Jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier zat echt niemand, maar dan ook ECHT niemand op te wachten.
Ik wel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuk man, een fake filmpje.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:57 schreef GGMM het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)door_tuigventje.html OHHH
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat een leuk plaatje
dit was een goede inbreng
Ik ben te naief voor het internetquote:
Hier sluit ik mij volledig bij aan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hahaha, geniale actie. Zullen ze bij de BDO blij mee zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Peter Griffin gaat bij de PDC darten, leuk leuk leuk.
Iedereen krijgt schijt aan de BDO, zag nog een leuk plaatje voorbij komen met Robbie Green.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hahaha, geniale actie. Zullen ze bij de BDO blij mee zijn.
Wie is de Mol vind ik niet meer leuk. Tevens haak ik altijd na drie weken af, dus het leek me een strak plan om geen enkele aflevering meer te kijken.quote:
Bedankt voor de interessante kijkje achter de schermen van jouw gedachtegang.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie is de Mol vind ik niet meer leuk. Tevens haak ik altijd na drie weken af, dus het leek me een strak plan om geen enkele aflevering meer te kijken.
Wil je de redenen weten voor het afhaken na drie weken?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor de interessante kijkje achter de schermen van jouw gedachtegang.
Bunting heeft gewacht tot hij het geld heeft ontvangen lees ik nu. Dat zou wel kunnen kloppen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen krijgt schijt aan de BDO, zag nog een leuk plaatje voorbij komen met Robbie Green.
[ afbeelding ]
Die wilde ook naar de PDC maar die kan het prijzengeld niet missen.
Ik zie het voor het eerst. En ook alleen omdat de tv al op Ned1 stond toen ik binnenkwam en ik de afstandsbediening niet kan vinden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie is de Mol vind ik niet meer leuk. Tevens haak ik altijd na drie weken af, dus het leek me een strak plan om geen enkele aflevering meer te kijken.
Ja, heel graag.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wil je de redenen weten voor het afhaken na drie weken?
Hij gaat iig met Dave Chisnall (z'n homie) de tour aflopen. Precies de actie die ik voor ogen had met het wachten tot de uitkeerdatum van Bunting.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bunting heeft gewacht tot hij het geld heeft ontvangen lees ik nu. Dat zou wel kunnen kloppen.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik proef het sarcasme dus ik doe het lekker niet.
Beter stapt die idioot Dekker ook nog over dan. Fuck de BDO, opdoeken die handel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij gaat iig met Dave Chisnall (z'n homie) de tour aflopen. Precies de actie die ik voor ogen had met het wachten tot de uitkeerdatum van Bunting.
Wow, rustig.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Beter stapt die idioot Dekker ook nog over dan. Fuck de BDO, opdoeken die handel.
Er waren geruchten dat die dorpsidioot over zou stappen samen met Benito, maar hij lijkt het niet te doen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Beter stapt die idioot Dekker ook nog over dan. Fuck de BDO, opdoeken die handel.
Oké.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Jammer dat mijn posts zo vaak verkeerd geïnterpreteerd worden.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moest niet lachen ook al hoopte je dat ik dat wel zou doen.
Koos was toch overgestapt?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er waren geruchten dat die dorpsidioot over zou stappen samen met Benito, maar hij lijkt het niet te doen.
Nu nog Wilson en Norris naar de PDC en dan is het klaar voor de BDO, de enige spelers die nog glans gaven aan deze Lakeside.
Ik snap de link niet helemaal.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:18 schreef DonRaja het volgende:
Aah het gaat over darts. Past perfect bij deze TT.
Koos is terug naar de BDO ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Koos was toch overgestapt?
Koos![]()
Tevens het enige wat ik over darten weet.
darten was volkssport nummer 1 bij de nsbquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap de link niet helemaal.
Lekker joh, elke donderdag PL darts en Ajax. Sowieso vanaf maart 2 maanden lang om de 3/4 dagen Ajax op weg naar de treble.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké.
Na een aantal weken beginnen de PL Darts & het Europa Leaguevoetbal weer
Heeft Benito een kaart gekregen in die Q school?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er waren geruchten dat die dorpsidioot over zou stappen samen met Benito, maar hij lijkt het niet te doen.
Nu nog Wilson en Norris naar de PDC en dan is het klaar voor de BDO, de enige spelers die nog glans gaven aan deze Lakeside.
De categorie is: crap die mij niet interesseert.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap de link niet helemaal.
Gelijk de eerste avond Taylor v MVG, volgens mij moet Taylor nog aankloten met zijn nieuwe pijlensponsor, weet het niet zeker.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Lekker joh, elke donderdag PL darts en Ajax. Sowieso vanaf maart 2 maanden lang om de 3/4 dagen Ajax op weg naar de treble.
Jazeker, gelijk op de eerste dag.quote:[..]
Heeft Benito een kaart gekregen in die Q school?
Had dat dan gelijk gezegd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De categorie is: crap die mij niet interesseert.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:25 schreef Saind het volgende:
Ik dacht dat ik een slok van m'n bier nam maar het was de zoutpot.
dat is dan ook echt een mongool, 50 jaar en een uitkering oid.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
KLB / Verwond bij het openen van een flesje bier (had geen opener)
Wat een oen
Hey lulhannes ga je mee de 20e dan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:32 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is dan ook echt een mongool, 50 jaar en een uitkering oid.
prima, ik ga mee.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Hey lulhannes ga je mee de 20e dan?
zie facebook anders
Waarnaartoe? Mag ik ook mee?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Hey lulhannes ga je mee de 20e dan?
zie facebook anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |