quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:26 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Dat was het al die tijd al.
Hoaxje denk ik.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:28 schreef Quinty. het volgende:
dat zegt steeds een sara op de chat maar nergens te bekennen of dit klopt ze komt ook niet met een link helaas
dat laura zich heeft terug getrokken
ik vind het inderdaad ook nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niets over bekend op haar Facebook.
aguttt drama voor PBquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:25 schreef Quinty. het volgende:
ik las net in de chat dat die nieuwe laura gräper die er in zou komen zich heeft teruggetrokken weet iemand of dit klopt?
Die heeft natuurlijk door dat Peter er uit gaat... en ze wilde nou net met hem feesten (en misschien heeft ze gehoord dat er niet gerookt wordt...... )quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:25 schreef Quinty. het volgende:
ik las net in de chat dat die nieuwe laura gräper die er in zou komen zich heeft teruggetrokken weet iemand of dit klopt?
Daarvoor moet eerst Emil eruit. Die staat dan ook bovenaan het lijstje van Hakim. Hoewel Emil af en toe ook domme dingen doet, heeft Hakim wel heel goed in de gaten dat Emil hem doorziet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:27 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Wanneer zal Hakim de wapenen gaan oppakken om zijn 'wensen' kracht bij te zetten?
ze zal wel streamen...dat zegt genoegquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:30 schreef dutchess69 het volgende:
[..]
Die heeft natuurlijk door dat Peter er uit gaat... en ze wilde nou net met hem feesten (en misschien heeft ze gehoord dat er niet gerookt wordt...... )
Moeite met het uiten van gevoelensquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:30 schreef schizolientje het volgende:
add en adhd in de groep http://www.psyq.nl/Progra(...)e-herken-ik-ADHD/ADD voor ze geschreven!
Heb alleen deze zien hangen in de keuken, en buiten staat zo'n bak voor de mest die opgehaald word en die kerel van Qurrent had het over biogas uit mest opwekking gister geloof ikquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:29 schreef AnneX het volgende:
En wat doen de mensen met afval?
Scheiden ? Composthoop? Wordt het opgehaald...zijn er containers...
Hoe duurzaam is dat?
En verder...een mislukt projekt van jdm.![]()
Uit 5000 sollicitanten heeft hij persoonlijk de gesprekken gevoerd met de uitverkorenen, hoorde ik hem zeggen bij Carlos en Irene.
Een bijzonder en onderscheidend personeelsbeleid.
ja, dat staat wel eens aan.
I know.... daarom zet ik er ook idiote redenen bijquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:31 schreef Quinty. het volgende:
dutches maar is nergens te vinden hoor
Welk wapen zal hij kiezen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:27 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Wanneer zal Hakim de wapenen gaan oppakken om zijn 'wensen' kracht bij te zetten?
Waar is de optie "All of the above" ?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:33 schreef community het volgende:
[..]
Welk wapen zal hij kiezen?
Inlikken
Roddelen/samenzweren
Geniepige opmerkingen tussendoor
Sacrale praatjes over groepsgevoel
Intimidatie
Provocatie/uitlokking en vervolgens te kijken zetten in de groep.("ik weet niet waarom die nou zo raar doet hoor")
Heeft Billy geen last vanquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Moeite met het uiten van gevoelens
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Heeft Billy geen last van
Ik ben Blij![]()
Ik ben verdrietig![]()
Ik ben Blij![]()
Ik ben verdrietig
Op de grond gooien en er op gaan stampenquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:35 schreef Goejedag het volgende:
Ik wil het schilderij kopen en dan voor der gezicht kapot stampen. En het enige wat ik dan zeg is "NEE."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |