Zoveel petten zijn er niet eens in de wereld...quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:46 schreef Ransjih het volgende:
hoeveel petten heeft billy? voor elk persoontje 1?
bevestiging is altijd fijnquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:48 schreef espri het volgende:
inderdaad filmpje gekeken en ik ben dus niet gek, wist ik al maar toch, hahahha
Die lat erboven is zo scheefquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:48 schreef Goejedag het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker recht deurtje.
lijkt mijn voordeur wel maar die is van 1880quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:48 schreef Goejedag het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker recht deurtje.
Bovendien had hij het besproken met Paul en die vond het ook een goed idee. Maar dat ontgaat blijkbaar iedereen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:45 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ja ook onzin, die jongen pikte niet, maar nam wat van iedereen was...
Ook een naam?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:49 schreef Clank het volgende:
[..]
Hij had het over een man die hij kent uit Groningen.
daar hebben ze al een mooie blauwe deken voorquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:50 schreef Jian het volgende:
Jessus, wat ziet dat mens eruit zeg met dat bleke gezicht en dat achterlijke roze petje, ze hoeft alleen nog te gaan liggen, opbaren is verder niet nodig ........
Wie mailt de kringloop ff dat de blauwe deken terecht is?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:51 schreef Capaja het volgende:
[..]
daar hebben ze al een mooie blauwe deken voor
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:50 schreef HiDiHo het volgende:
Wat is dit nou weer?
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Utopia - Uniek pakket (SBS programma van John de Mol)
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:50 schreef HiDiHo het volgende:
Wat is dit nou weer?
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Utopia - Uniek pakket (SBS programma van John de Mol)
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:50 schreef Capaja het volgende:
rienk en emil aan de roddel over andrea
ze weet hoe ze dingen voor elkaar moet krijgen (rienk)
ze is wel in balans lijkt het (emil)
ze gebruikt het geloof als het schaap , ik als een herder, ik gebruik het om met mensen te praten, ach ik ben geen herder, meer een schapendoes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |