En dan zegt ze: wat doe je NU? Nou en, ik heb het toch gekocht.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:35 schreef Goejedag het volgende:
Ik wil het schilderij kopen en dan voor der gezicht kapot stampen. En het enige wat ik dan zeg is "NEE."
Dat weet ik niet. Komt toch altijd wel uit in deze tijd met social media e.d.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:35 schreef Toverheks het volgende:
Als laura zich heeft terug getrokken zullen we het niet horen denk ik, ze doen dan net of gladde jongen of Ruud de meeste stemmen hadden
Die wapens gebruikt tie toch al?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:33 schreef community het volgende:
[..]
Welk wapen zal hij kiezen?
Inlikken
Roddelen/samenzweren
Geniepige opmerkingen tussendoor
Sacrale praatjes over groepsgevoel
Intimidatie
Provocatie/uitlokking en vervolgens te kijken zetten in de groep.("ik weet niet waarom die nou zo raar doet hoor")
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En dan zegt ze: wat doe je NU? Nou en, ik heb het toch gekocht.
Ik bedoel op de tv de voice over etcquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Komt toch altijd wel uit in deze tijd met social media e.d.
8e een vieze vettige rattenoliebol waar je aan de schijt van raakt jonguhhhquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:36 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Die wapens gebruikt tie toch al?
Ik denk meer aan:
1e sancties>>>strafmaatregelen (hebben ze het al subtiel over gehad)
2e vorm van vrijheidsberoving
3e fysiek uitputten
4e mentaal uitputten
5e mindfucking
6e fysieke krachtmetingen
7e daar wil ik niet over nadenken lijkt me heel eng
in het filmpjestopic ?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:37 schreef IkWeetNiets het volgende:
In de Gouden kooi waren "grappige gifjes" populair in de COS
Had verwacht dat nu meer "bewerkte" filmpjes gepost zouden worden.
Het basismateriaal is tenslotte gratis en volop beschikbaar.
Waar blijven de alternatieve TV uitzendingen....
Hij is echt Napoleon (Stalin) hè?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:36 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Die wapens gebruikt tie toch al?
Ik denk meer aan:
1e sancties>>>strafmaatregelen (hebben ze het al subtiel over gehad)
2e vorm van vrijheidsberoving
3e fysiek uitputten
4e mentaal uitputten
5e mindfucking
6e fysieke krachtmetingen
7e daar wil ik niet over nadenken lijkt me heel eng
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:36 schreef Capaja het volgende:
kringloopgate nog ff
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met mijn welgemeende dank aan missmistreated
Andrea, de dievegge!quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:36 schreef Capaja het volgende:
kringloopgate nog ff
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met mijn welgemeende dank aan missmistreated
Hij is griezeligquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:38 schreef community het volgende:
[..]
Hij is echt Napoleon (Stalin) hè?
echt waarquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze mogen niet meer op Marktplaats. Er wordt spelinformaties doorgegeven en informatie over zieke tantes.
Zieke tantes binnen of buiten Utopiaquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze mogen niet meer op Marktplaats. Er wordt spelinformaties doorgegeven en informatie over zieke tantes.
tante nel is ziek omdat ze spelinfo geeft aan aike over hakim (zou het dan een tante van Aike zijn)quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:39 schreef Urb het volgende:
[..]
Zieke tantes binnen of buiten Utopia![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |