quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
dit is je 63.000e postquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:17 schreef Crack_ het volgende:
VA op zelfstandig leren leven jongen, laat die jongen nou.
Heh? Ik volg die zin nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:17 schreef Crack_ het volgende:
VA op zelfstandig leren leven jongen, laat die jongen nou.
kan iemand jc een ban gavenquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:17 schreef JanCees het volgende:
Ohja ik ga leren
tot over 10 minuten waarschijnlijk
Ohja, komt omdat er wat woorden missenquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heh? Ik volg die zin niet
Dexter trekt me nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:17 schreef Crack_ het volgende:
Wie gaat er vanavond nog meer Dexter kijken?!Dextaaaaaaar
Nouja, eerlijk is eerlijk. De laatste reageerde beter dan de 1 na laatste. Die ging me gewoon negeren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je zit gewoon echt even in een dipje. Dat komt eeeeeeeeeeeeeeeeecht wel
nee omdat ik wil dat je goed leertquote:
Oh.. Maar gisteren zat er een seksscene inquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dexter trekt me nietEn ik heb nog genoeg series die ik wil zien dus die gaan voor
Behaalde resultaten in het verleden zeggen niks over de toekomst.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, eerlijk is eerlijk. De laatste reageerde beter dan de 1 na laatste. Die ging me gewoon negeren.
En er zat maar 14 maanden tussen. Daarvoor zat er 5 jaar tussen.
Huh? Dexter kon toch juist geen seks hebben?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh.. Maar gisteren zat er een seksscene in![]()
![]()
![]()
[..]
Behaalde resultaten in het verleden zeggen niks over de toekomst.
Zo, klinkt wijs of niet?
Waarom niet?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Huh? Dexter kon toch juist geen seks hebben?
In seizoen 1 was datquote:
Enorm.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh.. Maar gisteren zat er een seksscene in![]()
![]()
![]()
[..]
Behaalde resultaten in het verleden zeggen niks over de toekomst.
Zo, klinkt wijs of niet?
He Muut, al beetje bijgekomen van gister?quote:
Dat lijkt me een goed beginquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Enorm.
Misschien maar weer wat beter mijn best gaan doen om nieuwe mensen te ontmoeten.
wow zij is knapquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nou dat is onzin.
[ afbeelding ]. Mooie dame ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |