betekentquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het "postkantoor" zei 3 weken naar Europa
Dat betekend minstens 6 hier
En dat je mijn adres niet hebt helpt ook niet mee.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het "postkantoor" zei 3 weken naar Europa
Dat betekend minstens 6 hier
Via raja dus dm hem evenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dat je mijn adres niet hebt helpt ook niet mee.
Hey ik zag dat je gaat meeten met onzquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit is verleden filipino tijd dus beteken+d
The webpage cannot be foundquote:
Ik kan niet op de frontpage op m'n werk.quote:
Davy verdenkt jouquote:De 30-jarige man uit Amersfoort die begin deze maand in zijn woonplaats een 3-jarige peuter in het gezicht schopte, wordt door justitie vervolgd voor poging tot zware mishandeling. Zijn voorarrest is met met negentig dagen verlengd, meldt het Openbaar Ministerie vrijdag.
De peuter hield aan de trap in zijn gezicht blauwe plekken en schrammen over. De man zou het jongetje geschopt hebben toen het kind met zijn moeder over straat liep. Later kon hij tijdens een passantenonderzoek worden aangehouden. De man, die volgens de politie verward was, bekende de mishandeling.
Ik ben niet 30.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:06 schreef Doublepain het volgende:
De 30-jarige man uit Amersfoort die begin deze maand in zijn woonplaats een 3-jarige peuter in het gezicht schopte, wordt door justitie vervolgd voor poging tot zware mishandeling. Zijn voorarrest is met met negentig dagen verlengd, meldt het Openbaar Ministerie vrijdag.
De peuter hield aan de trap in zijn gezicht blauwe plekken en schrammen over. De man zou het jongetje geschopt hebben toen het kind met zijn moeder over straat liep. Later kon hij tijdens een passantenonderzoek worden aangehouden. De man, die volgens de politie verward was, bekende de mishandeling.
Ook niet Happel, dan was de titel van het artikel geweest: Peuterdoodschopper blijft in cel.quote:
Of Peuterdoodzitter blijft in cel.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ook niet Happel, dan was de titel van het artikel geweest: Peuterdoodschopper blijft in cel.
Beide.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:11 schreef Iwanius het volgende:
Middag voetballiefhebbers. Hebben we zin in komend weekend of heerst er gelatenheid?
Hallo Iwanusquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:11 schreef Iwanius het volgende:
Middag voetballiefhebbers. Hebben we zin in komend weekend of heerst er gelatenheid?
Jij weet best dat ik uit principe niet oostelijker dan Amersfoort reisquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Hey ik zag dat je gaat meeten met onz
ik voel me achtergesteld
Je zit nou toch een aardig verder oostelijkquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij weet best dat ik uit principe niet oostelijker dan Amersfoort reis
Neuh..door elkaar juist maar wel gegroepeerd. Neurotisch hèquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:24 schreef GGMM het volgende:
Hallo Iwanus
http://forum.fok.nl/user/history/289177
Weer de fora één voor één aan het afgaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |