Er staat me nog iets bij van een van de eerste dagen dat Andrea op een kratje zat en riep "Het is ook jouw utopia, het is ook jouw utopia" en daarbij iedereen aanwijzend.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:17 schreef rokkutsaains het volgende:
Hakim rapporteert aan Aike: "Internet gaat even niet.We moeten gewoon even afwachten. Ze zijn ermee bezig."
Aike: "De eigen internetsite kan wel doorgaan?"
Hakim: "Neen, ook dat niet. Gewoon even afwachten. Komt goed."
Utopia. Waar zelfs krakkemikkige plannetjes stranden, door domheid voor en achter de camera's.
Om te kotsen die 2quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:24 schreef Ransjih het volgende:
aike vindt het onzin met 4 man 's morgens de mail te lezen, hakim stalt voor dat zij twee dat kunnen gaan doen,
Precies dat is de eerste stap tot een totale dictatorschapquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:24 schreef Ransjih het volgende:
aike vindt het onzin met 4 man 's morgens de mail te lezen, hakim stalt voor dat zij twee dat kunnen gaan doen,
Ik denk dat ze onderhand allemaal wel brainstormdead zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:08 schreef Capaja het volgende:
heeft AIke straks dr brainstormbord gebruiken de jongens het om dr spel punten te turven
Dat was het al die tijd al.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:23 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ok het team wordt teruggebracht tot alleen Aike en Hakim?
geen ideequote:Op donderdag 23 januari 2014 14:25 schreef Quinty. het volgende:
ik las net in de chat dat die nieuwe laura gräper die er in zou komen zich heeft teruggetrokken weet iemand of dit klopt?
echt ?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:25 schreef Quinty. het volgende:
ik las net in de chat dat die nieuwe laura gräper die er in zou komen zich heeft teruggetrokken weet iemand of dit klopt?
Niets over bekend op haar Facebook.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:25 schreef Quinty. het volgende:
Team Haikiemquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:23 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ok het team wordt teruggebracht tot alleen Aike en Hakim?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |