ze zijn nog steeds aan het tellenquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:03 schreef oma-Nijn het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er vandaag verdiend is? Of heb ik dat over het hoofd gezien![]()
Ah, tsja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:05 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat ze moe worden van het 3 weken alleen maar geouwehoer...
Maar er zit info in de tekst verstopt....quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wil je me nooit meer laten switchen aub?
Dat gezang
Ze hebben allemaal een pak slaag verdiend vandaag.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:03 schreef oma-Nijn het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er vandaag verdiend is? Of heb ik dat over het hoofd gezien![]()
Eigenlijk vind ik dat Peter dat geld gewoon had mogen houden, hij heeft het tenslotte zelf verdiendquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:03 schreef blanket het volgende:
[..]
Billy? Opknopen in een boom. Hakim? Levend begraven. Paul? In beton storten. Peter?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:06 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal een pak slaag verdiend vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wou het net vragenquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:06 schreef Goejedag het volgende:
Wie weet het mail adres van die specifieke kringloop
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom werd de stream weggedraaid van Rienk/Emil?
En een stel blerende idioten er voor in de plaats
Ja.. dat kwam mij ook ff rauw op het dak..quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom werd de stream weggedraaid van Rienk/Emil?
En een stel blerende idioten er voor in de plaats
Helemaal met je eensquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:06 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal een pak slaag verdiend vandaag.
Jaja, ze werkt de groep af hè.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
Billy heeft haar shotje peptalk van Hakim weer binnen. Op naar de volgende.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:06 schreef community het volgende:
Nu gaat Billy weer twee dagen praten over haar creatieviteit.Billy gaat de komende 2 dagen volledig onderuit, ze heeft alleen een heel klein duwtje nodig, wie, wie, wie gaat haar dat geven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nog steedsquote:
hahaha, het kan niet anders of het moet wel opdracht zijn, om die kluis leeg te maken en dan stapt Paul weer op...En dan is er nog niks af daarquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:07 schreef Capaja het volgende:
[ afbeelding ]
paul gaat onverstoorbaar door met bestellen bij hornbach
er is tenslotte nog 4000 euro om naar hornbach te brengen
Ze gaat iedere keer voor een quick fix.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:07 schreef community het volgende:
[..]
Jaja, ze werkt de groep af hè.
Rienk en/of Hakim doen dat welquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Billy gaat de komende 2 dagen volledig onderuit, ze heeft alleen een heel klein duwtje nodig, wie, wie, wie gaat haar dat geven?
en weer macaroniquote:
Vanavond dus 2 nieuwe en dan gaat iedereen weer 4 dagen in de pais en vree steuk en lik modus?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:09 schreef waxmask het volgende:
Vanavond dus 2 nieuwe en dan gaat iedereen weer 4 dagen in de pais en vree modus?
Inslijmen bij de nieuwequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:09 schreef waxmask het volgende:
Vanavond dus 2 nieuwe en dan gaat iedereen weer 4 dagen in de pais en vree modus?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:10 schreef renevanlaaren het volgende:
ze weten dus dat laura niet komt emile zegt er komt zo een mooie meid voor ruud dacht ik maar nee hoor
melkvelletjes in de macaroni ?quote:
dat is inderdaad niet een gewone droom, maar een stoornis lijkt mequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:11 schreef Toverheks het volgende:
zo zeg die Ruud vannacht, heb hem even gepikt
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:10 schreef Capaja het volgende:
Aike heeft je gehoord, ze gaat rondjes rennen NA het eten daar word je warm van
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:11 schreef Toverheks het volgende:
zo zeg die Ruud vannacht, heb hem even gepikt
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Dan is je saus mislukt... Mislukte cake kan ook lekker zijn, maar nog steeds mislukt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:11 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
wat is er mis met melkvelletjes? Gewoon eetbaar/opslurpbaar hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |