Waarom zou je dat doen? Dan verlies je alle volgers telkens, omdat het niet meer in MyAT staat.quote:
Gebeurt altijd zo. Kijkers zoeken het topic toch wel op.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:25 schreef zoem het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Dan verlies je alle volgers telkens, omdat het niet meer in MyAT staat.
Dank voor de herinnering. Ik was het al bijna vergeten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:58 schreef Mani89 het volgende:
Om 20:30 is er weer een nieuwe aflevering mensen!
Ik help graag mijn medeFOK!ker.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank voor de herinnering. Ik was het al bijna vergeten.
Niemandquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:04 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Wie ging er vorige week ook alweer naar huis?
Aaf haalt de finale, dat gebeurt altijd met WIDM kandidaten die ik wel voor hun kop kan schieten.quote:
Herkenbaar, was er ook al bang voorquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Aaf haalt de finale, dat gebeurt altijd met WIDM kandidaten die ik wel voor hun kop kan schieten.
Iedereen bijna dit keer.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Herkenbaar, was er ook al bang voor
In het Prono topic heb ik haar ook gewoon elke keer weer als afvaller staan
De muzikale hint leidt toch tot het afvallen van Aaf?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
npo.nlquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:08 schreef Sjeenkske het volgende:
Iemand een link van de live-stream?
Aaf is de Paulien van dit seizoenquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb haar als mol, en ik sluit het nog steeds niet uit.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:14 schreef TLC het volgende:
[..]
Aaf is de Paulien van dit seizoenik heb er wel respect voor, ze wordt vreselijk onderschat door iedereen maar zo'n Paulien type gaat wel erg lang mee in het spel
Alleen jammer dat de (nieuwste) promo al laat zien of ze een bepaalde opdracht halen of nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:38 schreef tralalala het volgende:
Ik heb in de promo al gezien dat Jennifer deze aflevering een goede broek aan heeft, maar dat geheel terzijde.
Maar hoe leuk is het dan, dat je, naast kandidaat zijn, ook gewoon de mol kan zijn?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:19 schreef TLC het volgende:
Daphne, JW, Tygo en Freek zijn teveel kandidaat om mol te zijn, die vinden het al superleuk dat ze uberhaupt gevraagd zijn om aan het programma mee te doen![]()
Een van die gaat vanavond dan ook afvallen verwacht ik.
Daar hebben ze inderdaad wel een handje van. Bij ER werd er op die manier ook veel gespoilerd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:21 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de (nieuwste) promo al laat zien of ze een bepaalde opdracht halen of niet
Net zo lang tot ze eruit ligt, verdommequote:
Ja, daarom fingers crossed dat het nu eindelijk zo ver isquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:10 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
De muzikale hint leidt toch tot het afvallen van Aaf?
Ik vond Paulien leuker. Hoewel ik wel eerlijk moet zeggen dat Aaf eigenlijk nog wel mee valt, ze is graflelijk en wat ze doet voor d'r werk daar heb ik vrij weing mee (Margrietquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:14 schreef TLC het volgende:
[..]
Aaf is de Paulien van dit seizoenik heb er wel respect voor, ze wordt vreselijk onderschat door iedereen maar zo'n Paulien type gaat wel erg lang mee in het spel
Of iemand die erg close is met of dichtbij Aaf staat/zit, want het nummer was toch "Be Near Me" dus ja.... wie zat er naast Aaf tijdens de executie? Iemand?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:10 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
De muzikale hint leidt toch tot het afvallen van Aaf?
Idd. Is de reclame al wel bezig?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
QFTquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hopen dat Aaf er uit gaat vandaag
Dacht ik ook even ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:36 schreef DaMart het volgende:
Gaf Art nou de hint dat de mol mol een man is?
Zo heet de aflevering dus ook.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:34 schreef Jorwol het volgende:
Yay, weer een uurtje Jen... uhh ik bedoel Wie is de Mol
Dit, of hij speculeertquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:36 schreef DaMart het volgende:
Nee, hij zei alleen dat er je alleen drie vrouwen in de finale kan hebben als de mol een vrouw is. Dat kun je op beide manieren interpreteren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:36 schreef DaMart het volgende:
Tietel?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Titel aflevering:
[ afbeelding ]
Konijnen los in het hok?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Titel aflevering:
[ afbeelding ]
Zo dacht ik ook alquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:36 schreef DaMart het volgende:
Ja, maar dat is zo'n halve hint dat je er niets mee kan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
In aflevering 10 zou dat best een hint kunnen zijn.
Haha ja ik ook. Even loempia halen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:40 schreef PicoMMP het volgende:
Ik vraag me altijd af waar Art naartoe loopt
Beeld uit en gaat achter de camera staanquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:40 schreef PicoMMP het volgende:
Ik vraag me altijd af waar Art naartoe loopt
Jennifer is de mol, kan niet anders dusquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Derrière dat gaat over Jennifer
Lijkt me toch nietquote:
Dat was een grap.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:41 schreef essnhills het volgende:
Wat bedoelt ie met dat 2 maanden geleden?
Tygo doet alsof hij de mol is.quote:
quote:
Het is te hopenquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:42 schreef Uccie het volgende:
Hier hoef je niet eens te mollen dit gaat altijd mis
Wat is je bedoeld van jan-willemquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:41 schreef Me_Wesley het volgende:
Zou wel epic fuckup zijn als er echt een verkeerd fragment is gemonteerd...
Zeker met de mol als laatste.quote:
Preciesquote:
Sarcasme = iets zeggen dat niet waar is om het tegenovergestelde te benadrukken. Hij maakt een grapje, omdat hij zou willen dat hij de woorden al twee maanden had kunnen leren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:43 schreef Guanabana het volgende:
Hoe moet ik daar sarcasme in zien dan?
Die denkt bam geld wegquote:
Ik ben geen autist die dat soort dingen niet meekrijgt hoor, kwam gewoon echt raar over hoe hij dat zei.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:43 schreef Eerin het volgende:
[..]
Sarcasme = iets zeggen dat niet waar is om het tegenovergestelde te benadrukken. Hij maakt een grapje, omdat hij zou willen dat hij de woorden al twee maanden had kunnen leren.
Poehee.
Okequote:Op donderdag 23 januari 2014 20:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben geen autist die dat soort dingen niet meekrijgt hoor, kwam gewoon echt raar over hoe hij dat zei.
Omdat het een faggot is? xDquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Mol gaat sowieso fagot niet vergeten.
Ja vreemd.. hij blijft ook steeds Fagot herhalenquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:44 schreef BBQSausage het volgende:
JW heeft de woorden van Tygo ook gewoon gehoord toch? Dan weet 'ie toch wel welke wel en niet kloppen?
Vond ik ook al zo raar. Net ook al het woord Opium.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja vreemd.. hij blijft ook steeds Fagot herhalen
Zal wel uiteindelijk geld krijgen voor goede antwoorden en geld kosten voor foute antwoorden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja vreemd.. hij blijft ook steeds Fagot herhalen
sowiesoquote:
1750 te verdienen dus, valt wel mee toch?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
175 euro wat een dure opdracht
quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:47 schreef Maartel het volgende:
Jan-Willem staat me daar toch een partij nep te concentreren.
't is gewoon niet leuk meer hoe duidelijk het dit jaar is.
Ja, geloof je het zelf dat dat zou lukken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
1750 te verdienen dus, valt wel mee toch?
Ja, en er zijn ook een paar fout, dus ze verdienen niet veel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
1750 te verdienen dus, valt wel mee toch?
Idd by far.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:51 schreef Jorwol het volgende:
Voor de mol was het dus ideaal om of in de rol van JW of de eerste kandidaat te zijn
Nee, maar wel dat het bij Aaf echt een heel slecht resultaat overbleef, en dat JW daar dus echt niet op kon vertrouwen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:50 schreef Eerin het volgende:
Maar dit kwam niet door Aaf, dus neem aan dat zij geen mol is. Wat fijn is, want dan kan ze eruit.
Opzich heeft ie als mol dan wel weer een gekke keuze gemaakt, want Tygo had met 10 goede antwoorden nog minder geld verdiend dan Aaf nu.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:51 schreef Jorwol het volgende:
Voor de mol was het dus ideaal om of in de rol van JW of de eerste kandidaat te zijn
Hier zou je gelijk in kunnen hebben.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:51 schreef Gramulanion het volgende:
Als JW niet de mol was had hij dit niet gedeeld.
quote:
Jenniferquote:
Freek was opeens opvallend goedquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:52 schreef DaMart het volgende:
Goed punt van Jennifer... wie deed het het best?.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:52 schreef egeltje1985 het volgende:
Mensen die liegen zitten vaak aan hun neus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk wel, andere verdacht maken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:51 schreef Gramulanion het volgende:
Als JW niet de mol was had hij dit niet gedeeld.
Heet hij Jennifer. Ah oke.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, de aflevering heet Jennifer omdat Jan-Willem nu 'op haar zit'
Het was een ABC, dus een verhaaltje was niet echt nodig geweest.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:53 schreef Maartel het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, andere verdacht maken.
Dat een verhaaltje helpt om dingen beter te onthouden is trouwens algemeen bekend dus dat hij doet alsof Jennifer het daarmee moeilijker maakte is ook flauwekul.
De Roodshow krijgt ineens een andere betekenisquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, de aflevering heet Jennifer omdat Jan-Willem nu 'op haar zit'
quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:54 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
De Roodshow krijgt ineens een andere betekenis
Jij bent scheel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:54 schreef essnhills het volgende:
Huh? Ze schreef toch jennifer? Of keek ik nou scheel?
Nee, stond echt Daphne.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:54 schreef essnhills het volgende:
Huh? Ze schreef toch jennifer? Of keek ik nou scheel?
Bij mij ook.quote:
quote:
Ik zal me voortaan schele noemenquote:
Is goed schele!quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ik zal me voortaan schele noemen
Tygo denkt dat iedereen zoals hem is.quote:
Tussen de onderhandelingen eff de aandacht trekkenquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:00 schreef Eerin het volgende:
[..]
Ze vond het tijd voor "tactiek a la Susan"
Je vergeet:quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
In de charmes van een homo trappen
Ik zou het ook doenquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
In de charmes van een homo trappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |