bevestiging is altijd fijnquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:48 schreef espri het volgende:
inderdaad filmpje gekeken en ik ben dus niet gek, wist ik al maar toch, hahahha
Die lat erboven is zo scheefquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:48 schreef Goejedag het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker recht deurtje.
lijkt mijn voordeur wel maar die is van 1880quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:48 schreef Goejedag het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker recht deurtje.
Bovendien had hij het besproken met Paul en die vond het ook een goed idee. Maar dat ontgaat blijkbaar iedereen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:45 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ja ook onzin, die jongen pikte niet, maar nam wat van iedereen was...
Ook een naam?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:49 schreef Clank het volgende:
[..]
Hij had het over een man die hij kent uit Groningen.
daar hebben ze al een mooie blauwe deken voorquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:50 schreef Jian het volgende:
Jessus, wat ziet dat mens eruit zeg met dat bleke gezicht en dat achterlijke roze petje, ze hoeft alleen nog te gaan liggen, opbaren is verder niet nodig ........
Wie mailt de kringloop ff dat de blauwe deken terecht is?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:51 schreef Capaja het volgende:
[..]
daar hebben ze al een mooie blauwe deken voor
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:50 schreef HiDiHo het volgende:
Wat is dit nou weer?
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Utopia - Uniek pakket (SBS programma van John de Mol)
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:50 schreef HiDiHo het volgende:
Wat is dit nou weer?
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Utopia - Uniek pakket (SBS programma van John de Mol)
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:50 schreef Capaja het volgende:
rienk en emil aan de roddel over andrea
ze weet hoe ze dingen voor elkaar moet krijgen (rienk)
ze is wel in balans lijkt het (emil)
ze gebruikt het geloof als het schaap , ik als een herder, ik gebruik het om met mensen te praten, ach ik ben geen herder, meer een schapendoes
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:52 schreef Voxs het volgende:
Emil: We moeten wel iets vinden om hem dicht te houden
[ afbeelding ]
Precies..... 35,- euro voor een broek voor Remi....euh... Bob de Bouwer.... Ehhh... ik bedoel Paul kan wel, maar 50,-- voor drank terwijl het geen zaterdag is kan niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:44 schreef espri het volgende:
[..]
tuurlijk alles kan... maar peter kan het niet
Het is wel een echte "Billy" hèquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:52 schreef snetje het volgende:
Het gaat geloof ik niet helemaal goed met Billy250 euro voor dat priegelige schilderijtje gaan vragen
Die verkoopt heel veel van die meuk. Zit ook al jaren op MPquote:
jaaaaaa, dat vond ik wel.....die Vanessa....ze probeert het he?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:53 schreef dutchess69 het volgende:
[..]
Precies..... 35,- euro voor een broek voor Remi....euh... Bob de Bouwer.... Ehhh... ik bedoel Paul kan wel, maar 50,-- voor drank terwijl het geen zaterdag is kan niet.
Las op de streamverslagen ook zoiets van dat Jimmy zaterdag geen drank wilde bestellen maar Sushi. Dat mocht niet..... moest ie maar wijn nemen en dat aan Vanessa geven....
Eigenlijk ziet het deurtje er rechter uit dan het framequote:Op donderdag 23 januari 2014 14:48 schreef Goejedag het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker recht deurtje.
15 ezels twee koeien een haan en wat kippen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dus ze hebben nu 2 koeien, wat kippen en een ezel?
Het bruikbare materiaal is schaars zelfs voor fotofucks. Wie weet op den duur. Vergeet niet dat het bij DGK pas los ging in de 2e helft (return of Huub)quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:37 schreef IkWeetNiets het volgende:
In de Gouden kooi waren "grappige gifjes" populair in de COS
Had verwacht dat nu meer "bewerkte" filmpjes gepost zouden worden.
Het basismateriaal is tenslotte gratis en volop beschikbaar.
Waar blijven de alternatieve TV uitzendingen....
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:56 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
15 ezels twee koeien een haan en wat kippen.
Ha jij bent hier goed inquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:56 schreef Capaja het volgende:
Jim kwam binnen er begonnen 4 eierstokken te klaperen (rienk
billy tegen lot ik zou er echt niet uit gaan hoor
enkele seconden ervoor wilde ze weg
emil : en janekne, oooh ik ben zo blij dat je er bent, ze is 21 he, maar zo komt ze niet over op dat moment was ze gewoon 14, kinderlijke naiviteit waar geen speld tussen te krijgen was
rienk : djo verteld haar dingen die nergens over gaan, hij heeft een handschoen met een soort knopje die kun je aanzetten en dan worden ze warm
billy hoorde dat en liep naar djo jij vertelde dat die handschoenen warm worden, en ik dacht HUH , dji tegen bil nee natuurlijk niet, jij hebt klakkeloos de naiviteit overgenomen van lot
emil : jij en ik zien wel veel, als je zulke dingen ziet, je weet precies wat er gebeurd, wat doe je dan ?
rienk : gewoon verder gaan
emil wij zijn iets te geod in dit spelletje het figuurlijke spelletje dan
ik doe mn bestquote:
ach ja, ze moeten zichzelf oppeppen. rienk voelde zich als kind al oud. Emil: Oude ziel....kletsmajorenquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:56 schreef Voxs het volgende:
Lot is hopeloos naïf volgens Emil
Gio had handschoenen en vertelde dat als je op een knoopje drukte het warm ging worden
lot geloofde het en illy ging er lekker in mee
Emil: Jij ziet dat..
Emil: we zijn iets te goed voor Utopia
we kennen al hoe het moet
Streams gebruiken zoveel cpu dat ik geen andere programma's openquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Het bruikbare materiaal is schaars zelfs voor fotofucks. Wie weet op den duur. Vergeet niet dat het bij DGK pas los ging in de 2e helft (return of Huub)
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:55 schreef LenP het volgende:
Harold heeft een nieuwe baan
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:55 schreef LenP het volgende:
Harold heeft een nieuwe baan
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dus ze hebben nu 2 koeien, wat kippen en een ezel met een roze mutsje?
Maar wel leuke ;-)quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:57 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
ach ja, ze moeten zichzelf oppeppen. rienk voelde zich als kind al oud. Emil: Oude ziel....kletsmajoren
Vanessa kan dat denk ik niet bestellen of ervan maken... dat is te ingewikkeld...quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:53 schreef dutchess69 het volgende:
[..]
Precies..... 35,- euro voor een broek voor Remi....euh... Bob de Bouwer.... Ehhh... ik bedoel Paul kan wel, maar 50,-- voor drank terwijl het geen zaterdag is kan niet.
Las op de streamverslagen ook zoiets van dat Jimmy zaterdag geen drank wilde bestellen maar Sushi. Dat mocht niet..... moest ie maar wijn nemen en dat aan Vanessa geven....
Hoeveel heb je er aan staan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Streams gebruiken zoveel cpu dat ik geen andere programma's open
Gewoon éénquote:
in alle eerdere RLS-en was het stemmen als er zeker was dat er iemand naar huis wilde en/of er een nieuwe was, altijd een aanfluitingquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:59 schreef waxmask het volgende:
Maar Aike kan dus niet rekenen. Als Hakim en Billy uit de directie zo hoog staan bij de elite staat zij ook wel hoog. Sterker nog ze zou 3e moeten staan als die Peter hoax er niet door gedrukt was.... 25 stemmen was zeker nog niet genoeg voor de FEBO? Zelfs Rienk werd gepushed zijn stem te wijzigen maar deed dit niet, Ruud (die Isa zou stemmen) was wel zo zwak.
Ze nemen zichzelf niet zo heel serieusquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:01 schreef rokkutsaains het volgende:
Die gesprekken tussen Rienk en Emil waaien ook alle kanten op. Het ene ogenblik denk je realiteitszin te bespeuren, het volgende moment is het weer je reinste kolder.
Geweldig he? ;-)quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:01 schreef rokkutsaains het volgende:
Die gesprekken tussen Rienk en Emil waaien ook alle kanten op. Het ene ogenblik denk je realiteitszin te bespeuren, het volgende moment is het weer je reinste kolder.
Ik heb dat hier met Billy en Hakim ook maar da's minder grappig.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:01 schreef rokkutsaains het volgende:
Ze hebben toch gewoon die SONY XPERIA.... ff googlen op volendammer vishandel laren en hoppaaaa bellen maar !quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
Vanessa kan dat denk ik niet bestellen of ervan maken... dat is te ingewikkeld...
Hij mocht ook fruit of drop of wat dan ook bestellen. Als hij het dan niet wist kon hij wel een fles wijn voor haar bestellen..
deze is van ioemand die al 8 jaar op MP zitquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:01 schreef Voxs het volgende:
ff voordat ie weer weg is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nah... Morgen gaan ze ECHT geld verdienen!quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:03 schreef oma-Nijn het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er vandaag verdiend is? Of heb ik dat over het hoofd gezien![]()
Uitgegeven bedoel je?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:03 schreef oma-Nijn het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er vandaag verdiend is? Of heb ik dat over het hoofd gezien![]()
Allemaal ff misbruik meldenquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:02 schreef Capaja het volgende:
[..]
deze is van ioemand die al 8 jaar op MP zit
dus een profiteur
Billy? Opknopen in een boom. Hakim? Levend begraven. Paul? In beton storten. Peter?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:02 schreef Copycat het volgende:
Ik vraag me af hoe de reacties hier waren geweest als een ander geld uit de kas had gejat.
dit is een hele speciale xperia die kan niet op internetquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:02 schreef dutchess69 het volgende:
[..]
Ze hebben toch gewoon die SONY XPERIA.... ff googlen op volendammer vishandel laren en hoppaaaa bellen maar !
Ben benieuwd wanneer ze online eten bestellen en de pizza koerier laten komen
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:03 schreef oma-Nijn het volgende:
En nog een manteltje der liefde van de Kringloop eroverheen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:03 schreef blanket het volgende:
Billy? Opknopen in een boom. Hakim? Levend begraven. Paul? In beton storten. Peter?
Wa-zeide-ze?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:04 schreef waxmask het volgende:
Isa en Dreetje komen in opstand tegen het geouwehoer van de Directie?
18,-- (of 6,-- net hoe je de prijs bekijkt....) 2 x gejatte fleese deken van de kringloopquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:03 schreef oma-Nijn het volgende:
wil je me nooit meer laten switchen aub?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:04 schreef waxmask het volgende:
Isa en Dreetje komen in opstand tegen het geouwehoer van de Directie?
ze zijn nog steeds aan het tellenquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:03 schreef oma-Nijn het volgende:
Ah, tsja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:05 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat ze moe worden van het 3 weken alleen maar geouwehoer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |