dat ben ik nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik vidn dit wel leuk om te horen.
Maar niet zoiets van hm-meisje hema-meisje oid zoals bij sof?
Je zegt een beetje alternatief? Hipstertjes zijn toch alternatief? Nouja, alternatief is een beter woord danquote:
Beter niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga bij toto in de hosselleer.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind typisch een typische jack & jones jongen, bijvoorbeeld
en mij?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind typisch een typische jack & jones jongen, bijvoorbeeld
]stonerquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat voor iemand ben ik dan?
Ik heb bij hipsters juist geen alternatief ideequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je zegt een beetje alternatief? Hipstertjes zijn toch alternatief? Nouja, alternatief is een beter woord dan
Ja, ik zie jou ook wel als een h&m meisje eigenlijk hoorquote:
niet superquote:
Sukkelquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat voor iemand ben ik dan?
nee h&m meisjes zijn standaardquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik zie jou ook wel als een h&m meisje eigenlijk hoor. Gewoon zo zachtaardig enzo
.
Valt reuze mee. na 10 minuutjes is dat over. Dan is ze best wel spontaanquote:
Ah.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Valt reuze mee. na 10 minuutjes is dat over. Dan is ze best wel spontaan
Hij vindt een oud klasgenootje van mij wel lekker.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk niet dat dat daar iets leuks uit gaat rollen voor je
Mij heeft het ook al niks opgebrachtquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:14 schreef Typisch het volgende:
hosselleer
gewoon bier drinken en de dansvloer murderen
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:14 schreef supersof het volgende:
mijn moeder noemt me sadistisch, gek, prettig gestoord en dan komen jullie aan met zachtaardig en superverlegen
Nee jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mij heeft het ook al niks opgebracht
Kirsten, Anne, etcquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mij heeft het ook al niks opgebracht
Ach, het is niet alsof ik tot nu toe bijster veel leuks tegenkom.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk niet dat dat daar iets leuks uit gaat rollen voor je
Je moeder kent je ook wat beter dan de gemiddelde FOK!er denk ik.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:14 schreef supersof het volgende:
mijn moeder noemt me sadistisch, gek, prettig gestoord en dan komen jullie aan met zachtaardig en superverlegen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |