Je weet hetm aar nooit, uit betrouwbare bron weet ik dat er hier zat beliebers zittenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee gewoon doodstraf. Denk niet dat Justin mijn bericht gaat reporten dus
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:03 schreef Fok-it het volgende:
Lily' x @sorrydonutcarex 35 min.
Als justin bieber de bak in gaat,' moeten de bewakers ook bewakers hebben omdat die wss vermoord worden door beliebers
Heerlijk die tweets meteen
Kloon van Tjacka weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voel me altijd een beetje preuts als ik lees dan 13-jarigen seks hebben.quote:
ik ook niet hoor, ik zoende pas voor 't eerst op m'n veertiendequote:Op donderdag 23 januari 2014 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voel me altijd een beetje preuts als ik lees dan 13-jarigen seks hebben.
Ik was daar echt niet mee bezig toen.
beetje kusjes geven onder het viaduct na schooltijd ditdatquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik 15. Werd er om uitgelachenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik ook niet hoor, ik zoende pas voor 't eerst op m'n veertiende
ik geloof je nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik ook, maar stiekem is het een hele leuke rustige jongen
Dan regel jij maar een blind date voor mequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JE hebt nog niet elke vorm uitgeprobeerd he.
Speed daten en blind daten moet nog op het lijstje komen
Zo raar is dat niet hoorquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als iemand mij info kan sturen over 1 maart, graag, ik weet nog van niksquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het nog gelukt met die Flintstones dingen?
[..]
Als er bij Myra een single dame is, ga ik je wel koppelen.
ga leren danquote:
je ziet er eng uitquote:
Godverdommequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:59 schreef Fok-it het volgende:
Justin Bieber overgebracht naar de gevangenis![]()
Geniaal
van jouquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:12 schreef xcachet het volgende:
LMI was 18 toen hij voor het eerst een kus kreeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |