Je zit gewoon echt even in een dipjequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, het is niet alsof ik tot nu toe bijster veel leuks tegenkom.
Kirstenquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:16 schreef Fok-it het volgende:
Hosselleer![]()
Op Badoo en Tinder![]()
Nee dat wordt hem niet.
Ik had hem gister ook redelijk zitten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je moeder kent je ook wat beter dan de gemiddelde FOK!er denk ik.
[..]
ik mag jou wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies, rotzooiquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:16 schreef Fok-it het volgende:
Hosselleer![]()
Op Badoo en Tinder![]()
Nee dat wordt hem niet.
Tja, ik gaf je toch voorzetjes.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kirsten____ Heb er tegen gepraat, dat is geen hossel.
En met Anne ligt de verhouding ook heeeeel anders
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik had hem gister ook redelijk zitten.okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rot eens opquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tja, ik gaf je toch voorzetjes.
En Joyce.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
dit is je 63.000e postquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:17 schreef Crack_ het volgende:
VA op zelfstandig leren leven jongen, laat die jongen nou.
Heh? Ik volg die zin nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:17 schreef Crack_ het volgende:
VA op zelfstandig leren leven jongen, laat die jongen nou.
kan iemand jc een ban gavenquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:17 schreef JanCees het volgende:
Ohja ik ga leren
tot over 10 minuten waarschijnlijk
Ohja, komt omdat er wat woorden missenquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heh? Ik volg die zin niet
Dexter trekt me nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:17 schreef Crack_ het volgende:
Wie gaat er vanavond nog meer Dexter kijken?!Dextaaaaaaar
Nouja, eerlijk is eerlijk. De laatste reageerde beter dan de 1 na laatste. Die ging me gewoon negeren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je zit gewoon echt even in een dipje. Dat komt eeeeeeeeeeeeeeeeecht wel
nee omdat ik wil dat je goed leertquote:
Oh.. Maar gisteren zat er een seksscene inquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dexter trekt me nietEn ik heb nog genoeg series die ik wil zien dus die gaan voor
Behaalde resultaten in het verleden zeggen niks over de toekomst.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, eerlijk is eerlijk. De laatste reageerde beter dan de 1 na laatste. Die ging me gewoon negeren.
En er zat maar 14 maanden tussen. Daarvoor zat er 5 jaar tussen.
Huh? Dexter kon toch juist geen seks hebben?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh.. Maar gisteren zat er een seksscene in![]()
![]()
![]()
[..]
Behaalde resultaten in het verleden zeggen niks over de toekomst.
Zo, klinkt wijs of niet?
Waarom niet?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Huh? Dexter kon toch juist geen seks hebben?
In seizoen 1 was datquote:
Enorm.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh.. Maar gisteren zat er een seksscene in![]()
![]()
![]()
[..]
Behaalde resultaten in het verleden zeggen niks over de toekomst.
Zo, klinkt wijs of niet?
He Muut, al beetje bijgekomen van gister?quote:
Dat lijkt me een goed beginquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Enorm.
Misschien maar weer wat beter mijn best gaan doen om nieuwe mensen te ontmoeten.
wow zij is knapquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nou dat is onzin.
[ afbeelding ]. Mooie dame ook
Die ziet er niet verkeerd uit nee.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nou dat is onzin.
[ afbeelding ]. Mooie dame ook
# # #quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:21 schreef Typisch het volgende:
ik vraag mij soms af of ik gewoon extreem sociaal ben of dat de meeste FOK!ers gewoon echt autisten zijn.
#confessions
Jaquote:
Nu ben ik wel benieuwd over welke fokkers je het hebt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:21 schreef Typisch het volgende:
ik vraag mij soms af of ik gewoon extreem sociaal ben of dat de meeste FOK!ers gewoon echt autisten zijn.
#confessions
Ja hoor. Ben wel chagrijnig vandaag. Maar geen idee waarom.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He Muut, al beetje bijgekomen van gister?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |