en met tjackaquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
en va en cachet ook
cacheth osselbaas
En dan iedereen vragen wat er dan was en niet willen zeggenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
zoiets ja
en daarna in onze msn naam ''was leuk onder viaduct (L) (H)''
wauw, goeden tijd alles
Ik las ossenhaas.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
en va en cachet ook
cacheth osselbaas
Hier zou niet meer over gesproken wordenquote:
jeetjequote:Op donderdag 23 januari 2014 16:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
en va en cachet ook
cacheth osselbaas
Die jaquote:
ja oke je hebt gelijkquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
dekt de lading toch niet echt
(H) van msn was vele malen beter
ja, dat dusquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
En dan iedereen vragen wat er dan was en niet willen zeggen![]()
Was op vakantie. Meisje wilde graag tafeltennissen met me. Leuk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
twaalf?
damn hosselbaas.
Maar heloef is écht jouw broertje
Hangt denk ik wel af waar je woont. In de stad lijkt het allemaal veel vroeger te gebeuren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind dat de meeste mensen het veel te veel opblazen.
Ook dat gehele `Ga maar met je poppen spelen' getuigt echt van geen kennis over dingen
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:17 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oke je hebt gelijk
inb4: dat hoor ik wel vaker
Nah, je moet gewoon accepteren dat dat sneller gebeurt. En er ook niet zo`n probleem van maken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was op vakantie. Meisje wilde graag tafeltennissen met me. Leuk.
Daarna ging ze me in een hoekje drijven en zoenen.trauma's dit dat.
Waarom zou ik daarover liegen?
[..]
Hangt denk ik wel af waar je woont. In de stad lijkt het allemaal veel vroeger te gebeuren.
Ik post vrij weinig op Facebook. Ik kreeg jou volgens mij bij suggesties vanmiddag, eng allemaal.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar tegenwoordig is dat op Facebook vaak zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |