Dat is een droomreactie op de Billycrashdown denk ikquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:11 schreef Toverheks het volgende:
zo zeg die Ruud vannacht, heb hem even gepikt
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
verstandigquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:12 schreef freaky40 het volgende:
Lees nu ook net dat Laura er NIET in gaat...
waar ?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:12 schreef freaky40 het volgende:
als je veel zweet onder warme dekens moet je ook weer zout tot je nemenquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:12 schreef missmistreated het volgende:
jeetje wat een zout gebruikt die zweefteef
Hier? Of extern?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:12 schreef freaky40 het volgende:
waar ?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:12 schreef freaky40 het volgende:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:13 schreef Capaja het volgende:
[..]
als je veel zweet onder warme dekens moet je ook weer zout tot je nemen
dat heeft de here jezus zelf gezegd
De Bilt: 4,2quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:13 schreef GekkePoes het volgende:
Rienk: "Het is 0 graden buiten"
[ afbeelding ]
waar ?quote:
Ik heb vast iets fout gedaan (of JdM is heeeeuuul boos op me) maar ik kom niet op www.utopiatv.nl (zelfs niet op de gewone homepage)quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:11 schreef Toverheks het volgende:
heb JIJ die deken gejatquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:14 schreef dutchess69 het volgende:
[..]
Ik heb vast iets fout gedaan (of JdM is heeeeuuul boos op me) maar ik kom niet op www.utopiatv.nl (zelfs niet op de gewone homepage)
Blijf constant het draaiende laaddingetje in mijn scherm houden....
Het sleutelwoord voor haar is autonomie. Ik zou haar best wel willen zien groeien in deze groep. Billy haar gedrag is het meest zichbaar , daarom is ze ook een klassieke bliksemafleider.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze gaat iedere keer voor een quick fix.
Addicted to drama!
Komt door je privacy addons.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:14 schreef dutchess69 het volgende:
[..]
Ik heb vast iets fout gedaan (of JdM is heeeeuuul boos op me) maar ik kom niet op www.utopiatv.nl (zelfs niet op de gewone homepage)
Ik ben gisteren abbonee geworden en kan iondanks de toestuurde code mooi niet inloggen, hij weet vast dat ik op FOK komquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:14 schreef dutchess69 het volgende:
[..]
Bericht verwijderd zo te zien. 5 minuten geleden zag ik het nog. Nou ja, even afwachten maar dan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:14 schreef Capaja het volgende:
[..]
waar ?
linkje
bron
Tamtam
meer info !
Die reacties er onder van die huiswijven.... Erg voor Ruud...quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:11 schreef Toverheks het volgende:
Tuuk kan dat. Ik werk in avonddienst, dat is pas kut (o nee dat mag je niet meer zeggen). Snap je?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:16 schreef Capaja het volgende:
zou ik nu ze aan tafel zitten even rustig een was in de machine kunnen gooien
zou ik dat aandurven, dat is helemaal op zolder namelijk
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:15 schreef Capaja het volgende:
[..]
heb JIJ die deken gejat![]()
dan snap ik het wel ja
heb je geen speciekuipquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:16 schreef Capaja het volgende:
zou ik nu ze aan tafel zitten even rustig een was in de machine kunnen gooien
zou ik dat aandurven, dat is helemaal op zolder namelijk
Dit doen ze al dagen, waarom is het nu ineens een verrassing?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:15 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Rare tijd om te eten of is het lunchtijd voor hun en eten ze dan warm?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:13 schreef GekkePoes het volgende:
Rienk: "Het is 0 graden buiten"
[ afbeelding ]
hornbach vraagt aan mij 25 euro bezorgkostenquote:
/carequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:17 schreef Goejedag het volgende:
[ afbeelding ]
Ook in het echt is billy een pleuris wijf, ik bedoel minder prettige dame.
ow sorryquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit doen ze al dagen, waarom is het nu ineens een verrassing?
Zelfs in DGK aten ze niet zoveel....vanavond nog knakworstje.... en al de andere tussendoortjes....quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja maar die stroomboer levert jou ook geen 6 zonnepanelen voor 20,-- en jij mag ook niet stelen bij de Kringloop...... In hun Utopia mag/kan dat welquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:18 schreef Capaja het volgende:
[..]
hornbach vraagt aan mij 25 euro bezorgkosten
Mijn god in het echt dus NOG irritanter. Wat bezielt je om dit te filmen en te delen met onbekenden?quote:
Als jij nou eens een "Hier zeurt Mootie" topic maakt en deze riedels daar post, scheelt ook weer veel ruimte in de COS.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Ga nou leuk naar het Billytopic...
Ze zei gister nog in haar monoloog op het weilandje dat we de 'echte' Billy niet willen kennenquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mijn god in het echt dus NOG irritanter. Wat bezielt je om dit te filmen en te delen met onbekenden?
Ik haat het om te zeggen.... maar ze heeft daar wel gewoon gelijkquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:21 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ze zei gister nog in haar monoloog op het weilandje dat we de 'echte' Billy niet willen kennen
Er zijn manse wat dat niet wetuh, ja!quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:17 schreef mootie het volgende:
Bakkes, ik zeg al dagen bijna niks meer.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als jij nou eens een "Hier zeurt Mootie" topic maakt en deze riedels daar post, scheelt ook weer veel ruimte in de COS.
TOP idee, supergaaf en he-le-maal mee eens!quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als de nieuwe het slim speelt, dan doet die negatief over Peter en likt zich in bij de G3.
En als die dan op het eind mag kiezen, dan keihard Billy eruit stemmen en een dikke vette knipoog naar Peter doen.
De G2 dan omver werpen en de taken weer opnieuw verdelen.
- Paul - Klussen
- Vanessa - Keuken
- Peter - Events
- Emil - Sport
- Rienk - Art
- Aike - kleding wassen/ strijken
- Hakim - Schoonmaakdiensten binnen en buiten
en ze wilde niks meer doen met de hartjes, echt ik ben hak op de tak maar zij wint hetquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:22 schreef waxmask het volgende:
Billy wil ook weer hartjes maken...echt nog steeds duikt ze overal op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |