Ik hou ze wel bijelkaar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, want joden lopen toch altijd weg.
Discriminatiequote:
Reserveer zequote:Op donderdag 23 januari 2014 22:15 schreef Saind het volgende:
Shiiiiiiit
kaarten te pakken, geen geld op mn rekening
Dus plaats de order maar betaal nog niet, ik stort wel op je rekeningquote:
twitter:MichaelvanPraag twitterde op donderdag 23-01-2014 om 19:12:39Ik ben ere voorzitter van Ajax, schaam me en distantieer me van het schandalige spandoek bij #ajafey. @ajax onwaardig, respectloos stuitend! reageer retweet
werden automatisch uit m'n winkelwagen geknikkerdquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus plaats de order maar betaal nog niet, ik stort wel op je rekening
Pedant mannetje, laat hij Blatter met zijn corrupte bende eens bekritiseren, de slijmbalquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:21 schreef AFCNiels het volgende:
Moraalriddertjetwitter:MichaelvanPraag twitterde op donderdag 23-01-2014 om 19:12:39Ik ben ere voorzitter van Ajax, schaam me en distantieer me van het schandalige spandoek bij #ajafey. @ajax onwaardig, respectloos stuitend! reageer retweet
Precies, maar dan is hij bang dat hij zelf zijn erebaantje kwijtraakt, hij houdt alleen van makkelijk scoren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Pedant mannetje, laat hij Blatter met zijn corrupte bende eens bekritiseren, de slijmbal
In die tijd van Van Gaal toen er veel gewonnen werd zweefde hij gewoon, wat een arrogante lul, altijd om zich heen kijkend of je hem wel zag, net als die Coronel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Precies, maar dan is hij bang dat hij zelf zijn erebaantje kwijtraakt, hij houdt alleen van makkelijk scoren.
kutjodenquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:47 schreef Smoofie het volgende:
Online ticketshop foutmelding
Het reserveringssysteem reageert op dit moment niet. Probeer het later nog eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag ze afgelopen zondag ook weer wegrennen met de overwinning.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:51 schreef Doublepain het volgende:
De mensen van ticketshopping rennen weer eens weg, typisch Ajax.
Alleen jammer dat 70% al in de eerste helft richting Alkmaar ging rennen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zag ze afgelopen zondag ook weer wegrennen met de overwinning.
quote:Seth Rogen haalt uit naar Justin Bieber
AMSTERDAM -
Seth Rogen heeft via Twitter zijn ongezouten mening gegeven over het gedrag van Justin Bieber.
De nieuwe documentaire over Justin Bieber is een anderhalf uur durende marketingcampagne.
"Justin Bieber is een stuk stront", schrijft de komiek/acteur aan zijn volgers, die zijn bericht meer dan 10.000 keer retweette.
Volgens TMZ is het opmerkelijk dat Rogen uithaalt naar het tieneridool. De twee zouden zich drie jaar geleden, tijdens de MTV Video Music Awards, prima vermaakt hebben met elkaar.
Justin werd woensdagnacht in Los Angeles gearresteerd omdat hij onder invloed van drank en drugs in een gehuurde Lamborghini reed en roekeloos rijgedrag vertoonde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |