Waarom zou je dat doen? Dan verlies je alle volgers telkens, omdat het niet meer in MyAT staat.quote:
Gebeurt altijd zo. Kijkers zoeken het topic toch wel op.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:25 schreef zoem het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Dan verlies je alle volgers telkens, omdat het niet meer in MyAT staat.
Dank voor de herinnering. Ik was het al bijna vergeten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:58 schreef Mani89 het volgende:
Om 20:30 is er weer een nieuwe aflevering mensen!
Ik help graag mijn medeFOK!ker.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank voor de herinnering. Ik was het al bijna vergeten.
Niemandquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:04 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Wie ging er vorige week ook alweer naar huis?
Aaf haalt de finale, dat gebeurt altijd met WIDM kandidaten die ik wel voor hun kop kan schieten.quote:
Herkenbaar, was er ook al bang voorquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Aaf haalt de finale, dat gebeurt altijd met WIDM kandidaten die ik wel voor hun kop kan schieten.
Iedereen bijna dit keer.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Herkenbaar, was er ook al bang voor
In het Prono topic heb ik haar ook gewoon elke keer weer als afvaller staan
De muzikale hint leidt toch tot het afvallen van Aaf?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
npo.nlquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:08 schreef Sjeenkske het volgende:
Iemand een link van de live-stream?
Aaf is de Paulien van dit seizoenquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb haar als mol, en ik sluit het nog steeds niet uit.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:14 schreef TLC het volgende:
[..]
Aaf is de Paulien van dit seizoenik heb er wel respect voor, ze wordt vreselijk onderschat door iedereen maar zo'n Paulien type gaat wel erg lang mee in het spel
Alleen jammer dat de (nieuwste) promo al laat zien of ze een bepaalde opdracht halen of nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:38 schreef tralalala het volgende:
Ik heb in de promo al gezien dat Jennifer deze aflevering een goede broek aan heeft, maar dat geheel terzijde.
Maar hoe leuk is het dan, dat je, naast kandidaat zijn, ook gewoon de mol kan zijn?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:19 schreef TLC het volgende:
Daphne, JW, Tygo en Freek zijn teveel kandidaat om mol te zijn, die vinden het al superleuk dat ze uberhaupt gevraagd zijn om aan het programma mee te doen![]()
Een van die gaat vanavond dan ook afvallen verwacht ik.
Daar hebben ze inderdaad wel een handje van. Bij ER werd er op die manier ook veel gespoilerd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:21 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de (nieuwste) promo al laat zien of ze een bepaalde opdracht halen of niet
Net zo lang tot ze eruit ligt, verdommequote:
Ja, daarom fingers crossed dat het nu eindelijk zo ver isquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:10 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
De muzikale hint leidt toch tot het afvallen van Aaf?
Ik vond Paulien leuker. Hoewel ik wel eerlijk moet zeggen dat Aaf eigenlijk nog wel mee valt, ze is graflelijk en wat ze doet voor d'r werk daar heb ik vrij weing mee (Margrietquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:14 schreef TLC het volgende:
[..]
Aaf is de Paulien van dit seizoenik heb er wel respect voor, ze wordt vreselijk onderschat door iedereen maar zo'n Paulien type gaat wel erg lang mee in het spel
Of iemand die erg close is met of dichtbij Aaf staat/zit, want het nummer was toch "Be Near Me" dus ja.... wie zat er naast Aaf tijdens de executie? Iemand?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:10 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
De muzikale hint leidt toch tot het afvallen van Aaf?
Idd. Is de reclame al wel bezig?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
QFTquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hopen dat Aaf er uit gaat vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |