Haha ja ik ook. Even loempia halen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:40 schreef PicoMMP het volgende:
Ik vraag me altijd af waar Art naartoe loopt
Beeld uit en gaat achter de camera staanquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:40 schreef PicoMMP het volgende:
Ik vraag me altijd af waar Art naartoe loopt
Jennifer is de mol, kan niet anders dusquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Derrière dat gaat over Jennifer
Lijkt me toch nietquote:
Dat was een grap.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:41 schreef essnhills het volgende:
Wat bedoelt ie met dat 2 maanden geleden?
Tygo doet alsof hij de mol is.quote:
quote:
Het is te hopenquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:42 schreef Uccie het volgende:
Hier hoef je niet eens te mollen dit gaat altijd mis
Wat is je bedoeld van jan-willemquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:41 schreef Me_Wesley het volgende:
Zou wel epic fuckup zijn als er echt een verkeerd fragment is gemonteerd...
Zeker met de mol als laatste.quote:
Preciesquote:
Sarcasme = iets zeggen dat niet waar is om het tegenovergestelde te benadrukken. Hij maakt een grapje, omdat hij zou willen dat hij de woorden al twee maanden had kunnen leren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:43 schreef Guanabana het volgende:
Hoe moet ik daar sarcasme in zien dan?
Die denkt bam geld wegquote:
Ik ben geen autist die dat soort dingen niet meekrijgt hoor, kwam gewoon echt raar over hoe hij dat zei.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:43 schreef Eerin het volgende:
[..]
Sarcasme = iets zeggen dat niet waar is om het tegenovergestelde te benadrukken. Hij maakt een grapje, omdat hij zou willen dat hij de woorden al twee maanden had kunnen leren.
Poehee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |