nah... Morgen gaan ze ECHT geld verdienen!quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:03 schreef oma-Nijn het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er vandaag verdiend is? Of heb ik dat over het hoofd gezien![]()
Uitgegeven bedoel je?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:03 schreef oma-Nijn het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er vandaag verdiend is? Of heb ik dat over het hoofd gezien![]()
Allemaal ff misbruik meldenquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:02 schreef Capaja het volgende:
[..]
deze is van ioemand die al 8 jaar op MP zit
dus een profiteur
Billy? Opknopen in een boom. Hakim? Levend begraven. Paul? In beton storten. Peter?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:02 schreef Copycat het volgende:
Ik vraag me af hoe de reacties hier waren geweest als een ander geld uit de kas had gejat.
dit is een hele speciale xperia die kan niet op internetquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:02 schreef dutchess69 het volgende:
[..]
Ze hebben toch gewoon die SONY XPERIA.... ff googlen op volendammer vishandel laren en hoppaaaa bellen maar !
Ben benieuwd wanneer ze online eten bestellen en de pizza koerier laten komen
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:03 schreef oma-Nijn het volgende:
En nog een manteltje der liefde van de Kringloop eroverheen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:03 schreef blanket het volgende:
Billy? Opknopen in een boom. Hakim? Levend begraven. Paul? In beton storten. Peter?
Wa-zeide-ze?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:04 schreef waxmask het volgende:
Isa en Dreetje komen in opstand tegen het geouwehoer van de Directie?
18,-- (of 6,-- net hoe je de prijs bekijkt....) 2 x gejatte fleese deken van de kringloopquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:03 schreef oma-Nijn het volgende:
wil je me nooit meer laten switchen aub?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:04 schreef waxmask het volgende:
Isa en Dreetje komen in opstand tegen het geouwehoer van de Directie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |