Ah.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Valt reuze mee. na 10 minuutjes is dat over. Dan is ze best wel spontaan
Hij vindt een oud klasgenootje van mij wel lekker.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk niet dat dat daar iets leuks uit gaat rollen voor je
Mij heeft het ook al niks opgebrachtquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:14 schreef Typisch het volgende:
hosselleer
gewoon bier drinken en de dansvloer murderen
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:14 schreef supersof het volgende:
mijn moeder noemt me sadistisch, gek, prettig gestoord en dan komen jullie aan met zachtaardig en superverlegen
Nee jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mij heeft het ook al niks opgebracht
Kirsten, Anne, etcquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mij heeft het ook al niks opgebracht
Ach, het is niet alsof ik tot nu toe bijster veel leuks tegenkom.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk niet dat dat daar iets leuks uit gaat rollen voor je
Je moeder kent je ook wat beter dan de gemiddelde FOK!er denk ik.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:14 schreef supersof het volgende:
mijn moeder noemt me sadistisch, gek, prettig gestoord en dan komen jullie aan met zachtaardig en superverlegen
quote:
Je zit gewoon echt even in een dipjequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, het is niet alsof ik tot nu toe bijster veel leuks tegenkom.
Kirstenquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:16 schreef Fok-it het volgende:
Hosselleer![]()
Op Badoo en Tinder![]()
Nee dat wordt hem niet.
Ik had hem gister ook redelijk zitten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je moeder kent je ook wat beter dan de gemiddelde FOK!er denk ik.
[..]
ik mag jou wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies, rotzooiquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:16 schreef Fok-it het volgende:
Hosselleer![]()
Op Badoo en Tinder![]()
Nee dat wordt hem niet.
Tja, ik gaf je toch voorzetjes.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kirsten____ Heb er tegen gepraat, dat is geen hossel.
En met Anne ligt de verhouding ook heeeeel anders
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik had hem gister ook redelijk zitten.okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rot eens opquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tja, ik gaf je toch voorzetjes.
En Joyce.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |