken in Belek om zich voor te bereiden op de tweede competitiehelft. Nijhuis klom 's nachts over het balkon van assistent-scheidsrechter Coen Droste en spookte daarna met grensrechter Edwin de Vree over de gangen van het hotel. Volgens de KNVB past dit 'schoolreisjegedrag' niet bij een professionele organisatie.
/
Nijhuis, 37 jaar, mocht door zijn wangedrag afgelopen weekeinde niet fluiten bij de competitiewedstrijd tussen SC Cambuur en Go Ahead Eagles, zag het midweekse bekerprogramma aan zich voorbij gaan en zal ook de komende competitieronde niet in actie komen. Dat geldt ook voor De Vree. Danny Makkelie haalde ook geen wit voetje bij de KNVB. Tijdens het onderdeel ’Keek op de week', waarbij de scheidsrechters in groepjes sketches opvoerden, toonden de door Makkelie aangevoerde arbiters en assistenten het bekende YouTube-filmpje van Joseph Blatter die hard van een podium valt.
Dat viel niet in goede aarde bij de aanwezige bondsvoorzitter en UEFA-bestuurder Michael van Praag. De FIFA, onder aanvoering van Blatter, gaf Makkelie in 2011 namelijk de mogelijkheid om als jongste Nederlander toe te treden tot het FIFA-scheidsrechterskorps. Scheidsrechtersbaas Dick van Egmond maakte een dag later aan alle scheidsrechters en assistent-scheidsrechters duidelijk dat hij niet gediend was van het gedrag van Makkelie, die anderhalf jaar geleden na afloop van het Europa League-duel tussen FC Vaslui en Internazionale een brandslang leegspoot in het hotel.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar is BrunoDeBruinebeer eigenlijk?
Hoiquote:
Beetje pagga slaan bier drinkenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bruno gozer lang niet gezien! Had je het druk? Winterslaapje?
nee die spreek ik eigenlijk nooitquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Weet je toevallig ook hoe Knut het heeft gehad?
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:00 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
nee die spreek ik eigenlijk nooit
Hoi, waar zit je nu?quote:
Niet met m'n kinderen gek. En alleen de eerste paar minuten...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:05 schreef GGMM het volgende:
Ron heeft Game of Bones gekeken met z'n kinderen.
Jij hebt How I Met Your Mother gekeken met jezelf.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:05 schreef GGMM het volgende:
Ron heeft Game of Bones gekeken met z'n kinderen.
Gevolgd door the big bang theory met zijn broerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij hebt How I Met Your Mother gekeken met jezelf.
Linapacan Islandquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen idee. Een eiland tussen coron en El nido
Knut is lief.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Hallo iedereen, exclusief Knut, Knut is een eikel
Nou nou nouquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Mosterdzaadjes ontkiemen en groeien spoedig uit tot weergaloze en vooral gracieuze planten.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nou nou nou
De hoop van Radamel Falcao is zo groot als een mosterzaadje
Doe nou maar rustig en wacht op je kaart.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
gelukkig maarquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:19 schreef onlogisch het volgende:
Mijn firefox liep helemaal vast. Maar geen nood, ik ben terug onder Chrome
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat heb jij met het getal 11 vandaan?
Net als je je handtekening waarschijnlijk onder mijn contract vergeet te zetten.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe nou maar rustig en wacht op je kaart.
Bovendien kan je de bonusregeling nu wel vergeten
Happel is mijn heldquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:25 schreef GGMM het volgende:
Sinds Happel terug is is het hier een stuk gezelliger.
Cryptisch hoor. 11 dagen over tijd?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Happeltje
[..]
Alles wordt duidelijk, ooit
nee alsjeblieft nietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Cryptisch hoor. 11 dagen over tijd?
Ok.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee alsjeblieft niet
Je merkt het vanzelf wel
Nummer 11 in de harem van Pelle?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee alsjeblieft niet
Je merkt het vanzelf wel
LOLquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nummer 11 in de harem van Pelle?
11 keer maar?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:38 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga nog maar 11 keer gokken denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |