Echt he.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een hut met wifi en bier. Ik zou er blijven als ik jou was.
Michael is meer over de rooie dan...quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:21 schreef AFCNiels het volgende:
Moraalriddertjetwitter:MichaelvanPraag twitterde op donderdag 23-01-2014 om 19:12:39Ik ben ere voorzitter van Ajax, schaam me en distantieer me van het schandalige spandoek bij #ajafey. @ajax onwaardig, respectloos stuitend! reageer retweet
Ik ga een bier tatoo nemen.quote:
En dat uit de mond van een ijsbeerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga een bier tatoo nemen.
En ik word brouwer.
Mocht ik ooit nog terug naar dat koude schijtland gaan.
Ik ben wel natgierig naar Knutbierquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En ik word brouwer.
Jij investeert, ik brouwmeesterquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En ik word brouwer.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee daar vertrouw ik je niet genoeg voor
Dan hoop ik dat je hele zaakje in de fik vliegt.quote:
Doe eens normaal manquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Dan hoop ik dat je hele zaakje in de fik vliegt.![]()
Tevens hoop ik dat je er dan ook niet verzekerd voor bent.
Ik ben goed in leveringen, vliegtuig, auto ik kan alles. Alleen trein moet ik nog weten van hoe en wat.quote:
Wees volgende keer duidelijker, ik had alles al klaarstaan.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Saind en ik drinken alles zelf op debiel
al een nieuw kaartje op de post gedaan?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Saind en ik drinken alles zelf op debiel
Met albaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
al een nieuw kaartje op de post gedaan?
Het "postkantoor" zei 3 weken naar Europaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan haast niet wachten het in mijn brievenbus te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |