van jou?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:12 schreef xcachet het volgende:
LMI was 18 toen hij voor het eerst een kus kreeg.
vind je t gek, met zn gedrag?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:12 schreef xcachet het volgende:
18 Hier, boeit me ook echt geen fuckquote:
ik weet welke je bedoeltquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:12 schreef supersof het volgende:
oh weeeee jooo weeeee joooooo
dat is een stukje van een liedje dat ik in mijn hoofd heb
12, in groep 8 onder het viaduct met 5 jongens op een rijtje en 5 meisjes er tegenoverquote:
okayquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:12 schreef xcachet het volgende:
ja welke?quote:
Milf-actquote:
En hoe voel je je daar bij?quote:
Neu, al is hij in het echt wel anders. Misschien was ie verlegen, ik weet t nietquote:
Hele orgie dit datquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
12, in groep 8 onder het viaduct met 5 jongens op een rijtje en 5 meisjes er tegenover
tegelijk
kutquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En hoe voel je je daar bij?
kijk dan naar de pi'squote:
hoe issie in 't echtquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Neu, al is hij in het echt wel anders. Misschien was ie verlegen, ik weet t niet
[..]
Hele orgie dit dat
neeeeequote:
Ik 12, maar vond het verschrikkelijkquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik ook niet hoor, ik zoende pas voor 't eerst op m'n veertiende
Ja, kan best. Maar je vergelijkt toch altijd onbewust met jezelf denk ik.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo raar is dat niet hoor![]()
Dat je het ook maar meteen moet doen is wat anders, maar 13 jaar is echt niet jong om met seks bezig te zijn. Something called puberty
Ik heb ook nog niks. Vraag wel vanavond.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als iemand mij info kan sturen over 1 maart, graag, ik weet nog van niks
Al ga ik wel gokken dat ik de jongste ga zijn ongeveer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |