dat ben ik nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik vidn dit wel leuk om te horen.
Maar niet zoiets van hm-meisje hema-meisje oid zoals bij sof?
Je zegt een beetje alternatief? Hipstertjes zijn toch alternatief? Nouja, alternatief is een beter woord danquote:
Beter niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga bij toto in de hosselleer.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind typisch een typische jack & jones jongen, bijvoorbeeld
en mij?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind typisch een typische jack & jones jongen, bijvoorbeeld
]stonerquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat voor iemand ben ik dan?
Ik heb bij hipsters juist geen alternatief ideequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je zegt een beetje alternatief? Hipstertjes zijn toch alternatief? Nouja, alternatief is een beter woord dan
Ja, ik zie jou ook wel als een h&m meisje eigenlijk hoorquote:
niet superquote:
Sukkelquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat voor iemand ben ik dan?
nee h&m meisjes zijn standaardquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik zie jou ook wel als een h&m meisje eigenlijk hoor. Gewoon zo zachtaardig enzo
.
Valt reuze mee. na 10 minuutjes is dat over. Dan is ze best wel spontaanquote:
Ah.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Valt reuze mee. na 10 minuutjes is dat over. Dan is ze best wel spontaan
Hij vindt een oud klasgenootje van mij wel lekker.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk niet dat dat daar iets leuks uit gaat rollen voor je
Mij heeft het ook al niks opgebrachtquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:14 schreef Typisch het volgende:
hosselleer
gewoon bier drinken en de dansvloer murderen
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:14 schreef supersof het volgende:
mijn moeder noemt me sadistisch, gek, prettig gestoord en dan komen jullie aan met zachtaardig en superverlegen
Nee jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mij heeft het ook al niks opgebracht
Kirsten, Anne, etcquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mij heeft het ook al niks opgebracht
Ach, het is niet alsof ik tot nu toe bijster veel leuks tegenkom.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk niet dat dat daar iets leuks uit gaat rollen voor je
Je moeder kent je ook wat beter dan de gemiddelde FOK!er denk ik.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:14 schreef supersof het volgende:
mijn moeder noemt me sadistisch, gek, prettig gestoord en dan komen jullie aan met zachtaardig en superverlegen
quote:
Je zit gewoon echt even in een dipjequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, het is niet alsof ik tot nu toe bijster veel leuks tegenkom.
Kirstenquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:16 schreef Fok-it het volgende:
Hosselleer![]()
Op Badoo en Tinder![]()
Nee dat wordt hem niet.
Ik had hem gister ook redelijk zitten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je moeder kent je ook wat beter dan de gemiddelde FOK!er denk ik.
[..]
ik mag jou wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies, rotzooiquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:16 schreef Fok-it het volgende:
Hosselleer![]()
Op Badoo en Tinder![]()
Nee dat wordt hem niet.
Tja, ik gaf je toch voorzetjes.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kirsten____ Heb er tegen gepraat, dat is geen hossel.
En met Anne ligt de verhouding ook heeeeel anders
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik had hem gister ook redelijk zitten.okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rot eens opquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tja, ik gaf je toch voorzetjes.
En Joyce.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
dit is je 63.000e postquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:17 schreef Crack_ het volgende:
VA op zelfstandig leren leven jongen, laat die jongen nou.
Heh? Ik volg die zin nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:17 schreef Crack_ het volgende:
VA op zelfstandig leren leven jongen, laat die jongen nou.
kan iemand jc een ban gavenquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:17 schreef JanCees het volgende:
Ohja ik ga leren
tot over 10 minuten waarschijnlijk
Ohja, komt omdat er wat woorden missenquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heh? Ik volg die zin niet
Dexter trekt me nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:17 schreef Crack_ het volgende:
Wie gaat er vanavond nog meer Dexter kijken?!Dextaaaaaaar
Nouja, eerlijk is eerlijk. De laatste reageerde beter dan de 1 na laatste. Die ging me gewoon negeren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je zit gewoon echt even in een dipje. Dat komt eeeeeeeeeeeeeeeeecht wel
nee omdat ik wil dat je goed leertquote:
Oh.. Maar gisteren zat er een seksscene inquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dexter trekt me nietEn ik heb nog genoeg series die ik wil zien dus die gaan voor
Behaalde resultaten in het verleden zeggen niks over de toekomst.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, eerlijk is eerlijk. De laatste reageerde beter dan de 1 na laatste. Die ging me gewoon negeren.
En er zat maar 14 maanden tussen. Daarvoor zat er 5 jaar tussen.
Huh? Dexter kon toch juist geen seks hebben?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh.. Maar gisteren zat er een seksscene in![]()
![]()
![]()
[..]
Behaalde resultaten in het verleden zeggen niks over de toekomst.
Zo, klinkt wijs of niet?
Waarom niet?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Huh? Dexter kon toch juist geen seks hebben?
In seizoen 1 was datquote:
Enorm.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh.. Maar gisteren zat er een seksscene in![]()
![]()
![]()
[..]
Behaalde resultaten in het verleden zeggen niks over de toekomst.
Zo, klinkt wijs of niet?
He Muut, al beetje bijgekomen van gister?quote:
Dat lijkt me een goed beginquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Enorm.
Misschien maar weer wat beter mijn best gaan doen om nieuwe mensen te ontmoeten.
wow zij is knapquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nou dat is onzin.
[ afbeelding ]. Mooie dame ook
Die ziet er niet verkeerd uit nee.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nou dat is onzin.
# # #quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:21 schreef Typisch het volgende:
ik vraag mij soms af of ik gewoon extreem sociaal ben of dat de meeste FOK!ers gewoon echt autisten zijn.
#confessions
Jaquote:
Nu ben ik wel benieuwd over welke fokkers je het hebt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:21 schreef Typisch het volgende:
ik vraag mij soms af of ik gewoon extreem sociaal ben of dat de meeste FOK!ers gewoon echt autisten zijn.
#confessions
Ja hoor. Ben wel chagrijnig vandaag. Maar geen idee waarom.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He Muut, al beetje bijgekomen van gister?
Je hebt verschillende soorten sociaal zijn he, uitgaan, gewoon afspreken, op school mensen spreken. betekent niet dat omdat jij zo vaak uitgaat dat je meteen socialer bent dan de rest, of bedoel je dit niet?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:21 schreef Typisch het volgende:
#confessions
Leuke meid. Hoe is haar innerlijk?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nou dat is onzin.
Ik val enorm mee, gezien de gemiddelde FOK!kers die ik heb gemeet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:21 schreef Typisch het volgende:
#confessions
Maar waar?quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze rookt dus zal niet veel goeds zijn
Op 't toiletquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik val enorm mee, gezien de gemiddelde FOK!kers die ik heb gemeet.
[..]
Maar waar?
Had het er laatst over met een vriendin. Het aantal vrijgezelle mannen dat ik ken is meer dan 20 keer zo hoog als het aantal vrijgezelle vrouwen. Waar verstoppen al deze vrouwen zich?
Ah, niks voor mij dus.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze rookt dus zal niet veel goeds zijn
quote:
Nee bedoel ik niet zo.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Je hebt verschillende soorten sociaal zijn he, uitgaan, gewoon afspreken, op school mensen spreken. betekent niet dat omdat jij zo vaak uitgaat dat je meteen socialer bent dan de rest, of bedoel je dit niet?
Ja, daar kom ik nooit natuurlijkquote:
quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, daar kom ik nooit natuurlijk
Maar dat verklaart die ellenlange rijen voor het vrouwentoilet.
Daar geef ik je wel gelijk in.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee bedoel ik niet zo.
Mensen posten/zeggen vaak iets als ''ik wil nieuwe mensen leren kennen, vriendje, vriendinnetje krijgen'' e.d. maar vervolgens lijkt het alsof ze het alleen roepen en er vrij weinig moeite voor doen. Maar dat kan aan mij liggen.
Oh zo. Ja maar misschien durven ze dat gewoon niet en duurt het een tijdje voordat ze zich daarover heen zettenquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee bedoel ik niet zo.
Mensen posten/zeggen vaak iets als ''ik wil nieuwe mensen leren kennen, vriendje, vriendinnetje krijgen'' e.d. maar vervolgens lijkt het alsof ze het alleen roepen en er vrij weinig moeite voor doen. Maar dat kan aan mij liggen.
omaigosh kjoetquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nou dat is onzin.
Veel mensen missen het yolo-eigenschap.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar geef ik je wel gelijk in.
Net als mensen die zeggen: ja dat moet ik eigenlijk nog doen, en dat wil ik eigenlijk nog wel zien, daar wil ik eigenlijk ook wel heen.
Doe het dan gewoon.
Nee dit is een rare vergelijking want als je het hebt over een film die je nog wilt zien dan kan je er geen tijd voor hebben of je vergeet het gewoon omdat het niet zo belangrijk is.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar geef ik je wel gelijk in.
Net als mensen die zeggen: ja dat moet ik eigenlijk nog doen, en dat wil ik eigenlijk nog wel zien, daar wil ik eigenlijk ook wel heen.
Doe het dan gewoon.
Autist is ook niet echt het goede woord. Als je het écht wil kun je je er zelf wel toe zetten volgens mij. Al heb ik in dat geval wel makkelijk praten, gaat mij aardig voor de wind de laatste tijd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh zo. Ja maar misschien durven ze dat gewoon niet en duurt het een tijdje voordat ze zich daarover heen zetten
Ben ik het?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:28 schreef Fok-it het volgende:
Eigenlijk bedoel ik hier maar 1 user mee, maar beetje lullig om dat te zeggen
Hmm naja, je kan niet zomaar opeens veranderen, dat heeft in ieder geval wel tijd nodigquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Autist is ook niet echt het goede woord. Als je het écht wil kun je je er zelf wel toe zetten volgens mij. Al heb ik in dat geval wel makkelijk praten, gaat mij aardig voor de wind de laatste tijd.
Nee maar een film is inderdaad ook niet echt het goede voorbeeldquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee dit is een rare vergelijking want als je het hebt over een film die je nog wilt zien dan kan je er geen tijd voor hebben of je vergeet het gewoon omdat het niet zo belangrijk is.
Je kan best serieus zijn jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:30 schreef supersof het volgende:
zie hoe mijn typstijl verandert als het opeens over iets serieus gaat
Ja oke, maar je weet niet wat er in die persoon omgaat he. Misschien vindt hij/zij het moeilijk om te stoppen met roken en stelt hij/zij het uit. En heeft hij/zij niemand om daar naar toe te gaan etc.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar een film is inderdaad ook niet echt het goede voorbeeldMeer dat je bijvoorbeeld altijd thuis zit en zegt: Ja ik zou daar nog een keer zo graag heen willen. Of. Ja ik moet eigenlijk ook stoppen met roken, of ik moet eigenlijk ook wat vaker dingen doen.
Ja doe dat dan gewoon ipv het blijven herhalen voor jezelf.
Sowieso goed voor het topic.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:30 schreef supersof het volgende:
zie hoe mijn typstijl verandert als het opeens over iets serieus gaat
True, true.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm naja, je kan niet zomaar opeens veranderen, dat heeft in ieder geval wel tijd nodig
Lijkt inso op Bieber?quote:
Maar als je niemand hebt dan moet je het alleen doen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja oke, maar je weet niet wat er in die persoon omgaat he. Misschien vindt hij/zij het moeilijk om te stoppen met roken en stelt hij/zij het uit. En heeft hij/zij niemand om daar naar toe te gaan etc.
Ja dat is zo, maar je kan dat niet zo 1, 2, 3 voor elkaar krijgen denk ik.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als je niemand hebt dan moet je het alleen doen.
Dat is geen ramp of zo. zoveel mensen gaan alleen op vakantie, alleen naar de bioscoop of de stad in.
Kan best eng zijn eerste keer, maar anders kom je nergens, dat is zonde
Dan wil je het niet graag genoeg.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat is zo, maar je kan dat niet zo 1, 2, 3 voor elkaar krijgen denk ik.
Lekker werken en aan school werken helaasquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan wil je het niet graag genoeg.
En dan nu weer tijd voor andere zaken:
wie heeft er nog gekke plannen voor het weekend?
Jawel, maar het kan niet zomaar. In ieder geval niet bij de meeste mensen. Ik zie het ook bij mezelf, twee jaar geleden durfde ik niet zomaar mensen aan te spreken ofzo, en dat gaat nu veel makkelijker. En dat is echt niet in een keer gebeurd. Dat zei een vriendin gisteren ook nog tegen me, precies hetzelfde.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
nicequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:37 schreef Fok-it het volgende:
Vanaf maandag een 2-persoonsbed in m`n kamer
Dan doe je er toch je best voor? Dat is mijn hele punt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Jawel, maar het kan niet zomaar. In ieder geval niet bij de meeste mensen. Ik zie het ook bij mezelf, twee jaar geleden durfde ik niet zomaar mensen aan te spreken ofzo, en dat gaat nu veel makkelijker. En dat is echt niet in een keer gebeurd. Dat zei een vriendin gisteren ook nog tegen me, precies hetzelfde.
Ohja.quote:en ja lkkr naar utrecht tog
ja doe, heb je wat bewegingquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:37 schreef Muto het volgende:
Ik heb zin in Turks brood. Zal ik naar de Turkse Bakker fietsen?
Ik heb dat hier nog liggen, had moeders nog over. Fucking lekker.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:37 schreef Muto het volgende:
jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:37 schreef Muto het volgende:
Studeren en uit eten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee want het ging vanzelfquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan doe je er toch je best voor? Dat is mijn hele punt.
[/quote
[..]
Ohja.
Heb ik nodig ja.quote:
doegquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Heb ik nodig ja.
Dan ga ik even. Toedels.
wow ik zie hem nu pasquote:
en een beetje geil dus.quote:
Mwah aardig. Vannacht was even kut, maar dat is voorbijquote:
Hoezo?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mwah aardig. Vannacht was even kut, maar dat is voorbij
quote:
Weet je zelf maar al te goedquote:
huh okquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Weet je zelf maar al te goed
je gaat zelf vanzelfquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee want het ging vanzelf
ga jij nog iets doen?
Waarom ga je dan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
je gaat zelf vanzelf
Twijfel een beetje, morgen beetje poolen in Rotterdam.
Zaterdag eerst naar Shell dus in Amsterdam, daarna nog geen idee. Verjaardag van een vriendin van de middelbare school, maar daar komen wat mensen die mij (en daarbij mijn maten) niet echt mogen en andersom.Misschien kom ik wel even hoi zeggen in Utrecht.
Dat weet ik dus nog niet, maar ik vind het wel leuk om de jarige weer eens te zien eigenlijk. Maar ook niet zo'n zin om haar vakantie te verstieren als het uitloopt op geouwehoer.quote:
sorry ik had jouw e-mail adres ingevuldquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:43 schreef Fok-it het volgende:
Waarom krijg ik Relatieplanet nieuws? Ik ben niet eens aangemeld op een dating site
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
sorry ik had jouw e-mail adres ingevuldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben sommige wel keer gedaan op school trouwens
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Zeg dan dat je volgend weekend komt?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat weet ik dus nog niet, maar ik vind het wel leuk om de jarige weer eens te zien eigenlijk. Maar ook niet zo'n zin om haar vakantie te verstieren als het uitloopt op geouwehoer.
Wat een problemen in het leven.
Gewoon 1 op 1. Goeden idee.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zeg dan dat je volgend weekend komt?
10/10 zou boos worden als ze een profiel aanmakenquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]Hebben sommige wel keer gedaan op school trouwens
Precies, je hebt een reden om langs te komen volgend weekend, want ze was jarig.quote:
Zouden ze eigenlijk eens moeten maken jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Datingsites
Gewoon FOK!-dating.
is er al geweest.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zouden ze eigenlijk eens moeten maken ja
poolen is wel leuk, wij hebben een biljarttafel maar die wordt eigenlijk niet echt gebruiktquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
je gaat zelf vanzelf
Twijfel een beetje, morgen beetje poolen in Rotterdam.
Zaterdag eerst naar Shell dus in Amsterdam, daarna nog geen idee. Verjaardag van een vriendin van de middelbare school, maar daar komen wat mensen die mij (en daarbij mijn maten) niet echt mogen en andersom.Misschien kom ik wel even hoi zeggen in Utrecht.
Doeiquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:47 schreef xcachet het volgende:
ow al bijna thuis
tijd vliegt
check jullie later wel weer![]()
#FREEINSOMNIA_ !!
Geen succes zeker?quote:
jimboquote:
Als het er wel een was bestond ie nog welquote:
Nee joh, waren altijd gewoon maatjes.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Precies, je hebt een reden om langs te komen volgend weekend, want ze was jarig.
Vind je d'r ook wat?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:48 schreef supersof het volgende:
[..]
poolen is wel leuk, wij hebben een biljarttafel maar die wordt eigenlijk niet echt gebruikt
gezelligdan moet je wel een dierenpak aan doen he
ja ehm weet niet hoorquote:
hoiquote:
jaquote:
een vrouw een vrouw een woord een woordquote:
Typ beschermt je welquote:
ik hoop eigenlijk dat tjacka die niet aan doet, ik zie het hem wel doenquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee joh, waren altijd gewoon maatjes.
[..]
dat nooit
ik ben bang voor typquote:
Ik ook, maar stiekem is het een hele leuke rustige jongenquote:
Hoe werkt dat voor je?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Datingsites
Gewoon FOK!-dating.
Jij lijkt me ook best een lieve jongen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:54 schreef Jimbo het volgende:
Wel mooi dat sofje niet aangeeft dat ze bang voor mij is
SUCCES!
Eigenlijk wel hequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij lijkt me ook best een lieve jongen.
Elke vorm van dating lijkt tot nu toe niet echt te werken, dus echt vergelijken kan ik nietquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik ook, maar stiekem is het een hele leuke rustige jongen
JE hebt nog niet elke vorm uitgeprobeerd he.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Elke vorm van dating lijkt tot nu toe niet echt te werken, dus echt vergelijken kan ik niet
ik durfde gister mijn whatsapp op een gegeven moment niet meer te openenquote:
Was het nog gelukt met die Flintstones dingen?quote:
Als er bij Myra een single dame is, ga ik je wel koppelen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Elke vorm van dating lijkt tot nu toe niet echt te werken, dus echt vergelijken kan ik niet
hahaquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik durfde gister mijn whatsapp op een gegeven moment niet meer te openen
stuk of 5-6 gesprekken met feyenoorders, stond er elke keer iets met kutjoden ditdat in mijn scherm
Nog niet geprobeerd, nogal druk gehad de laatste tijd, maari k denk dat ik van t weekend eens rondbelquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het nog gelukt met die Flintstones dingen?
[..]
Als er bij Myra een single dame is, ga ik je wel koppelen.
hopelijk de do....uhhh... levenslangquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:59 schreef Fok-it het volgende:
Justin Bieber overgebracht naar de gevangenis![]()
Geniaal
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:18 schreef supersof het volgende:
[..]
nee omdat ik wil dat je goed leert
wat ohquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:59 schreef Fok-it het volgende:
Geniaal
Nee gewoon doodstraf. Denk niet dat Justin mijn bericht gaat reporten dusquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hopelijk de do....uhhh... levenslang
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee gewoon doodstraf. Denk niet dat Justin mijn bericht gaat reporten dus
Je weet hetm aar nooit, uit betrouwbare bron weet ik dat er hier zat beliebers zittenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee gewoon doodstraf. Denk niet dat Justin mijn bericht gaat reporten dus
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:03 schreef Fok-it het volgende:
Lily' x @sorrydonutcarex 35 min.
Als justin bieber de bak in gaat,' moeten de bewakers ook bewakers hebben omdat die wss vermoord worden door beliebers
Heerlijk die tweets meteen
Kloon van Tjacka weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voel me altijd een beetje preuts als ik lees dan 13-jarigen seks hebben.quote:
ik ook niet hoor, ik zoende pas voor 't eerst op m'n veertiendequote:Op donderdag 23 januari 2014 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voel me altijd een beetje preuts als ik lees dan 13-jarigen seks hebben.
Ik was daar echt niet mee bezig toen.
beetje kusjes geven onder het viaduct na schooltijd ditdatquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik 15. Werd er om uitgelachenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik ook niet hoor, ik zoende pas voor 't eerst op m'n veertiende
ik geloof je nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik ook, maar stiekem is het een hele leuke rustige jongen
Dan regel jij maar een blind date voor mequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JE hebt nog niet elke vorm uitgeprobeerd he.
Speed daten en blind daten moet nog op het lijstje komen
Zo raar is dat niet hoorquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als iemand mij info kan sturen over 1 maart, graag, ik weet nog van niksquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het nog gelukt met die Flintstones dingen?
[..]
Als er bij Myra een single dame is, ga ik je wel koppelen.
ga leren danquote:
je ziet er eng uitquote:
Godverdommequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:59 schreef Fok-it het volgende:
Geniaal
van jouquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:12 schreef xcachet het volgende:
LMI was 18 toen hij voor het eerst een kus kreeg.
van jou?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:12 schreef xcachet het volgende:
vind je t gek, met zn gedrag?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:12 schreef xcachet het volgende:
18 Hier, boeit me ook echt geen fuckquote:
ik weet welke je bedoeltquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:12 schreef supersof het volgende:
oh weeeee jooo weeeee joooooo
dat is een stukje van een liedje dat ik in mijn hoofd heb
12, in groep 8 onder het viaduct met 5 jongens op een rijtje en 5 meisjes er tegenoverquote:
okayquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:12 schreef xcachet het volgende:
ja welke?quote:
Milf-actquote:
En hoe voel je je daar bij?quote:
Neu, al is hij in het echt wel anders. Misschien was ie verlegen, ik weet t nietquote:
Hele orgie dit datquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
12, in groep 8 onder het viaduct met 5 jongens op een rijtje en 5 meisjes er tegenover
tegelijk
kutquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En hoe voel je je daar bij?
kijk dan naar de pi'squote:
hoe issie in 't echtquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Neu, al is hij in het echt wel anders. Misschien was ie verlegen, ik weet t niet
[..]
Hele orgie dit dat
neeeeequote:
Ik 12, maar vond het verschrikkelijkquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik ook niet hoor, ik zoende pas voor 't eerst op m'n veertiende
Ja, kan best. Maar je vergelijkt toch altijd onbewust met jezelf denk ik.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo raar is dat niet hoor![]()
Dat je het ook maar meteen moet doen is wat anders, maar 13 jaar is echt niet jong om met seks bezig te zijn. Something called puberty
Ik heb ook nog niks. Vraag wel vanavond.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als iemand mij info kan sturen over 1 maart, graag, ik weet nog van niks
Al ga ik wel gokken dat ik de jongste ga zijn ongeveer
praat normaalquote:
twaalf?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik 12, maar vond het verschrikkelijkdaarna 3 jaar niet meer gezoend.
[..]
Ja, kan best. Maar je vergelijkt toch altijd onbewust met jezelf denk ik.
[..]
Ik heb ook nog niks. Vraag wel vanavond.
Euhm, Myra is iets ouder. En loef 1 jaar.
Arachide. Valt wel mee toch?
beetje jammerquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik was dermate in shock door je post dat ik daarnaar vergat te kijken
Ik vind dat de meeste mensen het veel te veel opblazen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja ik heb geen idee wie of wat er aan komt zettenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
twaalf?
damn hosselbaas.
Maar heloef is écht jouw broertje
Altijd zo hequote:
Die (H) was wel echt bazig jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
zoiets ja
en daarna in onze msn naam ''was leuk onder viaduct (L) (H)''
wauw, goeden tijd alles
quote:
en met tjackaquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
en va en cachet ook
cacheth osselbaas
En dan iedereen vragen wat er dan was en niet willen zeggenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
zoiets ja
en daarna in onze msn naam ''was leuk onder viaduct (L) (H)''
wauw, goeden tijd alles
Ik las ossenhaas.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
en va en cachet ook
cacheth osselbaas
Hier zou niet meer over gesproken wordenquote:
jeetjequote:Op donderdag 23 januari 2014 16:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
en va en cachet ook
cacheth osselbaas
Die jaquote:
ja oke je hebt gelijkquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
dekt de lading toch niet echt
(H) van msn was vele malen beter
ja, dat dusquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
En dan iedereen vragen wat er dan was en niet willen zeggen![]()
Was op vakantie. Meisje wilde graag tafeltennissen met me. Leuk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
twaalf?
damn hosselbaas.
Maar heloef is écht jouw broertje
Hangt denk ik wel af waar je woont. In de stad lijkt het allemaal veel vroeger te gebeuren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind dat de meeste mensen het veel te veel opblazen.
Ook dat gehele `Ga maar met je poppen spelen' getuigt echt van geen kennis over dingen
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:17 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oke je hebt gelijk
inb4: dat hoor ik wel vaker
Nah, je moet gewoon accepteren dat dat sneller gebeurt. En er ook niet zo`n probleem van maken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was op vakantie. Meisje wilde graag tafeltennissen met me. Leuk.
Daarna ging ze me in een hoekje drijven en zoenen.trauma's dit dat.
Waarom zou ik daarover liegen?
[..]
Hangt denk ik wel af waar je woont. In de stad lijkt het allemaal veel vroeger te gebeuren.
Ik post vrij weinig op Facebook. Ik kreeg jou volgens mij bij suggesties vanmiddag, eng allemaal.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar tegenwoordig is dat op Facebook vaak zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |