Er staat me nog iets bij van een van de eerste dagen dat Andrea op een kratje zat en riep "Het is ook jouw utopia, het is ook jouw utopia" en daarbij iedereen aanwijzend.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:17 schreef rokkutsaains het volgende:
Hakim rapporteert aan Aike: "Internet gaat even niet.We moeten gewoon even afwachten. Ze zijn ermee bezig."
Aike: "De eigen internetsite kan wel doorgaan?"
Hakim: "Neen, ook dat niet. Gewoon even afwachten. Komt goed."
Utopia. Waar zelfs krakkemikkige plannetjes stranden, door domheid voor en achter de camera's.
Om te kotsen die 2quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:24 schreef Ransjih het volgende:
aike vindt het onzin met 4 man 's morgens de mail te lezen, hakim stalt voor dat zij twee dat kunnen gaan doen,
Precies dat is de eerste stap tot een totale dictatorschapquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:24 schreef Ransjih het volgende:
aike vindt het onzin met 4 man 's morgens de mail te lezen, hakim stalt voor dat zij twee dat kunnen gaan doen,
Ik denk dat ze onderhand allemaal wel brainstormdead zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:08 schreef Capaja het volgende:
heeft AIke straks dr brainstormbord gebruiken de jongens het om dr spel punten te turven
Dat was het al die tijd al.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:23 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ok het team wordt teruggebracht tot alleen Aike en Hakim?
geen ideequote:Op donderdag 23 januari 2014 14:25 schreef Quinty. het volgende:
ik las net in de chat dat die nieuwe laura gräper die er in zou komen zich heeft teruggetrokken weet iemand of dit klopt?
echt ?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:25 schreef Quinty. het volgende:
ik las net in de chat dat die nieuwe laura gräper die er in zou komen zich heeft teruggetrokken weet iemand of dit klopt?
Niets over bekend op haar Facebook.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:25 schreef Quinty. het volgende:
Team Haikiemquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:23 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ok het team wordt teruggebracht tot alleen Aike en Hakim?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:26 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Dat was het al die tijd al.
Hoaxje denk ik.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:28 schreef Quinty. het volgende:
dat zegt steeds een sara op de chat maar nergens te bekennen of dit klopt ze komt ook niet met een link helaas
dat laura zich heeft terug getrokken
ik vind het inderdaad ook nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niets over bekend op haar Facebook.
aguttt drama voor PBquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:25 schreef Quinty. het volgende:
Die heeft natuurlijk door dat Peter er uit gaat... en ze wilde nou net met hem feesten (en misschien heeft ze gehoord dat er niet gerookt wordt...... )quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:25 schreef Quinty. het volgende:
Daarvoor moet eerst Emil eruit. Die staat dan ook bovenaan het lijstje van Hakim. Hoewel Emil af en toe ook domme dingen doet, heeft Hakim wel heel goed in de gaten dat Emil hem doorziet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:27 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Wanneer zal Hakim de wapenen gaan oppakken om zijn 'wensen' kracht bij te zetten?
ze zal wel streamen...dat zegt genoegquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:30 schreef dutchess69 het volgende:
[..]
Die heeft natuurlijk door dat Peter er uit gaat... en ze wilde nou net met hem feesten (en misschien heeft ze gehoord dat er niet gerookt wordt...... )
Moeite met het uiten van gevoelensquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:30 schreef schizolientje het volgende:
add en adhd in de groep http://www.psyq.nl/Progra(...)e-herken-ik-ADHD/ADD voor ze geschreven!
Heb alleen deze zien hangen in de keuken, en buiten staat zo'n bak voor de mest die opgehaald word en die kerel van Qurrent had het over biogas uit mest opwekking gister geloof ikquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:29 schreef AnneX het volgende:
En wat doen de mensen met afval?
Scheiden ? Composthoop? Wordt het opgehaald...zijn er containers...
Hoe duurzaam is dat?
En verder...een mislukt projekt van jdm.![]()
Uit 5000 sollicitanten heeft hij persoonlijk de gesprekken gevoerd met de uitverkorenen, hoorde ik hem zeggen bij Carlos en Irene.
Een bijzonder en onderscheidend personeelsbeleid.
ja, dat staat wel eens aan.
I know.... daarom zet ik er ook idiote redenen bijquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:31 schreef Quinty. het volgende:
dutches maar is nergens te vinden hoor
Welk wapen zal hij kiezen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:27 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Wanneer zal Hakim de wapenen gaan oppakken om zijn 'wensen' kracht bij te zetten?
Waar is de optie "All of the above" ?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:33 schreef community het volgende:
[..]
Welk wapen zal hij kiezen?
Inlikken
Roddelen/samenzweren
Geniepige opmerkingen tussendoor
Sacrale praatjes over groepsgevoel
Intimidatie
Provocatie/uitlokking en vervolgens te kijken zetten in de groep.("ik weet niet waarom die nou zo raar doet hoor")
Heeft Billy geen last vanquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Moeite met het uiten van gevoelens
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Heeft Billy geen last van
Ik ben Blij![]()
Ik ben verdrietig![]()
Ik ben Blij![]()
Ik ben verdrietig
Op de grond gooien en er op gaan stampenquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:35 schreef Goejedag het volgende:
Ik wil het schilderij kopen en dan voor der gezicht kapot stampen. En het enige wat ik dan zeg is "NEE."
En dan zegt ze: wat doe je NU? Nou en, ik heb het toch gekocht.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:35 schreef Goejedag het volgende:
Ik wil het schilderij kopen en dan voor der gezicht kapot stampen. En het enige wat ik dan zeg is "NEE."
Dat weet ik niet. Komt toch altijd wel uit in deze tijd met social media e.d.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:35 schreef Toverheks het volgende:
Als laura zich heeft terug getrokken zullen we het niet horen denk ik, ze doen dan net of gladde jongen of Ruud de meeste stemmen hadden
Die wapens gebruikt tie toch al?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:33 schreef community het volgende:
[..]
Welk wapen zal hij kiezen?
Inlikken
Roddelen/samenzweren
Geniepige opmerkingen tussendoor
Sacrale praatjes over groepsgevoel
Intimidatie
Provocatie/uitlokking en vervolgens te kijken zetten in de groep.("ik weet niet waarom die nou zo raar doet hoor")
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En dan zegt ze: wat doe je NU? Nou en, ik heb het toch gekocht.
Ik bedoel op de tv de voice over etcquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Komt toch altijd wel uit in deze tijd met social media e.d.
8e een vieze vettige rattenoliebol waar je aan de schijt van raakt jonguhhhquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:36 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Die wapens gebruikt tie toch al?
Ik denk meer aan:
1e sancties>>>strafmaatregelen (hebben ze het al subtiel over gehad)
2e vorm van vrijheidsberoving
3e fysiek uitputten
4e mentaal uitputten
5e mindfucking
6e fysieke krachtmetingen
7e daar wil ik niet over nadenken lijkt me heel eng
in het filmpjestopic ?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:37 schreef IkWeetNiets het volgende:
In de Gouden kooi waren "grappige gifjes" populair in de COS
Had verwacht dat nu meer "bewerkte" filmpjes gepost zouden worden.
Het basismateriaal is tenslotte gratis en volop beschikbaar.
Waar blijven de alternatieve TV uitzendingen....
Hij is echt Napoleon (Stalin) hè?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:36 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Die wapens gebruikt tie toch al?
Ik denk meer aan:
1e sancties>>>strafmaatregelen (hebben ze het al subtiel over gehad)
2e vorm van vrijheidsberoving
3e fysiek uitputten
4e mentaal uitputten
5e mindfucking
6e fysieke krachtmetingen
7e daar wil ik niet over nadenken lijkt me heel eng
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:36 schreef Capaja het volgende:
kringloopgate nog ff
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met mijn welgemeende dank aan missmistreated
Andrea, de dievegge!quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:36 schreef Capaja het volgende:
kringloopgate nog ff
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is griezeligquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:38 schreef community het volgende:
[..]
Hij is echt Napoleon (Stalin) hè?
echt waarquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze mogen niet meer op Marktplaats. Er wordt spelinformaties doorgegeven en informatie over zieke tantes.
Zieke tantes binnen of buiten Utopiaquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze mogen niet meer op Marktplaats. Er wordt spelinformaties doorgegeven en informatie over zieke tantes.
tante nel is ziek omdat ze spelinfo geeft aan aike over hakim (zou het dan een tante van Aike zijn)quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:39 schreef Urb het volgende:
[..]
Zieke tantes binnen of buiten Utopia![]()
Stalin liet alle generaals/projectontwikkelaars executeren nadat ze hun taak volbracht hadden.quote:
Pfoe, wel heftig hoor.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:39 schreef Goejedag het volgende:
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Ruud zijn slaapwandel actie![]()
Heeft ze echt gestolen? Dat verwacht je toch niet van zo een heilig boontje? Was het niet per abuis?quote:
PB meid... ga even zitten... er gaat een vervelend gerucht rond over Lauraquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:39 schreef Pearlbitch het volgende:
ja, dat beloofd wat voor Paul en Aikequote:Op donderdag 23 januari 2014 14:40 schreef community het volgende:
[..]
Stalin liet alle generaals/projectontwikkelaars executeren nadat ze hun taak volbracht hadden.
Hier moet toch wat aan gedaan wordenquote:
wat ik zag vanmorgen, was dat ze aan het einde van de tafelstond en iets blauws oprolde en uit beeld liepquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:41 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Heeft ze echt gestolen? Dat verwacht je toch niet van zo een heilig boontje? Was het niet per abuis?
En Peter uitmaken voor dief. Je moet maar durven.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:36 schreef Capaja het volgende:
kringloopgate nog ff
En een mooie kas, blijft een lelijk dingquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:42 schreef Urb het volgende:
Rienk over kas "Maar issie duurzaam? Nee want we gebruiken spullen.. van de bouwmarkt!"
Emil kent een oud gezegde "Een kas.... hoeft niet mooi te zijn!"
![]()
misschien dacht ze dat het wel kon, meestal nemen ze alles aan en betalen gewoon. Ze stelde het even veilig? Kan het anders niet geloven...quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:42 schreef espri het volgende:
[..]
wat ik zag vanmorgen, was dat ze aan het einde van de tafel lag en iets blauws oprolde en uit beeld liep
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:40 schreef theemonster het volgende:
Ik wil blauwe fleesjjj gate! Andrea aan het spit!
kijk even naar filpje in fimtopis van missmistreadedquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:42 schreef espri het volgende:
[..]
wat ik zag vanmorgen, was dat ze aan het einde van de tafelstond en iets blauws oprolde en uit beeld liep
de dochter heeft gelijkquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:41 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Heeft ze echt gestolen? Dat verwacht je toch niet van zo een heilig boontje? Was het niet per abuis?
tuurlijk alles kan... maar peter kan het nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:43 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
misschien dacht ze dat het wel kon, meestal nemen ze alles aan en betalen gewoon. Ze stelde het even veilig? Kan het anders niet geloven...
Ja hoor daar gaat de blauwe deken met aan de andere kant wit op het bed van Andrea!!quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:36 schreef Capaja het volgende:
kringloopgate nog ff
Ja ook onzin, die jongen pikte niet, maar nam wat van iedereen was...quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:44 schreef espri het volgende:
[..]
tuurlijk alles kan... maar peter kan het niet
eten uit verveling gok ikquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:45 schreef Ransjih het volgende:
zitten ze nog te eten, eerst bak pap, dan brood en nu weer wat
Zoveel petten zijn er niet eens in de wereld...quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:46 schreef Ransjih het volgende:
hoeveel petten heeft billy? voor elk persoontje 1?
bevestiging is altijd fijnquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:48 schreef espri het volgende:
inderdaad filmpje gekeken en ik ben dus niet gek, wist ik al maar toch, hahahha
Die lat erboven is zo scheefquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:48 schreef Goejedag het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker recht deurtje.
lijkt mijn voordeur wel maar die is van 1880quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:48 schreef Goejedag het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker recht deurtje.
Bovendien had hij het besproken met Paul en die vond het ook een goed idee. Maar dat ontgaat blijkbaar iedereen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:45 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ja ook onzin, die jongen pikte niet, maar nam wat van iedereen was...
Ook een naam?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:49 schreef Clank het volgende:
[..]
Hij had het over een man die hij kent uit Groningen.
daar hebben ze al een mooie blauwe deken voorquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:50 schreef Jian het volgende:
Jessus, wat ziet dat mens eruit zeg met dat bleke gezicht en dat achterlijke roze petje, ze hoeft alleen nog te gaan liggen, opbaren is verder niet nodig ........
Wie mailt de kringloop ff dat de blauwe deken terecht is?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:51 schreef Capaja het volgende:
[..]
daar hebben ze al een mooie blauwe deken voor
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:50 schreef HiDiHo het volgende:
Wat is dit nou weer?
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Utopia - Uniek pakket (SBS programma van John de Mol)
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:50 schreef HiDiHo het volgende:
Wat is dit nou weer?
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Utopia - Uniek pakket (SBS programma van John de Mol)
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:50 schreef Capaja het volgende:
rienk en emil aan de roddel over andrea
ze weet hoe ze dingen voor elkaar moet krijgen (rienk)
ze is wel in balans lijkt het (emil)
ze gebruikt het geloof als het schaap , ik als een herder, ik gebruik het om met mensen te praten, ach ik ben geen herder, meer een schapendoes
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:52 schreef Voxs het volgende:
Emil: We moeten wel iets vinden om hem dicht te houden
[ afbeelding ]
Precies..... 35,- euro voor een broek voor Remi....euh... Bob de Bouwer.... Ehhh... ik bedoel Paul kan wel, maar 50,-- voor drank terwijl het geen zaterdag is kan niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:44 schreef espri het volgende:
[..]
tuurlijk alles kan... maar peter kan het niet
Het is wel een echte "Billy" hèquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:52 schreef snetje het volgende:
Het gaat geloof ik niet helemaal goed met Billy250 euro voor dat priegelige schilderijtje gaan vragen
Die verkoopt heel veel van die meuk. Zit ook al jaren op MPquote:
jaaaaaa, dat vond ik wel.....die Vanessa....ze probeert het he?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:53 schreef dutchess69 het volgende:
[..]
Precies..... 35,- euro voor een broek voor Remi....euh... Bob de Bouwer.... Ehhh... ik bedoel Paul kan wel, maar 50,-- voor drank terwijl het geen zaterdag is kan niet.
Las op de streamverslagen ook zoiets van dat Jimmy zaterdag geen drank wilde bestellen maar Sushi. Dat mocht niet..... moest ie maar wijn nemen en dat aan Vanessa geven....
Eigenlijk ziet het deurtje er rechter uit dan het framequote:Op donderdag 23 januari 2014 14:48 schreef Goejedag het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker recht deurtje.
15 ezels twee koeien een haan en wat kippen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dus ze hebben nu 2 koeien, wat kippen en een ezel?
Het bruikbare materiaal is schaars zelfs voor fotofucks. Wie weet op den duur. Vergeet niet dat het bij DGK pas los ging in de 2e helft (return of Huub)quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:37 schreef IkWeetNiets het volgende:
In de Gouden kooi waren "grappige gifjes" populair in de COS
Had verwacht dat nu meer "bewerkte" filmpjes gepost zouden worden.
Het basismateriaal is tenslotte gratis en volop beschikbaar.
Waar blijven de alternatieve TV uitzendingen....
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:56 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
15 ezels twee koeien een haan en wat kippen.
Ha jij bent hier goed inquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:56 schreef Capaja het volgende:
Jim kwam binnen er begonnen 4 eierstokken te klaperen (rienk
billy tegen lot ik zou er echt niet uit gaan hoor
enkele seconden ervoor wilde ze weg
emil : en janekne, oooh ik ben zo blij dat je er bent, ze is 21 he, maar zo komt ze niet over op dat moment was ze gewoon 14, kinderlijke naiviteit waar geen speld tussen te krijgen was
rienk : djo verteld haar dingen die nergens over gaan, hij heeft een handschoen met een soort knopje die kun je aanzetten en dan worden ze warm
billy hoorde dat en liep naar djo jij vertelde dat die handschoenen warm worden, en ik dacht HUH , dji tegen bil nee natuurlijk niet, jij hebt klakkeloos de naiviteit overgenomen van lot
emil : jij en ik zien wel veel, als je zulke dingen ziet, je weet precies wat er gebeurd, wat doe je dan ?
rienk : gewoon verder gaan
emil wij zijn iets te geod in dit spelletje het figuurlijke spelletje dan
ik doe mn bestquote:
ach ja, ze moeten zichzelf oppeppen. rienk voelde zich als kind al oud. Emil: Oude ziel....kletsmajorenquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:56 schreef Voxs het volgende:
Lot is hopeloos naïf volgens Emil
Gio had handschoenen en vertelde dat als je op een knoopje drukte het warm ging worden
lot geloofde het en illy ging er lekker in mee
Emil: Jij ziet dat..
Emil: we zijn iets te goed voor Utopia
we kennen al hoe het moet
Streams gebruiken zoveel cpu dat ik geen andere programma's openquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Het bruikbare materiaal is schaars zelfs voor fotofucks. Wie weet op den duur. Vergeet niet dat het bij DGK pas los ging in de 2e helft (return of Huub)
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:55 schreef LenP het volgende:
Harold heeft een nieuwe baan
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:55 schreef LenP het volgende:
Harold heeft een nieuwe baan
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dus ze hebben nu 2 koeien, wat kippen en een ezel met een roze mutsje?
Maar wel leuke ;-)quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:57 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
ach ja, ze moeten zichzelf oppeppen. rienk voelde zich als kind al oud. Emil: Oude ziel....kletsmajoren
Vanessa kan dat denk ik niet bestellen of ervan maken... dat is te ingewikkeld...quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:53 schreef dutchess69 het volgende:
[..]
Precies..... 35,- euro voor een broek voor Remi....euh... Bob de Bouwer.... Ehhh... ik bedoel Paul kan wel, maar 50,-- voor drank terwijl het geen zaterdag is kan niet.
Las op de streamverslagen ook zoiets van dat Jimmy zaterdag geen drank wilde bestellen maar Sushi. Dat mocht niet..... moest ie maar wijn nemen en dat aan Vanessa geven....
Hoeveel heb je er aan staan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Streams gebruiken zoveel cpu dat ik geen andere programma's open
Gewoon éénquote:
in alle eerdere RLS-en was het stemmen als er zeker was dat er iemand naar huis wilde en/of er een nieuwe was, altijd een aanfluitingquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:59 schreef waxmask het volgende:
Maar Aike kan dus niet rekenen. Als Hakim en Billy uit de directie zo hoog staan bij de elite staat zij ook wel hoog. Sterker nog ze zou 3e moeten staan als die Peter hoax er niet door gedrukt was.... 25 stemmen was zeker nog niet genoeg voor de FEBO? Zelfs Rienk werd gepushed zijn stem te wijzigen maar deed dit niet, Ruud (die Isa zou stemmen) was wel zo zwak.
Ze nemen zichzelf niet zo heel serieusquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:01 schreef rokkutsaains het volgende:
Die gesprekken tussen Rienk en Emil waaien ook alle kanten op. Het ene ogenblik denk je realiteitszin te bespeuren, het volgende moment is het weer je reinste kolder.
Geweldig he? ;-)quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:01 schreef rokkutsaains het volgende:
Die gesprekken tussen Rienk en Emil waaien ook alle kanten op. Het ene ogenblik denk je realiteitszin te bespeuren, het volgende moment is het weer je reinste kolder.
Ik heb dat hier met Billy en Hakim ook maar da's minder grappig.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:01 schreef rokkutsaains het volgende:
Ze hebben toch gewoon die SONY XPERIA.... ff googlen op volendammer vishandel laren en hoppaaaa bellen maar !quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
Vanessa kan dat denk ik niet bestellen of ervan maken... dat is te ingewikkeld...
Hij mocht ook fruit of drop of wat dan ook bestellen. Als hij het dan niet wist kon hij wel een fles wijn voor haar bestellen..
deze is van ioemand die al 8 jaar op MP zitquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:01 schreef Voxs het volgende:
ff voordat ie weer weg is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nah... Morgen gaan ze ECHT geld verdienen!quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:03 schreef oma-Nijn het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er vandaag verdiend is? Of heb ik dat over het hoofd gezien![]()
Uitgegeven bedoel je?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:03 schreef oma-Nijn het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er vandaag verdiend is? Of heb ik dat over het hoofd gezien![]()
Allemaal ff misbruik meldenquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:02 schreef Capaja het volgende:
[..]
deze is van ioemand die al 8 jaar op MP zit
dus een profiteur
Billy? Opknopen in een boom. Hakim? Levend begraven. Paul? In beton storten. Peter?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:02 schreef Copycat het volgende:
Ik vraag me af hoe de reacties hier waren geweest als een ander geld uit de kas had gejat.
dit is een hele speciale xperia die kan niet op internetquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:02 schreef dutchess69 het volgende:
[..]
Ze hebben toch gewoon die SONY XPERIA.... ff googlen op volendammer vishandel laren en hoppaaaa bellen maar !
Ben benieuwd wanneer ze online eten bestellen en de pizza koerier laten komen
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:03 schreef oma-Nijn het volgende:
En nog een manteltje der liefde van de Kringloop eroverheen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:03 schreef blanket het volgende:
Billy? Opknopen in een boom. Hakim? Levend begraven. Paul? In beton storten. Peter?
Wa-zeide-ze?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:04 schreef waxmask het volgende:
Isa en Dreetje komen in opstand tegen het geouwehoer van de Directie?
18,-- (of 6,-- net hoe je de prijs bekijkt....) 2 x gejatte fleese deken van de kringloopquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:03 schreef oma-Nijn het volgende:
wil je me nooit meer laten switchen aub?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:04 schreef waxmask het volgende:
Isa en Dreetje komen in opstand tegen het geouwehoer van de Directie?
ze zijn nog steeds aan het tellenquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:03 schreef oma-Nijn het volgende:
Ah, tsja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:05 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat ze moe worden van het 3 weken alleen maar geouwehoer...
Maar er zit info in de tekst verstopt....quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wil je me nooit meer laten switchen aub?
Dat gezang
Ze hebben allemaal een pak slaag verdiend vandaag.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:03 schreef oma-Nijn het volgende:
Eigenlijk vind ik dat Peter dat geld gewoon had mogen houden, hij heeft het tenslotte zelf verdiendquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:03 schreef blanket het volgende:
[..]
Billy? Opknopen in een boom. Hakim? Levend begraven. Paul? In beton storten. Peter?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:06 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal een pak slaag verdiend vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wou het net vragenquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:06 schreef Goejedag het volgende:
Wie weet het mail adres van die specifieke kringloop
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom werd de stream weggedraaid van Rienk/Emil?
En een stel blerende idioten er voor in de plaats
Ja.. dat kwam mij ook ff rauw op het dak..quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom werd de stream weggedraaid van Rienk/Emil?
En een stel blerende idioten er voor in de plaats
Helemaal met je eensquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:06 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal een pak slaag verdiend vandaag.
Jaja, ze werkt de groep af hè.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
Billy heeft haar shotje peptalk van Hakim weer binnen. Op naar de volgende.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:06 schreef community het volgende:
Nu gaat Billy weer twee dagen praten over haar creatieviteit.Billy gaat de komende 2 dagen volledig onderuit, ze heeft alleen een heel klein duwtje nodig, wie, wie, wie gaat haar dat geven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nog steedsquote:
hahaha, het kan niet anders of het moet wel opdracht zijn, om die kluis leeg te maken en dan stapt Paul weer op...En dan is er nog niks af daarquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:07 schreef Capaja het volgende:
[ afbeelding ]
paul gaat onverstoorbaar door met bestellen bij hornbach
er is tenslotte nog 4000 euro om naar hornbach te brengen
Ze gaat iedere keer voor een quick fix.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:07 schreef community het volgende:
[..]
Jaja, ze werkt de groep af hè.
Rienk en/of Hakim doen dat welquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Billy gaat de komende 2 dagen volledig onderuit, ze heeft alleen een heel klein duwtje nodig, wie, wie, wie gaat haar dat geven?
en weer macaroniquote:
Vanavond dus 2 nieuwe en dan gaat iedereen weer 4 dagen in de pais en vree steuk en lik modus?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:09 schreef waxmask het volgende:
Vanavond dus 2 nieuwe en dan gaat iedereen weer 4 dagen in de pais en vree modus?
Inslijmen bij de nieuwequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:09 schreef waxmask het volgende:
Vanavond dus 2 nieuwe en dan gaat iedereen weer 4 dagen in de pais en vree modus?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:10 schreef renevanlaaren het volgende:
ze weten dus dat laura niet komt emile zegt er komt zo een mooie meid voor ruud dacht ik maar nee hoor
melkvelletjes in de macaroni ?quote:
dat is inderdaad niet een gewone droom, maar een stoornis lijkt mequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:11 schreef Toverheks het volgende:
zo zeg die Ruud vannacht, heb hem even gepikt
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:10 schreef Capaja het volgende:
Aike heeft je gehoord, ze gaat rondjes rennen NA het eten daar word je warm van
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:11 schreef Toverheks het volgende:
Dan is je saus mislukt... Mislukte cake kan ook lekker zijn, maar nog steeds mislukt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:11 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
wat is er mis met melkvelletjes? Gewoon eetbaar/opslurpbaar hoor...
Dat is een droomreactie op de Billycrashdown denk ikquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:11 schreef Toverheks het volgende:
verstandigquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:12 schreef freaky40 het volgende:
Lees nu ook net dat Laura er NIET in gaat...
waar ?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:12 schreef freaky40 het volgende:
als je veel zweet onder warme dekens moet je ook weer zout tot je nemenquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:12 schreef missmistreated het volgende:
jeetje wat een zout gebruikt die zweefteef
Hier? Of extern?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:12 schreef freaky40 het volgende:
waar ?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:12 schreef freaky40 het volgende:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:13 schreef Capaja het volgende:
[..]
als je veel zweet onder warme dekens moet je ook weer zout tot je nemen
dat heeft de here jezus zelf gezegd
De Bilt: 4,2quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:13 schreef GekkePoes het volgende:
Rienk: "Het is 0 graden buiten"
[ afbeelding ]
waar ?quote:
Ik heb vast iets fout gedaan (of JdM is heeeeuuul boos op me) maar ik kom niet op www.utopiatv.nl (zelfs niet op de gewone homepage)quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:11 schreef Toverheks het volgende:
heb JIJ die deken gejatquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:14 schreef dutchess69 het volgende:
[..]
Ik heb vast iets fout gedaan (of JdM is heeeeuuul boos op me) maar ik kom niet op www.utopiatv.nl (zelfs niet op de gewone homepage)
Blijf constant het draaiende laaddingetje in mijn scherm houden....
Het sleutelwoord voor haar is autonomie. Ik zou haar best wel willen zien groeien in deze groep. Billy haar gedrag is het meest zichbaar , daarom is ze ook een klassieke bliksemafleider.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze gaat iedere keer voor een quick fix.
Addicted to drama!
Komt door je privacy addons.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:14 schreef dutchess69 het volgende:
[..]
Ik heb vast iets fout gedaan (of JdM is heeeeuuul boos op me) maar ik kom niet op www.utopiatv.nl (zelfs niet op de gewone homepage)
Ik ben gisteren abbonee geworden en kan iondanks de toestuurde code mooi niet inloggen, hij weet vast dat ik op FOK komquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:14 schreef dutchess69 het volgende:
[..]
Bericht verwijderd zo te zien. 5 minuten geleden zag ik het nog. Nou ja, even afwachten maar dan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:14 schreef Capaja het volgende:
[..]
waar ?
linkje
bron
Tamtam
meer info !
Die reacties er onder van die huiswijven.... Erg voor Ruud...quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:11 schreef Toverheks het volgende:
Tuuk kan dat. Ik werk in avonddienst, dat is pas kut (o nee dat mag je niet meer zeggen). Snap je?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:16 schreef Capaja het volgende:
zou ik nu ze aan tafel zitten even rustig een was in de machine kunnen gooien
zou ik dat aandurven, dat is helemaal op zolder namelijk
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:15 schreef Capaja het volgende:
[..]
heb JIJ die deken gejat![]()
dan snap ik het wel ja
heb je geen speciekuipquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:16 schreef Capaja het volgende:
zou ik nu ze aan tafel zitten even rustig een was in de machine kunnen gooien
zou ik dat aandurven, dat is helemaal op zolder namelijk
Dit doen ze al dagen, waarom is het nu ineens een verrassing?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:15 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Rare tijd om te eten of is het lunchtijd voor hun en eten ze dan warm?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:13 schreef GekkePoes het volgende:
Rienk: "Het is 0 graden buiten"
[ afbeelding ]
hornbach vraagt aan mij 25 euro bezorgkostenquote:
/carequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:17 schreef Goejedag het volgende:
[ afbeelding ]
Ook in het echt is billy een pleuris wijf, ik bedoel minder prettige dame.
ow sorryquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit doen ze al dagen, waarom is het nu ineens een verrassing?
Zelfs in DGK aten ze niet zoveel....vanavond nog knakworstje.... en al de andere tussendoortjes....quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja maar die stroomboer levert jou ook geen 6 zonnepanelen voor 20,-- en jij mag ook niet stelen bij de Kringloop...... In hun Utopia mag/kan dat welquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:18 schreef Capaja het volgende:
[..]
hornbach vraagt aan mij 25 euro bezorgkosten
Mijn god in het echt dus NOG irritanter. Wat bezielt je om dit te filmen en te delen met onbekenden?quote:
Als jij nou eens een "Hier zeurt Mootie" topic maakt en deze riedels daar post, scheelt ook weer veel ruimte in de COS.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Ga nou leuk naar het Billytopic...
Ze zei gister nog in haar monoloog op het weilandje dat we de 'echte' Billy niet willen kennenquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mijn god in het echt dus NOG irritanter. Wat bezielt je om dit te filmen en te delen met onbekenden?
Ik haat het om te zeggen.... maar ze heeft daar wel gewoon gelijkquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:21 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ze zei gister nog in haar monoloog op het weilandje dat we de 'echte' Billy niet willen kennen
Er zijn manse wat dat niet wetuh, ja!quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:17 schreef mootie het volgende:
Bakkes, ik zeg al dagen bijna niks meer.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als jij nou eens een "Hier zeurt Mootie" topic maakt en deze riedels daar post, scheelt ook weer veel ruimte in de COS.
TOP idee, supergaaf en he-le-maal mee eens!quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als de nieuwe het slim speelt, dan doet die negatief over Peter en likt zich in bij de G3.
En als die dan op het eind mag kiezen, dan keihard Billy eruit stemmen en een dikke vette knipoog naar Peter doen.
De G2 dan omver werpen en de taken weer opnieuw verdelen.
- Paul - Klussen
- Vanessa - Keuken
- Peter - Events
- Emil - Sport
- Rienk - Art
- Aike - kleding wassen/ strijken
- Hakim - Schoonmaakdiensten binnen en buiten
en ze wilde niks meer doen met de hartjes, echt ik ben hak op de tak maar zij wint hetquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:22 schreef waxmask het volgende:
Billy wil ook weer hartjes maken...echt nog steeds duikt ze overal op!
Wel mee eens, maar je mag best zeggen dat die Mocro de Pleedienst heeft de rest van Utopia...quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als de nieuwe het slim speelt, dan doet die negatief over Peter en likt zich in bij de G3.
En als die dan op het eind mag kiezen, dan keihard Billy eruit stemmen en een dikke vette knipoog naar Peter doen.
De G2 dan omver werpen en de taken weer opnieuw verdelen.
- Paul - Klussen
- Vanessa - Keuken
- Peter - Events
- Emil - Sport
- Rienk - Art
- Aike - kleding wassen/ strijken
- Hakim - Schoonmaakdiensten binnen en buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |