Die ziet er niet verkeerd uit nee.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nou dat is onzin.
[ afbeelding ]. Mooie dame ook
# # #quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:21 schreef Typisch het volgende:
ik vraag mij soms af of ik gewoon extreem sociaal ben of dat de meeste FOK!ers gewoon echt autisten zijn.
#confessions
Jaquote:
Nu ben ik wel benieuwd over welke fokkers je het hebt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:21 schreef Typisch het volgende:
ik vraag mij soms af of ik gewoon extreem sociaal ben of dat de meeste FOK!ers gewoon echt autisten zijn.
#confessions
Ja hoor. Ben wel chagrijnig vandaag. Maar geen idee waarom.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He Muut, al beetje bijgekomen van gister?
Je hebt verschillende soorten sociaal zijn he, uitgaan, gewoon afspreken, op school mensen spreken. betekent niet dat omdat jij zo vaak uitgaat dat je meteen socialer bent dan de rest, of bedoel je dit niet?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:21 schreef Typisch het volgende:
#confessions
Leuke meid. Hoe is haar innerlijk?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nou dat is onzin.
Ik val enorm mee, gezien de gemiddelde FOK!kers die ik heb gemeet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:21 schreef Typisch het volgende:
#confessions
Maar waar?quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze rookt dus zal niet veel goeds zijn
Op 't toiletquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik val enorm mee, gezien de gemiddelde FOK!kers die ik heb gemeet.
[..]
Maar waar?
Had het er laatst over met een vriendin. Het aantal vrijgezelle mannen dat ik ken is meer dan 20 keer zo hoog als het aantal vrijgezelle vrouwen. Waar verstoppen al deze vrouwen zich?
Ah, niks voor mij dus.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze rookt dus zal niet veel goeds zijn
quote:
Nee bedoel ik niet zo.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Je hebt verschillende soorten sociaal zijn he, uitgaan, gewoon afspreken, op school mensen spreken. betekent niet dat omdat jij zo vaak uitgaat dat je meteen socialer bent dan de rest, of bedoel je dit niet?
Ja, daar kom ik nooit natuurlijkquote:
quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, daar kom ik nooit natuurlijk
Maar dat verklaart die ellenlange rijen voor het vrouwentoilet.
Daar geef ik je wel gelijk in.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee bedoel ik niet zo.
Mensen posten/zeggen vaak iets als ''ik wil nieuwe mensen leren kennen, vriendje, vriendinnetje krijgen'' e.d. maar vervolgens lijkt het alsof ze het alleen roepen en er vrij weinig moeite voor doen. Maar dat kan aan mij liggen.
Oh zo. Ja maar misschien durven ze dat gewoon niet en duurt het een tijdje voordat ze zich daarover heen zettenquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee bedoel ik niet zo.
Mensen posten/zeggen vaak iets als ''ik wil nieuwe mensen leren kennen, vriendje, vriendinnetje krijgen'' e.d. maar vervolgens lijkt het alsof ze het alleen roepen en er vrij weinig moeite voor doen. Maar dat kan aan mij liggen.
omaigosh kjoetquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nou dat is onzin.
Veel mensen missen het yolo-eigenschap.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar geef ik je wel gelijk in.
Net als mensen die zeggen: ja dat moet ik eigenlijk nog doen, en dat wil ik eigenlijk nog wel zien, daar wil ik eigenlijk ook wel heen.
Doe het dan gewoon.
Nee dit is een rare vergelijking want als je het hebt over een film die je nog wilt zien dan kan je er geen tijd voor hebben of je vergeet het gewoon omdat het niet zo belangrijk is.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar geef ik je wel gelijk in.
Net als mensen die zeggen: ja dat moet ik eigenlijk nog doen, en dat wil ik eigenlijk nog wel zien, daar wil ik eigenlijk ook wel heen.
Doe het dan gewoon.
Autist is ook niet echt het goede woord. Als je het écht wil kun je je er zelf wel toe zetten volgens mij. Al heb ik in dat geval wel makkelijk praten, gaat mij aardig voor de wind de laatste tijd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh zo. Ja maar misschien durven ze dat gewoon niet en duurt het een tijdje voordat ze zich daarover heen zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |