Dat weet ik dus nog niet, maar ik vind het wel leuk om de jarige weer eens te zien eigenlijk. Maar ook niet zo'n zin om haar vakantie te verstieren als het uitloopt op geouwehoer.quote:
sorry ik had jouw e-mail adres ingevuldquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:43 schreef Fok-it het volgende:
Waarom krijg ik Relatieplanet nieuws? Ik ben niet eens aangemeld op een dating site
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
sorry ik had jouw e-mail adres ingevuldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben sommige wel keer gedaan op school trouwens
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Zeg dan dat je volgend weekend komt?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat weet ik dus nog niet, maar ik vind het wel leuk om de jarige weer eens te zien eigenlijk. Maar ook niet zo'n zin om haar vakantie te verstieren als het uitloopt op geouwehoer.
Wat een problemen in het leven.
Gewoon 1 op 1. Goeden idee.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zeg dan dat je volgend weekend komt?
10/10 zou boos worden als ze een profiel aanmakenquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]Hebben sommige wel keer gedaan op school trouwens
Precies, je hebt een reden om langs te komen volgend weekend, want ze was jarig.quote:
Zouden ze eigenlijk eens moeten maken jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Datingsites
Gewoon FOK!-dating.
is er al geweest.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zouden ze eigenlijk eens moeten maken ja
poolen is wel leuk, wij hebben een biljarttafel maar die wordt eigenlijk niet echt gebruiktquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
je gaat zelf vanzelf
Twijfel een beetje, morgen beetje poolen in Rotterdam.
Zaterdag eerst naar Shell dus in Amsterdam, daarna nog geen idee. Verjaardag van een vriendin van de middelbare school, maar daar komen wat mensen die mij (en daarbij mijn maten) niet echt mogen en andersom.Misschien kom ik wel even hoi zeggen in Utrecht.
Doeiquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:47 schreef xcachet het volgende:
ow al bijna thuis
tijd vliegt
check jullie later wel weer![]()
#FREEINSOMNIA_ !!
Geen succes zeker?quote:
jimboquote:
Als het er wel een was bestond ie nog welquote:
Nee joh, waren altijd gewoon maatjes.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Precies, je hebt een reden om langs te komen volgend weekend, want ze was jarig.
Vind je d'r ook wat?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:48 schreef supersof het volgende:
[..]
poolen is wel leuk, wij hebben een biljarttafel maar die wordt eigenlijk niet echt gebruikt
gezelligdan moet je wel een dierenpak aan doen he
ja ehm weet niet hoorquote:
hoiquote:
jaquote:
een vrouw een vrouw een woord een woordquote:
Typ beschermt je welquote:
ik hoop eigenlijk dat tjacka die niet aan doet, ik zie het hem wel doenquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee joh, waren altijd gewoon maatjes.
[..]
dat nooit
ik ben bang voor typquote:
Ik ook, maar stiekem is het een hele leuke rustige jongenquote:
Hoe werkt dat voor je?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Datingsites
Gewoon FOK!-dating.
Jij lijkt me ook best een lieve jongen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:54 schreef Jimbo het volgende:
Wel mooi dat sofje niet aangeeft dat ze bang voor mij is
SUCCES!
Eigenlijk wel hequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij lijkt me ook best een lieve jongen.
Elke vorm van dating lijkt tot nu toe niet echt te werken, dus echt vergelijken kan ik nietquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik ook, maar stiekem is het een hele leuke rustige jongen
JE hebt nog niet elke vorm uitgeprobeerd he.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Elke vorm van dating lijkt tot nu toe niet echt te werken, dus echt vergelijken kan ik niet
ik durfde gister mijn whatsapp op een gegeven moment niet meer te openenquote:
Was het nog gelukt met die Flintstones dingen?quote:
Als er bij Myra een single dame is, ga ik je wel koppelen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Elke vorm van dating lijkt tot nu toe niet echt te werken, dus echt vergelijken kan ik niet
hahaquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik durfde gister mijn whatsapp op een gegeven moment niet meer te openen
stuk of 5-6 gesprekken met feyenoorders, stond er elke keer iets met kutjoden ditdat in mijn scherm
Nog niet geprobeerd, nogal druk gehad de laatste tijd, maari k denk dat ik van t weekend eens rondbelquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het nog gelukt met die Flintstones dingen?
[..]
Als er bij Myra een single dame is, ga ik je wel koppelen.
hopelijk de do....uhhh... levenslangquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:59 schreef Fok-it het volgende:
Justin Bieber overgebracht naar de gevangenis![]()
Geniaal
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:18 schreef supersof het volgende:
[..]
nee omdat ik wil dat je goed leert
wat ohquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:59 schreef Fok-it het volgende:
Justin Bieber overgebracht naar de gevangenis![]()
Geniaal
Nee gewoon doodstraf. Denk niet dat Justin mijn bericht gaat reporten dusquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hopelijk de do....uhhh... levenslang
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee gewoon doodstraf. Denk niet dat Justin mijn bericht gaat reporten dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |