d'accord. Ik zal jou minder missen dan Caland eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:35 schreef GGMM het volgende:
Zo, nu vind ik het wel even genoeg geweest
quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik met erover nadenken. Wat als dit dat.
Vanaf nu beloof ik plechtig in geen enkel deel van de sc meer te posten waarin Caland ook gepost heeft.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
d'accord. Ik zal jou minder missen dan Caland eerlijk gezegd.
Nicki Minaj afvallen is nooit grappig. Dat moet jij toch kunnen beamen gezien je UI.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:37 schreef Doublepain het volgende:
Neemt nog steeds niet weg dat GGMM hopeloos grappig probeert te zijn omdat Donraja een leuke topicpointer had.
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:37 schreef Doublepain het volgende:
Neemt nog steeds niet weg dat GGMM hopeloos grappig probeert te zijn omdat Donraja een leuke topicpointer had.
Ik krijg nu al hoofdpijn als ik er aan denkquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Als je kan terug reizen naar dezelfde tijdlijn, dan hebben we oneindige kennis.
Wat we nu weten 2000 jaar terug al doorspelen, en na 2000 jaar weer hetzelfde doen.
Dan blijft er voor mij weinig anders meer over dan te beloven dat ik hier ook niet meer post.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanaf nu beloof ik plechtig in geen enkel deel van de sc meer te posten waarin Caland ook gepost heeft.
Uhm, wat.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik krijg nu al hoofdpijn als ik er aan denkWant over 2000 jaar weet je dan ook wat je 2000 jaar geleden zou gaan doen terwijl je als wist wat er zou gaan gebeuren.
Diep man.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Als je merkt dat je het makkelijk kunt veroorloven niet te hoeven betalen ga je sneller over op plunderen/diefstal. Niet zonder reden zijn 'kopen' en 'kapen taalkundig van dezelfde stam.'
Geen dank
GGMM had brood gegeten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgende keer wat minder nasi eten dan.
Geen toeval hoor. Ik zag je in de Albert Heijnquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onjuist, ik heb -toevallig- wel degelijk nasi gegeten. Ik heb alleen brood gekocht.
Je bent zelf gekocht.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onjuist, ik heb -toevallig- wel degelijk nasi gegeten. Ik heb alleen brood gekocht.
Ik heb de nasi van mijn lieve vader gekregen, maar redelijke poging.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen toeval hoor. Ik zag je in de Albert Heijn
Volgensmij zag ik jou ook, was jij diegene die op het einde ging wegrennen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen toeval hoor. Ik zag je in de Albert Heijn
Waar werk je dan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:51 schreef GGMM het volgende:
http://www.accuradio.com/#!/home/checktherhyme/
Voortaan ga ik dit maar luisteren op m'n werk.
Visje M_P kon hij niet doorspoelen blijkt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou al je woont er net, hoe krijg je dat nou weer voor elkaar.
Hij zit niet echt verstopt verstopt, maar het water komt onnatuurlijk ver omhoog als ik hem doortrek. Dat loopt wel weer weg dus het is geen direct probleem.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou al je woont er net, hoe krijg je dat nou weer voor elkaar.
En dat is?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:55 schreef GGMM het volgende:
Maar ik heb al een zeer handige tip gekregen inmiddels.
Oh ja dat doe ik ook weleens als de wasbak verstopt is. Als je dan later toch de sifon eraf haalt zit er wel een vieze witte prutzooi.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Soda (wat dat ook moge wezen.) en azijn.
Ach, liever dat dan dat ik hem handmatig moet schoonmaken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dat doe ik ook weleens als de wasbak verstopt is. Als je dan later toch de sifon eraf haalt zit er wel een vieze witte prutzooi.
Volgens mij is het bij een wc minder vies dan bij een wastafel. Bij een wastafel zit het altijd helemaal vol met harenquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, liever dat dan dat ik hem handmatig moet schoonmaken.
7 keer aflevering overleven en dan in de finaleweek terugkomen en er niet uit gaanquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe vaak moet je wel niet winnen om tot de finale te reiken dan?
Daar zit hij toch wel aan. 2 weken terug zat hij er ook al?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:06 schreef Saind het volgende:
[..]
7 keer aflevering overleven en dan in de finaleweek terugkomen en er niet uit gaan
Oh vandaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |