Ben ik het?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:28 schreef Fok-it het volgende:
Eigenlijk bedoel ik hier maar 1 user mee, maar beetje lullig om dat te zeggen
Hmm naja, je kan niet zomaar opeens veranderen, dat heeft in ieder geval wel tijd nodigquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Autist is ook niet echt het goede woord. Als je het écht wil kun je je er zelf wel toe zetten volgens mij. Al heb ik in dat geval wel makkelijk praten, gaat mij aardig voor de wind de laatste tijd.
Nee maar een film is inderdaad ook niet echt het goede voorbeeldquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee dit is een rare vergelijking want als je het hebt over een film die je nog wilt zien dan kan je er geen tijd voor hebben of je vergeet het gewoon omdat het niet zo belangrijk is.
Je kan best serieus zijn jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:30 schreef supersof het volgende:
zie hoe mijn typstijl verandert als het opeens over iets serieus gaat
Ja oke, maar je weet niet wat er in die persoon omgaat he. Misschien vindt hij/zij het moeilijk om te stoppen met roken en stelt hij/zij het uit. En heeft hij/zij niemand om daar naar toe te gaan etc.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar een film is inderdaad ook niet echt het goede voorbeeldMeer dat je bijvoorbeeld altijd thuis zit en zegt: Ja ik zou daar nog een keer zo graag heen willen. Of. Ja ik moet eigenlijk ook stoppen met roken, of ik moet eigenlijk ook wat vaker dingen doen.
Ja doe dat dan gewoon ipv het blijven herhalen voor jezelf.
Sowieso goed voor het topic.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:30 schreef supersof het volgende:
zie hoe mijn typstijl verandert als het opeens over iets serieus gaat
True, true.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm naja, je kan niet zomaar opeens veranderen, dat heeft in ieder geval wel tijd nodig
Lijkt inso op Bieber?quote:
Maar als je niemand hebt dan moet je het alleen doen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja oke, maar je weet niet wat er in die persoon omgaat he. Misschien vindt hij/zij het moeilijk om te stoppen met roken en stelt hij/zij het uit. En heeft hij/zij niemand om daar naar toe te gaan etc.
Ja dat is zo, maar je kan dat niet zo 1, 2, 3 voor elkaar krijgen denk ik.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als je niemand hebt dan moet je het alleen doen.
Dat is geen ramp of zo. zoveel mensen gaan alleen op vakantie, alleen naar de bioscoop of de stad in.
Kan best eng zijn eerste keer, maar anders kom je nergens, dat is zonde
Dan wil je het niet graag genoeg.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat is zo, maar je kan dat niet zo 1, 2, 3 voor elkaar krijgen denk ik.
Lekker werken en aan school werken helaasquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan wil je het niet graag genoeg.
En dan nu weer tijd voor andere zaken:
wie heeft er nog gekke plannen voor het weekend?
Jawel, maar het kan niet zomaar. In ieder geval niet bij de meeste mensen. Ik zie het ook bij mezelf, twee jaar geleden durfde ik niet zomaar mensen aan te spreken ofzo, en dat gaat nu veel makkelijker. En dat is echt niet in een keer gebeurd. Dat zei een vriendin gisteren ook nog tegen me, precies hetzelfde.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
nicequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:37 schreef Fok-it het volgende:
Vanaf maandag een 2-persoonsbed in m`n kamer
Dan doe je er toch je best voor? Dat is mijn hele punt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Jawel, maar het kan niet zomaar. In ieder geval niet bij de meeste mensen. Ik zie het ook bij mezelf, twee jaar geleden durfde ik niet zomaar mensen aan te spreken ofzo, en dat gaat nu veel makkelijker. En dat is echt niet in een keer gebeurd. Dat zei een vriendin gisteren ook nog tegen me, precies hetzelfde.
Ohja.quote:en ja lkkr naar utrecht tog
ja doe, heb je wat bewegingquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:37 schreef Muto het volgende:
Ik heb zin in Turks brood. Zal ik naar de Turkse Bakker fietsen?
Ik heb dat hier nog liggen, had moeders nog over. Fucking lekker.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:37 schreef Muto het volgende:
jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:37 schreef Muto het volgende:
Studeren en uit eten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee want het ging vanzelfquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan doe je er toch je best voor? Dat is mijn hele punt.
[/quote
[..]
Ohja.
Heb ik nodig ja.quote:
doegquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Heb ik nodig ja.
Dan ga ik even. Toedels.
wow ik zie hem nu pasquote:
en een beetje geil dus.quote:
Mwah aardig. Vannacht was even kut, maar dat is voorbijquote:
Hoezo?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mwah aardig. Vannacht was even kut, maar dat is voorbij
quote:
Weet je zelf maar al te goedquote:
huh okquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Weet je zelf maar al te goed
je gaat zelf vanzelfquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee want het ging vanzelf
ga jij nog iets doen?
Waarom ga je dan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
je gaat zelf vanzelf
Twijfel een beetje, morgen beetje poolen in Rotterdam.
Zaterdag eerst naar Shell dus in Amsterdam, daarna nog geen idee. Verjaardag van een vriendin van de middelbare school, maar daar komen wat mensen die mij (en daarbij mijn maten) niet echt mogen en andersom.Misschien kom ik wel even hoi zeggen in Utrecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |